Klinkt als een goed systeem. Voor hier werkt dat niet. Ik werk vanuit een depot met 2 wijken. Ik ben ooit aangenomen voor dit depot en zit er al eeuwen. Die andere wijk was altijd open, tot we sandd overnamen en toen moest daar een sandd bezorger op. Eerst voor 3 dagen, dus vorige zomer ook nog geen probleem. Maar inmiddels heeft die 5 dagen en ik ook 5 dagen. Collega neemt elke maand paar dagen vrij, maar blijkbaar niet in de zomer ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze alle open lopen voor de komende weken gepubliceerd, en het is de bedoeling dat je daar dan zelf op gaat bieden. Wie niet biedt en in de min komt loopt het risico dat hij lopen krijgt toegewezen. Ik vind dit wel een goed systeem, want nu kun je zelf kiezen op welke dagen je extra loopt en wijken selecteren die je kent en die in de buurt liggen van de wijken die je al hebt.
Ik heb 2 jeans besteld. Ik ken de voorkeur van de postnl voor goedkope polyester en zit niet te wachten op zo iets. Ik hoop op stretch jeans, maar ik ga maar uit van niet. Ik heb meeer dan zat punten. Als het tegenvalt of het is weer een manier om je in een wandelend postnl reclamebord te veranderen dan is er geen ramp aan de hand. Hooguit nog een extra stapeltje op de postnl-ramp-kleding-plank.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik bestel niks. Ik wacht wel af wat collega's binnen krijgen voordat ik mijn punten verspil aan waardeloos materiaal. De laatste jeans uit de TNT-tijd waren van hele dikke spijkerstof. Bloedheet en als je nat regende duurde het 24 uur voordat de broek weer een beetje droog was. En de afritsbroek was van zweterig polyesther.
Mag je zelf beslissen. Tenminste ik verwacht dat het daar op neer komt. Ga zelf langzaam proberen, en als het niet te doen is merk ik het wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Mag de post eerder/later worden bezorgd dinsdag? Overdag 35 graden..
quote:Op maandag 18 juli 2022 15:50 schreef V__L_N het volgende:
Bezorging mag tot morgenavond 9 uur. Dus een uurtje verlenging ten opzichte van nu. Verder mogen we op de depots onze dopplers vullen(echt de taalfouten in die berichten)
Inderdaad, ook al zou je ze op depot kunnen bijvullen met koud water, kan je tig keer op en neer fietsen...quote:
in de discussie ook iemand die een koelbox(met drinken )had neergezet,klasse daar zijn er niet zoveel van.De meesten denken dat je een godsvermogen verdiend met dat werk.Het depot had ook last van uitdroging,niets nada daar te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:50 schreef the_X het volgende:
Hebben jullie gisteren nog wat gekregen van de bewoners uit jullie wijken? Ikzelf een paar flesjes water.
https://www.reddit.com/r/(...)er_iets_aan_vanwege/
Ja, leuk hè? En in april was er ook al tijd afgehaald. Dat zijn 2 looptijdverlagingen in 4 maanden tijd. Terwijl de pakjes alleen maar toenemen, met name de belchinezen zijn de afgelopen maanden weer flink toegenomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Ennne weer een looptijd verkorting van gemiddeld 3,3 %. Dat is gewoon weer een half uur per weekner af. Nog even en we kunnen 2 wijken samen voegen zonder dat er nrp2 aan te pas komt.
Idd 2 keer in 4 maanden. Maar 2 keer per jaar mag zeggen ze dan. Maar in januari wordt er ook al geschoven omdat we dan naar alle 2 bezorgkoppels gaan. En dan gaat er ook heus tijd af.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, leuk hè? En in april was er ook al tijd afgehaald. Dat zijn 2 looptijdverlagingen in 4 maanden tijd. Terwijl de pakjes alleen maar toenemen, met name de belchinezen zijn de afgelopen maanden weer flink toegenomen.
vandaag zeker als die wind er niet was ging je stuk.verder begint het alweer aardig drukker te worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:03 schreef V__L_N het volgende:
Het lijkt ook wel of het elk jaar erger wordt met die hitte. Kan me niet herinneren dat ik de eerste 5 jaar elke dag in augustus op m'n slippers liep te bezorgen.
dat zijn de nieuwe nachtwijkenquote:Op zondag 11 september 2022 23:03 schreef Bitlord het volgende:
Ik zag zojuist om 22:00 op zondag een postbezorger in vol ornaat op de fiets met postNL fietstassen. Vond het een vreemd tijdstip om aan het werk te zijn of te forensen.kan het wel voorkomen?
Daar krijg je natuurlijk geen toeslag voor, gewoon voor hetzelfde kutsalaris 's nachts werkenquote:Op maandag 12 september 2022 11:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat zijn de nieuwe nachtwijken
En bij voorkeur worden deze wijken dan gelopen door mensen onder de 21. Dan hoeven ze nóg minder te betalenquote:Op dinsdag 13 september 2022 20:37 schreef Bladblazer het volgende:
[..]
Daar krijg je natuurlijk geen toeslag voor, gewoon voor hetzelfde kutsalaris 's nachts werken
Ik snap die logica dus niet. Als bedrijf weet je dat mensen blij zijn met die scanner. Het afschaffen heeft echt veel protest gehad. Vervolgens stop je dus helemaal met scannen. Maar ga je iedereen nog even dwingen om toch 1 week zonder dat ding te moeten. Stem dat dan even op elkaar af.quote:Op dinsdag 20 september 2022 16:11 schreef the_X het volgende:
Na het snijden na het zomerdal gaat er nu weer 2% tijd van alle wijken af op 3 oktober i.v.m. het niet meer scannen van pakketjes...
Ik scan tot nu toe (het bittere eind, 26 september schijnt nu echt de oude app niet meer te werken) nog alles lekker met mijn handscanner
Maar van die 2 kunnen ze er maar 1 verplichten, dwz ze kunnen je niet verplichten beide maandagen te komen. En als je al andere dingen te doen hebt op zo'n dag, bijv. studie, mantelzorg of andere baan, dan kunnen ze je sowieso niet verplichten.quote:Op donderdag 22 september 2022 20:32 schreef Bladblazer het volgende:
Er waren nu wel 2 maandagen die ze konden verplichten zag ik...
Nu bij mij ook niet meer, alleen nog secties van meldingen, nieuwsberichten etc.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:47 schreef Bezorgertje het volgende:
Helaas, mijn oude app doet het niet meer. Sneu hoor, en kenmerkend hoe er constant getreiterd wordt naar bezorgers toe. Er zijn er toch zat en de post is bijna op hoor ik anonieme managers denken.
Dat doosje merci en die bon voldoen toch gewoon aan die richtlijn? Er staat alleen in wat het maximaal mag kosten, niet waar mensen minimaal recht op hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:35 schreef Bladblazer het volgende:
PostNL komt weer eens goed in het nieuws...
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-cadeaubon-tien-euro
Later heeft Ursula Dijkstra dit op Facebook geplaatst:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen goed opletten dus dat als mensen uit dienst gaan dat ze aangeven recht te hebben op een grotere attentie en een afscheid met collega's.
Ik heb wel een keer gezien dat een collega met pensioen ging en die ook echt wat leuks kreeg ipv een doosje merci en een bonnetje van 10 euro's, maar volgens mij blijft het meestal wel bij het minimale.
het gaat allemaal wat moeilijk bij het bedrijf,in je dossier staat de peildatum,en bijna alles is geautomatiseerd,het lijkt me stug dat van de 37000 mensen er niet een was die het niet gezien had.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:31 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij was het ook de bedoeling dat je er zelf om moet vragen. Uit zichzelf geeft postnl echt niet meer uit dan nodig.
ja in heerlijke regenvaste verpakkingen,niet dusquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:40 schreef V__L_N het volgende:
We zijn gestopt met scannen en de bol doet ineens stapels pakketten aanleveren zonder scancodes. Typisch.
Ik gebruikte die al heel lang, zonder echt niet fijn bezorgen. Tijdje nog even tussendoor de kleine stuurtas gebruikt ipv grote en dat vond ik al minderquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:57 schreef ophaling10 het volgende:
iedereen bezig met het monteren van een stuurtas?
Nee, ik ben nog steeds niet weg, maar ik heb gewoon niet zoveel te melden momenteel.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:17 schreef ophaling10 het volgende:
Iedereen weg bij het bedrijf? er wordt soms weken niets geplaatst.
36 uur zelfs. Ze pakken er een extra nacht aan vast. Black Friday, ik vind hem goed gekozen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 09:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ja, volgende week een 24 uurs staking. En BVPP en CNV beraden zich ook op acties, maar willen nog 1x het gesprek aangaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 03:06 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Bron: https://www.rijnmond.nl/n(...)ten-en-kreeg-cadeaus
Is deze procedure inmiddels gewijzigd naar eerst wegrijden daarna pas afmelden?quote:Hij meldt het pakje af en wil weer wegrijden.
PostNL heeft wel een probleem. Afgelopen kwartaal verlies gemaakt en ze zijn al de duurste partij in de markt. Als er dan een flinke loonsverhoging bij komt is de vraag hoe het bedrijf tot betere resultaten moet gaan komen.quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:32 schreef V__L_N het volgende:
[..]
36 uur zelfs. Ze pakken er een extra nacht aan vast. Black Friday, ik vind hem goed gekozen.
De postnl wilde nooit Cao's onderhandelen in deze tijd, maar ja als je al 8 maanden aan het onderhandelen bent en je gedraagd je als werkgevers nog steeds waardeloos...
Dat argument hoor je nu altijd als de laagstbetaalden een loonsverhoging willen, maar nou nooit eens als er bonussen worden uitgekeerd aan de directie of miljoenen naar de aandeelhouders gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
PostNL heeft wel een probleem. Afgelopen kwartaal verlies gemaakt en ze zijn al de duurste partij in de markt. Als er dan een flinke loonsverhoging bij komt is de vraag hoe het bedrijf tot betere resultaten moet gaan komen.
Ik wil helemaal niet zeggen dat er geen loonsverhoging moet komen, want dat is vrees ik voor de meeste werknemers bittere noodzaak in de huidige omstandigheden.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat argument hoor je nu altijd als de laagstbetaalden een loonsverhoging willen, maar nou nooit eens als er bonussen worden uitgekeerd aan de directie of miljoenen naar de aandeelhouders gaan.
Daar komt bij dat PostNL de afgelopen jaren miljoenen winst heeft gemaakt, en ook in Q1 en Q2 van dit jaar winst heeft gedraaid, terwijl Q4, wat altijd het meest winstgevende kwartaal van het jaar is, nog moet komen. En op grond van 1 verliesgevend kwartaal (Q3) doet PostNL nu net alsof het bedrijf op omvallen staat. Dat is onzin.
Verder is het ook niet goed voor de winstcijfers als post en pakjes niet of met enorme vertraging bezorgd worden, wat wel met enige regelmaat gebeurt, vanwege een tekort aan personeel. En dat komt mede door de slechte betaling.
PostNL wijt het zelf aan een opkomende recessie, waardoor er online minder besteld wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zeggen dat er geen loonsverhoging moet komen, want dat is vrees ik voor de meeste werknemers bittere noodzaak in de huidige omstandigheden.
De vraag is veel meer hoe het komt dat het bedrijf ondanks dat ze relatief duur zijn bij de pakketten het zo matig doet. Ik geloof niet dat het alleen door loonkosten komt en dat er dieper liggende oorzaken zijn. Het is op lange termijn ook in het belang van de werknemers dat dit opgelost wordt.
Waarom? Omdat 1 iemand een steekje los heeft?quote:Op zaterdag 19 november 2022 13:31 schreef Nober het volgende:
Crosspost
NWS / PostNL bezorger dood getrapt in Hoogvliet-Rotterdam
[..]
[..]
Is deze procedure inmiddels gewijzigd naar eerst wegrijden daarna pas afmelden?
Minder winst maken, want je kan natuurlijk niet ongestraft constant te werknemers blijven uitbuiten he.quote:Op zaterdag 19 november 2022 14:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
PostNL heeft wel een probleem. Afgelopen kwartaal verlies gemaakt en ze zijn al de duurste partij in de markt. Als er dan een flinke loonsverhoging bij komt is de vraag hoe het bedrijf tot betere resultaten moet gaan komen.
Omdat grote klanten bij de postnl behoorlijk hoge kortingen krijgen. Dus over het totaal zijn de tarieven voor pakketten veel lager dan mensen denken. Bovendien is het netwerk van de postnl duur. Veel retaillocaties, brievenbussen enzo. Maar ook veel bezorgers nodig. (En wat mij betreft te veel managers, maar dat is een ander verhaal)quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zeggen dat er geen loonsverhoging moet komen, want dat is vrees ik voor de meeste werknemers bittere noodzaak in de huidige omstandigheden.
De vraag is veel meer hoe het komt dat het bedrijf ondanks dat ze relatief duur zijn bij de pakketten het zo matig doet. Ik geloof niet dat het alleen door loonkosten komt en dat er dieper liggende oorzaken zijn. Het is op lange termijn ook in het belang van de werknemers dat dit opgelost wordt.
En als die recessie voorbij is komt het weer doordat mensen juist meer online doen en minder post versturen, zo kun je altijd wel een reden vinden om mensen te weinig te betalenquote:Op zaterdag 19 november 2022 18:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
PostNL wijt het zelf aan een opkomende recessie, waardoor er online minder besteld wordt.
gewoon een zielig verhaal wat weer opgetuigd moet worden,na 31-12 moeten ze aanzienlijk meer gaan betalen(wettelijk) en dan krijg je nu dit soort gein.quote:Op zondag 20 november 2022 20:06 schreef Bladblazer het volgende:
Het derde kwartaal was ook altijd al het slechtste kwartaal van postnl, met verlies of minder winst.
Die pakjesmaandagen slaan nergens op. Je komt opdagen voor een paar verdwaalde pakjes, en de volgende dinsdag ligt er een hele lading. De pakjes zijn er dus wel, maar ze zijn op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.Waar het mis gaat weet ik ook niet, ik vermoed gebrekkige communicatie of onderbezetting. En bij het voorbereiden verzuipen ze nu al, daar zijn gisteren weer containers vol pakjes achtergebleven.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:08 schreef Bladblazer het volgende:
En, hoe gaat het met de drukte en de pakjesmaandagen?
Daar kwam net bericht van. De Cadeaucarrousel van Makro is gehackt, dus we kunnen pas later bestellen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:48 schreef V__L_N het volgende:
Dat heb ik ook hoor 2 uur en 15 minuten betaald krijgen 45 minuten lopen voor 15 pakjes. Best joh. De app lijsten met pakjes kloppen ook voor geen meter deze week. Vandaag 6 pakjes te 'scannen' en er zaten er 21 in. Joh dit gaat gezeur opleveren niet te geloven.
Heeft iemand al een kerstpakket gezien? Normaal zijn die er altijd op 6 december, maar dit jaar nog niks...
je hebt er een mooi verhaal van gemaakt,met die kachel etc..quote:Op vrijdag 9 december 2022 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daar kwam net bericht van. De Cadeaucarrousel van Makro is gehackt, dus we kunnen pas later bestellen dit jaar.
Weer een typisch zooitje bij PostNL dus..quote:Op donderdag 8 december 2022 09:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die pakjesmaandagen slaan nergens op. Je komt opdagen voor een paar verdwaalde pakjes, en de volgende dinsdag ligt er een hele lading. De pakjes zijn er dus wel, maar ze zijn op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.Waar het mis gaat weet ik ook niet, ik vermoed gebrekkige communicatie of onderbezetting. En bij het voorbereiden verzuipen ze nu al, daar zijn gisteren weer containers vol pakjes achtergebleven.
Maar veel van mijn collega's zijn wel blij met die pakjesmaandagen. Die krijgen een uur betaald om een wijk te lopen waar ze 3 pakjes voor hebben, plus 25 minuten toeslag, en zijn binnen een kwartier klaar.
Die kou kunnen we ons goed op kleden. Genoeg spullen wat je combineren kan zodat je het niet koud krijgt maar damn....die gladheid.quote:Op zondag 18 december 2022 12:31 schreef the_X het volgende:
Ik had op de afgelopen maandagen (gelukkig nog) een redelijk aantal pakketjes (lees dubbele tassen!) ik was er dus wel blij mee dat ik die tassen al weggebracht had en ze er niet nog op dinsdag erbij had! Nu zijn ze in mijn wijken sowieso wel van het bestellen dus had ik op dinsdag nog een lading pakketjes waar je u tegen zegt...
Jullie allemaal veilig over straat gekomen de afgelopen dagen met die gladheid?
De kou maakt mij nog niet eens zo veel uit maar die gladheid... Hoop dat het snel weg is morgen, kan denk ik nog wel even duren ivm dat de grond stijf bevroren is...
ok. Dus als ik geen pakketje heb gekregen maar het systeem toch zegt dat het bezorgd is hoef ik me geen zorgen te maken? Krijg ik dan op een gegeven moment een nieuwe 3S code, of worden die pakketjes nu zonder track&trace bezorgd?quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een knuppels weer bij PostNL. Gisteren weer een hele pakjesmaandag opgetuigd voor een handjevol pakjes, en vandaag zo veel pakjes dat Voorbereiden er in is verzopen, en een groot deel is blijven staan. Maar die stonden wel allemaal in de takenlijsten van de bezorgers, maar omdat die alleen nog maar hoeven scannen bij afgifte bij buren of retailer zijn veel van die pakjes bij het stoppen van de loop op "bezorgd" gezet.
Was het een X-wijk? Het klopt dat X-wijken maandag alleen pakjes hadden. De Y-wijken hadden er ook post bij. Dat was ook zo afgesproken.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:54 schreef V__L_N het volgende:
Dat gebeurt hier ook al meerdere weken hoor. Ze blijven dan ook niet 1 dag staan, nee gewoon 3 dagen later duiken ze dan op. Krijg er ook vragen over, mensen snappen dat dus niet.
Ik had maandag wel pakjes maar geen post. Ook weer zo iets geks. Volgens mij zijn er gewoon geen sorteerders aan het werk binnen om het te doen. Zeker met die stiptheidsacties.
Die pakketjes worden automatisch gescand in het systeem. Het feit dat ze nu staan op bezorgd wil alleen maar zeggen dat ze volgens het proces bij je bezorgd hadden moeten worden. Praktijk is dat ze binnen gewoon achter lopen met het inpakken van de tassen die de bezorgers moeten wegbrengen. Ergens in de komende tijd wordt het wel bezorgd.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:51 schreef zuchtje het volgende:
[..]
ok. Dus als ik geen pakketje heb gekregen maar het systeem toch zegt dat het bezorgd is hoef ik me geen zorgen te maken? Krijg ik dan op een gegeven moment een nieuwe 3S code, of worden die pakketjes nu zonder track&trace bezorgd?
Het is een X-wijk. Vreemd dat er zou zijn afgesproken dat alleen de Y-wijken post zouden hebben. Er wordt in alle berichten steeds gesproken over post en pakketjes op de laatste maandag. Geen uitzonderingen voor de de X wijken. Maar goed, bedrijf kan toch niet communiceren. Super irritant.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Was het een X-wijk? Het klopt dat X-wijken maandag alleen pakjes hadden. De Y-wijken hadden er ook post bij. Dat was ook zo afgesproken.
Er gaat gemiddeld 3,4% van de X-wijken af: "1,95% is op basis van de volume daling. Daarnaast heb je voor de X-lopen ook nog een reductie van 1,4% i.v.m. het verschuiven van de volumes."quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Die pakketjes worden automatisch gescand in het systeem. Het feit dat ze nu staan op bezorgd wil alleen maar zeggen dat ze volgens het proces bij je bezorgd hadden moeten worden. Praktijk is dat ze binnen gewoon achter lopen met het inpakken van de tassen die de bezorgers moeten wegbrengen. Ergens in de komende tijd wordt het wel bezorgd.
[..]
Het is een X-wijk. Vreemd dat er zou zijn afgesproken dat alleen de Y-wijken post zouden hebben. Er wordt in alle berichten steeds gesproken over post en pakketjes op de laatste maandag. Geen uitzonderingen voor de de X wijken. Maar goed, bedrijf kan toch niet communiceren. Super irritant.
Volgende maand weer 2% van de tijden er af. Ik vraag me af wat ze hier gaan doen. Ik sta officieel dan 5 uur onder mijn contract in geroosterd. Heb contract verlaging geweigerd en wil ook niet verplaatst worden naar een ander depot. Maar tot nu zwijgen ze weer in alle toonaarden.
zo proberen ze de tekorten op te lossen(aan mankracht)gaat nergens meer over,beetje een wegjaagbeleid,er zijn genoeg plekken waar je hoger ingeschaald wordt.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:56 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Die pakketjes worden automatisch gescand in het systeem. Het feit dat ze nu staan op bezorgd wil alleen maar zeggen dat ze volgens het proces bij je bezorgd hadden moeten worden. Praktijk is dat ze binnen gewoon achter lopen met het inpakken van de tassen die de bezorgers moeten wegbrengen. Ergens in de komende tijd wordt het wel bezorgd.
[..]
Het is een X-wijk. Vreemd dat er zou zijn afgesproken dat alleen de Y-wijken post zouden hebben. Er wordt in alle berichten steeds gesproken over post en pakketjes op de laatste maandag. Geen uitzonderingen voor de de X wijken. Maar goed, bedrijf kan toch niet communiceren. Super irritant.
Volgende maand weer 2% van de tijden er af. Ik vraag me af wat ze hier gaan doen. Ik sta officieel dan 5 uur onder mijn contract in geroosterd. Heb contract verlaging geweigerd en wil ook niet verplaatst worden naar een ander depot. Maar tot nu zwijgen ze weer in alle toonaarden.
dit jaar zijn ze faliekant de mist in gegaan,ik zag kaarten van 7/8dec j.l. dat kan beter.quote:Op donderdag 29 december 2022 19:24 schreef Bladblazer het volgende:
De post van de apotheek is na 12 dagen hier eindelijk bezorgd
Mijn 2 aangetekende brieven van 27 oktober zijn nog steeds niet bezorgd 😭quote:Op zondag 1 januari 2023 14:11 schreef black-soldier het volgende:
Ik heb vorige week een aangetekende brief verstuurd maar die is niet op tijd aangekomen. Er staat zending is gesorteerd en 'We hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry. Houd je track en trace-overzicht in de gaten. Je nieuwe bezorgmoment vind je hier'.
Ik denk door alle eindejaarsdrukte?
Pff ja duurt erg lang.....quote:Op zondag 1 januari 2023 17:27 schreef Essebes het volgende:
[..]
Mijn 2 aangetekende brieven van 27 oktober zijn nog steeds niet bezorgd 😭
Ga morgen een klacht indienden en wil mijn betaalde geld retour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |