Een 60-jarige niks voor je?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij je eigen leeftijd blijven hangen is oppervlakkig. Beetje horizon verbreden joh
Ik krijg de neiging om het antwoord te beperken tot "Nee".quote:Op maandag 11 juli 2022 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
Ligt eraan. Lust je wijn?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, noem je mij nu oud en verlept
Ik pas wel op. Voor je het weet koop je een nieuwe keuken voor zequote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar een hoer in plaats van hier te groomen
Validatie van deze creep is niks waard.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, noem je mij nu oud en verlept
Nou dat is ook niet lief van jequote:Op maandag 11 juli 2022 12:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Validatie van deze creep is niks waard.
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent gewordenquote:
Naïef jong meisjequote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Groomen op naïeve jonge meisjes ook niet.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent geworden
Van die mensen die 'als 't kan schommelen kan 't ook wippen' iets te letterlijk nemenquote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent geworden
Mag ik dit noteren als een stem voor 'Faxie is een vies mannetje '?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van die mensen die 'als 't kan schommelen kan 't ook wippen' iets te letterlijk nemen
Dat je je dat nog afvraagt.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus kan je reageren met die werkinstructie.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om het antwoord te beperken tot "Nee".
Krijg de vraag of ik iets wil wijzigen. Er ligt inmiddels al anderhalf jaar een werkinstructie hoe ze dat moeten regelen.
Benieuwd wie je nu gaat DM'en.quote:
‘Domme vragen bestaan niet’quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij is mijn laatste "kutcollega's" post alweer een tijdje geleden.
Is het heel onredelijk om gewoon niet te reageren op domme vragen?
Daar zijn ongetwijfeld ook liefhebbers voor.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb net toegegeven van Fax' leeftijd te zijn, dus oud en verlept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |