Scouting@Ajax.com kun je even lijstjes vragenquote:Op zondag 10 juli 2022 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Budget ja, maar zijn er ook namen die je wil gaan halen.
Ja dat vrouwenvoetbal neemt ook niemand serieus.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van mij mag het seizoen echt wel weer beginnen hoor, die Nations League-potjes waren een leuke toevoeging aan het seizoen maar het duurt me veel te lang. Gewoon weer 34 weekenden clubvoetbal is toch de beste zondaginvulling die je maar kunt hebben.
Dat is geen voetbal nee. Vind het gezeur over de overbelasting van spelers ook vrij onzinnig, verschil tussen wedstrijd 34 en nu weer speelronde 1 is 3 maanden.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat vrouwenvoetbal neemt ook niemand serieus.
quote:Op zondag 10 juli 2022 10:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind 110 miljoen al belachelijk veel.
Als die deal rondkomt mogen ze Erik ook wel erelid maken vanwege uitzonderlijke verdiensten voor de club. Voor die bedragen zouden ze hoogstpersoonlijk nog moeten afleveren bij de poort. Niemand is onvervangbaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax wil 125 miljoen voor package deal Martinez + Antony. United gaat tot 110 miljoen volgens The Times.
H2 moet hun poot stijf houden. Ten Hag is blijkbaar alleen maar gefixeerd op Ajacieden, dan gaat ie maar dokken ook.
Het is tot nu toe wel behoorlijke bord-op-schoot-scouting van onze Erik jaquote:Op maandag 11 juli 2022 01:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
[..]
Als die deal rondkomt mogen ze Erik ook wel erelid maken vanwege uitzonderlijke verdiensten voor de club. Voor die bedragen zouden ze hoogstpersoonlijk nog moeten afleveren bij de poort. Niemand is onvervangbaar.
Ja, kan er geen kut van.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:46 schreef TheVulture het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-aast-op-porto-talent-conceicao
Kennen we deze jongen?
Erg zorgelijk. Waarom maken alle Nederlandse trainers dezelfde fouten.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is tot nu toe wel behoorlijke bord-op-schoot-scouting van onze Erik ja
Juist niet toch. Bord op schoot scouting is toch een speler kopen als ie het 2 keer leuk heeft gedaan in de samenvatting op studio sport. Deze spelers kent ie door en door.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is tot nu toe wel behoorlijke bord-op-schoot-scouting van onze Erik ja
Als zoontje van de trainer maar op basis van de verhalen en het VI artikel is 5 miljoen in ieder geval een koopje. Leuke, verrassende naam.quote:Op maandag 11 juli 2022 07:46 schreef TheVulture het volgende:
Kennen we deze jongen?
jaquote:Op maandag 11 juli 2022 09:13 schreef manny het volgende:
of heb ik die term altijd verkeerd begrepen...
Mijn autisme kan de gedateerde OP niet zo goed aan. Graag even updaten, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn autisme kan die vakken niet zo goed aan.
Vooral een gebrek aan creativiteitquote:Op maandag 11 juli 2022 09:13 schreef manny het volgende:
[..]
Juist niet toch. Bord op schoot scouting is toch een speler kopen als ie het 2 keer leuk heeft gedaan in de samenvatting op studio sport. Deze spelers kent ie door en door.
of heb ik die term altijd verkeerd begrepen...
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2022 09:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mijn autisme kan de gedateerde OP niet zo goed aan. Graag even updaten, alvast bedankt.
5 miljoen - gewoon halenquote:Op maandag 11 juli 2022 07:46 schreef TheVulture het volgende:
Kennen we deze jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |