Regenquote:
Dit dus.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:41 schreef DX11 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat max vandaag 3e of 4e gaat eindigen.
Einde tijdperkquote:Op zondag 10 juli 2022 15:47 schreef MoreDakka het volgende:
Halverwege de race en al 2 stops... ziet er niet goed uit voor Red Bull
Verstappen klaagde over de wagen.quote:
Jos slaat de boel kort en klein straks.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
De red bull shirtjes op de tribune ziedend
Hammy loopt helaas in.quote:
Zat in werkelijkheid iets mer tijd tussen bij live tv plakken ze het achter elkaar.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 15:49 schreef Zorro het volgende:
Vanaf het begin heeft dat vorige bandensetje niet gewerkt, Max rijdt nu direct een stuk sneller. Kutsetje, pech, kan gebeuren.
Hoezo werkte het vorige setje niet dan?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:49 schreef Zorro het volgende:
Vanaf het begin heeft dat vorige bandensetje niet gewerkt, Max rijdt nu direct een stuk sneller. Kutsetje, pech, kan gebeuren.
Rijdt langzamer.quote:
Ten opzichte van Ferrari wel... tot nader order.quote:
Begon met 2x FLquote:Op zondag 10 juli 2022 15:49 schreef Zorro het volgende:
Die rondetijden waren na de eerste stop vanaf het begin al ruk. Nu rijdt ie ineens de snelste van het veld.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo werkte het vorige setje niet dan?
Het waren de harde bandenquote:Op zondag 10 juli 2022 15:49 schreef Zorro het volgende:
Deed hij toen toch ook?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die rondetijden waren na de eerste stop vanaf het begin al ruk. Nu rijdt ie ineens de snelste van het veld.
Neequote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef Nober het volgende:
Is 5 seconden straf rechtvaardig nadat je iemands race verkloot hebt?
Je hebt gelijk. Maar toen was het ook afgelopen.quote:
Max rijdt nu weer op hard hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Het waren de harde banden
Hopelijk gaan deze gele beter maar het is wel veel rondjes voor geel
10 sec ook niet als je net iemand het ziekenhuis hebt ingereden maar allez.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef Nober het volgende:
Deze gele zijn ook wit anders.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Het waren de harde banden
Hopelijk gaan deze gele beter maar het is wel veel rondjes voor geel
Ze straffen in principe voor de gedraging, niet voor de consequentie.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef Nober het volgende:
Oh ik dacht gele randen te zienquote:
Die zal ook wel met tyremanagement zijn begonnenquote:Op zondag 10 juli 2022 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz trapt nu het gat met Leclerc wat dicht
Dat is waar. Even drie rondjes afwachten nu danquote:
Ach, na de eerste 2 races werd er al geroepen: game over, Leclerc kampioen.quote:
Yupsquote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nog eentje en hij krijgt ook 5 secs straf.
Nou en, zit toch in niemandslandquote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nog eentje en hij krijgt ook 5 secs straf.
* Sally Duimt meequote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef Evenstar het volgende:
Straks een SC, Ferrari blijft buiten want track position, Max naar binnen voor rood en wint race
Max heeft een SC nodigquote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik verwacht Max nog wel een keer in de pits en dat hij niet verder komt dan plek 3
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik verwacht Max nog wel een keer in de pits en dat hij niet verder komt dan plek 3
Een Abu Dhabi-tje?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:50 schreef Evenstar het volgende:
Straks een SC, Ferrari blijft buiten want track position, Max naar binnen voor rood en wint race
Volgens mij wel.quote:
Dit is niet waar, er zijn genoeg acties daar die niet in contact eindigen.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Uiteindelijk krijgt zo een beetje iedereen die daar buitenom gaat een beuk en de ander straf.
Terwijl diegene zelf er weinig aan kan doen omdat ze er door onderstuur tegenaan botsen.
Er is echt maar 1 'schuldige' bij onderstuur hoor.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Uiteindelijk krijgt zo een beetje iedereen die daar buitenom gaat een beuk en de ander straf.
Terwijl diegene zelf er weinig aan kan doen omdat ze er door onderstuur tegenaan botsen.
Beter eieren voor je geld kiezen en ergens anders inhalen.
Zeer gründlich en pünktlich die Oostenrijkersquote:Op zondag 10 juli 2022 15:55 schreef RAVW het volgende:
Zo hebben ze vandaag een bakje gevonden met +5 Sec of zo
ze blijven strooien
Idd. Gaafquote:
13.quote:
Winnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:58 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb het niet gedaan!
De rest doet het ook!
Wat wil je nu Lewis?
Met dit gat?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:59 schreef Mylene het volgende:
Lewis die Max inhaalt zou een leuke actie zijn, gezien ook het publiek.
Daar ergerde ik me als naar de DTM ging in Nurburg ook altijd aan, dat nep_engels. Zei de circuitspreker ineens: Es wird hier gut gefightet? Gefightet? Wat is dat voor een stom pidgin taaltje?quote:
Subtop en middenveld... ik volg allang niet meer wie op welke plek rijdt. Geeft ook niks. 't Kijkt gewoon lekker.quote:
Wat lekker oplooptquote:
Nog geen 5 sec, ik was te vroeg.quote:
Ah, toch. Vond het ook al erg snelquote:
Brundle was ook in de war.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, toch. Vond het ook al erg snel
Volgens mij heeft Perez vorig jaar hier 2* 10 seconden gehad en Norris ookquote:
Ook die gokken wel eens goedquote:
Hij loopt meteen al in.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat gaat Leclerc makkelijk redden normaliter
óf de prutser die het de vorige keer heeft verkloot is in de straat van Messina gedumpt met cementen schoenen, of hij heeft Binotto nog kunnen overreden dat hij het nooit meer fout doet?quote:
Was natuurlijk niet heel serieus bedoeldquote:Op zondag 10 juli 2022 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Perez vorig jaar hier 2* 10 seconden gehad en Norris ook
quote:Op zondag 10 juli 2022 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen heeft gewoon 50 ronden gedaan alsof hij niet harder kon, zodat Ferrari dit zou doen. Nu gaat ie echt rijden
Alleen omdat de RB de banden opvreet.quote:
Idd. En dan nog niets aan de hand.quote:
Hamilton zou nu op dit punt op de boordradio melden dat de banden op zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen heeft gewoon 50 ronden gedaan alsof hij niet harder kon, zodat Ferrari dit zou doen. Nu gaat ie echt rijden
Smaken ze?quote:Op zondag 10 juli 2022 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Is iets makkelijker als je de snelste auto hebt maar Ferrari is meestal wel goed, de opzichtige fouten af en toe doen hun imago nogal wat schade toequote:
Er hangt ook nog het 5s spook boven beide rijdersquote:
Effe 10 ronden wachten en dan met een safety car.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:04 schreef -XOR- het volgende:
VER straks nog maar een keer pitten voor soft.
Hij zou eerder zeggen. "I think we should retire the car, to save the engine"quote:Op zondag 10 juli 2022 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hamilton zou nu op dit punt op de boordradio melden dat de banden op zijn.
Dit dus.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon P3 oprapen, volgende race weer verder kijken.
Met de RB in de huidige staat niet lang iig.quote:
Het was leuker geweest als er wat mooiere gevechten waren, Lec was vandaag duidelijk te snel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En Ferrari heeft het tactisch goed gedaan. Mooie race, Max heeft ook alles gegeven
Die 8 punten van gisteren verzachten de pijnquote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vond dat eerste gevecht wel mooi eigenlijk. Zo vaak zie je dat niet wat mij betreftquote:Op zondag 10 juli 2022 16:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als er wat mooiere gevechten waren, Lec was vandaag duidelijk te snel.
Dat leek al de hoofdgedachte zo'n 20 rondjes terug.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dankzij COVID-19 smaakt alles al vier dagen hetzelfde. Of nou ja, naar niks. Dus nee, er smaakt niksquote:
Eens. Dus toch goede punten gepakt.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 8 punten van gisteren verzachten de pijn
de +4 bedoel jequote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die 8 punten van gisteren verzachten de pijn
Het zijn allemaal jankballen. Tot ze op de telefoon hun banksaldo checkenquote:
Ik ben gewoon Ferrarifan, heb niks tegen Verstappen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is echt een typisch nederlands iets... haten op andere succesvolle nederlanders.
Wat vervelend.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dankzij COVID-19 smaakt alles al vier dagen hetzelfde. Of nou ja, naar niks. Dus nee, er smaakt niks
Past vermoedelijk niet op het schermquote:Op zondag 10 juli 2022 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het zijn allemaal jankballen. Tot ze op de telefoon hun banksaldo checken
Ja, de Ferrari is hier duidelijk de betere wagen.quote:
Hooguit voor de snelste ronde...quote:Op zondag 10 juli 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, de Ferrari is hier duidelijk de betere wagen.
Ook tactisch geen opties meer. Laatst tien rondjes op soft gaat hem ook niet worden.
Als het maar niet eindigt in huilenquote:
Wow, sorry, dan heb je een aantal kutjaren achter de rug. Verklaart ook waarom ik je hier nooit heb gezien.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Ferrarifan, heb niks tegen Verstappen.
it is never over until de red car doesn't blow upquote:Op zondag 10 juli 2022 16:11 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton 34 seconden achter Sainz... Dacht Mercedes echt dat ze hier een kans hadden?
Sterkte.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Ferrarifan, heb niks tegen Verstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |