Post boven je. Scheen rond de 20 miljoen te moeten kosten lees ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:07 schreef TheArt het volgende:
Ook ManUtd schijnt geïnteresseerd in hem te zijn (gaan we weer). Is volgens Transfermarkt 25 miljoen waard, maar zit in zijn laatste contractjaar dus zal wel wat minder kunnen kosten.
[ twitter ]
Ik zie het, maar toen was ik ook al bezig met die post in elkaar te zetten natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Post boven je. Scheen rond de 20 miljoen te moeten kosten lees ik.
Laat ze dan maar lekker de tering krijgen en announce dat Oostenrijkertje.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wtf management van Brobbey wil een hoop poen vangen en ook nog een hoog doorverkooppercentage. Trek de stekker er gewoon uit.
Heb nog nergens geleden dat Brobbey zijn tekenbonus heeft ingelegd. Ajax is echt stapelgek als ze hiermee instemmen
Bron?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wtf management van Brobbey wil een hoop poen vangen en ook nog een hoog doorverkooppercentage. Trek de stekker er gewoon uit.
Heb nog nergens geleden dat Brobbey zijn tekenbonus heeft ingelegd. Ajax is echt stapelgek als ze hiermee instemmen
quote:
https://www.voetbalprimeu(...)jax-niet-lekker.htmlquote:Ajax haalde vorige week Steven Bergwijn naar Amsterdam en staat op het punt Owen Wijndal officieel vast te leggen, maar de onderhandelingen met RB Leipzig voor Brian Brobbey lopen nog altijd stroef. Volgens het Algemeen Dagblad heeft dat meer te maken met het zaakwaarnemerskantoor van Brobbey dan Leipzig zelf.
Brobbey werd aanvankelijk door Mino Raiola begeleid, maar na zijn dood bleef Brobbey een cliënt bij het zaakwaarnemerskantoor, waar José Fortes Rodriguez tegenwoordig alle zaken regelt. Toen Brobbey de overstap naar Leipzig maakte, mengde Raiola zich bij de deal. 'Bij die overstap heeft Mino Raiola - naar verluidt - het recht op een aanzienlijk percentage van een doorverkoop bedongen', schrijft de krant.
De Amsterdammers boden vijftien miljoen euro, terwijl de Duitse club 25 miljoen euro verlangt. Door het hogere bedrag wordt het doorverkooppercentage dat het kantoor van Raiola krijgt ook groter. 'Het is één van de obstakels waar Ajax nu tegenaan loopt in de onderhandelingen: de clubleiding zou dan een zelfopgeleide speler terug moeten halen door éérst miljoenen euro’s over te maken naar zijn zaakwaarnemerskantoor.'
Het prijskaartje van Brobbey zit Ajax mede daarom niet lekker. 'Raiola overleed eerder dit jaar, maar de contractrechten liggen nog altijd bij zijn kantoor. Ajax dacht eerder al dicht bij een deal te zijn met Leipzig, maar verkeek zich op de uiteindelijke vraagprijs van de Duitsers. Die werd ook flink opgeschroefd vanwege de vele miljoenen die Leipzig moet afstaan', besluit de krant.
Pech, dan maar doorschakelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:43 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)jax-niet-lekker.html
Naar verluidt dusquote:Op maandag 11 juli 2022 20:43 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)jax-niet-lekker.html
Zou je het ook een tropische verrassing kunnen noemen?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als zoontje van de trainer maar op basis van de verhalen en het VI artikel is 5 miljoen in ieder geval een koopje. Leuke, verrassende naam.
Een buitenkansje.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou je het ook een tropische verrassing kunnen noemen?
Op het EK maakte die niet zo'n beste indruk.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lees dat Bayern en United ook belangstelling hadden/hebben
@:sabata thoughts?
Aha, de Oostenrijkse lantaarnpaal. Zet hem op goede dagen in de spits, geef een bal voor en hij werkt hem er ook in. Door blessureleed heeft hij bij Stuttgart twee keer een half seizoen gedraaid, twee keer de periode januari - mei, zowel in 2021, als in 2022. In die eerste periode in 2021 vloog alles erin wat je hem voorgaf, heeft me toen veel punten opgeleverd in fantasygames. In 2022 had hij wat meer moeite om terug te komen na zijn schouder-operatie, ik denk dat ze toen ook zijn spelletje beter doorhadden. Hij maakte nog maar weinig kopgoals toen, maar was wel heel belangrijk met twee goals die Stuttgart in de Bundesliga hielden. Qua speelstijl zou het een 1 tegen 1 vervanger van Haller kunnen zijn, een intikker waar de rest om heen zwermt. Weet alleen niet of Ajax daar heel blij van wordt natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lees dat Bayern en United ook belangstelling hadden/hebben
@:sabata thoughts?
Precies, als Brobbey die zaakwaarnemers en management niet zelf aan de ketting kan leggen dan laat m maar lekker lopen....quote:Op maandag 11 juli 2022 20:26 schreef Sebbeszweet het volgende:
Dat wordt dus 53 miljoen inclusief bonussenquote:Op maandag 11 juli 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mooi dat ze het nog even pushen.
Ik snap ook wel dat ze 'm laten gaan... je gaat dit er nooit meer voor vangen en je hebt met Blind een alternatief achter de hand. Hierdoor ontstaat er ook ruimte voor Wijndal.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:08 schreef Heeinz het volgende:
Tja wat moet je anders, lekker een speler houden die (blijkbaar) gewoon graag weg wil is ook zeker niet ideaal
Kans is wel redelijk dat tadic spits gaat invullenquote:Op maandag 11 juli 2022 21:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Kalajd¸ić was ook een alternatief voor Haller voor Borussia Dortmund. Op het forum daar waren ze positiever over Haller dan over deze Kalajd¸ić. Nou waren zij daar natuurlijk sowieso wel positief over Haller, dus dat hoeft niet heel veel te zeggen.
2,00 meter lang en volgens het immer betrouwbare Wikipedia wordt ie vergeleken met Peter Crouch. Tja, zal ook wel niet het meest lichtvoetige type zijn. Op zich niet verkeerd om zo'n iemand voor in de selectie te hebben, maar als vaste 9 kun je we je twijfels hebben.
Yup, je zult Bergwijn ook ergens kwijt moeten voorin. En je hebt Ihattaren ook nog voor de rechtervleugel of achter de spitsen. Het wordt voorin echt dringenquote:Op maandag 11 juli 2022 23:15 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Kans is wel redelijk dat tadic spits gaat invullen
Moeten echt nog wel een RB en een LCV erbij hebben dan. Dit is veel te licht.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze 'm laten gaan... je gaat dit er nooit meer voor vangen en je hebt met Blind een alternatief achter de hand. Hierdoor ontstaat er ook ruimte voor Wijndal.
RB gaan ze Rensch en Klaiber de kans geven, en misschien ook wel Regeer. Ik vind het ook wel prima om op bepaalde plekken de jeugd de kans te geven. Ik vertrouw er wel op dat Rensch zijn dip weet te overwinnen.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moeten echt nog wel een RB en een LCV erbij hebben dan. Dit is veel te licht.
Leuk maar we moeten nog wel iets van een CL-waardig elftal overhouden als het even kan.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
RB gaan ze Rensch en Klaiber de kans geven, en misschien ook wel Regeer. Ik vind het ook wel prima om op bepaalde plekken de jeugd de kans te geven. Ik vertrouw er wel op dat Rensch zijn dip weet te overwinnen.
Voor Martinez moet een vervanger komen jaquote:Op maandag 11 juli 2022 23:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk maar we moeten nog wel iets van een CL-waardig elftal overhouden als het even kan.
Ik wacht nog met smart op een keeper.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor Martinez moet een vervanger komen ja
Los van 1 of spitsen die erbij moeten.
En misschien nog 1 verrassing ofzo.
Vrees dat die niet gaat komenquote:
Alle vertrouwen in Gorterquote:
ik hoop dat hij het weer een beetje heeft, vorig seizoen was niet bestquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon Rensch de kans geven, je kunt alles wel gaan kopen.
Graag wel een andere backup dan Klaiber. Beetje ambitie in de tent. Klaiber mag voor 35 miljoen naar ManUquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:31 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon Rensch de kans geven, je kunt alles wel gaan kopen.
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Voor Martinez moet een vervanger komen ja
Blijf lekker wegquote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
yup yup ik ben weer ajax fannu arrogante kwal ten hag opgerot is
Schreuder vind ik wel top, lekker geen arrogantie meer
----
ja die Matvienko lijkt me ook een goede aankoop, lijkt me nogal een goed werkpaard voor het team
We hebben jou niet echt gemist maat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
yup yup ik ben weer ajax fannu arrogante kwal ten hag opgerot is
Schreuder vind ik wel top, lekker geen arrogantie meer
----
ja die Matvienko lijkt me ook een goede aankoop, lijkt me nogal een goed werkpaard voor het team
We hebben Regeer ook nog. Prima seizoen vorig jaar gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Graag wel een andere backup dan Klaiber. Beetje ambitie in de tent. Klaiber mag voor 35 miljoen naar ManU
Regeer zit daar ook al achter tochquote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:40 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Graag wel een andere backup dan Klaiber. Beetje ambitie in de tent. Klaiber mag voor 35 miljoen naar ManU
Die is nog duurder dan gnotto, lijkt me niet logisch voor feyenoord.quote:
Maar hij zal toch wel onder Arend Martijn willen spelen? Als Slot groen licht geeft weten we dat het een absolute topper is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:08 schreef GGMM het volgende:
Ah
Nu Ajax de strijd om deze speler lijkt te winnen is Feyenoord opeens niet meer concreet
Prima aankoop, zeker voor dat bedrag kun je er ook nog leuk winst op maken....quote:
zeker en dat van een club die niet aan Ajax verkooptquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prima aankoop, zeker voor dat bedrag kun je er ook nog leuk winst op maken....
Denk dat hij liever naar PSV gaat, niet voor niks dat hij Xavi Simons zulke geweldige verhalen vertelde.quote:
Een prachtig moment om naar de Eredivisie te komen!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij liever naar PSV gaat, niet voor niks dat hij Xavi Simons zulke geweldige verhalen vertelde.
@:gutanoth
Nico vertrekt op zeker, is volgens mij ook maar voor een miljoen of 3 op ta halen en dat is niet veel voor Argentijns international. Hij wil zelf ook weg en Ajax werkt mee dus dat ze Wijndal gehaald hebben snap ik wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:21 schreef Ramboetan het volgende:
Een rechtsback had meer prioriteit, want Nico is nog niet verkocht maargoed. Prima linksback voor dat geld.
Het gaat niet zozeer om praktijken maar het kost gewoon teveel, het schijnt dat Leipzig ook aan Raiola moet betalen dus vandaar dat die nogal wat vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Wel zonde dat Brobbey met het kantoor van Raiola in zee is gegaan, had hem er graag bijgehad.
Maar met dit soort praktijen mag je je nooit inlaten (al zullen er best veel clubs zijn die er wel in mee gaan).
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om praktijken maar het kost gewoon teveel, het schijnt dat Leipzig ook aan Raiola moet betalen dus vandaar dat die nogal wat vragen.
alleen vraagt die wat meer aan salaris denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Ik vind het ook te duur. Voor dat geld haal je Depay ook op.
Zou maar eens gaan informeren naar Depay ja. Vandaag ook geruchten dat het wel klaar is bij Barca.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar net als Wijnaldum zit hij gewoon aan een salaris wat gewoon niet op te brengen is, al vind ik dat hij het wel waard is om je beste verdienende speler te zijn, maar zou hoe dan ook zwaar in moeten leverenquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou maar eens gaan informeren naar Depay ja. Vandaag ook geruchten dat het wel klaar is bij Barca.
Ik denk ook niet dat hij terug wil naar de eredivisie. Het schijnt trouwens dat hij wel veel verdient, maar ook weer niet zoveel als Frenkie. Toen Depay daar kwam moest hij meteen al een veel lager salaris accepteren, als de berichten kloppen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar net als Wijnaldum zit hij gewoon aan een salaris wat gewoon niet op te brengen is, al vind ik dat hij het wel waard is om je beste verdienende speler te zijn, maar zou hoe dan ook zwaar in moeten leveren
Die 50 miljoen vast gaat wel goedkomen en dat is echt een absurd hoog bedrag voor deze speler. Overigens wel een aderlating voor het team, in mijn mening de meest lastige positie om momenteel te vervangen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag nieuwe besprekingen tussen Man U en Ajax over Martinez, denk dat we voor het eind van de dag wel wat meer weten. Ook Arsenal schijnt nog op het vinkentouw te zitten
Bron: Fabrizio Romano op Twitter
voor zulke bedragen moet je zo'n speler laten gaan, het is ook weer een signaal naar ander talent dat Ajax een goeie springplank is, tegen dat echt grote geld kan je toch niet opquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk blijft hij gewoon bij Ajax. Een speler van het kaliber Martinez is moeilijk te halen. En betere dan hij komen niet naar Ajax denk ik.
Neequote:Op woensdag 13 juli 2022 09:22 schreef 297534 het volgende:
[..]
Nu wel klagen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hier ook. Vrienden klagen altijd maar ik heb nooit problemen. Misschien ben ik dan ook wel verpest door sneaker raffles en qdance met voorrangtickets en dergelijke, dan valt de verkoop van Ajax nog wel mee.
Blind naar het centrum. Wijndal linksback.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die 50 miljoen vast gaat wel goedkomen en dat is echt een absurd hoog bedrag voor deze speler. Overigens wel een aderlating voor het team, in mijn mening de meest lastige positie om momenteel te vervangen.
Bij de eerste de beste blessure kunnen we nog altijd terugvallen op Maggelsjan of desnoods Pieriequote:Op woensdag 13 juli 2022 13:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind naar het centrum. Wijndal linksback.
lijkt me inderdaad niet heel verstandig plus Blind als lcv lijkt me ook best moeilijk met veel ruimte in de rugquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de eerste de beste blessure kunnen we nog altijd terugvallen op Maggelsjan of desnoods Pierie
Als linksback al tig keer gezien dat die steeds liep te wijzen naar anderen die moesten overnemen omdat die het niet aangelopen kreeg. Timber mag zijn borst erg natmakenquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad niet heel verstandig plus Blind als lcv lijkt me ook best moeilijk met veel ruimte in de rug
daar is ook niks mis mee als je het maar weet, in principe werd het verdedigen gedaan door Timber-Martinez -Alvarez, las een stukje over zijn aanvallende inbreng/passing en dat is wel zeer goedquote:Op woensdag 13 juli 2022 14:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als linksback al tig keer gezien dat die steeds liep te wijzen naar anderen die moesten overnemen omdat die het niet aangelopen kreeg. Timber mag zijn borst erg natmaken
Als straks de beste verdediger van de drie weg is en jij op zijn plek komt te staan kan je wijzen wat je wilt, maar de kans is dan groot dat je het toch zelf op moet gaan lossen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee als je het maar weet, in principe werd het verdedigen gedaan door Timber-Martinez -Alvarez, las een stukje over zijn aanvallende inbreng/passing en dat is wel zeer goed
https://www.parool.nl/spo(...)c-en-blind~bdc2291e/ (betaalmuur)
Opbouwend kan het er nog mee door maar 1 man uit die 3 is al vertrokken , de andere was matig tot slecht de tweede seizoenshelft en Timber kan niet overal tegelijk zijn . Wijndal is trouwens ook niet de crème de la crème als het aankomt op verdedigen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is ook niks mis mee als je het maar weet, in principe werd het verdedigen gedaan door Timber-Martinez -Alvarez, las een stukje over zijn aanvallende inbreng/passing en dat is wel zeer goed
https://www.parool.nl/spo(...)c-en-blind~bdc2291e/ (betaalmuur)
https://www.voetbalzone.n(...)gETSH3nyr1i8koXsh0Y8quote:Zaterdag, 9 juli 2022 om 11:57 • Tom Rofekamp • Laatste update: 12:22
In de komende 15 dagen wordt er meer duidelijk over de voetbaltoekomst van Luis Suárez. De 35-jarige spits schermt met interesse van talloze clubs, maar heeft de lijst teruggebracht naar drie serieuze opties. Volgens Referí, sportrubriek in de Uruguayaanse krant El Observador bevinden zich die in Spanje, Italië én Nederland. Suárez heeft naar verluidt zelf gevraagd om de namen van de clubs nog geheim te houden.
Suárez zit zonder club sinds zijn transfervrije vertrek bij Atlético Madrid afgelopen juni. Vele clubs probeerden de routinier al te strikken en vele kregen al nul op het rekest. Het Argentijnse River Plate was dicht bij een stunt, maar Suárez liet een overgang afketsen vanwege de uitschakeling in de Copa Libertadores. "De transfer gaat niet door, aangezien ze nu niet meer in de Copa zitten en ik wilde juist graag een Zuid-Amerikaanse beker winnen", liet de goalgetter optekenen door Ovación. Ook het Mexicaanse Cruz Azul en Toluca - dat afgelopen maand nog in de markt was voor Luuk de Jong - kregen een pertinent 'nee' te horen.
Het artikel gaat verder onder de video
logo
Meer videos
Er zijn volgens Referí nog drie serieuze opties die worden overwogen door Suárez. Een daarvan bevindt zich in Spanje, de andere in Italië en Nederland. Journalist Alfredo Pedullà schreef vrijdagavond al dat Monza El Pistolero benaderd zou hebben voor een overstap, waarmee een van de gegadigden bekend lijkt. Ook Juventus en Atalanta worden in Italiaanse media echter nog altijd genoemd als potentiële bestemming. Gegeven het riante salaris van Suárez lijkt de kans groot dat de Nederlandse kandidaat zijn voormalige club Ajax betreft. De spits schoot namens de Amsterdammers de Eredivisie al aan flarden tussen 2007 en 2011, alvorens hij de overstap maakte naar Liverpool.
Nadat ook de Premier League een prooi werd voor Suárez, besloot Barcelona de topschutter in 2014 voor iets meer dan 81 miljoen in te lijven. In 281 wedstrijden voor de Catalanen wist de Uruguayaan 194 maal het net te vinden. Ondanks zijn buitengewone cijfers werd Suárez op hardhandige wijze de deur gewezen in 2020. Zijn jaarlijkse vergoeding drukte te veel op het salarishuis van de club. Na 2 jaar, 83 wedstrijden en 34 doelpunten bij Atlético besloot ook zijn volgende werkgever de samenwerking stop te zetten.
daarom heb ik hem ook liever niet op die positiequote:Op woensdag 13 juli 2022 15:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als straks de beste verdediger van de drie weg is en jij op zijn plek komt te staan kan je wijzen wat je wilt, maar de kans is dan groot dat je het toch zelf op moet gaan lossen.
Niet fit. Desalniettemin schiet hij denk ik nog steeds de Eredivisie aan gort.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez zou mooi zijn voor het sentiment maar hoe fit is die nog.
Vorig seizoen zo'n 52 minuten gespeeld gemiddeld over 35 wedstrijden. Zou toch moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet fit. Desalniettemin schiet hij denk ik nog steeds de Eredivisie aan gort.
Goed genoeg voor Eredivisiequote:Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez als opvolger van Hallerquote:
Voor 2 jaar vastleggen in de tussentijd rustig werken aan een opvolger.quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeker. Af en toe zag je de klasse nog. Wel wat zand in de motor gekomen, dat echte explosieve is er een beetje af.quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen zo'n 52 minuten gespeeld gemiddeld over 35 wedstrijden. Zou toch moeten kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |