Jij hebt het over barbecueën dus zeg het maarquote:Op zondag 10 juli 2022 01:15 schreef Mubassie het volgende:
Wat heeft koken in godsnaam met barbecueën te maken?
Culinaire hoogstandje hoor alles in een pan flikkeren en prakken.quote:Op zondag 10 juli 2022 01:39 schreef BasEnAad het volgende:
Wel een kleine kanttekening hierbij; Nederlands koken is nog niet zo makkelijk, met aardappels, groente en vlees. Dat moet je echt plannen, dat het allemaal op tijd gaar is met drie pannen en ook niet te lang op het gas, want dan wordt het slap. En dan moet het ook nog op smaak zijn.
Ik vroeg eens aan een Indonesische vriend of het niet heel ingewikkeld is zo smaakvol Indisch te koken. Hij zei: dat is juist makkelijk, Nederlands eten bereiden is juist klote, je moet alles plannen.
quote:Op zondag 10 juli 2022 01:39 schreef BasEnAad het volgende:
Wel een kleine kanttekening hierbij; Nederlands koken is nog niet zo makkelijk, met aardappels, groente en vlees. Dat moet je echt plannen, dat het allemaal op tijd gaar is met drie pannen en ook niet te lang op het gas, want dan wordt het slap. En dan moet het ook nog op smaak zijn.
Ik vroeg eens aan een Indonesische vriend of het niet heel ingewikkeld is zo smaakvol Indisch te koken. Hij zei: dat is juist makkelijk, Nederlands eten bereiden is juist klote, je moet alles plannen.
Terechte klacht:quote:Op zondag 10 juli 2022 00:14 schreef Cockwhale het volgende:
Wat voor incapabele mongool ben je dan
Vooral vaak mannen die niks kunnen. Helemaal erg als ze ook nog hun hele leven de was naar moeders brengen
Iets wat vrouwen vroeger in hun takenpakket hadden op de huishoudschool maar nu ingeruild hebben voor parttime hobby's zodat de vent het na acht uur werken kan doen.quote:
WTFquote:Op zondag 10 juli 2022 01:39 schreef BasEnAad het volgende:
Goed stuk vlees, fijne zelfgemaakte jus, aardappels bijv ook met gratin of met schil (is lekker), en bijv. 2 soorten groente erbij kan best heel lekker zijn hoor. Stop met zo over NL eten te praten.quote:Op zondag 10 juli 2022 02:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Culinaire hoogstandje hoor alles in een pan flikkeren en prakken.
Kanttekening; je kookt niet “buitenlands” met een pakje wereldgerechten van knorr.
Gratin is niet bepaald Nederlands, maar Nederlands eten is idd lekker. Nederlands koken vind ik echt de basics als het over koken gaat dus als we het hebben over de moeilijkheidsgraad..nee sorry. Nederlands koken is niet moeilijk of moeilijker dan..quote:Op zondag 10 juli 2022 10:28 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Goed stuk vlees, fijne zelfgemaakte jus, aardappels bijv ook met gratin of met schil (is lekker), en bijv. 2 soorten groente erbij kan best heel lekker zijn hoor. Stop met zo over NL eten te praten.
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Iets wat vrouwen vroeger in hun takenpakket hadden op de huishoudschool maar nu ingeruild hebben voor parttime hobby's zodat de vent het na acht uur werken kan doen.
Zij moet gewoon terug naar haar eigen land basta.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:28 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Goed stuk vlees, fijne zelfgemaakte jus, aardappels bijv ook met gratin of met schil (is lekker), en bijv. 2 soorten groente erbij kan best heel lekker zijn hoor. Stop met zo over NL eten te praten.
Daarom 3x per week Jan foodreviews geen vrouw nodigquote:Op zondag 10 juli 2022 11:05 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit.
Als je vrouw niet kan koken of als vent geen vrouw kan vinden die kan koken ben je mislukt in het leven en moet je je diep schamen.
Vergis je niet, voor veel mensen is dat al 'uitgebreid koken'quote:Op zondag 10 juli 2022 02:04 schreef Selenophilia het volgende:
Kanttekening; je kookt niet “buitenlands” met een pakje wereldgerechten van knorr.
wtfquote:Op zondag 10 juli 2022 11:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee mang..dacht misschien ken je de eurokok wel !!!
90’s zit nu lekker aan mijn vegan bananenbroodje en een havermout latte.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 11:23 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
90’s zit nu lekker aan mijn vegan bananenbroodje en een havermout latte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |