Prima aankoop, zeker voor dat bedrag kun je er ook nog leuk winst op maken....quote:
zeker en dat van een club die niet aan Ajax verkooptquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima aankoop, zeker voor dat bedrag kun je er ook nog leuk winst op maken....
Denk dat hij liever naar PSV gaat, niet voor niks dat hij Xavi Simons zulke geweldige verhalen vertelde.quote:
Een prachtig moment om naar de Eredivisie te komen!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij liever naar PSV gaat, niet voor niks dat hij Xavi Simons zulke geweldige verhalen vertelde.
@:gutanoth
Nico vertrekt op zeker, is volgens mij ook maar voor een miljoen of 3 op ta halen en dat is niet veel voor Argentijns international. Hij wil zelf ook weg en Ajax werkt mee dus dat ze Wijndal gehaald hebben snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:21 schreef Ramboetan het volgende:
Een rechtsback had meer prioriteit, want Nico is nog niet verkocht maargoed. Prima linksback voor dat geld.
Het gaat niet zozeer om praktijken maar het kost gewoon teveel, het schijnt dat Leipzig ook aan Raiola moet betalen dus vandaar dat die nogal wat vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Wel zonde dat Brobbey met het kantoor van Raiola in zee is gegaan, had hem er graag bijgehad.
Maar met dit soort praktijen mag je je nooit inlaten (al zullen er best veel clubs zijn die er wel in mee gaan).
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om praktijken maar het kost gewoon teveel, het schijnt dat Leipzig ook aan Raiola moet betalen dus vandaar dat die nogal wat vragen.
alleen vraagt die wat meer aan salaris denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.
Zou maar eens gaan informeren naar Depay ja. Vandaag ook geruchten dat het wel klaar is bij Barca.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar net als Wijnaldum zit hij gewoon aan een salaris wat gewoon niet op te brengen is, al vind ik dat hij het wel waard is om je beste verdienende speler te zijn, maar zou hoe dan ook zwaar in moeten leverenquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou maar eens gaan informeren naar Depay ja. Vandaag ook geruchten dat het wel klaar is bij Barca.
Ik denk ook niet dat hij terug wil naar de eredivisie. Het schijnt trouwens dat hij wel veel verdient, maar ook weer niet zoveel als Frenkie. Toen Depay daar kwam moest hij meteen al een veel lager salaris accepteren, als de berichten kloppen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar net als Wijnaldum zit hij gewoon aan een salaris wat gewoon niet op te brengen is, al vind ik dat hij het wel waard is om je beste verdienende speler te zijn, maar zou hoe dan ook zwaar in moeten leveren
Die 50 miljoen vast gaat wel goedkomen en dat is echt een absurd hoog bedrag voor deze speler. Overigens wel een aderlating voor het team, in mijn mening de meest lastige positie om momenteel te vervangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag nieuwe besprekingen tussen Man U en Ajax over Martinez, denk dat we voor het eind van de dag wel wat meer weten. Ook Arsenal schijnt nog op het vinkentouw te zitten
Bron: Fabrizio Romano op Twitter
voor zulke bedragen moet je zo'n speler laten gaan, het is ook weer een signaal naar ander talent dat Ajax een goeie springplank is, tegen dat echt grote geld kan je toch niet opquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk blijft hij gewoon bij Ajax. Een speler van het kaliber Martinez is moeilijk te halen. En betere dan hij komen niet naar Ajax denk ik.
Neequote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Nu wel klagen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hier ook. Vrienden klagen altijd maar ik heb nooit problemen. Misschien ben ik dan ook wel verpest door sneaker raffles en qdance met voorrangtickets en dergelijke, dan valt de verkoop van Ajax nog wel mee.
Blind naar het centrum. Wijndal linksback.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die 50 miljoen vast gaat wel goedkomen en dat is echt een absurd hoog bedrag voor deze speler. Overigens wel een aderlating voor het team, in mijn mening de meest lastige positie om momenteel te vervangen.
Bij de eerste de beste blessure kunnen we nog altijd terugvallen op Maggelsjan of desnoods Pieriequote:Op woensdag 13 juli 2022 13:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind naar het centrum. Wijndal linksback.
lijkt me inderdaad niet heel verstandig plus Blind als lcv lijkt me ook best moeilijk met veel ruimte in de rugquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste blessure kunnen we nog altijd terugvallen op Maggelsjan of desnoods Pierie
Als linksback al tig keer gezien dat die steeds liep te wijzen naar anderen die moesten overnemen omdat die het niet aangelopen kreeg. Timber mag zijn borst erg natmakenquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad niet heel verstandig plus Blind als lcv lijkt me ook best moeilijk met veel ruimte in de rug
daar is ook niks mis mee als je het maar weet, in principe werd het verdedigen gedaan door Timber-Martinez -Alvarez, las een stukje over zijn aanvallende inbreng/passing en dat is wel zeer goedquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als linksback al tig keer gezien dat die steeds liep te wijzen naar anderen die moesten overnemen omdat die het niet aangelopen kreeg. Timber mag zijn borst erg natmaken
Als straks de beste verdediger van de drie weg is en jij op zijn plek komt te staan kan je wijzen wat je wilt, maar de kans is dan groot dat je het toch zelf op moet gaan lossen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee als je het maar weet, in principe werd het verdedigen gedaan door Timber-Martinez -Alvarez, las een stukje over zijn aanvallende inbreng/passing en dat is wel zeer goed
https://www.parool.nl/spo(...)c-en-blind~bdc2291e/ (betaalmuur)
Opbouwend kan het er nog mee door maar 1 man uit die 3 is al vertrokken , de andere was matig tot slecht de tweede seizoenshelft en Timber kan niet overal tegelijk zijn . Wijndal is trouwens ook niet de crème de la crème als het aankomt op verdedigen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee als je het maar weet, in principe werd het verdedigen gedaan door Timber-Martinez -Alvarez, las een stukje over zijn aanvallende inbreng/passing en dat is wel zeer goed
https://www.parool.nl/spo(...)c-en-blind~bdc2291e/ (betaalmuur)
https://www.voetbalzone.n(...)gETSH3nyr1i8koXsh0Y8quote:Zaterdag, 9 juli 2022 om 11:57 • Tom Rofekamp • Laatste update: 12:22
In de komende 15 dagen wordt er meer duidelijk over de voetbaltoekomst van Luis Suárez. De 35-jarige spits schermt met interesse van talloze clubs, maar heeft de lijst teruggebracht naar drie serieuze opties. Volgens Referí, sportrubriek in de Uruguayaanse krant El Observador bevinden zich die in Spanje, Italië én Nederland. Suárez heeft naar verluidt zelf gevraagd om de namen van de clubs nog geheim te houden.
Suárez zit zonder club sinds zijn transfervrije vertrek bij Atlético Madrid afgelopen juni. Vele clubs probeerden de routinier al te strikken en vele kregen al nul op het rekest. Het Argentijnse River Plate was dicht bij een stunt, maar Suárez liet een overgang afketsen vanwege de uitschakeling in de Copa Libertadores. "De transfer gaat niet door, aangezien ze nu niet meer in de Copa zitten en ik wilde juist graag een Zuid-Amerikaanse beker winnen", liet de goalgetter optekenen door Ovación. Ook het Mexicaanse Cruz Azul en Toluca - dat afgelopen maand nog in de markt was voor Luuk de Jong - kregen een pertinent 'nee' te horen.
Het artikel gaat verder onder de video
logo
Meer videos
Er zijn volgens Referí nog drie serieuze opties die worden overwogen door Suárez. Een daarvan bevindt zich in Spanje, de andere in Italië en Nederland. Journalist Alfredo Pedullà schreef vrijdagavond al dat Monza El Pistolero benaderd zou hebben voor een overstap, waarmee een van de gegadigden bekend lijkt. Ook Juventus en Atalanta worden in Italiaanse media echter nog altijd genoemd als potentiële bestemming. Gegeven het riante salaris van Suárez lijkt de kans groot dat de Nederlandse kandidaat zijn voormalige club Ajax betreft. De spits schoot namens de Amsterdammers de Eredivisie al aan flarden tussen 2007 en 2011, alvorens hij de overstap maakte naar Liverpool.
Nadat ook de Premier League een prooi werd voor Suárez, besloot Barcelona de topschutter in 2014 voor iets meer dan 81 miljoen in te lijven. In 281 wedstrijden voor de Catalanen wist de Uruguayaan 194 maal het net te vinden. Ondanks zijn buitengewone cijfers werd Suárez op hardhandige wijze de deur gewezen in 2020. Zijn jaarlijkse vergoeding drukte te veel op het salarishuis van de club. Na 2 jaar, 83 wedstrijden en 34 doelpunten bij Atlético besloot ook zijn volgende werkgever de samenwerking stop te zetten.
daarom heb ik hem ook liever niet op die positiequote:Op woensdag 13 juli 2022 15:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als straks de beste verdediger van de drie weg is en jij op zijn plek komt te staan kan je wijzen wat je wilt, maar de kans is dan groot dat je het toch zelf op moet gaan lossen.
Niet fit. Desalniettemin schiet hij denk ik nog steeds de Eredivisie aan gort.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez zou mooi zijn voor het sentiment maar hoe fit is die nog.
Vorig seizoen zo'n 52 minuten gespeeld gemiddeld over 35 wedstrijden. Zou toch moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet fit. Desalniettemin schiet hij denk ik nog steeds de Eredivisie aan gort.
Goed genoeg voor Eredivisiequote:Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez als opvolger van Hallerquote:
Voor 2 jaar vastleggen in de tussentijd rustig werken aan een opvolger.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker. Af en toe zag je de klasse nog. Wel wat zand in de motor gekomen, dat echte explosieve is er een beetje af.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen zo'n 52 minuten gespeeld gemiddeld over 35 wedstrijden. Zou toch moeten kunnen.
Dom gelul.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vertrouw de mening van @:el-stinho in deze, laten we Suarez maar niet doen met ons spelletje.
Een voetballer in de kracht van zijn leven vs iemand die constant geblesseerd is en het fysiek niet meer aan kan. Oké dan.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dom gelul.
Haller was ook niks voor Ajax volgens de kenners
Je reageert op Vjenne.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voetballer in de kracht van zijn leven vs iemand die constant geblesseerd is en het fysiek niet meer aan kan. Oké dan.
Dat valt reuze meequote:Op woensdag 13 juli 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voetballer in de kracht van zijn leven vs iemand die constant geblesseerd is en het fysiek niet meer aan kan. Oké dan.
Dan is er kans. Die zei ook dat Ziyech nooit zou komenquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik vind "speler x was volgens de kenners ook niks" zo'n raar argument. Dan kan je werkelijk elke speler wel halen, want er is ooit een speler die kritiek kreeg geslaagd.
Als @:el-stinho zegt dat het niks is dan doen we het gewoon niet.
Iemand met verrotte knieën die niet meeverdedigt, heb je niets aan in de Champions League en in topduels.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vertrouw de mening van @:el-stinho in deze, laten we Suarez maar niet doen met ons spelletje.
Beetje domme post Hij heeft 1 zware knie blessure gehad in 19/20.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iemand met verrotte knieën die niet meeverdedigt, heb je niets aan in de Champions League en in topduels.
Wie zijn dat, "de kenners" ?quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dom gelul.
Haller was ook niks voor Ajax volgens de kenners
Zullen we niet een extra verdediger kopen misschien? Zou niet weten wie trouwensquote:Op woensdag 13 juli 2022 19:57 schreef Scorpie het volgende:
Suarez kan echt nog prima mee bij Ajax natuurlijk, zeker met het dominante spel wat we willen spelen schiet hij er minimaal 15 in.
Die moet sowieso komen ja los van Suarezquote:Op woensdag 13 juli 2022 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zullen we niet een extra verdediger kopen misschien? Zou niet weten wie trouwens
Hij ging in 2019 na de bekerfinale onder het mes vanwege een knieblessure waar hij veel te lang op had doorgelopen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje domme post Hij heeft 1 zware knie blessure gehad in 19/20.
Heeft er 1 keer 12 dagen uitgelegen met een lichte knie blessure afgelopen seizoen
Scheelt wel dat je bij Ajax in de spits amper hoeft te rennen. Weet niet of jij Haller ooit hebt zien spelen maar zoveel verdedigde die nou ook weer niet mee en dat is als spits ook helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij ging in 2019 na de bekerfinale onder het mes vanwege een knieblessure waar hij veel te lang op had doorgelopen.
Suarez werd de laatste jaren door Simeone ook steeds vaker gewisseld vanwege zijn nihille defensieve bijdrage ondanks dat hij, bijvoorbeeld in het kampioensjaar, nog wedstrijd na wedstrijd besliste. Zijn loopje is tegenwoordig ook niet meer best: als hij rent, zit er altijd een knikje in vanwege zijn knie. Het afgelopen jaar speelde hij steeds minder, ook nauwelijks in de topduels. Je verdedigt gewoon met een man minder, simple as that.
Tegen het gros van de Eredivisieploegen zou hij inderdaad nog makkelijk veel goals maken, maar Ajax streeft naar hoger/beter.
Verdedigen is niet alleen vanuit een compact blok ruimtes afschermen. Verdedigen begint al bij het eerste balverlies, dus constante pressie. Daar heeft Suárez het fysiek niet meer voor, al helemaal niet in topduels. Veel te vaak kleine ongemakken inmiddels. Het is een te dure kortetermijninvestering en hoeveel duels je hem kunt gebruiken is ongewis.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scheelt wel dat je bij Ajax in de spits amper hoeft te rennen. Weet niet of jij Haller ooit hebt zien spelen maar zoveel verdedigde die nou ook weer niet mee en dat is als spits ook helemaal niet nodig.
De Ligt schijnt weg te mogen ..........quote:
Maar zoveel blessures heeft hij dus juist niet gehad of je moet 2 lichte blessures veel te veel vinden in een seizoen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verdedigen is niet alleen vanuit een compact blok ruimtes afschermen. Verdedigen begint al bij het eerste balverlies, dus constante pressie. Daar heeft Suárez het fysiek niet meer voor, al helemaal niet in topduels. Veel te vaak kleine ongemakken inmiddels. Het is een te dure kortetermijninvestering en hoeveel duels je hem kunt gebruiken is ongewis.
Dit is verder rationeel; emotioneel zou ik meteen vooraan staan als Luisito terugkeert, jankend als een klein kind van vreugde.
Dat zijn knie verrot is, is wel duidelijk. Zijn fysieke cijfers de afgelopen drie jaar zeggen ook alles: hij zet geen stap meer teveel. In een voetbaltijdperk waar je voetbal met elf man speelt, kom je daar niet meer mee weg.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar zoveel blessures heeft hij dus juist niet gehad of je moet 2 lichte blessures veel te veel vinden in een seizoen.
Matvienko naar het schijnt. Nooit gezien overigens.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
maximaal bijna 55 miljoen. Even afwachten wat het uiteindelijk wordt maar wel een acceptabel bedrag. Hopelijk zijn ze wel voorbereid met een degelijke vervanger.
Dat is toch wel mooi dat Rooney iets gaat eisen van spelers wat Hij zelf de laatste jaren nooit heeft gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn knie verrot is, is wel duidelijk. Zijn fysieke cijfers de afgelopen drie jaar zeggen ook alles: hij zet geen stap meer teveel. In een voetbaltijdperk waar je voetbal met elf man speelt, kom je daar niet meer mee weg.
Overigens, Wayne Rooney deelt mijn visie.
Luis Suárez heeft naar eigen zeggen aanbiedingen uit de Amerikaanse MLS binnen, maar DC United lijkt niet geïnteresseerd in zijn komst. De nieuwe trainer Wayne Rooney werd woensdag tijdens zijn perspresentatie gevraagd naar de transfervrije aanvaller. 'Ik heb veel respect voor Suárez, hij is een geweldige speler, maar ik wil gretige spelers. Ik wil spelers die veel te bieden hebben, die iedere wedstrijd en iedere training kunnen meedoen', zei Rooney. Suárez vertrok na het afgelopen seizoen bij Atlético Madrid.
Goh, natuurlijk. Maar dat heb ik ook nooit betwist. In de lastige duels waarbij je meer werk moet verzetten dan 95% van de tijd op de helft van de tegenstander hangen: daar gaat het mij om. En daarom zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch wel mooi dat Rooney iets gaat eisen van spelers wat Hij zelf de laatste jaren nooit heeft gedaan
Mocht suarez komen durf ik er wel een kratje op te zetten dat hij er een stuk of 20 scoort.
En dat is dus in de Eredivisie 4 keer en met beetje geluk 8 keer in de CL.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goh, natuurlijk. Maar dat heb ik ook nooit betwist. In de lastige duels waarbij je meer werk moet verzetten dan 95% van de tijd op de helft van de tegenstander hangen: daar gaat het mij om. En daarom zou ik het niet doen.
Laat hem lekker kletsen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is dus in de Eredivisie 4 keer en met beetje geluk 8 keer in de CL.
Schijnt 50+5 te zijn, wat gewoon een prima niet te weigeren deal is.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
maximaal bijna 55 miljoen. Even afwachten wat het uiteindelijk wordt maar wel een acceptabel bedrag. Hopelijk zijn ze wel voorbereid met een degelijke vervanger.
ja was een goeie speler voor Ajax en ik betwijfel of hij dat ook voor ManU gaat zijn maar een mooie transfer voor hemquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geweldige deal ja, maar ik ga hem wel ontzettend missen. Hij traint ook niet mee dus hopelijk komt het vandaag rond.
Daarom, als je hem voor dit bedrag niet laat gaan dan ben je niet goed bij je hoofd. Genoeg spelers waarbij dit soort bedragen genoemd werden die vervolgens nog wat langer bleven, instortten en voor een miljoen of 10-20 weggingen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja was een goeie speler voor Ajax en ik betwijfel of hij dat ook voor ManU gaat zijn maar een mooie transfer voor hem
eens, met Neres en Tagliafico hebben ze wat te lang gewacht maar dat is achteraf uiteraard heel makkelijk oordelenquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom, als je hem voor dit bedrag niet laat gaan dan ben je niet goed bij je hoofd. Genoeg spelers waarbij dit soort bedragen genoemd werden die vervolgens nog wat langer bleven, instortten en voor een miljoen of 10-20 weggingen.
Toch blij dat ze Neres destijds niet hebben verkocht aan die Chinezen want in het halfjaar daarna was hij vrij belangrijk in die CL-campagne.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, met Neres en Tagliafico hebben ze wat te lang gewacht maar dat is achteraf uiteraard heel makkelijk oordelen
Eens. Hopelijk vinden we een goeie vervanger.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Geweldige deal ja, maar ik ga hem wel ontzettend missen. Hij traint ook niet mee dus hopelijk komt het vandaag rond.
Niemand heeft echt een idee wie lijkt het. Matvienko kent 99% van de mensen hier ook niet denk ik. Gaan we Q. Timber naar een concurrent laten vertrekken trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk vinden we een goeie vervanger.
concurrent?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand heeft echt een idee wie lijkt het. Matvienko kent 99% van de mensen hier ook niet denk ik. Gaan we Q. Timber naar een concurrent laten vertrekken trouwens?
Hoe haalt Rooney het in zijn hoofd inderdaad. Ik hoop dat Schreuder niet veel meer verwacht bij ajax dan wat hij zelf bij NAC heeft laten zienquote:Op woensdag 13 juli 2022 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch wel mooi dat Rooney iets gaat eisen van spelers wat Hij zelf de laatste jaren nooit heeft gedaan
Mocht suarez komen durf ik er wel een kratje op te zetten dat hij er een stuk of 20 scoort.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe haalt Rooney het in zijn hoofd inderdaad. Ik hoop dat Schreuder niet veel meer verwacht bij ajax dan wat hij zelf bij NAC heeft laten zien![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Depay mag weg bij Barca. Wellicht kan Ajax een bod op hem doen.
Ik heb een nieuwe UI voor je gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
@PietjePuk2000quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe UI voor je gemaakt
[ afbeelding ]
Brobbey zag er ook zo jong uit op zijn 16equote:Op donderdag 14 juli 2022 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-contracteert-jan-faberski/
Weten we zeker dat hij 16 is en niet 9?
Dat was mijn suggestie.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Dat heb ik ook als ik Fitz-Jim ziequote:Op donderdag 14 juli 2022 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Overmars heeft toch nog wat van zijn magie doorgegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:10 schreef KingRoland het volgende:
55 miljoen koekoek lekker prijsje voor Martinez
niks mis meequote:Op donderdag 14 juli 2022 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overmars heeft toch nog wat van zijn magie doorgegeven.
Dat shirtquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Spot er maar mee, zo begon het ook met Berghuis. Doe dan gewoon Suarez.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Rangers verdediger. Houthakkersquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels!!!
Groot en sterk?quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels!!!
Clubs weten nu ook dat er bij ons veel geld is binnen gekomen. Als ze vertrouwen hebben in hem is 25 mil goed te doenquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:30 schreef Pedroso het volgende:
25 Miljoen is best wel erg veel voor een verdediger. Maar dat is 50 / 55 miljoen voor Martinez helemaal natuurlijk.
Goede speler maar denk niet dat ie het gaat redden bij United, te klein en te langzaam voor de absolute top.
Maar goed, dat is verder hun probleem.
Is dat al zeker dan? Het zou een astronomisch bedrag zijn voor speler met de kwaliteiten van Martinez. Het is dan wellicht de beste deal ooit gesloten door een Nederlandse club.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:10 schreef KingRoland het volgende:
55 miljoen koekoek lekker prijsje voor Martinez
Martinez maakt als het er op aan komt te veel fouten achterin, bekerfinale vorig jaar tegen Vitesse resulteerde bijna in een verlenging door hem. De bekerfinale tegen PSV werd door hem verloren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:30 schreef Pedroso het volgende:
25 Miljoen is best wel erg veel voor een verdediger. Maar dat is 50 / 55 miljoen voor Martinez helemaal natuurlijk.
Goede speler maar denk niet dat ie het gaat redden bij United, te klein en te langzaam voor de absolute top.
Maar goed, dat is verder hun probleem.
Overmars had al genoegen genomen met 40 miljoen, doet het nieuwe technisch duo toch beter.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overmars heeft toch nog wat van zijn magie doorgegeven.
Gooi jezelf wegquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Martinez maakt als het er op aan komt te veel fouten achterin, bekerfinale vorig jaar tegen Vitesse resulteerde bijna in een verlenging door hem. De bekerfinale tegen PSV werd door hem verloren.
Waarom zou z'n kleine piemel er toe doenquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pener met de lengte van een frikandel
Dus jij denkt dat Martinez wel gaat slagen bij Manchester United?quote:
Ten Hag heeft 3 jaar lang dagelijks met hem gewerkt..quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Martinez wel gaat slagen bij Manchester United?
Het is makkelijk om met deze oneliners te komen als je zelf geen stelling durft in te nemen.
Ten Hag had ook met Labyad en Klaiber samengewerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag heeft 3 jaar lang dagelijks met hem gewerkt..
Wil je nu claimen dat je het beter weet dan Ten Hag?
Ja maar die haalt hij ook niet naar manchester toch?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ten Hag had ook met Labyad en Klaiber samengewerkt.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja maar die haalt hij ook niet naar manchester toch?
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Martinez enorm overschat ja. Ten Hag kan dan ook niet weten of hij het gaat redden in de Premier League want die competitie is sowieso heel anders dan de eredivisie. Het voetbalspel is veel fysieker. Martinez is slechts 1.75m en fysiek te zwak, althans dat is wat ik denk.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ten Hag heeft 3 jaar lang dagelijks met hem gewerkt..
Wil je nu claimen dat je het beter weet dan Ten Hag?
@Poepz0rquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Waarom zou z'n kleine piemel er toe doen
Ik heb geen idee of hij het gaat redden of niet, maar ik vind het altijd een zwaktebod om hem bij voorbaat al af te schrijvenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Martinez enorm overschat ja. Ten Hag kan dan ook niet weten of hij het gaat redden in de Premier League want die competitie is sowieso heel anders dan de eredivisie. Het voetbalspel is veel fysieker. Martinez is slechts 1.75m en fysiek te zwak, althans dat is wat ik denk.
Maar wat denk jij? Of durf je zelf niet te zeggen of je denkt dat Martinez het gaat redden bij Manchester United, want in je reactie verschuil je je een beetje achter Ten Hag: "Omdat hij het denkt, zal het wel zo zijn"
Als Beugelsdijk naar Ajax zou gaan , zou jij het eerst nog willen zien? Of denk je dat hij het niveau sowieso niet aan kan?quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij het gaat redden of niet, maar ik vind het altijd een zwaktebod om hem bij voorbaat al af te schrijven
Komt ie hier meequote:Op donderdag 14 juli 2022 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Beugelsdijk naar Ajax zou gaan , zou jij het eerst nog willen zien? Of denk je dat hij het niveau sowieso niet aan kan?
Die wordt overmorgen als special guest onthaald in Helliemond!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Beugelsdijk naar Ajax zou gaan , zou jij het eerst nog willen zien? Of denk je dat hij het niveau sowieso niet aan kan?
Even zien, EtH heeft 3 jaar (?) met Martinez gewerkt. Zo'n 5 dagen per week.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat Ten Hag de kwaliteiten van Martinez enorm overschat ja. Ten Hag kan dan ook niet weten of hij het gaat redden in de Premier League want die competitie is sowieso heel anders dan de eredivisie. Het voetbalspel is veel fysieker. Martinez is slechts 1.75m en fysiek te zwak, althans dat is wat ik denk.
Maar wat denk jij? Of durf je zelf niet te zeggen of je denkt dat Martinez het gaat redden bij Manchester United, want in je reactie verschuil je je een beetje achter Ten Hag: "Omdat hij het denkt, zal het wel zo zijn"
Slagen of niet slagen bij united wil niet zeggen dat het geen goede speler is kijk naar Pogba.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Martinez wel gaat slagen bij Manchester United?
Het is makkelijk om met deze oneliners te komen als je zelf geen stelling durft in te nemen.
Als Beugelsdijk ook in de basis stond bij de winnaar van de copa america had ik m hoger ingeschat dan nu.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Al besproken, dat Ten Hag hem goed kent is geen goed argument. Klaiber en Labyad kunnen er ook geen klote van en die hadden ook lang met Ten Hag gewerktquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Even zien, EtH heeft 3 jaar (?) met Martinez gewerkt. Zo'n 5 dagen per week.
User Shreyas heeft zo'n 11.550 fokpunten.
Wie van hen zou goed kunnen inschatten welke kwaliteiten Martinez wel en niet heeft?
Gooi jezelf gewoon weg joh met je onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al besproken, dat Ten Hag hem goed kent is geen goed argument. Klaiber en Labyad kunnen er ook geen klote van en die hadden ook lang met Ten Hag gewerkt
Martinez met klaiber en labyad vergelijkenquote:
Dat doet hij niet. Denkt alleen dat Martinez niet gaat slagen in Engeland en dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:19 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Martinez met klaiber en labyad vergelijken
Shreyaz heeft een persoonlijke vete tegen Martinez lijkt het wel
Dan heb je zijn berichten over hem de afgelopen 2 jaar gemist denk. Gaat me niet om deze post alleenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Denkt alleen dat Martinez niet gaat slagen in Engeland en dat denk ik ook niet.
Ja maar pietjepuk en Shreyas weten het desondanks tóch beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:12 schreef Gutanoth het volgende:
Niemand zegt toch dat Martinez goed genoeg is omdat ten hag hem kent?
Men zegt alleen dat ten hag (door zijn dagelijkse samenwerking met Martinez) een betere inschatting kan maken of hij het gaat redden in de PL dan User#1293 van het fok forum
We weten dat spelers uit de eredivisie het bijna nooit redden in de buitenlandse top en ze doorgaans in ieder geval lange tijd nodig hebben om te wennen aan het tempo in de PL. Ten Hag staat bij ManU direct in de schijnwerpers en kan niet even lekker aan een elftal bouwen, die heeft spelers nodig die er direct staan. Daarenboven kunnen spelers die hij meeneemt uit de eredivisie en die tegenvallen ervoor zorgen dat hij onder druk komt te staan. Oftewel, het is superdom om zowel Martinez als Malacia te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:12 schreef Gutanoth het volgende:
Niemand zegt toch dat Martinez goed genoeg is omdat ten hag hem kent?
Men zegt alleen dat ten hag (door zijn dagelijkse samenwerking met Martinez) een betere inschatting kan maken of hij het gaat redden in de PL dan User#1293 van het fok forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |