Ik ook, gedwongen, omdat mijn benen veel te lang zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 08:12 schreef Nijna het volgende:
@:Tink89, veel succes vandaag! Leuke jumpsuit
En ik draag ook capri en 7/8. Voel me wel een beetje aangesproken, maar dat is onzekerheid![]()
Da's niet momenteel hoor, dat was altijd al. Maar wij werden zelf ouderquote:Op maandag 11 juli 2022 09:04 schreef vencodark het volgende:
@:SQ Noem je een winkel op ook, The Sting.![]()
Ik kom er weleens en in het verleden best vaak wat gekocht. Leuke basics en hun winterkleding is vaak prima. Maar het is momenteel erg voor ‘het jonge spul’.![]()
Die topjes zijn niet mijn ding en inderdaad: XXS is geen uitzondering.
De CoolCat vond ik altijd meer voor jongeren. The Sting heeft nog een meegroei-afdeling.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Da's niet momenteel hoor, dat was altijd al. Maar wij werden zelf ouder
Maar ja, bij Gerry Weber of Cecil verkopen ze geen hotpants
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
De CoolCat vond ik altijd meer voor jongeren. The Sting heeft nog een meegroei-afdeling.
Ik draagquote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?
In mijn dorp zitten wel een ONLY en een shoeby, maar daar lopen dan vervolgens ALLE moeders in. Zie je acht keer dezelfde winterjas aan het schoolplein staan. En H&M is vooral ook fucking saai qua aanbod.
Struggles! Vroeger kocht ik graag bij Steps maar die bestaan ook al niet meer...
Wellicht. Je moet het een beetje zoeken tussen trendy en tegelijk niet te jeugdig alsof je nog 16 bent (en XS draagt) of te zakelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat we een beetje tussen wal en schip vallen, als veertigers. Voor the Sting, Bershka en Monki enzo zijn we echt veel te oud. Voor Gerry Weber en Vögele zijn we echt nog veel te jong. Waar ga je dan heen?
In mijn dorp zitten wel een ONLY en een shoeby, maar daar lopen dan vervolgens ALLE moeders in. Zie je acht keer dezelfde winterjas aan het schoolplein staan. En H&M is vooral ook fucking saai qua aanbod.
Struggles! Vroeger kocht ik graag bij Steps maar die bestaan ook al niet meer...
Hotpants zitten zo hoog dat je ondergoed er zo onderuit kan piepen.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:00 schreef exode het volgende:
Ik weet niet eens wat hotpants en crop tops zijn. Ik vermoed dat het mij niet staat iig.
Ik ben groot fan van de basics van Zeeman, sluiten mooi aan en zijn ook iets langer dan normaal heb ik het idee.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of t-shirt die niet wijd of kort vallen maar normaal aansluit.
Uiteraard!quote:Op zondag 10 juli 2022 21:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hé jij was gisteren in mijn durp, je hebt toch wel even gezwaaid hè?
Misschien dat je wel kan slagen bij Norahquote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat is dat?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien dat je wel kan slagen bij Norah
Ik zou wel eens een luchtige wijde broek willen hebbenquote:Op maandag 11 juli 2022 08:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 7/8e em capribroeken vaak net niet iets goeds doen voor welk figuur dan ook. Ik snap de behoefte om ze te dragen op zichzelf prima, want net meer zomers/frisser dan een lange broek, maar meer gekleed dan een korte broek. Toch denk ik vaak dat een luchtige wijde lange broek, of toch lekker blote benen mooier zou zijn.
Dat ervaar ik, als mede-veertigerquote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
wat is een capsule wardrobe?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:50 schreef Bottoms_up het volgende:
Als bijna 40-er draag ik regelmatig s. Oliver en Comma. Van de laatste telkens de minst zakelijke dingen. Taifun heeft soms ook leuk spul.
Nu ja eerst mijn lichaam terugkrijgen. Ik loop nu nog in mijn zwangerschaps/voedings shirts![]()
20kg geleden was ik begonnen aan een soort capsule wardrobe, maar dan een niet heel strenge variant. Dat wil ik graag opnieuw hebben. Minder kleren in de kast maar ik was meer tevreden met wat ik had.
Ja maar jij hebt volgens mij ook wel een ander soort lichaam dan ik heb. Mijn buik wil namelijk graag maat 48 zijn terwijl de rest van mijn lijf een 42 ook wel best vindt. En die kleren uit de jonge meiden winkels zijn allemaal ontworpen op platte maagdelijke buikjes.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dat ervaar ik, als mede-veertiger, niet zo eigenlijk. Het is wel een kwestie van beter je best doen om iets te vinden, maar ik slaag nog met regelmaat in de door jou genoemde winkels. Ik sla de croptops en hotpants wel over ja. Dat gezegd hebbende, Steps mis ik ook enorm!
Wat mij betreft een winkel die tussen t hippe en oubollige in zit qua kleding. En een landelijke dekking, dus ook een winkel bij jou in de buurt zag ikquote:
Plat en maagdelijk is mijnes ook niet meer na 3 keer uitrekken, maar ik snap je punt.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt volgens mij ook wel een ander soort lichaam dan ik heb. Mijn buik wil namelijk graag maat 48 zijn terwijl de rest van mijn lijf een 42 ook wel best vindt. En die kleren uit de jonge meiden winkels zijn allemaal ontworpen op platte maagdelijke buikjes.
Als ik die buik niet had zou het inderdaad wel stukken makkelijker zijn!
Ah ja, laten we dat maar niet doen, nee.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hotpants zitten zo hoog dat je ondergoed er zo onderuit kan piepen.![]()
Je benen zijn gelijk een paar cm langer.
Croptop is gewoon een naveltruitje.
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 11 juli 2022 11:01 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Plat en maagdelijk is mijnes ook niet meer na 3 keer uitrekken, maar ik snap je punt.
Een soort minimalistische kledingkast met alleen de essentiele stuks waarover nagedacht is qua stuks en kleuren en dergelijke. Met het idee dat het goed bij elkaar past en alleen spul dat daadwerkelijk gedragen wordt. Volgens mij zijn er "officiële" regels hoeveel je maximaal mag hebben maar ik doe nooit aan random regelsquote:
Zo'n leuke winkelquote:Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef SQ het volgende:
Ik word trouwens ook echt wel heel blij van topvintage. Veel kleur, goede modellen, voor ieder wat wils. Dus als ik voor frivool ga, shop ik bijna altijd daar.
Wilde ik net typen. Het valt wel ruimquote:Op maandag 11 juli 2022 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien dat je wel kan slagen bij Norah
Norahquote:Op maandag 11 juli 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wellicht. Je moet het een beetje zoeken tussen trendy en tegelijk niet te jeugdig alsof je nog 16 bent (en XS draagt) of te zakelijk.![]()
Vaak is dat toch niet echt je smaak.
Ik kan meestal wel redelijk slagen maar ik zoek nu bijv. gewoon een stoere zomerjas ipv spijkerjas of trenchcoat. Ik wil een jack die niet wijd of hip valt maar gewoon normaal op je lichaam sluit.![]()
Die vind ik dus niet.
Of t-shirt die niet wijd of kort vallen maar normaal aansluit.
Ik heb heel veel kleding van mijn moeder meegenomen destijds, allemaal supermooi spul maar ik draag het gewoon niet. Dus nu ben ik het met pijn in mijn hart toch maar langzaam aan het uitfaseren.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:20 schreef vencodark het volgende:
Ik nam ooit een zak met kleding aan van mijn schoonzus. Daar een heeeeele zooi colbertjes uitgehaald + een rode trenchcoat. De jasjes na zeker 2 jaar ongedragen in de kast te hebben gehangen alsnog weggegeven aan het goede doel en de rode jas er na 5 x dragen erbij gemikt.
Haha ja dat werkt inderdaad wel. Mijn kinderen hebben ook opzettelijk allemaal een kleine kast. Ik wil genoeg hebben zodat ik niet hoef te wassen als we op vakantie zijn, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:13 schreef Nanukerst het volgende:
De truc om nooit meer een miskoop te doen: zorg voor een net te kleine kast.Serieus, wij hebben dat (simpelweg omdat onze slaapkamer piepklein is) en wij kunnen het ons niet veroorloven om onzin te kopen die niet gedragen wordt. Er past alleen iets bij als er iets anders uit gaat, ik vind het een geweldig concept.
Mijn probleem zit écht in het combineren. Ik heb nooit geleerd om outfits te kopen, ik koop altijd los spul. En dan gaat het mis. Want ik heb een paar gekleurde broeken, maar eigenlijk maar 1 of 2 shirts die daar goed op staan. En dan draag ik dus die broeken bijna nooit, omdat mijn shirts echt altijd na 1 dag in de was moeten. Dus daar valt voor mij nog best wat winst te behalen.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:29 schreef Bottoms_up het volgende:
De meeste van mijn miskopen bleken het materiaal te zijn. Ik heb een hekel aan polyester zo blijkt. In een paskamer valt het niet zo op maar een hele dag is niet comfortabel. Sinds ik dat besefte let ik erop. Norah heeft wel leuke dingen maar de meeste vallen af daardoor.
Zijn er nog mensen die zoiets hebben of ben ik gewoon moeilijk? Ik kan bv ook niet tegen wol. Of panty's.
Ik kan het ook niet dragen, ik draag daardoor al 25 jaar geen panty's meer want als ik die gedragen heb krab ik mijn benen in mijn slaap tot bloedens toe kapot.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:29 schreef Bottoms_up het volgende:
De meeste van mijn miskopen bleken het materiaal te zijn. Ik heb een hekel aan polyester zo blijkt. In een paskamer valt het niet zo op maar een hele dag is niet comfortabel. Sinds ik dat besefte let ik erop. Norah heeft wel leuke dingen maar de meeste vallen af daardoor.
Zijn er nog mensen die zoiets hebben of ben ik gewoon moeilijk? Ik kan bv ook niet tegen wol. Of panty's.
Je kunt er wel nieuwe shirts op doen, maar dan moet je eens een ander kleurtje dan zwart proberenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:39 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lievelingsbroek die van zwart naar verbleekt zwart is gegaan.![]()
De broek zelf is nul versleten marsorder de kleur verbleekt is, kan ik er geen nieuwe shirts op doen want dat staat dan raar.
De broek kan ik zo opnieuw kopen want die zit vast in de collectie van Jeans Inn maar dan verkleurd ie natuurlijk weer.
Bijkomend voordeel: je kan nog normaal naar de wc!quote:Op maandag 11 juli 2022 08:54 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. De oplossing: broek en shirt in hetzelfde printje (vaak te vinden bij merken als Only en ook wel de HEMA, dus ook niet heel duur). Zit veel beter en ziet eruit als een jumpsuit
Dat vooraf plannen heeft mij dus echt geholpen. Opschrijven wat ik allemaal moet kopen zodat het allemaal bij elkaar past. En dus soms met pijn in het hart iets laten liggen omdat het niet bij het plan hoort.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn probleem zit écht in het combineren. Ik heb nooit geleerd om outfits te kopen, ik koop altijd los spul. En dan gaat het mis. Want ik heb een paar gekleurde broeken, maar eigenlijk maar 1 of 2 shirts die daar goed op staan. En dan draag ik dus die broeken bijna nooit, omdat mijn shirts echt altijd na 1 dag in de was moeten. Dus daar valt voor mij nog best wat winst te behalen.
Ik draag vaak donkere kleuren dus een donkerblauw of donkergroen shirt vind ik zelf stom staan bij verbleekt zwart.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Je kunt er wel nieuwe shirts op doen, maar dan moet je eens een ander kleurtje dan zwart proberenverwassen kan prima, je kunt zat gloednieuwe broeken vinden met precies zo'n verwassen look.
Of ben je metal?
Ik vind een effen wit (strak) shirt echt heel cool bij een verwassen zwarte broek.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik draag vaak donkere kleuren dus een donkerblauw of donkergroen shirt vind ik zelf stom staan bij verbleekt zwart.![]()
Ik vind verwassen kleding sowieso lelijk qua stijl.
Maar die broek gaat niet weg en met zwart poeder wassen is ook niet direct mijn hobby.
Ik vind donkerblauw en donkergroen sowieso geen porem bij zwartquote:Op maandag 11 juli 2022 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik draag vaak donkere kleuren dus een donkerblauw of donkergroen shirt vind ik zelf stom staan bij verbleekt zwart.![]()
Ik vind verwassen kleding sowieso lelijk qua stijl.
Maar die broek gaat niet weg en met zwart poeder wassen is ook niet direct mijn hobby.
Bedankt voor deze herinnering. Deze was eigenlijk helemaal uit mijn hoofd verdwenen en nu heb ik er weer even gekeken. Toch wel superleuk spul daarquote:Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef SQ het volgende:
Ik word trouwens ook echt wel heel blij van topvintage. Veel kleur, goede modellen, voor ieder wat wils. Dus als ik voor frivool ga, shop ik bijna altijd daar.
Wit staat mij voor geen meter.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:54 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik vind een effen wit (strak) shirt echt heel cool bij een verwassen zwarte broek.
Dat kan beide wat mij betreft.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind donkerblauw en donkergroen sowieso geen porem bij zwartje kunt ook een blauw of groen pakken dat niet meteen superdonker is, dan kan het namelijk wél prima
Ik vind mouwloze jurken en shirts altijd lastig, want ik heb een complex inzake mijn dikke bovenarmenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:59 schreef SQ het volgende:
Ik ga deze week wel eens inventariseren welke mouwloze jurken ik allemaal in de kast heb en daar een paar van die dunne vestjes / bolerootjes bij kopen zodat ik geen aparte kantoorjurken meer hoef aan te schaffen
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:36 schreef Leandra het volgende:
LOL!!
Pindakaas in de aanbieding bij de AH: 2 potten van 350 gram voor ¤ 4,=
Maarrr in de bonusbox de pot van 650 gram voor ¤ 3,50
Dus ik vraag Soneal om uit te rekenen wat het goedkoopst is (650 gram), zegt ie: "Dat had je maar voor de vakantie moeten vragen!"
Soneal is tegenwoordig de enige die het eet en hij is niets zuiniger met een kleine pot.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:41 schreef SQ het volgende:
[..]!
Overigens werkt dat in ons huishouden niet zo hoor. Hoe groter de verpakking, hoe sneller het op gaat. Bij een kilopot pindakaas wordt het er ineens duimendik op gesmeerd. En bij een familiefles shampoo heb je kennelijk ook ineens 2 handen vol shampoo nodig om je haar te wassen. Dus ik blijf gezellig de kleinere potjes kopen
Polyester en fleecequote:Op maandag 11 juli 2022 11:29 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik vind het al een wonder dat je ergens heen gaat. Ik slinger gewoon Otrium aan en koop daar veel te duur spul voor wat minder.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het al helemaal deprimerend om een enorme zak kleding thuis te krijgen en dat dan gewoon niks lekker zit of mooi staat of überhaupt pastquote:Op maandag 11 juli 2022 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het al een wonder dat je ergens heen gaat. Ik slinger gewoon Otrium aan en koop daar veel te duur spul voor wat minder.
Wijd?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een luchtige wijde broek willen hebben
Ik heb iemand in huis voor dat laatste, die vindt dat niet erg.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het al helemaal deprimerend om een enorme zak kleding thuis te krijgen en dat dan gewoon niks lekker zit of mooi staat of überhaupt past
En dan moet ik ook nog weer mijn enige vrije ochtend in de week besteden aan terugbrengen naar een postpunt
Pindakaas smaakt ook alleen goed als het een cm dik is. Anders kun je net zo goed iets anders eten.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal is tegenwoordig de enige die het eet en hij is niets zuiniger met een kleine pot.
Daarentegen is hij wel slordig met het leegmaken van de pot, dus misschien is een grote pot daarom ook voordeliger dan twee kleine.
Oh dat ziet er leuk uit! Ga ik binnenkort proberen! Ik slaag altijd wel bij de Gerry Weberquote:Op maandag 11 juli 2022 11:10 schreef lunapuella het volgende:
Ik draag vanalles eigenlijk. Van topvintage tot Asos, monki tot Zeeman. En ik ben sinds vorig jaar groot fan van eShakti, omdat ze daar je kleding op bestelling maken - daardoor is je maat altijd op voorraad en kunnen ze ook bijvoorbeeld lengte en mouwen aan je wensen aanpassen. Het is wel wat prijziger, ook ivm verzend- en douanekosten (de kleding komt uit India), maar worth it!
Ik heb deze linnen broek: https://www.simplygreylif(...)linen-wide-leg-pantsquote:Op maandag 11 juli 2022 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een luchtige wijde broek willen hebben
Dan gooi je 'm toch in de textielverf? Is 'ie weer diepdonkerzwart en kan je er weer een tijd mee door.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:39 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lievelingsbroek die van zwart naar verbleekt zwart is gegaan.![]()
De broek zelf is nul versleten maar nu de kleur verbleekt is, kan ik er geen nieuwe shirts op doen want dat staat dan raar.
De broek kan ik zo opnieuw kopen want die zit vast in de collectie van Jeans Inn maar dan verkleurd ie natuurlijk weer.
Stuur me een DM als je echt bij eShakti wil registreren/bestellen, dan heb ik een kortingslinkjequote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh dat ziet er leuk uit! Ga ik binnenkort proberen! Ik slaag altijd wel bij de Gerry WeberNet als mijn oma. Dat heb ik van haar
![]()
Ik heb lipoedeem, ik denk niet dat ze hem zo wijd maken, er wordt ook niet om een bovenbeenomvang gevraagd, dus daar kan ik het niet op wagenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb deze linnen broek: https://www.simplygreylif(...)linen-wide-leg-pants
Linnen is zo fijn in de zomer! En deze wordt voor je op bestelling gemaakt, in precies de juiste lengtemaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, ik zal er nog eens naar kijken. Moet met een handwasje ook wel kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:28 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dan gooi je 'm toch in de textielverf? Is 'ie weer diepdonkerzwart en kan je er weer een tijd mee door.
Maar die capribroek is eigenlijk geen strakke broek, dat zit hij bij mij alleen welquote:Op maandag 11 juli 2022 13:52 schreef SQ het volgende:
Maar Leandra, als er capribroeken bestaan die om jouw benen passen dan zal een wijde maatbroek ook echt wel kunnen. Misschien niet pret-a-porter uit de winkel, maar de opties zijn er zeker wel. Als jij zoiets graag wil zou ik de optie in elk geval onderzoeken. Je bent ook echt (helaas) niet de enige met lipoedeem, en iemand die maatwerk levert gaat echt niet zeggen "Ja doei je zit te trollen"
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb lipoedeem, ik denk niet dat ze hem zo wijd maken, er wordt ook niet om een bovenbeenomvang gevraagd, dus daar kan ik het niet op wagen
En ik weet dat het goed bedoeld is, maar als ik mijn maten daar doorgeef denken ze dat ik loop te trollenMijn ervaring met hun maatwerk is heel fijn. Ik had in eerste instantie mijn beenlengte verkeerd opgemeten en toen hebben ze uit eigen beweging nog contact gezocht om na te vragen of het wel klopte. Want het kan natuurlijk een bewuste keuze zijn om de broek korter/langer te willen dan gemiddeld. Ze verwoordden het heel netjes 'De meeste klanten met jouw lichaamslengte kiezen voor lengte X. Jij hebt lengte Y ingevoerd, en we willen even checken of het wel klopt.' Ik vond het fijn dat ze het toch even voorlegden. Als je kiest voor Customized product kan je trouwens alle aanpassingen doorgeven die je zou willen, met eventueel een uitleg erbij als je zou willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ziekte als lipoedeem lijkt me heel naar. Het is ontzettend pijnlijk en het maakt ook nog eens dat kleding shoppen een extreem lastige uitdaging is. Dat snap ik zeker.
Venus in pocketformaat
© loveli
Tip; nu in de aanbieding bij Kruidvat.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa, ik zal er nog eens naar kijken. Moet met een handwasje ook wel kunnen.
Ja pics!quote:Op maandag 11 juli 2022 14:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb meteen een bestelling geplaatst bij Topvintage
Deze:quote:
Dat is een leuke!quote:Op maandag 11 juli 2022 15:09 schreef trui het volgende:
Ik houd van rokjes en jurken, draag vandaag deze rok met een simpel zwart shirtje erop.
Ben ook dol op leuke shirtjes en bloezen. Die vind ik dan weer beter passen bij een broek. (en daar kunnen meer soorten schoeisel onder).
Oh, dat is zeker een toffe rok! Goede schoenen erbij ook.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:09 schreef trui het volgende:
Ik houd van rokjes en jurken, draag vandaag deze rok met een simpel zwart shirtje erop.
Mango, WE, Vero Moda, Vanilia...quote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Deze is idioot lang. Met killer (da's 11 cm ofzo) heels en mijn 1,73 issie nog te lang. Ik zat hem dus vanochtend nog korter te makenquote:Op maandag 11 juli 2022 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toffe jumpsuit
Ik zou graag eens een jumpsuit proberen, maar die zijn gewoon op beenlengte al nooit passend. Dus ik ben er nog niet toe gekomen om uberhaupt eens een jumpsuit te passen
Succes vandaag!
En matchende sandalen.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:09 schreef trui het volgende:
Ben ook dol op leuke shirtjes en bloezen. Die vind ik dan weer beter passen bij een broek. (en daar kunnen meer soorten schoeisel onder).
Dat heb ik hier vaker gelezen, maar mijn ervaring is juist dat je voortdurend wordt bekeken en beoordeeld. Opmerkingen over m'n lange benen als ik door de stad loop, gegluur naar m'n boezem, andere vrouwen die opmerkingen maken over gewicht of figuur.quote:Op maandag 11 juli 2022 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Andere mensen geven geen kont hoe jouw benen eruit zien. En als ze dat wel doen kijken ze er heel anders naar dan dat jij dat doet. En dat is eigenlijk bij alles wel zo (zeg ik heel dapper enzo, maar zelf ook onzeker).
Ik heb geen erg grote zonnebril, maar wel een nieuwe. Zo'n beetje gekromd model, dat sluit lekker af.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:56 schreef vencodark het volgende:
Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik erg blij ben dat grote zonnebrillen weer hip zijn.
Keuze genoeg.
En hoe was je eerste werkdag?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mango, WE, Vero Moda, Vanilia...
[..]
Deze is idioot lang. Met killer (da's 11 cm ofzo) heels en mijn 1,73 issie nog te lang. Ik zat hem dus vanochtend nog korter te maken
Ik heb precies hetzelfde. Het liefst draag ik katoen, maar daar kun je niet veel kledingstukken in vinden.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:29 schreef Bottoms_up het volgende:
Klopt, vaak kan je wel filteren op materiaal maar dan is het vaak toch grotendeels polyester. Of is de buitenlaag ok maar de voering 100 % polyester... Op Zalando kan je tegenwoordig wel filteren op 100% katoen (of een ander materiaal), dat lijkt redelijk goed te gaan.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Het liefst draag ik katoen, maar daar kun je niet veel kledingstukken in vinden.
Thanks, ik ga morgen!quote:Op maandag 11 juli 2022 17:46 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Whiskers2009 weet niet of je vandaag of morgen gaat, maar veel plezier bij Toto!![]()
@:Vicky weet je al meer over je vlucht?
Dank!quote:Op maandag 11 juli 2022 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks, ik ga morgen!![]()
Ga jij vandaag? Jij ook heel veel plezier!
Leuk! En vermoeiend enzo, maar ik vond het vooral tofquote:
Zo is dat!quote:Op maandag 11 juli 2022 18:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dank!ik ga vrijdag pas. Des de langer het duurt voor het voorbij is
Oh verschrikkelijk vind ik dat. Ik heb ook echt een heel korte hals. Ik overdrijf niet. Mijn hoofd zit vrijwel direct op m’n schouders heb echt nauwelijks een nek. En het is gewoon onprettig tegen m’n kin aan.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:37 schreef vencodark het volgende:
Ik hou niet van kleding die te hoog bij mij nek zit.Geen koltruien voor mij. Open hals, ook in de winter.
Ik trek een joggingbroek aan onder m’n jurk en trek deze op het werk weer uit.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:41 schreef F_r het volgende:
Ik draag wel jurkjes. Maar fiets naar mijn werk en dat vind ik met jurkje niet fijn. Wel onzeker over mijn lichaam vrees dat dat nooit stopt. Ik draag geen heel korte jurkjes en rokjes en een hotpants ook niet. Ik heb best wel dikke benen.
Absoluut waar.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En matchende sandalen.
[..]
Dat heb ik hier vaker gelezen, maar mijn ervaring is juist dat je voortdurend wordt bekeken en beoordeeld. Opmerkingen over m'n lange benen als ik door de stad loop, gegluur naar m'n boezem, andere vrouwen die opmerkingen maken over gewicht of figuur.
Probeer Superkleren eens. Hebben nu grote sale en tientjesrek.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Ben jij mij?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:05 schreef vencodark het volgende:
Zelfs voor kinderen heb ik nooit een platte, maagdelijke buik gehad.![]()
Armen, benen hartstikke dun maar die buik mooi niet.![]()
Story of my life (al mag ik niet klagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |