Ver vandaan blijven ja.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Philips maakt overigens prachtige (en zelfs onmisbare) apparatuur voor de medische sector.
Evengoed geen aandeel waar ik met deze extra korting in durf te stappen.
En waarom niet? Ik had het wel verwacht.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:31 schreef JimmyJames het volgende:
Goeie cijfers van Unilever, je verwacht het niet..
Zo goed zijn ze toch niet? Ondanks een gereduceerd aantal aandelen is er minder winst per aandeel en die beperkte reductie is met name omdat de euro door het putje is gegaan. Anders was het nog beroerder.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:31 schreef JimmyJames het volgende:
Goeie cijfers van Unilever, je verwacht het niet..
Nou ja, hun pricing power ability valt me nog mee, had meer macht bij de retailers en/of volumedruk verwacht. USD/EUR helpt wel een stuk ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:50 schreef flyguy het volgende:
[..]
Zo goed zijn ze toch niet? Ondanks een gereduceerd aantal aandelen is er minder winst per aandeel en die beperkte reductie is met name omdat de euro door het putje is gegaan. Anders was het nog beroerder.
Doe dat dan ook gewoon per fax.quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:03 schreef SOG het volgende:
Postnl. Niet alleen het aandeel is kut. Vorige week een brief verstuurd, nooit aangekomen
Kijk, dit zijn de koppen in het FD die je wil zien, dan gaan we richting bodem.quote:'Sell the rally' is nu het motto op aandelenmarkten
In de huidige berenmarkt zijn de dagen dat beleggers optimistisch zijn het moment om zonder kleerscheuren uit aandelen te stappen.
Zonder kleerscheuren uitstappen? Gaat dat nu nog?quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de koppen in het FD die je wil zien, dan gaan we richting bodem.
Ik niet, koop alles bij Decathlon en Zeeman.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zonder kleerscheuren uitstappen? Gaat dat nu nog?
Soberso die mensen die je ooit buiten ziet lopen met gaten in hun spijkerbroekquote:Op donderdag 28 juli 2022 18:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik niet, koop alles bij Decathlon en Zeeman.
Denk dat iedereen dat al aanvoeldequote:Op donderdag 28 juli 2022 19:24 schreef Houtenbeen het volgende:
De VS zit in een ''technische'' recessie
[ twitter ]
Haha. Was bij mij ook precies vandaag. Gemeten vanaf mijn overstap naar DEGIRO.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Beide portfolio's terug in het groen, gemiddeld ongeveer 1%
Dat is al even geleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |