quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:35 schreef nils_22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw album in oktober? Met Bill Wyman, Elton John en Paul McCartney?
En ik ben op dezelfde dag jarig! Altijd een beetje trots op geweest. Hopelijk word ik ook zo fit oud als hij.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van Mick Jagger (hij is weer even oud als mijn moeder) 80 alweer
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juli 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ik ben op dezelfde dag jarig! Altijd een beetje trots op geweest. Hopelijk wordt ik ook zo fit oud als hij.
Word ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik ben op dezelfde dag jarig! Altijd een beetje trots op geweest. Hopelijk wordt ik ook zo fit oud als hij.
Ja dat weet ik heel goed eigenlijk. En houd er ook van om mensen die het fout doen te verbeteren. Vind het heel belangrijk namelijk.quote:
Zo fit als Mick is op z'n 80ste ben ik nooit geweest. Wat een legend.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En ik ben op dezelfde dag jarig! Altijd een beetje trots op geweest. Hopelijk word ik ook zo fit oud als hij.
Stones altijd +1quote:
Lekker herkenbaar Stonesnummer.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:07 schreef Peter88Online het volgende:
Lekker nummer! De persconferentie was niet heel spectaculair.
Voor de clip zijn oude beelden van jaren/eeuwen geleden opnieuw gebruikt.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker herkenbaar Stonesnummer.
Computertechniek (AI?) maakt ze wel weer jaren jonger.
Wel knap dan weer lipsynchroon gemaakt.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Voor de clip zijn oude beelden van jaren/eeuwen geleden opnieuw gebruikt.
Als je steeds maar korte stukjes gebruikt, dan past er altijd wel iets uit het lange bandverleden.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel knap dan weer lipsynchroon gemaakt.
Niet spectaculair. Gemiddeld Stones nummer. Een 7-.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:07 schreef Peter88Online het volgende:
Lekker nummer! De persconferentie was niet heel spectaculair.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |