Ja, dat heet "tot tien tellen" en eigenlijk was dat heel goed advies.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger moest je in de pen klimmen om iets te sturen en die tijdsvertraging houdt heel veel woede tegen
Ik doe het nog wel eens voordat ik iets postquote:Op zondag 10 juli 2022 11:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ja, dat heet "tot tien tellen" en eigenlijk was dat heel goed advies.
Dat is er tegenwoordig niet meer bij.
je bent niet de enigequote:Op zondag 10 juli 2022 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe het nog wel eens voordat ik iets post
====> SPT / [Junior] Formuleklassen #75 - Op naar Oostenrijkquote:Op zondag 10 juli 2022 11:25 schreef Nizno het volgende:
Verschoor gewonnen
auto denkt na de finish... uit.. loop maar lekker zelf naar het podium, ik breng je niet
Merhi van 21 naar 2.. maar wel een 5 seconden aan zn broek
Ik vind de Britten (of in ieder geval de Britse pers en Hamilton zelf) ook vreselijk hypocriet hoor. Kijk Verstappen is zo subtiel als een aanstormende goederentrein, maar Hamilton is natuurlijk degene die ook hier weer een sneer uitdeelt. Hij krijgt een penalty vorig jaar en was dus duidelijk de schuldige, maar feitelijk doet ie nu net weer of het de schuld van Verstappen zelf is dat ie in Silverstone hard in de muur vloog, waarbij je overigens ook wel de nodige Britse fans zag juichen en die crash was heel wat minder onschuldig dan het slippertje van Hamilton waarbij hij de muur toucheerde. Dan krijgt ie de bal teruggekaatst door Verstappen en is de Britse pers er weer als de kippen bij om olie op het vuur te gooien.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben er zelf vorig jaar geweest en toen was het gewoon 100% gezelligheid troef. Wellicht niet onbelangrijk dat de race op Silverstone toen nog moest komen. En niet onbelangrijk: daarvoor was er geen publiek welkom 1,5 jaar lang en dáár weer voor waren Max en Lewis nog geen rivalen. Wil niet de oorzaak ervoor daarmee 100% bij de Britjes leggen, maar volgens mij zit er in beide kampen een aanzienlijk deel malloten. Volgens mij moeten we het vooral daar over eens zijn en er geen strijd van maken wie van de twee triester is of de schuldige.
Gelukkig hoef je er nooit op te rekenen dat de FIA ineens een ruggengraat heeft.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:47 schreef maily het volgende:
[..]
They will be speaking to those who reported the incidents.
Wow.
of een reactie tikken.....en dan toch maar niet postenquote:Op zondag 10 juli 2022 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe het nog wel eens voordat ik iets post
Deed iedereen het maar zo.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of een reactie tikken.....en dan toch maar niet posten
Trap ze gewoon weg die mensen die zich daar aan schuldig maken. Wil je gewoon niet hebben.quote:
Dan post je maar in een film topic, niet hier.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier WERD gemod. Komt gewoon uit een film.
om 12.00.00 postenquote:Op zondag 10 juli 2022 12:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan post je maar in een film topic, niet hier.
quote:
Dit is natuurlijk ook gewoon niet heel handig om dit te flikken.quote:
Niveautje "daar moet een piemel in" , "Alle britten zijn homo" en dat soort zaken is gewoon waar hier op gedoeld wordt waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Trap ze gewoon weg die mensen die zich daar aan schuldig maken. Wil je gewoon niet hebben.
Beetje aangeschoten bier en tieten en homooooo roepen is iets anders dan dit.
Daar moet een piemel in roepen naar een vrouw vind ik anders niet echt normaal en daar mag best tegen opgetreden worden.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niveautje "daar moet een piemel in" , "Alle britten zijn homo" en dat soort zaken is gewoon waar hier op gedoeld wordt waarschijnlijk.
Ik zeg ook nergens dat het normaal is. Ik stel dat het waarschijnlijk iets in die trant is geweest. Iets wat heel veel mensen toch nog steeds 'gewoon een lolletje' vinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in roepen naar een vrouw vind ik anders niet echt normaal en daar mag best tegen opgetreden worden.
En hopelijk als je ze eruit flikkert beseffen ze zich dat het geen lolletje is.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het normaal is. Ik stel dat het waarschijnlijk iets in die trant is geweest. Iets wat heel veel mensen toch nog steeds 'gewoon een lolletje' vinden.
Zich aan het bezig houden met de race.quote:
Volgens mij is het voornamelijk de marketingmachine van Lewis.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:12 schreef Perox het volgende:
Is al dat Reddit / Twitter gedoe nou gebakken lucht of is er echt het een en ander voorgevallen? Ik kom niets concreets tegen alleen beschuldigingen?
Lijkt mij sterk dat F1 met een statement komt omtrent geruchten en/of gebakken lucht.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:12 schreef Perox het volgende:
Is al dat Reddit / Twitter gedoe nou gebakken lucht of is er echt het een en ander voorgevallen? Ik kom niets concreets tegen alleen beschuldigingen?
Dat zijn het ook volgens mij. Ik blijf het gewoon frappant vinden dat het nu ineens gebeurt.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:12 schreef Perox het volgende:
Volgens mij gebeurd het al jaren alleen nu even een statement maken door de gebeurtenissen van vorige en deze week.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zijn het ook volgens mij. Ik blijf het gewoon frappant vinden dat het nu ineens gebeurt.
En dan gewoon weer over tot de orde van de dag.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd het al jaren alleen nu even een statement maken door de gebeurtenissen van vorige en deze week.
Het is een populair statement om te maken natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat F1 met een statement komt omtrent geruchten en/of gebakken lucht.
Helemaal hip and happeningquote:Op zondag 10 juli 2022 13:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is een populair statement om te maken natuurlijk.
in de UK is dat echt niet hoor...........quote:Op zondag 10 juli 2022 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Racisme in Oostenrijk.
Je...verwacht....het....niet!
Ze reageren op elke scheet uit het kamp van Mercedes.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat F1 met een statement komt omtrent geruchten en/of gebakken lucht.
Ze komen met een statement omdat ze meldingen hebben gekregen, niks concreets over wat er gebeurd zou zijnquote:Op zondag 10 juli 2022 13:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als het al langer gebeurt dan is het alleen nog maar belangrijker om er tegen te handelen.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd het al jaren alleen nu even een statement maken door de gebeurtenissen van vorige en deze week.
Als er echt iets voorvalt staat dat meteen op video want alle klagers hebben een telefoon in hun klauwen.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:12 schreef Perox het volgende:
Beetje weerstand zit er niet meer in tegenwoordig.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:29 schreef trein2000 het volgende:
Als je dat statement leest dan verwacht je op z’n minst apengeluiden of andere racistische ongein. Ik begrijp dat het gaat om daar moet een piemel in? Niet goed te praten uiteraard, maar om daar nou zo op te reageren?
Dat zullen buitenlandse dames vast verstaan. Nee lieve Trein, het zal wel om meer gaan.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:29 schreef trein2000 het volgende:
Als je dat statement leest dan verwacht je op z’n minst apengeluiden of andere racistische ongein. Ik begrijp dat het gaat om daar moet een piemel in? Niet goed te praten uiteraard, maar om daar nou zo op te reageren?
Ik vind het ook serieus frappant hoe men iedere scheet op Twitter serieus neemt en daarna net doet alsof 99% van de fans daar zich totaal aan het misdragen zijn. Iedereen heeft een telefoon, iedereen zit er de hele dag mee in de hand te filmen en ik heb nog niet één fragment gezien.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Beetje weerstand zit er niet meer in tegenwoordig.
Hoe wat precies gedowngraded wordt?quote:Op zondag 10 juli 2022 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het ook redelijk bizar hoe dit allemaal gedowngraded wordt hier.
Getrouwd met je moeder?quote:Op zondag 10 juli 2022 10:58 schreef nils7 het volgende:
Mijn moeder en inmiddels vrouw zijn in ‘17 ook niet lastig gevallen.
"Een paar meisjes zonder bewijs."quote:Op zondag 10 juli 2022 13:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe wat precies gedowngraded wordt?
Maar wat is er dan gebeurd?quote:Op zondag 10 juli 2022 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Een paar meisjes zonder bewijs."
En dat is nog maar 1 scroll naar boven.
Dit spelletje speel je maar met je vrouw.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wat is er dan gebeurd?
Dat mannetje dat zit te pissen is kansloos, maar tekst is geniaal en onschuldig. Beetje steken is leuk joh.quote:
Ik dacht dat jij wellicht wist wat er feitelijk was voorgevallen.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit spelletje speel je maar met je vrouw.
Op de ster pissen vind ik wel wat kinderachtig, maar die quote van Toto is toch prima? Het was een hilarisch moment waarin iemand die zich volledig bewust is van het feit dat er honderden miljoenen mensen hem horen iets belachelijks roept.quote:
Dit was leuk geweest bij de eerste GP van het seizoen. Nu vind ik het ook wel wat treurig worden.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat mannetje dat zit te pissen is kansloos, maar tekst is geniaal en onschuldig. Beetje steken is leuk joh.
We zijn een half jaar verder, die grap is vaak genoeg gemaakt.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat mannetje dat zit te pissen is kansloos, maar tekst is geniaal en onschuldig. Beetje steken is leuk joh.
Maar dan moet je met de bus naar Bahrein.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit was leuk geweest bij de eerste GP van het seizoen. Nu vind ik het ook wel wat treurig worden.
quote:Op zondag 10 juli 2022 13:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar dan moet je met de bus naar Bahrein.
Sterk punt wel.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Touchè.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
100% dit - er zijn daar 100.000 mannen en vrouwen met allemaal een camera en er staat niets op beeld? In mijn ogen kan er dan ook niet veel gebeurd zijn. Mensen die iets anders beweren mogen daar bewijs voor aanleveren.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het ook serieus frappant hoe men iedere scheet op Twitter serieus neemt en daarna net doet alsof 99% van de fans daar zich totaal aan het misdragen zijn. Iedereen heeft een telefoon, iedereen zit er de hele dag mee in de hand te filmen en ik heb nog niet één fragment gezien.
Zal vast wel wat waarheid in zitten, maar dat hele gezeik omdat een paar meisjes zonder bewijs dingen beginnen te roepen is wel echt idioot hoor. Heb al zien voorbij komen dat men Zandvoort moet cancelen, Max moet bestraffen, huidige GP maar moeten cancellen en andere totaal idiote dingenDat laat al zien wat de gedachtengang hierachter is.
Ik praat niks goed. ook "daar moet een piemel in" niet. Gooi die mensen er uit, maar doe niet alsof 99% van de mensen daar totale debielen zijn die alle rokjes van ale vrouwen omhoog trekken en alle Mercedes fans een klap op hun smoel geven.
Het is ook gewoon een lastercampagne, van de Britse pers maar Hamilton weet ook heel goed hoe hij voorzetjes moet geven. Dat begint al meteen met klagen over hoe hard de klap was, terwijl dat heel erg meeviel en het eerst gewoon een schuivertje leek.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind de Britten (of in ieder geval de Britse pers en Hamilton zelf) ook vreselijk hypocriet hoor. Kijk Verstappen is zo subtiel als een aanstormende goederentrein, maar Hamilton is natuurlijk degene die ook hier weer een sneer uitdeelt. Hij krijgt een penalty vorig jaar en was dus duidelijk de schuldige, maar feitelijk doet ie nu net weer of het de schuld van Verstappen zelf is dat ie in Silverstone hard in de muur vloog, waarbij je overigens ook wel de nodige Britse fans zag juichen en die crash was heel wat minder onschuldig dan het slippertje van Hamilton waarbij hij de muur toucheerde. Dan krijgt ie de bal teruggekaatst door Verstappen en is de Britse pers er weer als de kippen bij om olie op het vuur te gooien.
En zo zijn Hamilton en Mercedes eigenlijk al anderhalf jaar bezig. Ja Verstappen reageert vaak wat botter en directer, maar dat is ook gewoon een cultuurdingetje. Dat omvloerste insinueren wat de Britten vaak doen is niet minder onbeschoft dan iemand gewoon direct een oetlul noemen in het juiste culturele perspectief. Het probleem is dat de Britten de uitspraken van Verstappen (ook niet zelden gehinderd doordat Engels simpelweg niet z'n moedertaal is) interpreteren vanuit hun eigen culturele perspectief, maar de wijze waarop zij communiceren wordt hier in Nederland nou juist vaak weer helemaal niet gewaardeerd. Het is gewoon een gevalletje cultureel imperialisme waaraan Britten (en ook Amerikanen) zich wel vaker schuldig maken.
Maar dat kan moeilijk als men niet precies weet wat er is gebeurd. Ik geloof absoluut dat er meisjes en vrouwen lastig gevallen zijn. Dronken idioten die daar vooral zijn als excuus om dronken te worden denken daar wel vaker mee weg te komen. Het is een beetje het type publiek, ik ga ook wel eens naar de TT in Assen en dan heb je dezelfde soort idioterij. Maar bij iets minder grote evenementen daar (Superbikes heet het geloof ik) dan zijn het vooral liefhebbers en gezinnen en is de sfeer totaal anders (en veel beter)quote:Op zondag 10 juli 2022 13:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Als het al langer gebeurt dan is het alleen nog maar belangrijker om er tegen te handelen.
Zijn toch vooral van die Drentse boeren die dat doen. Is normaal in die regionen. Net als in Engeland in de provincie op late avonden en net als in Mallorca en Ibiza en cherso. En net als in Mexico met Amerikanen..quote:Op zondag 10 juli 2022 14:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar dat kan moeilijk als men niet precies weet wat er is gebeurd. Ik geloof absoluut dat er meisjes en vrouwen lastig gevallen zijn. Dronken idioten die daar vooral zijn als excuus om dronken te worden denken daar wel vaker mee weg te komen.
Handhaving lijkt me echter heel erg moeilijk.
Ik zie hier anders de lijn dat overtreders prima gestraft mogen worden, en een vraag waarom er met 50.000 man geen beelden zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het ook redelijk bizar hoe dit allemaal gedowngraded wordt hier.
Will Buxton actquote:Op zondag 10 juli 2022 14:04 schreef Perox het volgende:
F1TV is live - laten we zien of zij er nog iets over roepen.
Na 15 seconden.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:04 schreef Perox het volgende:
F1TV is live - laten we zien of zij er nog iets over roepen.
Dit is juist onschuldig en moet gewoon kunnen. Of t nou grappig is of niet.quote:
Heeft ie vorig seizoen ook gedaan volgens mij?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kan Buxton niet wat open deuren inspreken voor DTS?
quote:Op zondag 10 juli 2022 14:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2022 14:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |