abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 08:55:58 #1
5428 crew  miss_sly
pi_205305207

Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205305261
@SQ Noem je een winkel op ook, The Sting. :D
Ik kom er weleens en in het verleden best vaak wat gekocht. Leuke basics en hun winterkleding is vaak prima. Maar het is momenteel erg voor ‘het jonge spul’. :P
Die topjes zijn niet mijn ding en inderdaad: XXS is geen uitzondering.
pi_205305400
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:12 schreef Nijna het volgende:
@:Tink89, veel succes vandaag! Leuke jumpsuit ^O^

En ik draag ook capri en 7/8. Voel me wel een beetje aangesproken, maar dat is onzekerheid :')
Ik ook, gedwongen, omdat mijn benen veel te lang zijn _O-
In de winter prima op te lossen met lange laarzen, in de zomer trek ik ze gewoon tot boven m'n kuiten :7
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 11 juli 2022 @ 09:30:00 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_205305446
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:04 schreef vencodark het volgende:
@:SQ Noem je een winkel op ook, The Sting. :D
Ik kom er weleens en in het verleden best vaak wat gekocht. Leuke basics en hun winterkleding is vaak prima. Maar het is momenteel erg voor ‘het jonge spul’. :P
Die topjes zijn niet mijn ding en inderdaad: XXS is geen uitzondering.
Da's niet momenteel hoor, dat was altijd al. Maar wij werden zelf ouder _O-

Maar ja, bij Gerry Weber of Cecil verkopen ze geen hotpants -O-
disclaimer
pi_205305451
Morgen afscheidsavond en ik heb niet eens iets 'nets' :@ Draag het gewoon nooit dus koop ik ook eigenlijk nooit iets. Dan maar mn jeans met een t-shirt. Wel een effen, niet met schreeuwerige teksten ofzo :P
Net als sierraden, draag niet eens mijn trouwring. Vind het niet prettig zitten. En make-up heb ik ook afgeschaft 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205305529
Hier geen make-up of sieraden (allergische huid). En jeans of korte broek. Met een shirt erop. In de winter een lekker vest/blouse erover. 7/8e of capri broek kan ik niks mee. Ik vind het mijn dikke kuiten zo accentueren. Dan liever focus net boven de knie :P
Maar ik heb niet veel met mode, ik koop wat ik lekker vind zitten. Die ene spijkerbroek van M&S heb ik in 3 kleuren (lichtblauw, donkerblauw en zwart). Bonprixbezorgt de basics..
Scheelt dat ik geen werk heb ofzo. Voor nette dingen heb ik best een nette zwarte broek en wat tunieken. Maar voor een doorsnee dag hoef ik niet op chic *O*
pi_205305535
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:30 schreef SQ het volgende:

[..]
Da's niet momenteel hoor, dat was altijd al. Maar wij werden zelf ouder _O-

Maar ja, bij Gerry Weber of Cecil verkopen ze geen hotpants -O-
De CoolCat vond ik altijd meer voor jongeren. The Sting heeft nog een meegroei-afdeling. :+
pi_205305540
Ik draag wel jurkjes. Maar fiets naar mijn werk en dat vind ik met jurkje niet fijn. Wel onzeker over mijn lichaam vrees dat dat nooit stopt. Ik draag geen heel korte jurkjes en rokjes en een hotpants ook niet. Ik heb best wel dikke benen.
  maandag 11 juli 2022 @ 09:56:31 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_205305667
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
De CoolCat vond ik altijd meer voor jongeren. The Sting heeft nog een meegroei-afdeling. :+
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?
In mijn dorp zitten wel een ONLY en een shoeby, maar daar lopen dan vervolgens ALLE moeders in. Zie je acht keer dezelfde winterjas aan het schoolplein staan. En H&M is vooral ook fucking saai qua aanbod.

Struggles! Vroeger kocht ik graag bij Steps maar die bestaan ook al niet meer...
disclaimer
pi_205305693
Ik weet niet eens wat hotpants en crop tops zijn. Ik vermoed dat het mij niet staat iig.
pi_205305737
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?
In mijn dorp zitten wel een ONLY en een shoeby, maar daar lopen dan vervolgens ALLE moeders in. Zie je acht keer dezelfde winterjas aan het schoolplein staan. En H&M is vooral ook fucking saai qua aanbod.

Struggles! Vroeger kocht ik graag bij Steps maar die bestaan ook al niet meer...
Ik draag
Tramatana
King Louis
K design
Wat andere merken en veelal lokaal te koop
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 juli 2022 @ 10:14:19 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205305778
Jurkjes for the win O+ en al helemaal nu ik ze zelf maak en ik een paar tof zittende patronen heb gemaakt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_205305780
quote:

[..]

Wellicht. Je moet het een beetje zoeken tussen trendy en tegelijk niet te jeugdig alsof je nog 16 bent (en XS draagt) of te zakelijk. :')
Vaak is dat toch niet echt je smaak.

Ik kan meestal wel redelijk slagen maar ik zoek nu bijv. gewoon een stoere zomerjas ipv spijkerjas of trenchcoat. Ik wil een jack die niet wijd of hip valt maar gewoon normaal op je lichaam sluit. :')
Die vind ik dus niet.
Of t-shirt die niet wijd of kort vallen maar normaal aansluit.
pi_205305794
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:00 schreef exode het volgende:
Ik weet niet eens wat hotpants en crop tops zijn. Ik vermoed dat het mij niet staat iig.
Hotpants zitten zo hoog dat je ondergoed er zo onderuit kan piepen. :P
Je benen zijn gelijk een paar cm langer.
Croptop is gewoon een naveltruitje.
pi_205305836
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ben groot fan van de basics van Zeeman, sluiten mooi aan en zijn ook iets langer dan normaal heb ik het idee.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:26:00 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205305857
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:28 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Hé jij was gisteren in mijn durp, je hebt toch wel even gezwaaid hè? ;)

Uiteraard!

En jeetje wat een waanzinnige villa's aan het strand, kregen alleen even een rolberoerte van de prijzen toen ik op Funda keek, en ik had echt niet verwacht dat ze onder de 2 miljoen zouden zitten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205305858
quote:

[..]

Misschien dat je wel kan slagen bij Norah :Y
  maandag 11 juli 2022 @ 10:36:47 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_205305946
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:26 schreef Puala het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?
disclaimer
  maandag 11 juli 2022 @ 10:38:41 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205305960
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 7/8e em capribroeken vaak net niet iets goeds doen voor welk figuur dan ook. Ik snap de behoefte om ze te dragen op zichzelf prima, want net meer zomers/frisser dan een lange broek, maar meer gekleed dan een korte broek. Toch denk ik vaak dat een luchtige wijde lange broek, of toch lekker blote benen mooier zou zijn.
Ik zou wel eens een luchtige wijde broek willen hebben :')

Die net onder de knie is het luchtigste wat het wordt, en die zit mij dus als een strakke spijkerbroek, sterker nog: het is hetzelfde model als de broeken die ik normaal draag omdat dat het enige model is dat past, maar dan een kortere variant.

Nou zal het straks na de liposucties wel beter worden qua keuze broeken maar ik verwacht niet dat ik dan wel kan kiezen voor een Levi's 501 of een luchtige linnen broek die ook echt mooi valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205306049
Als bijna 40-er draag ik regelmatig s. Oliver en Comma. Van de laatste telkens de minst zakelijke dingen. Taifun heeft soms ook leuk spul.
Nu ja eerst mijn lichaam terugkrijgen. Ik loop nu nog in mijn zwangerschaps/voedings shirts :')
20kg geleden was ik begonnen aan een soort capsule wardrobe, maar dan een niet heel strenge variant. Dat wil ik graag opnieuw hebben. Minder kleren in de kast maar ik was meer tevreden met wat ik had.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:51:16 #21
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205306060
quote:

[..]

Dat ervaar ik, als mede-veertiger :+, niet zo eigenlijk. Het is wel een kwestie van beter je best doen om iets te vinden, maar ik slaag nog met regelmaat in de door jou genoemde winkels. Ik sla de croptops en hotpants wel over ja. Dat gezegd hebbende, Steps mis ik ook enorm!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 juli 2022 @ 10:52:17 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205306072
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Als bijna 40-er draag ik regelmatig s. Oliver en Comma. Van de laatste telkens de minst zakelijke dingen. Taifun heeft soms ook leuk spul.
Nu ja eerst mijn lichaam terugkrijgen. Ik loop nu nog in mijn zwangerschaps/voedings shirts :')
20kg geleden was ik begonnen aan een soort capsule wardrobe, maar dan een niet heel strenge variant. Dat wil ik graag opnieuw hebben. Minder kleren in de kast maar ik was meer tevreden met wat ik had.
wat is een capsule wardrobe?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_205306095
De WE doet het de laatste tijd goed voor mij :Y wel veel groene tinten :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 11 juli 2022 @ 10:55:47 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_205306096
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Dat ervaar ik, als mede-veertiger :+, niet zo eigenlijk. Het is wel een kwestie van beter je best doen om iets te vinden, maar ik slaag nog met regelmaat in de door jou genoemde winkels. Ik sla de croptops en hotpants wel over ja. Dat gezegd hebbende, Steps mis ik ook enorm!
Ja maar jij hebt volgens mij ook wel een ander soort lichaam dan ik heb. Mijn buik wil namelijk graag maat 48 zijn terwijl de rest van mijn lijf een 42 ook wel best vindt. En die kleren uit de jonge meiden winkels zijn allemaal ontworpen op platte maagdelijke buikjes.

Als ik die buik niet had zou het inderdaad wel stukken makkelijker zijn!
disclaimer
pi_205306135
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:36 schreef SQ het volgende:

[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?
Wat mij betreft een winkel die tussen t hippe en oubollige in zit qua kleding. En een landelijke dekking, dus ook een winkel bij jou in de buurt zag ik :)
  maandag 11 juli 2022 @ 11:01:36 #26
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205306137
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:55 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja maar jij hebt volgens mij ook wel een ander soort lichaam dan ik heb. Mijn buik wil namelijk graag maat 48 zijn terwijl de rest van mijn lijf een 42 ook wel best vindt. En die kleren uit de jonge meiden winkels zijn allemaal ontworpen op platte maagdelijke buikjes.

Als ik die buik niet had zou het inderdaad wel stukken makkelijker zijn!
Plat en maagdelijk is mijnes ook niet meer na 3 keer uitrekken, maar ik snap je punt.
pi_205306138
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hotpants zitten zo hoog dat je ondergoed er zo onderuit kan piepen. :P
Je benen zijn gelijk een paar cm langer.
Croptop is gewoon een naveltruitje.
Ah ja, laten we dat maar niet doen, nee.

De auto is gewoon al ingepakt en we hebben ook nog plek over. (Met dakkoffer he, anders redden we het niet) We zijn nu aan het bedenken of we echt niets vergeten zijn.
  maandag 11 juli 2022 @ 11:02:13 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_205306139
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:01 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Plat en maagdelijk is mijnes ook niet meer na 3 keer uitrekken, maar ik snap je punt.
Dat zei ik ook niet :+ alleen dat de kleding daar op is ontworpen ;)
disclaimer
  maandag 11 juli 2022 @ 11:04:49 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_205306161
Ik word trouwens ook echt wel heel blij van topvintage. Veel kleur, goede modellen, voor ieder wat wils. Dus als ik voor frivool ga, shop ik bijna altijd daar.
disclaimer
pi_205306163
Zelfs voor kinderen heb ik nooit een platte, maagdelijke buik gehad. :')
Armen, benen hartstikke dun maar die buik mooi niet. :D
Story of my life (al mag ik niet klagen).
pi_205306192
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:52 schreef Ynske het volgende:

[..]
wat is een capsule wardrobe?
Een soort minimalistische kledingkast met alleen de essentiele stuks waarover nagedacht is qua stuks en kleuren en dergelijke. Met het idee dat het goed bij elkaar past en alleen spul dat daadwerkelijk gedragen wordt. Volgens mij zijn er "officiële" regels hoeveel je maximaal mag hebben maar ik doe nooit aan random regels :D
Ik liep namelijk vaak in de val van telkens gelijkaardige dingen kopen waarvan de meeste achterin de kast belandden omdat eentje toch mijn favoriet was.
Dus ik maakte een lijst wat ik wilde hebben (x broeken, y shirts,...) Plus de kleuren. Ik kocht alleen iets als alles perfect was (pasvorm, materiaal,...). Het hele proces was soms frustrerend, zeker omdat ik shoppen haat maar het resultaat was heel fijn. En netto goedkoper al was ik per stuk vaak heel wat meer kwijt.
pi_205306202
Ik draag vanalles eigenlijk. Van topvintage tot Asos, monki tot Zeeman. En ik ben sinds vorig jaar groot fan van eShakti, omdat ze daar je kleding op bestelling maken - daardoor is je maat altijd op voorraad en kunnen ze ook bijvoorbeeld lengte en mouwen aan je wensen aanpassen. Het is wel wat prijziger, ook ivm verzend- en douanekosten (de kleding komt uit India), maar worth it!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 11 juli 2022 @ 11:12:06 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205306220
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef SQ het volgende:
Ik word trouwens ook echt wel heel blij van topvintage. Veel kleur, goede modellen, voor ieder wat wils. Dus als ik voor frivool ga, shop ik bijna altijd daar.
Zo'n leuke winkel O+
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 11 juli 2022 @ 11:13:01 #34
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205306223
De truc om nooit meer een miskoop te doen: zorg voor een net te kleine kast. :+ Serieus, wij hebben dat (simpelweg omdat onze slaapkamer piepklein is) en wij kunnen het ons niet veroorloven om onzin te kopen die niet gedragen wordt. Er past alleen iets bij als er iets anders uit gaat, ik vind het een geweldig concept. O+
pi_205306255
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:26 schreef Puala het volgende:

[..]
Wilde ik net typen. Het valt wel ruim
pi_205306257
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wellicht. Je moet het een beetje zoeken tussen trendy en tegelijk niet te jeugdig alsof je nog 16 bent (en XS draagt) of te zakelijk. :')
Vaak is dat toch niet echt je smaak.

Ik kan meestal wel redelijk slagen maar ik zoek nu bijv. gewoon een stoere zomerjas ipv spijkerjas of trenchcoat. Ik wil een jack die niet wijd of hip valt maar gewoon normaal op je lichaam sluit. :')
Die vind ik dus niet.
Norah
pi_205306274
Ik nam ooit een zak met kleding aan van mijn schoonzus. Daar een heeeeele zooi colbertjes uitgehaald + een rode trenchcoat. De jasjes na zeker 2 jaar ongedragen in de kast te hebben gehangen alsnog weggegeven aan het goede doel en de rode jas er na 5 x dragen erbij gemikt. :')
pi_205306357
De meeste van mijn miskopen bleken het materiaal te zijn. Ik heb een hekel aan polyester zo blijkt. In een paskamer valt het niet zo op maar een hele dag is niet comfortabel. Sinds ik dat besefte let ik erop. Norah heeft wel leuke dingen maar de meeste vallen af daardoor.
Zijn er nog mensen die zoiets hebben of ben ik gewoon moeilijk? Ik kan bv ook niet tegen wol. Of panty's.
  maandag 11 juli 2022 @ 11:33:18 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_205306397
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:20 schreef vencodark het volgende:
Ik nam ooit een zak met kleding aan van mijn schoonzus. Daar een heeeeele zooi colbertjes uitgehaald + een rode trenchcoat. De jasjes na zeker 2 jaar ongedragen in de kast te hebben gehangen alsnog weggegeven aan het goede doel en de rode jas er na 5 x dragen erbij gemikt. :')
Ik heb heel veel kleding van mijn moeder meegenomen destijds, allemaal supermooi spul maar ik draag het gewoon niet. Dus nu ben ik het met pijn in mijn hart toch maar langzaam aan het uitfaseren.

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:13 schreef Nanukerst het volgende:
De truc om nooit meer een miskoop te doen: zorg voor een net te kleine kast. :+ Serieus, wij hebben dat (simpelweg omdat onze slaapkamer piepklein is) en wij kunnen het ons niet veroorloven om onzin te kopen die niet gedragen wordt. Er past alleen iets bij als er iets anders uit gaat, ik vind het een geweldig concept. O+
Haha ja dat werkt inderdaad wel. Mijn kinderen hebben ook opzettelijk allemaal een kleine kast. Ik wil genoeg hebben zodat ik niet hoef te wassen als we op vakantie zijn, maar ook niet meer dan dat.
Voor volwassenen gaat het wel anders omdat we meestal (Ik zal mezelf even niet als referentie nemen hier) langer met 1 maat doen. Met als gevolg dat je soms dingen in de kast vindt die in 2003 echt lievelings waren en je nog steeds niet weg kan doen :')
disclaimer
  maandag 11 juli 2022 @ 11:35:28 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_205306415
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:29 schreef Bottoms_up het volgende:
De meeste van mijn miskopen bleken het materiaal te zijn. Ik heb een hekel aan polyester zo blijkt. In een paskamer valt het niet zo op maar een hele dag is niet comfortabel. Sinds ik dat besefte let ik erop. Norah heeft wel leuke dingen maar de meeste vallen af daardoor.
Zijn er nog mensen die zoiets hebben of ben ik gewoon moeilijk? Ik kan bv ook niet tegen wol. Of panty's.
Mijn probleem zit écht in het combineren. Ik heb nooit geleerd om outfits te kopen, ik koop altijd los spul. En dan gaat het mis. Want ik heb een paar gekleurde broeken, maar eigenlijk maar 1 of 2 shirts die daar goed op staan. En dan draag ik dus die broeken bijna nooit, omdat mijn shirts echt altijd na 1 dag in de was moeten. Dus daar valt voor mij nog best wat winst te behalen.
disclaimer
pi_205306423
Ik hou niet van kleding die te hoog bij mij nek zit. :P Geen koltruien voor mij. Open hals, ook in de winter.
  maandag 11 juli 2022 @ 11:37:31 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205306429
quote:
Ik kan het ook niet dragen, ik draag daardoor al 25 jaar geen panty's meer want als ik die gedragen heb krab ik mijn benen in mijn slaap tot bloedens toe kapot.
Even los van het feit dat een passende panty ook al zeker 30 jaar een uitdaging is.

Ik blijf zoveel mogelijk van dat soort stoffen weg, bekijk ook het label in de winkel voor ik het koop en hang het gewoon weer terug als het (groten)deels polyester of acryl is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205306443
Ik heb een lievelingsbroek die van zwart naar verbleekt zwart is gegaan. :+
De broek zelf is nul versleten maar nu de kleur verbleekt is, kan ik er geen nieuwe shirts op doen want dat staat dan raar.
De broek kan ik zo opnieuw kopen want die zit vast in de collectie van Jeans Inn maar dan verkleurd ie natuurlijk weer. :+
  maandag 11 juli 2022 @ 11:40:35 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_205306454
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:39 schreef vencodark het volgende:
De broek zelf is nul versleten marsorder de kleur verbleekt is, kan ik er geen nieuwe shirts op doen want dat staat dan raar.
De broek kan ik zo opnieuw kopen want die zit vast in de collectie van Jeans Inn maar dan verkleurd ie natuurlijk weer. :+
Je kunt er wel nieuwe shirts op doen, maar dan moet je eens een ander kleurtje dan zwart proberen :D verwassen kan prima, je kunt zat gloednieuwe broeken vinden met precies zo'n verwassen look.
Of ben je metal?
disclaimer
pi_205306459
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:54 schreef Amsel het volgende:

[..]
Hier hetzelfde probleem. De oplossing: broek en shirt in hetzelfde printje (vaak te vinden bij merken als Only en ook wel de HEMA, dus ook niet heel duur). Zit veel beter en ziet eruit als een jumpsuit ^O^
Bijkomend voordeel: je kan nog normaal naar de wc! *O*

Ik heb wel 2 jumpsuits, en ik vind ze awesome. Met leuke zomerse printjes, ik krijg er altijd complimentjes over. Terwijl ik ze dan toch ook wel met een zekere gêne draag, juist omdat ze zo opvallen. Ik heb ze in een klein boetiekje in ons winkelcentrum gekocht. Aangezien ik 1.54 ben, moesten de pijpen worden ingenomen (maar wanneer niet) maar verder was de pasvorm verrassend goed. Ik had ze zelf dus nooit uit het rek gepakt, maar de eigenaresse weet gewoon precies wat goed zit. Winkelen is daar gewoon leuk, terwijl ik er altijd een grafhekel aan had (alleen jammer voor de portemonnee :') ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205306472
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:35 schreef SQ het volgende:

[..]
Mijn probleem zit écht in het combineren. Ik heb nooit geleerd om outfits te kopen, ik koop altijd los spul. En dan gaat het mis. Want ik heb een paar gekleurde broeken, maar eigenlijk maar 1 of 2 shirts die daar goed op staan. En dan draag ik dus die broeken bijna nooit, omdat mijn shirts echt altijd na 1 dag in de was moeten. Dus daar valt voor mij nog best wat winst te behalen.
Dat vooraf plannen heeft mij dus echt geholpen. Opschrijven wat ik allemaal moet kopen zodat het allemaal bij elkaar past. En dus soms met pijn in het hart iets laten liggen omdat het niet bij het plan hoort.
Ik heb een vriendin die alleen outfits koopt. En dat moet dan in 1 winkel en dan het liefst eentje van op een paspop. Geen bijpassend stuk in de winkel? Dan blijft het liggen.
pi_205306503
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Je kunt er wel nieuwe shirts op doen, maar dan moet je eens een ander kleurtje dan zwart proberen :D verwassen kan prima, je kunt zat gloednieuwe broeken vinden met precies zo'n verwassen look.
Of ben je metal?
Ik draag vaak donkere kleuren dus een donkerblauw of donkergroen shirt vind ik zelf stom staan bij verbleekt zwart. :P
Ik vind verwassen kleding sowieso lelijk qua stijl.

Maar die broek gaat niet weg en met zwart poeder wassen is ook niet direct mijn hobby.
pi_205306527
Jumpsuits zijn heel leuk maar ze moeten echt net de juiste snit hebben.
Die van mij zit perfect maar ik heb er al zoveel gepast die uiteindelijk voor geen meter zaten.
Te kort, te lang, te wijd bij de benen, billen of helemaal open van boven. :')
  maandag 11 juli 2022 @ 11:54:16 #49
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205306561
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik draag vaak donkere kleuren dus een donkerblauw of donkergroen shirt vind ik zelf stom staan bij verbleekt zwart. :P

Maar die broek gaat niet weg en met zwart poeder wassen is ook niet direct mijn hobby.
Ik vind een effen wit (strak) shirt echt heel cool bij een verwassen zwarte broek.
  maandag 11 juli 2022 @ 11:57:18 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_205306593
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vind donkerblauw en donkergroen sowieso geen porem bij zwart :P je kunt ook een blauw of groen pakken dat niet meteen superdonker is, dan kan het namelijk wél prima :Y
disclaimer
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 11:58:22 #51
5428 crew  miss_sly
pi_205306608
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef SQ het volgende:
Bedankt voor deze herinnering. Deze was eigenlijk helemaal uit mijn hoofd verdwenen en nu heb ik er weer even gekeken. Toch wel superleuk spul daar O+
  maandag 11 juli 2022 @ 11:59:10 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_205306619
Ik ga deze week wel eens inventariseren welke mouwloze jurken ik allemaal in de kast heb en daar een paar van die dunne vestjes / bolerootjes bij kopen zodat ik geen aparte kantoorjurken meer hoef aan te schaffen :D
disclaimer
pi_205306669
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:54 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik vind een effen wit (strak) shirt echt heel cool bij een verwassen zwarte broek.
Wit staat mij voor geen meter. :P
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:57 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik vind donkerblauw en donkergroen sowieso geen porem bij zwart :P je kunt ook een blauw of groen pakken dat niet meteen superdonker is, dan kan het namelijk wél prima :Y
Dat kan beide wat mij betreft. *)
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 12:05:43 #54
5428 crew  miss_sly
pi_205306699
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef SQ het volgende:
Ik ga deze week wel eens inventariseren welke mouwloze jurken ik allemaal in de kast heb en daar een paar van die dunne vestjes / bolerootjes bij kopen zodat ik geen aparte kantoorjurken meer hoef aan te schaffen :D
Ik vind mouwloze jurken en shirts altijd lastig, want ik heb een complex inzake mijn dikke bovenarmen :')

Lastig, want ik zoek voor zaterdagavond nog een jurkje voor een feest en heel veel is mouwloos. En het word took hartstikke warm, dus mouwloos zou een goed idee zijn. Ware het niet dat....
  maandag 11 juli 2022 @ 12:36:50 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205306946
LOL!!
Pindakaas in de aanbieding bij de AH: 2 potten van 350 gram voor ¤ 4,=
Maarrr in de bonusbox de pot van 650 gram voor ¤ 3,50

Dus ik vraag Soneal om uit te rekenen wat het goedkoopst is (650 gram), zegt ie: "Dat had je maar voor de vakantie moeten vragen!"
:')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 11 juli 2022 @ 12:41:21 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_205306986
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:36 schreef Leandra het volgende:
LOL!!
Pindakaas in de aanbieding bij de AH: 2 potten van 350 gram voor ¤ 4,=
Maarrr in de bonusbox de pot van 650 gram voor ¤ 3,50

Dus ik vraag Soneal om uit te rekenen wat het goedkoopst is (650 gram), zegt ie: "Dat had je maar voor de vakantie moeten vragen!"
:')
:D!

Overigens werkt dat in ons huishouden niet zo hoor. Hoe groter de verpakking, hoe sneller het op gaat. Bij een kilopot pindakaas wordt het er ineens duimendik op gesmeerd. En bij een familiefles shampoo heb je kennelijk ook ineens 2 handen vol shampoo nodig om je haar te wassen. Dus ik blijf gezellig de kleinere potjes kopen :')
disclaimer
  maandag 11 juli 2022 @ 12:44:54 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205307011
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:41 schreef SQ het volgende:

[..]
:D!

Overigens werkt dat in ons huishouden niet zo hoor. Hoe groter de verpakking, hoe sneller het op gaat. Bij een kilopot pindakaas wordt het er ineens duimendik op gesmeerd. En bij een familiefles shampoo heb je kennelijk ook ineens 2 handen vol shampoo nodig om je haar te wassen. Dus ik blijf gezellig de kleinere potjes kopen :')
Soneal is tegenwoordig de enige die het eet en hij is niets zuiniger met een kleine pot.
Daarentegen is hij wel slordig met het leegmaken van de pot, dus misschien is een grote pot daarom ook voordeliger dan twee kleine.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205307045
quote:
Polyester en fleece :r
pi_205307092
quote:

[..]

Ik vind het al een wonder dat je ergens heen gaat. Ik slinger gewoon Otrium aan en koop daar veel te duur spul voor wat minder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 11 juli 2022 @ 12:59:08 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205307112
Korte broek aangedaan trouwens, zwart en er een groen shirt op (waar ook al zwarte letters op staan), groen in de Sage variant zeg maar, niet groen groen, dat heb ik niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 11 juli 2022 @ 12:59:40 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_205307120
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind het al een wonder dat je ergens heen gaat. Ik slinger gewoon Otrium aan en koop daar veel te duur spul voor wat minder.
Ik vind het al helemaal deprimerend om een enorme zak kleding thuis te krijgen en dat dan gewoon niks lekker zit of mooi staat of überhaupt past ;(

En dan moet ik ook nog weer mijn enige vrije ochtend in de week besteden aan terugbrengen naar een postpunt ;(
disclaimer
pi_205307130
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wijd?
https://www.otrium.nl/product/elen-thunder-sky

;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205307146
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik vind het al helemaal deprimerend om een enorme zak kleding thuis te krijgen en dat dan gewoon niks lekker zit of mooi staat of überhaupt past ;(

En dan moet ik ook nog weer mijn enige vrije ochtend in de week besteden aan terugbrengen naar een postpunt ;(
Ik heb iemand in huis voor dat laatste, die vindt dat niet erg.
Dat andere, op zich wel herkenbaar maar liever dat met 1 of 2 passende dingen dan in de winkel helemaal niks vinden. Of de moeite doen om naar een winkel te moeten voor 1 of 2 dingen.
Maar sinds mijn miraculeuze 8 kg verlies zit opeens bijna alles wat ik koop goed, dus nu is kleren bestellen nog leuker :@
  maandag 11 juli 2022 @ 13:06:55 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_205307180
Ja is ook zo. Ik moet vooral die pens weer even terugmanagen. Dan kan het wel weer :P
disclaimer
pi_205307214
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Soneal is tegenwoordig de enige die het eet en hij is niets zuiniger met een kleine pot.
Daarentegen is hij wel slordig met het leegmaken van de pot, dus misschien is een grote pot daarom ook voordeliger dan twee kleine.
Pindakaas smaakt ook alleen goed als het een cm dik is. Anders kun je net zo goed iets anders eten.
pi_205307308
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:10 schreef lunapuella het volgende:
Ik draag vanalles eigenlijk. Van topvintage tot Asos, monki tot Zeeman. En ik ben sinds vorig jaar groot fan van eShakti, omdat ze daar je kleding op bestelling maken - daardoor is je maat altijd op voorraad en kunnen ze ook bijvoorbeeld lengte en mouwen aan je wensen aanpassen. Het is wel wat prijziger, ook ivm verzend- en douanekosten (de kleding komt uit India), maar worth it!
Oh dat ziet er leuk uit! Ga ik binnenkort proberen! Ik slaag altijd wel bij de Gerry Weber :D Net als mijn oma. Dat heb ik van haar O+

Oh oh oh.. eerste dag van de vakantie hier en ik haat dat zo hè. Ik heb genoeg te doen en de oudsten liggen nu op elkaar ‘hou op!!!!’ te schreeuwen. }:|
pi_205307309
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 10:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb deze linnen broek: https://www.simplygreylif(...)linen-wide-leg-pants
Linnen is zo fijn in de zomer! En deze wordt voor je op bestelling gemaakt, in precies de juiste lengtemaat O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 11 juli 2022 @ 13:28:42 #68
344469 Amsel
zonder t
pi_205307336
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:39 schreef vencodark het volgende:
De broek zelf is nul versleten maar nu de kleur verbleekt is, kan ik er geen nieuwe shirts op doen want dat staat dan raar.
Dan gooi je 'm toch in de textielverf? Is 'ie weer diepdonkerzwart en kan je er weer een tijd mee door.
pi_205307441
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Limone het volgende:

[..]
Oh dat ziet er leuk uit! Ga ik binnenkort proberen! Ik slaag altijd wel bij de Gerry Weber :D Net als mijn oma. Dat heb ik van haar O+
Stuur me een DM als je echt bij eShakti wil registreren/bestellen, dan heb ik een kortingslinkje :)
  maandag 11 juli 2022 @ 13:48:53 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205307514
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik heb deze linnen broek: https://www.simplygreylif(...)linen-wide-leg-pants
Linnen is zo fijn in de zomer! En deze wordt voor je op bestelling gemaakt, in precies de juiste lengtemaat O+.
Ik heb lipoedeem, ik denk niet dat ze hem zo wijd maken, er wordt ook niet om een bovenbeenomvang gevraagd, dus daar kan ik het niet op wagen :N
En ik weet dat het goed bedoeld is, maar als ik mijn maten daar doorgeef denken ze dat ik loop te trollen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 11 juli 2022 @ 13:52:22 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_205307543
Maar Leandra, als er capribroeken bestaan die om jouw benen passen dan zal een wijde maatbroek ook echt wel kunnen. Misschien niet pret-a-porter uit de winkel, maar de opties zijn er zeker wel. Als jij zoiets graag wil zou ik de optie in elk geval onderzoeken. Je bent ook echt (helaas) niet de enige met lipoedeem, en iemand die maatwerk levert gaat echt niet zeggen "Ja doei je zit te trollen" :*
disclaimer
pi_205307590
Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik erg blij ben dat grote zonnebrillen weer hip zijn.
Keuze genoeg. 8-)
pi_205307688
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:28 schreef Amsel het volgende:

[..]
Dan gooi je 'm toch in de textielverf? Is 'ie weer diepdonkerzwart en kan je er weer een tijd mee door.
Jaaa, ik zal er nog eens naar kijken. Moet met een handwasje ook wel kunnen. :)
  maandag 11 juli 2022 @ 14:27:18 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205307869
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:52 schreef SQ het volgende:
Maar Leandra, als er capribroeken bestaan die om jouw benen passen dan zal een wijde maatbroek ook echt wel kunnen. Misschien niet pret-a-porter uit de winkel, maar de opties zijn er zeker wel. Als jij zoiets graag wil zou ik de optie in elk geval onderzoeken. Je bent ook echt (helaas) niet de enige met lipoedeem, en iemand die maatwerk levert gaat echt niet zeggen "Ja doei je zit te trollen" :*
Maar die capribroek is eigenlijk geen strakke broek, dat zit hij bij mij alleen wel :')

Daarbij: volgend jaar ga ik een miljoenmiljard keer onder het mes, dus dan moet ik sowieso weer verse kleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205307920
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik heb lipoedeem, ik denk niet dat ze hem zo wijd maken, er wordt ook niet om een bovenbeenomvang gevraagd, dus daar kan ik het niet op wagen :N
En ik weet dat het goed bedoeld is, maar als ik mijn maten daar doorgeef denken ze dat ik loop te trollen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ervaring met hun maatwerk is heel fijn. Ik had in eerste instantie mijn beenlengte verkeerd opgemeten en toen hebben ze uit eigen beweging nog contact gezocht om na te vragen of het wel klopte. Want het kan natuurlijk een bewuste keuze zijn om de broek korter/langer te willen dan gemiddeld. Ze verwoordden het heel netjes 'De meeste klanten met jouw lichaamslengte kiezen voor lengte X. Jij hebt lengte Y ingevoerd, en we willen even checken of het wel klopt.' Ik vond het fijn dat ze het toch even voorlegden. Als je kiest voor Customized product kan je trouwens alle aanpassingen doorgeven die je zou willen, met eventueel een uitleg erbij als je zou willen.

Een ziekte als lipoedeem lijkt me heel naar. Het is ontzettend pijnlijk en het maakt ook nog eens dat kleding shoppen een extreem lastige uitdaging is. Dat snap ik zeker :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205307958
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 14:07 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jaaa, ik zal er nog eens naar kijken. Moet met een handwasje ook wel kunnen. :)
Tip; nu in de aanbieding bij Kruidvat.
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 14:55:26 #77
5428 crew  miss_sly
pi_205308100
Ik heb meteen een bestelling geplaatst bij Topvintage O+
  maandag 11 juli 2022 @ 15:08:22 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_205308164
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 14:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb meteen een bestelling geplaatst bij Topvintage O+
Ja pics!
disclaimer
  maandag 11 juli 2022 @ 15:09:46 #79
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_205308172
Ik houd van rokjes en jurken, draag vandaag deze rok met een simpel zwart shirtje erop.

Ben ook dol op leuke shirtjes en bloezen. Die vind ik dan weer beter passen bij een broek. (en daar kunnen meer soorten schoeisel onder).
in de haak.
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 15:20:05 #80
5428 crew  miss_sly
pi_205308218
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:08 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja pics!
Deze:
https://topvintage.nl/nl/(...)it-in-green-and-navy

Ik had al eens zo'n model en dat stond mooi en zat heerlijk O+ Twee maten besteld, want geen idee wat nou goed zal passen.

https://topvintage.nl/nl/(...)ics-playsuit-in-pink

en

https://topvintage.nl/nl/bunny-50s-good-luck-playsuit-in-black

Allebei in een andere maat, in de hoop dat een van beide mooi zit en ik die houd.

Foto's delen lukt me weer eens niet :')
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 15:20:50 #81
5428 crew  miss_sly
pi_205308222
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:09 schreef trui het volgende:
Ik houd van rokjes en jurken, draag vandaag deze rok met een simpel zwart shirtje erop.

Ben ook dol op leuke shirtjes en bloezen. Die vind ik dan weer beter passen bij een broek. (en daar kunnen meer soorten schoeisel onder).
Dat is een leuke!
pi_205308225
quote:
Oh, dat is zeker een toffe rok! Goede schoenen erbij ook.
  maandag 11 juli 2022 @ 15:34:47 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205308290
quote:

[..]

Mango, WE, Vero Moda, Vanilia...

quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Toffe jumpsuit O+

Ik zou graag eens een jumpsuit proberen, maar die zijn gewoon op beenlengte al nooit passend. Dus ik ben er nog niet toe gekomen om uberhaupt eens een jumpsuit te passen :')

Succes vandaag!
Deze is idioot lang. Met killer (da's 11 cm ofzo) heels en mijn 1,73 issie nog te lang. Ik zat hem dus vanochtend nog korter te maken :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205308365
quote:

En matchende sandalen. _O_

quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

Andere mensen geven geen kont hoe jouw benen eruit zien. En als ze dat wel doen kijken ze er heel anders naar dan dat jij dat doet. En dat is eigenlijk bij alles wel zo (zeg ik heel dapper enzo, maar zelf ook onzeker :') ).
Dat heb ik hier vaker gelezen, maar mijn ervaring is juist dat je voortdurend wordt bekeken en beoordeeld. Opmerkingen over m'n lange benen als ik door de stad loop, gegluur naar m'n boezem, andere vrouwen die opmerkingen maken over gewicht of figuur.

Ik vind het fantastisch als mensen het oordeel van anderen naast zich neer kunnen leggen, maar ik kan dat niet. Dat geldt niet alleen voor hoe ik eruit zie, maar in het algemeen vind ik het moeilijk om me niks aan te trekken van wat anderen van me vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205308376
Ik vond je jumpsuit trouwens ook erg leuk, @Tink89!
pi_205308396
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 13:56 schreef vencodark het volgende:
Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik erg blij ben dat grote zonnebrillen weer hip zijn.
Keuze genoeg. 8-)
Ik heb geen erg grote zonnebril, maar wel een nieuwe. Zo'n beetje gekromd model, dat sluit lekker af.

Ik draag vaak spijkerbroeken van Cecil, die hebben tenminste heupen en taille... als ze leuke shirts hebben dan haal ik die daar soms ook. Of ik bestel bij Esprit shirts/truien en voor een jas ga ik toch meestal voor zo'n outdoor geval, dan struin ik online naar een leuke aanbieding.
En mn golfpolo's haal ik bij Decathlon. Geinig voor weinig ;) .

Ik heb een hekel aan van die kunststoffen shirts, broeken ook trouwens, vind ik niet lekker zitten. Uitzondering: fleece en dan het liefst een vest met een kraag tot onder mn kin zodat mn nek lekker warm blijft (maar die draag ik dan vooral in huis en niet buitenshuis).
Als ik een shirt vind wat fijn zit, ben ik geneigd om er gelijk 3 in verschillende kleuren te kopen en dan kan ik weer even vooruit :') mijn moeder probeert dat te ontmoedigen als ze mee is, maar als het dan lekker zit dan ga ik later terug en haal ik er nog 2 O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijna op 11-07-2022 16:03:33 ]
Fake it till you make it...
  Manager PR/Moderator maandag 11 juli 2022 @ 15:52:09 #87
269689 crew  Viv
pi_205308397
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Mango, WE, Vero Moda, Vanilia...
[..]
Deze is idioot lang. Met killer (da's 11 cm ofzo) heels en mijn 1,73 issie nog te lang. Ik zat hem dus vanochtend nog korter te maken :D
En hoe was je eerste werkdag? :)
pi_205308425
quote:
Ik heb precies hetzelfde. Het liefst draag ik katoen, maar daar kun je niet veel kledingstukken in vinden.
pi_205308696
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb precies hetzelfde. Het liefst draag ik katoen, maar daar kun je niet veel kledingstukken in vinden.
Klopt, vaak kan je wel filteren op materiaal maar dan is het vaak toch grotendeels polyester. Of is de buitenlaag ok maar de voering 100 % polyester... Op Zalando kan je tegenwoordig wel filteren op 100% katoen (of een ander materiaal), dat lijkt redelijk goed te gaan.

Edit: 50/50 katoen/modal is O+ mijn favo shirts bestaan hieruit

[ Bericht 6% gewijzigd door Bottoms_up op 11-07-2022 16:49:56 ]
pi_205309131
@Whiskers2009 weet niet of je vandaag of morgen gaat, maar veel plezier bij Toto! *O*

@Vicky weet je al meer over je vlucht?
If they say
  maandag 11 juli 2022 @ 17:53:32 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205309199
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:46 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Whiskers2009 weet niet of je vandaag of morgen gaat, maar veel plezier bij Toto! *O*

@:Vicky weet je al meer over je vlucht?
Thanks, ik ga morgen! :*
Ga jij vandaag? Jij ook heel veel plezier! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205309259
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Thanks, ik ga morgen! :*
Ga jij vandaag? Jij ook heel veel plezier! *O*
Dank! :* ik ga vrijdag pas. Des de langer het duurt voor het voorbij is :D
If they say
  maandag 11 juli 2022 @ 18:19:59 #93
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205309417
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:52 schreef Viv het volgende:

[..]
En hoe was je eerste werkdag? :)
Leuk! En vermoeiend enzo, maar ik vond het vooral tof O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 11 juli 2022 @ 18:20:08 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205309418
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dank! :* ik ga vrijdag pas. Des de langer het duurt voor het voorbij is :D
Zo is dat! :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 11 juli 2022 @ 18:28:01 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205309508
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:37 schreef vencodark het volgende:
Ik hou niet van kleding die te hoog bij mij nek zit. :P Geen koltruien voor mij. Open hals, ook in de winter.
Oh verschrikkelijk vind ik dat. Ik heb ook echt een heel korte hals. Ik overdrijf niet. Mijn hoofd zit vrijwel direct op m’n schouders heb echt nauwelijks een nek. En het is gewoon onprettig tegen m’n kin aan.
  maandag 11 juli 2022 @ 18:33:37 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205309573
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 09:41 schreef F_r het volgende:
Ik draag wel jurkjes. Maar fiets naar mijn werk en dat vind ik met jurkje niet fijn. Wel onzeker over mijn lichaam vrees dat dat nooit stopt. Ik draag geen heel korte jurkjes en rokjes en een hotpants ook niet. Ik heb best wel dikke benen.
Ik trek een joggingbroek aan onder m’n jurk en trek deze op het werk weer uit.
Is ook lekker warm op de fiets.
pi_205309609
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 15:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En matchende sandalen. _O_
[..]
Dat heb ik hier vaker gelezen, maar mijn ervaring is juist dat je voortdurend wordt bekeken en beoordeeld. Opmerkingen over m'n lange benen als ik door de stad loop, gegluur naar m'n boezem, andere vrouwen die opmerkingen maken over gewicht of figuur.
Absoluut waar.
De grap is dat dat ws niet meer of minder wordt door kleding die je zelf echt mooi vindt of waar je je echt comfortabel in voelt (heel bloot of controversieel uitgesloten uiteraard). Hoogstens wordt er dan aan de beoordelende blik toegevoegd dat je in elk geval ownt wat je draagt.
Als je dan toch weet dat er altijd gekeken wordt, laat ze dan iig kijken naar iets wat je zelf leuk vindt ¯\_(ツ)_/¯
  maandag 11 juli 2022 @ 18:36:33 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205309616
quote:

[..]

Probeer Superkleren eens. Hebben nu grote sale en tientjesrek.
Of Chaos Jeans of ElVita.
Ik koop wel vaker bij SuperKleren.
pi_205309651
Oh ja modal O+

Ik dacht altijd dat ik die nepstoffen heel oncomfortabel vond, maar kwam er laatst achter dat ik ook wel nepstofshirts heb die juist wel heel fijn zijn. En 1 of 2 broeken. Ligt toch ook aan de variant, blijkt.
  maandag 11 juli 2022 @ 18:47:25 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205309748
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 11:05 schreef vencodark het volgende:
Zelfs voor kinderen heb ik nooit een platte, maagdelijke buik gehad. :')
Armen, benen hartstikke dun maar die buik mooi niet. :D
Story of my life (al mag ik niet klagen).
Ben jij mij?
Ik weet nog precies het moment waarop ik ontdekte dat ik een “buik” had. Het was een Spanje voor de spiegel van mijn tante. Ik had een legging aan en een kort topje en ik bekeek mezelf in de spiegel en toen zag ik ineens een buik. Moet denk ik een jaar of 10 zijn geweest.
Daarvoor was ik er nooit bewust van geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')