Godstalentquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spraakgebrek Kevin Lasker heeft zich geplaatst voor de WDF World Masters (evenals JvT)
Dit even geheel terzijde.
6-4 gewonnen van Price.quote:
Net als zijn niveau.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:42 schreef Wertha het volgende:
De haargrens van Hopp trekt zich trouwens ook in rap tempo terug.
[ afbeelding ]
6-5 verloren van Wattimena.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
6-4 gewonnen van Price.
#announcebarneywc2023
Hij is iig veel beter dan sommige anderen die wel aan het WK mogen meedoen, alleen geen idee of hij het zelf nog kan halen(?). Denk wel dat hij daar hoort. Zijn niveau is best behoorlijk hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kan Barney überhaupt het WK nog halen?
Heb het hele jaar nog niks van hem gehoord maar op basis van de ProTour lijst voor WK kwalificatie staat hij er niet eens zo slecht voor (20 vd 32), dus zo slecht is het op dit moment niet. Je moet ook wel heel gehandicapt zijn om het WK met 96 deelnemers niet te halenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is iig veel beter dan sommige anderen die wel aan het WK mogen meedoen, alleen geen idee of hij het zelf nog kan halen(?). Denk wel dat hij daar hoort. Zijn niveau is best behoorlijk hoor.
Veel spelers nu op een riskante positie. Kleermaker zal zich daar niet lekker voelen op plek 30.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch wel beetje do or die voor sommigen. Nu in de eerste ronde verliezen is redelijk funest voor je wk kansen tenzij je een vd volgende 2 toernooien de laatste 16 haalt
Aiiiiiiquote:
Dat denk ik niet. Er zijn er veel die dit kunnen. Heta, humphries, mvg etcquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Rock pakt hem. Wat een bizar niveau van deze jongen, die gaat binnen een jaar de hele dartssport domineren.
Lasker is een groot strateeg op het bord.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spraakgebrek Kevin Lasker heeft zich geplaatst voor de WDF World Masters (evenals JvT)
Dit even geheel terzijde.
Die gooit al het hele jaar briljantquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoezo haalt Gilding ineens weer een Tourkaart?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoezo haalt Gilding ineens weer een Tourkaart?
Geen coronatests dit keer?quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederlanders op het WK:
vGerwen
vDuijvenbode
Noppert
Vd Voort
Jansen
vBarneveld
Wattimena
Zonneveld
Nentjes
Kleermaker
Bij een finaleplek vandaag kan Doets, vPeer of vVeen zich nog plaatsen, bij eindwinst Meulenkamp. De rest is veroordeeld tot de Benelux qualifier (waar ook Belgen en tourkaartloze spelers als Klaasen of Plaisier een bedreiging vormen) of de PDPA Qualifier.
(Kwalificeren voor de GSoD en die winnen is ook nog een optie)
Aardig lijstje!quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederlanders op het WK:
vGerwen
vDuijvenbode
Noppert
Vd Voort
Jansen
vBarneveld
Wattimena
Zonneveld
Nentjes
Kleermaker
Bij een finaleplek vandaag kan Doets, vPeer of vVeen zich nog plaatsen, bij eindwinst Meulenkamp. De rest is veroordeeld tot de Benelux qualifier (waar ook Belgen en tourkaartloze spelers als Klaasen of Plaisier een bedreiging vormen) of de PDPA Qualifier.
(Kwalificeren voor de GSoD en die winnen is ook nog een optie)
Wil ik ook weten. Ze krijgen een maand van me, en anders niks.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardig lijstje!
Weet iemand of ViaPlay ook voor een maand af te sluiten is? (Alleen wk darts). Wil af van die streampjes tijdens WK.
Abo bestellen en direct weer opzeggen. Zal wel weer niet kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil ik ook weten. Ze krijgen een maand van me, en anders niks.
Ik raad je die Duitse website (met Engels commentaar) aan, als je weet welke ik bedoel. Uitstekende kwaliteit en hapert niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardig lijstje!
Weet iemand of ViaPlay ook voor een maand af te sluiten is? (Alleen wk darts). Wil af van die streampjes tijdens WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |