Ik heb genoeg echte filmpjes gezien die niet grappig waren.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Destijds was het wel leuk want nieuw, sadistisch, flash. etc... Terwijl ik stoned was.
quote:
Moet een streepjes pakje aanquote:
Probeer dat maar eens met een kokosnoot.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een kokosnoot.
Ik denk dat zij een eind komtquote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens met een kokosnoot.
Zij wel nu jij nog.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een eind komt
[ afbeelding ]
Dat lukt me nog niet met een kartonnen bekertjequote:
Jij komt verder dan ik met mijn 3 borsthaartjes.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet met een kartonnen bekertje
Heb je er 3 afgeschorenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij komt verder dan ik met mijn 3 borsthaartjes.
Ga je hier ook vieze scheten laten?quote:
Neequote:
Het was er best wel leuk maar het is weer verkloot.quote:
Dus komen hier mensen deze sc maar verkloten?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was er best wel leuk maar het is weer verkloot.
quote:Op zondag 10 juli 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
Goh die leven nog
BaccaraOh dat is schattig !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Kan maar dat denk ik niet. Iig laat ik ze dan aan jou over.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus komen hier mensen deze sc maar verkloten?
I can Boogie...quote:
Valt wel erg op he? Maar die toilet dumpen mogen in viva blijvenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan maar dat denk ik niet. Iig laat ik ze dan aan jou over.
Liever ergens anders en niet hier in 40+.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt wel erg op he? Maar die toilet dumpen mogen in viva blijven
Vleugeltjes gezeik ookquote:Op zondag 10 juli 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever ergens anders en niet hier in 40+.
Gewoon lekker daar laten. Daar zou eigenlijk een wet voor moeten zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Liever ergens anders en niet hier in 40+.
Grappig dat die badeend je post liked, die woonde daar toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon lekker daar laten. Daar zou eigenlijk een wet voor moeten zijn.
Hoe vaak heb ik dat hier gedaan? Volgens mij alleen als reactie omdat iemand er over begon.quote:
Nooit maar ik zie mijn geest al dwalen.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dat hier gedaan? Volgens mij alleen als reactie omdat iemand er over begon.
Nee joh, het staat al een tijdje in GC.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
Oh verrek! Ik heb weer wat gemist geloof ik. Is dat hele vivagedoe verwijderd?
Nee toch?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
Ohhquote:Op zondag 10 juli 2022 23:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee joh, het staat al een tijdje in GC.
Nou ja op zich heb je gelijk. Viva heeft toch weer een forum. We betreuren het aantal users die we gaan missenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:17 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2022 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja op zich heb je gelijk. Viva heeft toch weer een forum. We betreuren het aantal users die we gaan missen
Het ging fout toen het verplaatst werd naar GC en De Dees geen mod meer was over ViV.quote:
Die had er gewoon geen zin meer inquote:Op zondag 10 juli 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging fout toen het verplaatst werd naar GC en De Dees geen mod meer was over ViV.
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Het Viva forum werd opgeheven daar het echte Viva toch bleef bestaan. De serverruimte van Fok kon weer wat vrij worden gemaakt. Doordat er een leuke sc was werd die verplaatst naar GC.quote:
Ja maar de Viva users zijn ook verdwenenquote:Op zondag 10 juli 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Het Viva forum werd opgeheven daar het echte Viva toch bleef bestaan. De serverruimte van Fok kon weer wat vrij worden gemaakt. Doordat er een leuke sc was werd die verplaatst naar GC.
Zijn die er ooit geweest dan?quote:Op zondag 10 juli 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de Viva users zijn ook verdwenen
@Donna zag ik nog ergens voorbijkomen. Die is blijven hangen.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de Viva users zijn ook verdwenen
Maar niet hierquote:Op maandag 11 juli 2022 00:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Donna zag ik nog ergens voorbijkomen. Die is blijven hangen.
ik heb er nog nooit een letter gepost. Er zaten wat users waar ik helemaal niets mee heb. Ook leuke users hoor, maar dat woog er niet tegenopquote:Op zondag 10 juli 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging fout toen het verplaatst werd naar GC en De Dees geen mod meer was over ViV.
Bij vlagen nog steedsquote:Op maandag 11 juli 2022 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
40+ was ook eens een "tijdelijk" fok project.
Los pajaros bailandosquote:Op maandag 11 juli 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Ik kende dat nummer niet tot in 1982 in een authentieke Ballroom in Barcelona gespeeld werd en al die Spanjolen als gekken stonden te bewegen met van die typische moves ... Dus als jonge student doe je lekker mee met die zwoele mediterrane iets oudere damesWat een nacht
Voor de boogie?quote:Op maandag 11 juli 2022 01:09 schreef chufi het volgende:
En wat ik al zei ... Baccara kwam nog ff langs
Dat was iets anders ... Baccara was de laatste act op de Pride in Madrid vanavondquote:Op maandag 11 juli 2022 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja fijn dansen met iets oudere dames las ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |