Dat trucje gebruikten ze bij de 1973 Yom Kippur oorlog, Egypte was constant aan het mobiliseren waarna er niets gebeurde en op een gegeven moment dacht Israel dat het weer vals alarm was en bleek het echt te zijn.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:02 schreef sp3c het volgende:
dat boer wolf effect is wel lekker als je een keer wel aanvalt
dan denken ze ... joooh, dat doen ze iedere week, die gasten komen toch niet
dat is juist mooi man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tegen die tijd dat alle Russen en materieel weer in het zuiden zitten, ga je in het offensief in het oosten.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
En Oekrainse troepen kunnen dan een bedreiging voor de Krim worden. En dat ligt heel gevoelig bij de Russen.
Precies.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij veel bekender als 'The Boy Who Cried Wolf'
Boy who cried wolf?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je weet wel, de boer die roept dat er een wolf is. Dat 10x doet en steeds zegt dat het een grapje is. Tot er echt een wolf kwam, toen geloofde niemand hem meer.
Via de brug. Het is een kleine omweg.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
En tegen die tijd dat alle Russen en materieel weer in het zuiden zitten, ga je in het offensief in het oosten.
Maak ze helemaal gek...
Als die nog niet opgeblazen is tegen die tijd. Dan snij je de Russen helemaal de pas af.quote:
Die brug blaas je niet zomaar even op. Oekrane heeft niks waar ze de brug mee op kunnen blazen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Als die nog niet opgeblazen is tegen die tijd. Dan snij je de Russen helemaal de pas af.
Wel pas opblazen op een goed moment..
Neequote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Viesdik het volgende:
Klopt het dat het winkelcentrum waar vermeend honderden doden zijn gevallen in feite 0 doden zijn gevallen, omdat er geen mensen waren?
volgens mij welquote:
Als je alleen op het wappie deel van Twitter komt, dan klopt het wel.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Viesdik het volgende:
Klopt het dat het winkelcentrum waar vermeend honderden doden zijn gevallen in feite 0 doden zijn gevallen, omdat er geen mensen waren?
Twitter is een troll locatiequote:Op zondag 10 juli 2022 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je alleen op het wappie deel van Twitter komt, dan wel.
Fact check van BBC.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Twitter is een troll locatie
Ik kom daar nooit
Ik doe namelijk echt onderzoek
Niet verder vertellen, maar iedereen hier weet dat dat gebouw er nog staat en dat die raketaanval nooit heeft plaatst gevonden. Is allemaal slechts falende Oekranse WEF-flopaganda. Kaagquote:Op zondag 10 juli 2022 22:42 schreef Viesdik het volgende:
quote:
https://www.nu.nl/spannin(...)ege-tegenaanval.htmlquote:De Oekraense vicepremier Iryna Vereshchuk roept alle inwoners van de door Rusland bezette provincie Kherson op om meteen weg te gaan. Het Oekraense leger is namelijk van plan een tegenaanval uit te voeren op het gebied, zei de vicepremier op nationale televisie.
Vraag me af of het in het grote plaatje effect gaat hebben. Zal ook wel een beetje show zijn van de VS. Ze hadden minimaal 150 HIMARS nodig om het tij te keren. Leuk hoor, een succesje, maar je gaat de Russen er niet uitschoppen met 12 HIMARS.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Gaat heel hard nu.
Afgelopen 2 weken 20 ammo depots gepakt
Afgelopen nacht 11 ADs
Afgelopen paar uur 6 ADs
[ twitter ]
Nee, je stopt ze wel.quote:Op zondag 10 juli 2022 23:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af of het in het grote plaatje effect gaat hebben. Zal ook wel een beetje show zijn van de VS. Ze hadden minimaal 150 HIMARS nodig om het tij te keren. Leuk hoor, een succesje, maar je gaat de Russen er niet uitschoppen met 12 HIMARS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |