Lasker is een groot strateeg op het bord.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spraakgebrek Kevin Lasker heeft zich geplaatst voor de WDF World Masters (evenals JvT)
Dit even geheel terzijde.
Die gooit al het hele jaar briljantquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoezo haalt Gilding ineens weer een Tourkaart?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoezo haalt Gilding ineens weer een Tourkaart?
Geen coronatests dit keer?quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederlanders op het WK:
vGerwen
vDuijvenbode
Noppert
Vd Voort
Jansen
vBarneveld
Wattimena
Zonneveld
Nentjes
Kleermaker
Bij een finaleplek vandaag kan Doets, vPeer of vVeen zich nog plaatsen, bij eindwinst Meulenkamp. De rest is veroordeeld tot de Benelux qualifier (waar ook Belgen en tourkaartloze spelers als Klaasen of Plaisier een bedreiging vormen) of de PDPA Qualifier.
(Kwalificeren voor de GSoD en die winnen is ook nog een optie)
Aardig lijstje!quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nederlanders op het WK:
vGerwen
vDuijvenbode
Noppert
Vd Voort
Jansen
vBarneveld
Wattimena
Zonneveld
Nentjes
Kleermaker
Bij een finaleplek vandaag kan Doets, vPeer of vVeen zich nog plaatsen, bij eindwinst Meulenkamp. De rest is veroordeeld tot de Benelux qualifier (waar ook Belgen en tourkaartloze spelers als Klaasen of Plaisier een bedreiging vormen) of de PDPA Qualifier.
(Kwalificeren voor de GSoD en die winnen is ook nog een optie)
Wil ik ook weten. Ze krijgen een maand van me, en anders niks.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardig lijstje!
Weet iemand of ViaPlay ook voor een maand af te sluiten is? (Alleen wk darts). Wil af van die streampjes tijdens WK.
Abo bestellen en direct weer opzeggen. Zal wel weer niet kunnen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil ik ook weten. Ze krijgen een maand van me, en anders niks.
Ik raad je die Duitse website (met Engels commentaar) aan, als je weet welke ik bedoel. Uitstekende kwaliteit en hapert niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aardig lijstje!
Weet iemand of ViaPlay ook voor een maand af te sluiten is? (Alleen wk darts). Wil af van die streampjes tijdens WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |