Ik heb genoeg echte filmpjes gezien die niet grappig waren.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Destijds was het wel leuk want nieuw, sadistisch, flash. etc... Terwijl ik stoned was.
quote:
Moet een streepjes pakje aanquote:
Probeer dat maar eens met een kokosnoot.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een kokosnoot.
Ik denk dat zij een eind komtquote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een kokosnoot.
Zij wel nu jij nog.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een eind komt
[ afbeelding ]
Dat lukt me nog niet met een kartonnen bekertjequote:
Jij komt verder dan ik met mijn 3 borsthaartjes.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet met een kartonnen bekertje
Heb je er 3 afgeschorenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij komt verder dan ik met mijn 3 borsthaartjes.
Ga je hier ook vieze scheten laten?quote:
Neequote:
Het was er best wel leuk maar het is weer verkloot.quote:
Dus komen hier mensen deze sc maar verkloten?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was er best wel leuk maar het is weer verkloot.
quote:Op zondag 10 juli 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
Goh die leven nog
BaccaraOh dat is schattig !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Kan maar dat denk ik niet. Iig laat ik ze dan aan jou over.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus komen hier mensen deze sc maar verkloten?
I can Boogie...quote:
Valt wel erg op he? Maar die toilet dumpen mogen in viva blijvenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan maar dat denk ik niet. Iig laat ik ze dan aan jou over.
Liever ergens anders en niet hier in 40+.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt wel erg op he? Maar die toilet dumpen mogen in viva blijven
Vleugeltjes gezeik ookquote:Op zondag 10 juli 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever ergens anders en niet hier in 40+.
Gewoon lekker daar laten. Daar zou eigenlijk een wet voor moeten zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever ergens anders en niet hier in 40+.
Grappig dat die badeend je post liked, die woonde daar toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon lekker daar laten. Daar zou eigenlijk een wet voor moeten zijn.
Hoe vaak heb ik dat hier gedaan? Volgens mij alleen als reactie omdat iemand er over begon.quote:
Nooit maar ik zie mijn geest al dwalen.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dat hier gedaan? Volgens mij alleen als reactie omdat iemand er over begon.
Nee joh, het staat al een tijdje in GC.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
Oh verrek! Ik heb weer wat gemist geloof ik. Is dat hele vivagedoe verwijderd?
Nee toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
Ohhquote:Op zondag 10 juli 2022 23:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee joh, het staat al een tijdje in GC.
Nou ja op zich heb je gelijk. Viva heeft toch weer een forum. We betreuren het aantal users die we gaan missenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2022 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja op zich heb je gelijk. Viva heeft toch weer een forum. We betreuren het aantal users die we gaan missen
Het ging fout toen het verplaatst werd naar GC en De Dees geen mod meer was over ViV.quote:
Die had er gewoon geen zin meer inquote:Op zondag 10 juli 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging fout toen het verplaatst werd naar GC en De Dees geen mod meer was over ViV.
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Het Viva forum werd opgeheven daar het echte Viva toch bleef bestaan. De serverruimte van Fok kon weer wat vrij worden gemaakt. Doordat er een leuke sc was werd die verplaatst naar GC.quote:
Ja maar de Viva users zijn ook verdwenenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Het Viva forum werd opgeheven daar het echte Viva toch bleef bestaan. De serverruimte van Fok kon weer wat vrij worden gemaakt. Doordat er een leuke sc was werd die verplaatst naar GC.
Zijn die er ooit geweest dan?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de Viva users zijn ook verdwenen
@Donna zag ik nog ergens voorbijkomen. Die is blijven hangen.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de Viva users zijn ook verdwenen
Maar niet hierquote:Op maandag 11 juli 2022 00:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Donna zag ik nog ergens voorbijkomen. Die is blijven hangen.
ik heb er nog nooit een letter gepost. Er zaten wat users waar ik helemaal niets mee heb. Ook leuke users hoor, maar dat woog er niet tegenopquote:Op zondag 10 juli 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging fout toen het verplaatst werd naar GC en De Dees geen mod meer was over ViV.
Bij vlagen nog steedsquote:Op maandag 11 juli 2022 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
40+ was ook eens een "tijdelijk" fok project.
Los pajaros bailandosquote:Op maandag 11 juli 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Ik kende dat nummer niet tot in 1982 in een authentieke Ballroom in Barcelona gespeeld werd en al die Spanjolen als gekken stonden te bewegen met van die typische moves ... Dus als jonge student doe je lekker mee met die zwoele mediterrane iets oudere damesWat een nacht
Voor de boogie?quote:Op maandag 11 juli 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
En wat ik al zei ... Baccara kwam nog ff langs
Dat was iets anders ... Baccara was de laatste act op de Pride in Madrid vanavondquote:Op maandag 11 juli 2022 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja fijn dansen met iets oudere dames las ik net.
Oke, de pride in elke stad hou ik niet bij.quote:Op maandag 11 juli 2022 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was iets anders ... Baccara was de laatste act op de Pride in Madrid vanavond
Donna kwam hier al ruim voor dat ze op het Viva forum kwam.quote:Op maandag 11 juli 2022 00:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Donna zag ik nog ergens voorbijkomen. Die is blijven hangen.
Als de schermen gebroken zijn mag jij ze hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Die rooie container komt wel netjes neer.
Zullen de tv's het nog doen, die er in worden vervoerd?
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als de schermen gebroken zijn mag jij ze hebben.
Oh dat kan bestquote:Op maandag 11 juli 2022 11:41 schreef chufi het volgende:
Die heb ik al eerder langs zien komen ergens
Ik kan van te voren niet zien of iets een filmpje is.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan van te voren niet zien of iets een filmpje is.
Ja precies. Ik zie weinig als ik hier een tweet zie. daarom lees ik het nooitquote:
Dan is er iets met je instellingen ...quote:Op maandag 11 juli 2022 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan van te voren niet zien of iets een filmpje is.
Is al een tijdje zo , en dat is de reden dat vrijwel nooit iets vanuit hier op twitter bekijkquote:
Ik heb een donker mode aanstaan en dan zie ik het meestal ook niet .. Dan klik om op twitter te kijken of ik zet de darkmode ff uitquote:Op maandag 11 juli 2022 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is al een tijdje zo , en dat is de reden dat vrijwel nooit iets vanuit hier op twitter bekijk
Die heb ik sowieso niet aanquote:Op maandag 11 juli 2022 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een donker mode aanstaan en dan zie ik het meestal ook niet .. Dan klik om op twitter te kijken of ik zet de darkmode ff uit
würstl met rösti gebratenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een donker mode aanstaan en dan zie ik het meestal ook niet .. Dan klik om op twitter te kijken of ik zet de darkmode ff uit
Binnenblijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
T is best al warm buiten.
Wat nu te doen?
Nur 6 verletzten beim Stierenrennen in Pamplona.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
die gozer heeft toch en schaden![]()
https://www.gmx.at/magazi(...)s-vorwuerfe-37096062
Ja was een lastige en gevaarlijke run... En dan gaat de Spaanse TVE ook nog nabespreken met close-up beelden en slomo's ...quote:Op maandag 11 juli 2022 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Nur 6 verletzten beim Stierenrennen in Pamplona.
Sommige toeschouwers worden zelfs bij tennis irritantquote:Op maandag 11 juli 2022 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
die gozer heeft toch en schaden![]()
https://www.gmx.at/magazi(...)s-vorwuerfe-37096062
Achterlijke dierenbeulerijquote:Op maandag 11 juli 2022 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was een lastige en gevaarlijke run... En dan gaat de Spaanse TVE ook nog nabespreken met close-up beelden en slomo's ...
Het is tot ze doorgedrongen.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
Drie mensen gespiest in Pamplona
Sukkeltjes
Was je toch die kant nog opgegaan?quote:Op maandag 11 juli 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
Sukkeltjes
Team stier!quote:Op maandag 11 juli 2022 17:38 schreef pullup het volgende:
Sukkeltjes
Ik ben meteen de bergen in gegaan vanaf noord Pamplona. Stad ontwekenquote:
Altijd team stier🤣 ik begreep dat die toch allemaal in het slachthuis belandden na een moedige run 😞quote:
Het is er nogal druk dus ook lastig om ergens onderdak of een plek voor een tentje te vinden ... 1 miljoen mensenquote:Op maandag 11 juli 2022 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben meteen de bergen in gegaan vanaf noord Pamplona. Stad ontweken
Alles gaat ook hier naar de slachtquote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd team stier🤣 ik begreep dat die toch allemaal in het slachthuis belandden na een moedige run 😞
Ja eerste keer in drie jaar dat het weer door kan gaan 🙂 ze gaan natuurlijk helemaal losquote:Op maandag 11 juli 2022 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is er nogal druk dus ook lastig om ergens onderdak of een plek voor een tentje te vinden ... 1 miljoen mensen
I know 🙃 (behalve die van Ruud) maar het is wel apart dat ze ze sochtends nog vereren en bij houden op welke plek ze zitten tijdens de run alsof het een tour de France is en dan meteen hoppa.quote:
Ze rennen best snel tegenwoordig .. 850 meter vnl. omhoog in 2.5 minuutquote:Op maandag 11 juli 2022 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
I know 🙃 (behalve die van Ruud) maar het is wel apart dat ze ze sochtends nog vereren en bij houden op welke plek ze zitten tijdens de run alsof het een tour de France is en dan meteen hoppa.
kann je kijken? waar?quote:Op maandag 11 juli 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
Dat Oostenrijkse volkslied herken ik dankzij RedBull ook steedss makkelijker,, Hup Mario
Nederland laat alle wedstrijden zienquote:Op maandag 11 juli 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
oke ,maar ard,zdf zeigt niet vele spele
gisteren niks
Gewonnen?quote:
Dat is een begin 😛 vond ze de tweede helft tegen Engeland ook wel goed spelenquote:
Ik zou een klacht indienenquote:
Die vorige hielp ook al niet verdoriequote:
Dan moet je naar de chef vragen!quote:
Get me the manager....quote:
Ik neem aan dat de gevolgen niet meer zo groot zullen zijn dat we weer naar lockdowns en click&collect moeten gaan.quote:
Dat is me teveel Karinquote:
Een verzamelnaam voor irritante lui die overal over lopen te mekkeren dat ze benadeeld wordenquote:
Karen. Zo'n "Let me speak to the manager" mevrouw, die op haar strepen staat en ook altijd in haar recht staat (denkt ze).quote:
Zullen er nog wel meer komen helaas. Las het van de week al. Is nog niet hier toch?quote:
Weet je ook niet wat Pepsi isquote:
Zus zwager en hun dochters en echtgenoten. Allemaal positief.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er nog wel meer komen helaas. Las het van de week al. Is nog niet hier toch?
De hele crew waar ik vorige week mee in henley zat is ongeveer positief.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zus zwager en hun dochters en echtgenoten. Allemaal positief.
Slechter dan Oostenrijkquote:
Oops ....quote:Op maandag 11 juli 2022 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De hele crew waar ik vorige week mee in henley zat is ongeveer positief.
Ja ondertussen schijn ik de dans te zijn ontsprongen want is al wel 8 dagen geleden dat we samen warenquote:
Het waart wel weer goed rond jaquote:
zonder spreuken?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:28 schreef engine het volgende:
Ik heb weer tegeltjes in de badkamer. Een gedeelte dan
Geen spreukenquote:
Dat zou ik zelf niet zo zeggen maar ik vind bloemen wel leukquote:
Das wel een feestje waard natuurlijk,quote:Op maandag 11 juli 2022 19:28 schreef engine het volgende:
Ik heb weer tegeltjes in de badkamer. Een gedeelte dan
quote:Op maandag 11 juli 2022 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een feestje waard natuurlijk,
dus
Bier
quote:
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 11 juli 2022 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Geen spreuken
[..]
Dat zou ik zelf niet zo zeggen maar ik vind bloemen wel leuk
Gaat lekker. Hier broer en vrouw. En nichtje en vriend. Maar kwamen alle vier ziek terug van vakantie. Een stel uit Frankrijk. Andere uit Italie. Met eigen auto.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zus zwager en hun dochters en echtgenoten. Allemaal positief.
En jij niet? Lucky you danquote:Op maandag 11 juli 2022 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
De hele crew waar ik vorige week mee in henley zat is ongeveer positief.
Ik blijf wel even lekker alleen.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat lekker. Hier broer en vrouw. En nichtje en vriend. Maar kwamen alle vier ziek terug van vakantie. Een stel uit Frankrijk. Andere uit Italie. Met eigen auto.
Gelijk heb je. Ik ook zoveel mogelijk.quote:
Wellicht.quote:
overledenquote:
Opaquote:
Komt u nog even een praatje maken voordat u op bed gelegd wordt?quote:
Wie weetquote:Op maandag 11 juli 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Komt u nog even een praatje maken voordat u op bed gelegd wordt?
Beetje als een kip die nog rent nadat je de kop eraf hakt.quote:
Geniet van uw advocaatjequote:
Het is wel eens erger geweestquote:Op maandag 11 juli 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje als een kip die nog rent nadat je de kop eraf hakt.
Het zal wel sneu neus.quote:
Die rennen meestal niet zo lang en ver meer. Dan gaat deze SC wel wat langer mee.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje als een kip die nog rent nadat je de kop eraf hakt.
beelden ?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe straks maar een samenvatting in het F1 topic
Weltrustenquote:
Begin jij nou ook al. De Soury afzeik en TR campagnequote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. De Soury afzeik en TR campagne
Nee hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. De Soury afzeik en TR campagne
Tjaquote:
hmmquote:Op maandag 11 juli 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vertel in korte woorden waar het over gegaan is ...
Wat jij wil. Ook hier gaat het hard achteruit.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die rennen meestal niet zo lang en ver meer. Dan gaat deze SC wel wat langer mee.
Ik denk dat het wel losloopt.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ook hier gaat het hard achteruit.
Wat is jou probleem gast... Laat me met rust en ga lekker in viva lopen zeiken. Lelijk mensquote:Op maandag 11 juli 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja daar zal je zelf zeker geen aandeel in hebben.
Vanwaar zoveel vertrouwen in een stervende website?quote:
Deze is op sterven na dood geweest , met deze SC komt het altijd weer goed.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die rennen meestal niet zo lang en ver meer. Dan gaat deze SC wel wat langer mee.
Niet mijn probleem. Je gaat zelf maar in vivia lopen zeiken...oh wacht..quote:Op maandag 11 juli 2022 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is jou probleem gast... Laat me met rust en ga lekker in viva lopen zeiken. Lelijk mens
40+ overleeft allesquote:Op maandag 11 juli 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Vanwaar zoveel vertrouwen in een stervende website?
De site leeft nog steeds, met een community op eigen plekken. Dat sterven valt wel mee denk ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Psies.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze is op sterven na dood geweest , met deze SC komt het altijd weer goed.
erst was hij enttäuschtquote:Op maandag 11 juli 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee vertel in korte woorden waar het over gegaan is ...
Jij bent volgens mij één van die ruk users die om elke scheet een TR zet. Zo help je iets om zeepquote:Op maandag 11 juli 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben hier wel geweest toen het echt op instorten stondquote:
Kijk dat wisten we ook al welquote:Op maandag 11 juli 2022 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst was hij enttäuscht
nu is hij tevreden
quote:Op maandag 11 juli 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Je gaat zelf maar in vivia lopen zeiken...oh wacht..
Ik heb mn best gedaan om dat te voorkomenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben hier wel geweest toen het echt op instorten stond
jij bent volgens mij...quote:Op maandag 11 juli 2022 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij één van die ruk users die om elke scheet een TR zet. Zo help je iets om zeep
quote:
Hela hola .............Ik weet wel beter Mr. Niksquote:Op maandag 11 juli 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
jij bent volgens mij...
Beetje je stokpaardje....in het wilde westen roepen dat mensen TR's tegen je zetten. Doe eens niet zo zielig constant. Ik heb helemaal geen hekel aan je als user maar dat is gewoon kinderachtig.
Weet ikquote:Op maandag 11 juli 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan om dat te voorkomen
Je lult maar wat achterlijk. Zo kennen we je weer.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hela hola .............Ik weet wel beter Mr. Niks
Nee, nooit geweest ook.quote:
Vind je het erg als ik je eigenlijk helemaal niet boeiend vind.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Je lult maar wat achterlijk. Zo kennen we je weer.
Hoelang nog ? Zag er een tijd terug een programma over, maar weet niet meer of dat toen ook genoemd werdquote:
Goed. Niet 100% fit maar wel weer op de beenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:32 schreef Sodeknetters het volgende:
Maar hoe gaat het met je @:Domnivoor ?
Geen idee eerlijk gezegd. Maar het is een flinke renovatie vpor zover ik weet.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoelang nog ? Zag er een tijd terug een programma over, maar weet niet meer of dat toen ook genoemd werd
Goed nieuws!. Hier gaat het langzaam ook weer beter.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed. Niet 100% fit maar wel weer op de been
Fijn om te horenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed nieuws!. Hier gaat het langzaam ook weer beter.
Ja daar geloof ik niks van. Je reageert maar al te graag op mijn posts. Maar je wil zo graag met rust gelaten wordenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je eigenlijk helemaal niet boeiend vind.
ik ook niet , lijkt me heel erg tof om dat ooit een keer te bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog noooit in geweest ...
Koekkoek....quote:Op maandag 11 juli 2022 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik niks van. Je reageert maar al te graag op mijn posts. Maar je wil zo graag met rust gelaten worden![]()
Je kraamt gewoon onzin uit en dan probeer je dat af te doen met dit soort opmerkingen. Ja die kan iedereen maken.
Haha soury uitgeluldquote:
Jaquote:
quote:
Tot 2024.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoelang nog ? Zag er een tijd terug een programma over, maar weet niet meer of dat toen ook genoemd werd
Goed zo , helemaal niet reageren of ergens niet op in gaan is is soms beterquote:Op maandag 11 juli 2022 21:42 schreef Soury het volgende:
Het uitlokken hier op fok door sommige personen hebben me wat bans opgeleverd. Ik trap er niet meer in.
Ja @Soury ben eens verstandigquote:Op maandag 11 juli 2022 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed zo , helemaal niet reageren of ergens niet op in gaan is is soms beter
quote:
Groot gelijk. Het is het niet waard.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:42 schreef Soury het volgende:
Het uitlokken hier op fok door sommige personen hebben me wat bans opgeleverd. Ik trap er niet meer in.
Ik vind het wel vermakelijk.quote:
Dat gaat helaas niet lukken.quote:
Ach.. ik kan die kleuter wel aan.quote:
Ik zit er zelf niet meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |