Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat je bedoelt![]()
Iedereen met een beetje verstand van autosport weet dat Ferrari de beste wagens maakt!
Idd als Schumacher hem reed, mclarren was veel beter techischquote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.
( Ik volgde de F1 destijds, dus niet dat ik dit van 1 of andere docu haal)
Pis hem uit!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:12 schreef Maanvis het volgende:
GGvd ik ga ff naar de WC vliegt een auto in de fik
Niki Lauda heeft in de jaren '70 hetzelfde gedaan. Toen hij bij het team kwam was het ook een middenveld auto en hij heeft hem ook verbeterd en 2 titels mee gehaald en 3 als hij zijn ongeluk niet had gehad en aantal races heeft gemist en het kampioenschap verloor met 1 of 2 punten.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voordat Michael Schumacher bij hun tekende was dat wel anders, hij heeft er aan meegewerkt om alles te tweaken en finetunen, zonder zijn inzet eind jaren 90 hadden ze weinig voorgesteld.
( Ik volgde de F1 destijds, dus niet dat ik dit van 1 of andere docu haal)
Verstappen wint hem hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Zou nog zomaar kunnen dat Verstappen Leclerc bijhaalt voor het eind
net of net nietquote:
Ja of er komen gaten in de tankquote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef PLY het volgende:
Beetje redbull in de tank en max krijgt vleugels
Kende een vrouwtje waar ik mee werkte, en die zei dat ze dagelijks red bull dronk en in het ziekenhuis belandde met een maagperforatiequote:
Met wie gaan jullie partnerruil doen?quote:
Hahaha, moest ff denkenquote:
Als je daar teveel van drinkt te lang kan het niet gezond voor je zijnquote:Op zondag 10 juli 2022 16:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kende een vrouwtje waar ik mee werkte, en die zei dat ze dagelijks red bull dronk en in het ziekenhuis belandde met een maagperforatie
quote:
Ja best jammer jaquote:Op zondag 10 juli 2022 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]ja jammergenoeg zijn wij niet uitgenodigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |