SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de bookmakers in Spanje momenteel de favoriet om de titel te winnen, maar het scheelt allemaal niet veel. In de top 4 zijn de Nederlandse dames ook terug te vinden, net als Engeland en Frankrijk. Net zoals bij veel andere landen is bij Nederland de selectie voor het EK al een tijdje bekend. Op de valreep van mei kwam de selectie van 23 namen al naar buiten.
Hier kan je een volledig bericht lezen (inclusief enkele filmpjes) over de selectie en de bekendmaking daarvan. De eerste op een eindtoernooi onder de nieuwe bondscoach Mark Parsons, die ervoor heeft gekozen om aardig wat jonkies mee te nemen en onder andere Shanice van de Sanden thuis te laten. Ach, wat erg. Ik was nog wel zo benieuwd naar haar kapsel.
Verder nog twee verbeteringen ten opzichte van vorig EK die er te vermelden zijn: het prijzengeld is verdubbeld en er is een VAR aanwezig. Wel zijn dat allemaal mannen, in tegenstelling tot de scheidsrechters op het veld.
Dan rest mij nog te melden dat de NOS er dus vanaf 6 juli elke wedstrijd live bij is, zowel online als op televisie. waarschijnlijk afwisselend op de NPO-kanalen en hopelijk maken ze er een mooi toernooi vanOverigens hebben ook de Beeb en de Belg potjes.
Voor meer informatie valt o.a. de UEFA website te raadplegen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
https://www.nu.nl/ek-vrou(...)-van-veenendaal.htmlquote:Sari van Veenendaal komt niet meer in actie op het EK in Engeland, zo meldt de KNVB maandag. De keeper en aanvoerder van de Oranjevrouwen heeft een schouderblessure overgehouden aan de openingswedstrijd van zaterdag tegen Zweden (1-1) en zal langere tijd moeten herstellen. Feyenoord-keeper Jacintha Weimar is opgeroepen als vervanger.
quote:Op maandag 11 juli 2022 11:24 schreef tong80 het volgende:
Sari van Veenendaal komt niet meer in actie op het EK voetbal. De keepster en aanvoerder van de Oranje Leeuwinnen heeft te veel last van een schouderblessure die ze opliep in het openingsduel tegen Zweden.
Bondscoach Mark Parsons: „Het is verschrikkelijk nieuws. Natuurlijk allereerst voor Sari, maar daarnaast ook voor ons hele team. Sari is veel meer dan een speler van onze selectie. Ze is onze aanvoerder en een hele belangrijke leider. We gaan haar enorm missen.”
Van Veenendaal keert vandaag terug naar Nederland. Jacintha Weimar is als haar vervanger opgeroepen.
Het zit onze dames niet tegen vandaag.quote:Acht spelers en elf stafleden van Zwitserland kampen met maag-darmklachten. De tegenstander van de Oranjevrouwen in de laatste groepswedstrijd van het EK zondag in Sheffield heeft daarom de training van maandag geschrapt.
Zwitsers verliezen ruim van Zweden en zijn weer topfit voor de wedstrijd tegen Nederland zodat Zweden op doelsaldo poulewinnaar wordt?quote:
Terwijl ze die wedstrijd al gehad hebben?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Loopt ze nu al dun langs de benen voor Portugal
Dat gingen ze sowieso al als je ziet hoe stroperig het aanvallend ging de laatste potjes. Nu hoeven we in ieder geval niet meer bang te zijn voor een stunt van Zwi/Porquote:Op maandag 11 juli 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zwitsers verliezen ruim van Zweden en zijn weer topfit voor de wedstrijd tegen Nederland zodat Zweden op doelsaldo poulewinnaar wordt?
Lekker kwartfinale tegen Frankrijk dus.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zwitsers verliezen ruim van Zweden en zijn weer topfit voor de wedstrijd tegen Nederland zodat Zweden op doelsaldo poulewinnaar wordt?
Precies, die Zwitserse spetterpoep is juist ongunstig voor Oranje. Of ze moeten er zondag nog steeds last van hebben. Woensdag maar veel scoren. En Zweden moet eerst om 18.00 uur, dan weet je die uitslag al.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze er is.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:22 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of het wel zo slim is om weer voor een derde keeper te kiezen, we hebben andere plekken waar versterking nodig is.
Je moet drie keepers in je selectie hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:22 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of het wel zo slim is om weer voor een derde keeper te kiezen, we hebben andere plekken waar versterking nodig is.
Dat kapsel is ook geen porum.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:32 schreef Sked het volgende:
Rivkah heeft haar bril geleend van Harry Potter.
Misschien dat de 3e keeper daar ook kan spelen danquote:Op maandag 11 juli 2022 17:22 schreef TjjWester het volgende:
Gewoon Shanies als keeper inschrijvenquote:Op maandag 11 juli 2022 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat de 3e keeper daar ook kan spelen dan
Godzijdank zit die er niet meer elke dag zoals een paar jaar terugquote:Op maandag 11 juli 2022 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daphne Koster maakt het al een flopshow.
Nederland en Zweden deden het.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:02 schreef spleeh het volgende:
Zijn er berhaupt andere teams die knielen voor BLM?
Deze zin loopt als Lucille Werner.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:12 schreef spleeh het volgende:
Je merkt meteen dat Frank Wielaard een commentator is kennis van zaken.
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:12 schreef spleeh het volgende:
Je merkt meteen dat Frank Wielaard een commentator is met kennis van zaken.
Eythoraquote:
3 van de 4 verdedigers zijn ongesteld werd tijdens voorbeschouwing gezegdquote:Op maandag 11 juli 2022 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Noorwegen is echt mega fucking slecht. Dat uitverdedigen steeds… hoe dan?
Mwah, outsider voor de titel hier hoogstens. En dat op een EK, waar er echt nog wel vijf landen buiten Europa bij de wereldtop horen en misschien 3-5 uit Europa.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:36 schreef Revanches het volgende:
Mooie goal hoor. Maar NOR was toch wereldtop?
Zijn ze dan periodekampioen?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3 van de 4 verdedigers zijn ongesteld werd tijdens voorbeschouwing gezegd
Stukje eiland.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
‘Noorwegen staat op standje overleven’
Dit is geil!!!!1!!1!1!2
@:wereldgozer @:zipportal @:coco @:nine. @:poepz0r @:sfancta
Engeland had in dat geval niet gespeeld.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3 van de 4 verdedigers zijn ongesteld werd tijdens voorbeschouwing gezegd
Outsider doe je maar in Stranger Thingsquote:Op maandag 11 juli 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, outsider voor de titel hier hoogstens. En dat op een EK, waar er echt nog wel vijf landen buiten Europa bij de wereldtop horen en misschien 3-5 uit Europa.
Wel een mooi affiche voor de finale.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Engeland of Frankrijk EK kampioen
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Sked het volgende:
Volgens mij is er dit toernooi al meer gescoord dan op het hele EK '17.
Neequote:Op maandag 11 juli 2022 21:36 schreef Revanches het volgende:
Mooie goal hoor. Maar NOR was toch wereldtop?
Een goed teken, het wordt aanvallend beter en dat is wat we willen zien.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken?
Ok Willem Visser.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Een goed teken, het wordt aanvallend beter en dat is wat we willen zien.
Tijdens dat EK 68. Dit Ek tot nu toe 37 (met deze 6 erbij.)quote:Op maandag 11 juli 2022 21:39 schreef Sked het volgende:
Volgens mij is er dit toernooi al meer gescoord dan op het hele EK '17.
Jaquote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
Is Engeland nou zo goed of Noorwegen echt bijzonder slecht?
Inderdaadquote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
NOR staat gewoon te schutteren achterin. Maar alles valt ook gewoon goed voor ENG.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
Overal hetzelfde riedeltje.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben die Levchenko inmiddels wel beu.
Is dit darts neef ofzo? Vrouwen en voetbal?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geil!!!!1!!1!1!2
Standje sybianquote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is geil!!!!1!!1!1!2
Daar hebben ze er al eentje van lopen bij Man U.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"De Jackie Groenen van Engeland."
Oei, ik voel een covidje aankomen.
Eigenlijk wel. Ontneemt gewoon een goal zo zou je kunnen zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En volgens de letter van de wet zelfs rood geven in mijn ogen.
Mja, net als met die pingel niet discutabel genoeg om in te grijpen.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ontneemt gewoon een goal zo zou je kunnen zeggen.
Namen en rugnummersquote:Op maandag 11 juli 2022 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Voor het eerst in mijn leven een dm block uitgedeeld. Gewoon.
Neef Wappie. Ik zal hem hier ook meteen even blocken voordat er weer een reactie komt. Eerst in het Ajax topic al zeuren dat ik een OP moet aanpassen en daarna nog 2 dwingende DM's sturen. Wat een rare gozer joh.quote:
Ze werden de eerste helft weggevaagd.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
huh? zie dit net op NOs, die Noorse dames werden toch ook geacht wel een potje te kunnen ballen?
Dat is nogal onaardig.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neef Wappie. Ik zal hem hier ook meteen even blocken voordat er weer een reactie komt. Eerst in het Ajax topic al zeuren dat ik een OP moet aanpassen en daarna nog 2 dwingende DM's sturen. Wat een rare gozer joh.
Kon je mijn PM wel waarderen?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neef Wappie. Ik zal hem hier ook meteen even blocken voordat er weer een reactie komt. Eerst in het Ajax topic al zeuren dat ik een OP moet aanpassen en daarna nog 2 dwingende DM's sturen. Wat een rare gozer joh.
@Neef_Wuppie is een goed mens.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is nogal onaardig.Hij stuurde mij nog een erg vriendelijke DM.
Drie officile interlands verloren in zes jaar.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wiegman heeft wel een goed machine van gemaakt
Dwingend, ik heb je een vraag gesteldquote:Op maandag 11 juli 2022 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zullen de finale wel op penalty's verliezen.quote:
Neequote:Op maandag 11 juli 2022 22:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit is dus alsof bij de MANNEN Nederland (rank 8) met 8-0 wint van DUITSLAND (rank 11)
Of Duitsland van Brazili?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:41 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit is dus alsof bij de MANNEN Nederland (rank 8) met 8-0 wint van DUITSLAND (rank 11)
gaan eraf in de kwartfinale tegen de Duitse Frauschaftquote:Op maandag 11 juli 2022 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zit die Engelsen ook niet tegen met thuisvoordeel op grote toernooien, de mannen ook
[..]
Zullen de finale wel op penalty's verliezen.
Jawel, want Engeland is #8 en Noorwegen is #11quote:
Ik zou dat nog best wel eens willen zien eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2022 22:52 schreef vaarsuvius het volgende:
Als lowietje klaar is dan moet Wiegman maar de mannen gaan doen
ik heb op school geleerd dat je altijd beide kanten van een argument moet bekijken, voor een genuanceerd oordeel...quote:Op maandag 11 juli 2022 23:01 schreef hole1988 het volgende:
Eerst een reclame uitzenden van wakker dier dat zuivel niet zuiver is en daarna meteen een reclame van campina. Top geprogrammeerd.
Uiteraard tegen GER, ik geef het op een briefje.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zullen de finale wel op penalty's verliezen.
Maar gelukkig heeft Dafne er wat van gezegd in een documentairequote:Op maandag 11 juli 2022 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ajax staat er weer goed op. Club vol verkrachters en aanranders, walgelijk!!
= voldoende. Case closedquote:Op maandag 11 juli 2022 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft Dafne er wat van gezegd in een documentaire
Vrouwen scoren tenminste nog... beter dan bij een 0-0 de boel zo frustreren dat er amper meer gevoetbald wordt.. omdat winnen er niet meer inzit en gelijkspel ook wel okay is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een grap begint dit toernooi te worden met al dit soort uitslagen.
Tot nu toe zijn alle op papier topwedstrijden uitgedraaid op een eenzijdige doelpuntenshow, dus Duitsland zal wel met 6-1 of zo winnen.quote:
Ik heb niet zo meer zo'n vertrouwen in jouw voorspellingen na gisteren.quote:
Dat was een historische uitslagquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb niet zo meer zo'n vertrouwen in jouw voorspellingen na gisteren.
Het is de vraag wie nou wie heeft besmetquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:55 schreef RipCity het volgende:
RIP.
Maar wel lekker onnodig geknuffeld met de hele familie.
Erg onprofessioneel. Maar wel netzoveel als de mannen willen cashen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Miedema: 'Niet slim dat spelers met Jan en alleman gingen knuffelen'
https://www.nu.nl/ek-vrou(...)ingen-knuffelen.html
Dat zijn teksten, Svenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder je twee beste speelsters ga je het doodmoeilijk krijgen tegen Portugal.
Stuur maar een mention.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
19:30 hockey tegen de Belgen. Tot zo!!!
Geen sport.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar ze zijn dus niet fit, want ze hebben corona.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stop toch gewoon met dat corona testen. Als die speelsters fit zijn kunnen ze gewoon spelen.
Maar hebben ze daar last van?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze zijn dus niet fit, want ze hebben corona.
Vitesse - Maccabi Haifa is ook nog geen topshow.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denemarken - Finland, zo'n affiche doe je niemand aan.
Vitesse is nooit een topshow.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse - Maccabi Haifa is ook nog geen topshow.
Missen nu wel een type stofzuiger bij Nederland.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Roord was ook een van de knuffelaars. Afwachten of die nog een cadeautje van de familie heeft gekregen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorm zuur. Desondanks zou je moeten winnen zonder deze speelsters. Beerensteyn erin en Pelova. Roord linie naar beneden.
Maakt dat ook maar IETS uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Maar na Sari en Miedema, wie zal er nu aanvoerdster worden? Martens?
Martens of Spitse lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Maar na Sari en Miedema, wie zal er nu aanvoerdster worden? Martens?
Miedema was geen knuffelaar, ze heeft het veroordeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Roord was ook een van de knuffelaars. Afwachten of die nog een cadeautje van de familie heeft gekregen.
Hoe moet je anders bezig met een andere vrouw he?quote:
Weer net zo laks als toen met de Olympische ploeg. Als je niet mag spelen met een coronabesmetting snap ik echt niet hoe je er zo nonchalant mee omgaat. Zo lang voorbereiden, een soort verantwoordelijkheid richting het Nederlandse volk...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Miedema was geen knuffelaar, ze heeft het veroordeeld.
Zal me niet verbazen als iemand het al had voor het toernooi, volgens de KNVB zijn ze niet getest vooraf.
Vinger, dildo om maar twee dwarsstraten te noemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe moet je anders bezig met een andere vrouw he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |