Top 3 GENOTquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
1'05.475. Dat zou P6 geweest zijn in Q3.
Was best een vrij bijzonder beeld. Een monteur in de auto. Natuurlijk is het niet alleen voorbehouden aan de rijders, maar die zie je doorgaans in de auto zittenquote:
Die krijgt excuses voor de eigenwijze autoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:40 schreef DKUp het volgende:
Oh Russell nam te veel risico en vloog uit de bocht en Hamilton?
Die kan niet rijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:40 schreef DKUp het volgende:
Oh Russell nam te veel risico en vloog uit de bocht en Hamilton?
Windhoosquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:40 schreef DKUp het volgende:
Oh Russell nam te veel risico en vloog uit de bocht en Hamilton?
Oh ja de 2km per uur wind opeens op zijn achterkant.quote:
Dan zal dit wel een motor zijn die het goed doet. Is hij niet gewend.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zal dit wel een motor zijn die het goed doet. Is hij niet gewend.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zal dit wel een motor zijn die het goed doet. Is hij niet gewend.
Dan moet ie daar afblijven en gewoon rijden.quote:
Nee, ze worden allebei nog bijgevijld hier en daar. Geen geoliede machine.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:52 schreef DKUp het volgende:
Bij Mercedes hebben ze het niet goed voor elkaar.
Gewoon op de verkeerde knop gedruktquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:54 schreef Fer het volgende:
Angela heeft een kleine zusje meegenomen naar Mercedes?
Vandaar die crash in de kwaliquote:
De stagiaire. Die stond gisteren met een gigasmile toen de tweede Mercedes de muur in ging. Ik denk dat ze undercover is en niet goed in haar werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:54 schreef Fer het volgende:
Angela heeft een kleine zusje meegenomen naar Mercedes?
Hahahamilton staat nog immer binnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
De British boys zijn weer back in action. Mooi om te zien dat Mercedes goed werk heeft verricht
FP2... Dan gaat niemand voluitquote:
Over 3 uurtjes gaan we weer voor de puntjesquote:
Laat ze eerst maar eens op het asfalt blijvenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje op Sky UK weer aan het geilen op het feit dat Red Bull en Ferrari de vloer aan moeten passen en Mercedes niet. Volgens z'n vriend Toto zou dat Mercedes wel eens 3/10 seconde dichterbij kunnen brengen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje op Sky UK weer aan het geilen op het feit dat Red Bull en Ferrari de vloer aan moeten passen en Mercedes niet. Volgens z'n vriend Toto zou dat Mercedes wel eens 3/10 seconde dichterbij kunnen brengen.
Heeft te maken met de houten plank onder de wagen, bij Ferrari en Red Bull is die flexibel waardoor de plank minder op het asfalt komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje op Sky UK weer aan het geilen op het feit dat Red Bull en Ferrari de vloer aan moeten passen en Mercedes niet. Volgens z'n vriend Toto zou dat Mercedes wel eens 3/10 seconde dichterbij kunnen brengen.
als het zo simpel was hadden ze het al lang gedaanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje op Sky UK weer aan het geilen op het feit dat Red Bull en Ferrari de vloer aan moeten passen en Mercedes niet. Volgens z'n vriend Toto zou dat Mercedes wel eens 3/10 seconde dichterbij kunnen brengen.
Jouw uitleg begrijp ik niet zo goed, die plank is flexibel dus komt niet op het asfalt? Ik dacht dat het probleem was dat het materiaal wat ze gebruiken meer elasticiteit heeft dan toegestaan waardoor als de grond geraakt wordt dit een meer dempend effect heeft dan met een hardere plank het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft te maken met de houten plank onder de wagen, bij Ferrari en Red Bull is die flexibel waardoor de plank minder op het asfalt komt.
Maar Red Bull heeft verder geen last van Porpoising dus een stijvere plank maakt niet heel veel uit.
Ferrari heeft wel wat last van Porpoising, met een stijvere plank zal die mogelijk meer afslijten en dan zouden ze de wagen dus iets hoger moeten afstellen.
Mercedes heeft niet zo'n flexibele plank dus die zouden dus geen last van de nieuwe regel moeten hebben maar hebben nog wel last van porpoising.
Dat heeft natuurlijk alles met elkaar te maken. Mercedes moet de auto als geheel hoger afstellen omdat hun auto minder flex is. Ferrari en RB kunnen met een kleine rake rijden waardoor de auto mooi vlak over het asfalt scheert.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens op het asfalt blijven
Top, zitten ze nog steeds 3/10 seconde erachterquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tedje op Sky UK weer aan het geilen op het feit dat Red Bull en Ferrari de vloer aan moeten passen en Mercedes niet. Volgens z'n vriend Toto zou dat Mercedes wel eens 3/10 seconde dichterbij kunnen brengen.
Ja maar dat kan Hamilton dichtrijden volgens Toto.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Top, zitten ze nog steeds 3/10 seconde erachter
Laat hem maar eens eerst even standaard voor Russell eindigen, zonder dat Russell pech heeft of genaaid wordt door zijn team. Kan hij zich daarna druk maken over Ferrari/Red Bull.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja maar dat kan Hamilton dichtrijden volgens Toto.
Ik denk dat ze onder maximale snelheid doorbuigen en zo de middelste smalle gedeelte dichter tegen de grond krijgen en de doorgang verkleint wordt, waardoor er minder lucht door de tunnels gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jouw uitleg begrijp ik niet zo goed, die plank is flexibel dus komt niet op het asfalt? Ik dacht dat het probleem was dat het materiaal wat ze gebruiken meer elasticiteit heeft dan toegestaan waardoor als de grond geraakt wordt dit een meer dempend effect heeft dan met een hardere plank het geval zou zijn.
ik probeer me dat voor te stellen maar waar moet het heen buigen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze onder maximale snelheid doorbuigen en zo de middelste smalle gedeelte dichter tegen de grond krijgen en de doorgang verkleint wordt, waardoor er minder lucht door de tunnels gaat.
Niet alleen de media, er zit een imperialistische cultuur van 'alles is voor ons' achter, met uitzaaiingen over de hele wereld. Ik vind Russell eigenlijk helemaal niet leuk maar van mij mag die succesvol zijn en de hele Hamilton mythe nog verder doen instorten. Een bijrolletjes voor Hamilton terwijl Verstappen, Leclerc en Russell alleen maar met elkaar te maken hebben en hem negeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Laat hem maar eens eerst even standaard voor Russell eindigen, zonder dat Russell pech heeft of genaaid wordt door zijn team. Kan hij zich daarna druk maken over Ferrari/Red Bull.
Hoop echt dat voorlopig geen enkel Britse coureur meer echt succes heeft in de F1. Ik vind Norris een leuke gozer en gun het hem wel, maar Britse media is echt een gezwel.
De RB heeft een hogere rake dan de Mercedes.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat heeft natuurlijk alles met elkaar te maken. Mercedes moet de auto als geheel hoger afstellen omdat hun auto minder flex is. Ferrari en RB kunnen met een kleine rake rijden waardoor de auto mooi vlak over het asfalt scheert.
Welke reactiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heerlijke reactie van Max op de zogenaamde 'fans'.
quote:
https://racingnews365.nl/(...)an-ben-je-geen-echtequote:Verstappen wijst bepaalde fans terecht: "Dan ben je geen echte"
Mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
https://racingnews365.nl/(...)an-ben-je-geen-echte
Goed dat hij zich uitspreekt. Heb ik ' that other guy' nog niet horen doen.
That other guy deed het afgelopen week al.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
https://racingnews365.nl/(...)an-ben-je-geen-echte
Goed dat hij zich uitspreekt. Heb ik 'that other guy' nog niet horen doen.
@HalfFok!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:11 schreef Zwoerd het volgende:
“Those people are not really F1 fans,” Verstappen says. “They cannot really enjoy what is actually happening right now, a lot of great drivers actually fighting against each other. But they cannot appreciate that and that’s a bit of a shame. How many times do you get to experience stuff like that? Such an intense rivalry or fights. These people are not lovers of the sport.”
Echt? Even gemist. Post ge-edit.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
That other guy deed het afgelopen week al.
quote:Max Verstappen: ‘I don’t mind who I beat as long as I come out on top’
Giles Richards in Spielberg
Relaxed and philosophical Red Bull driver on his competitive spirit, learning to understand losing and the satisfaction of victory
Max Verstappen cuts every bit the figure of a confident Formula One world champion, as well he might. The Dutchman is as driven as ever, his competitive spirit as robust now as when he was a child.
Sitting in his Red Bull motorhome at the team’s home race, the Austrian Grand Prix, with his first title under his belt, Verstappen carries a relaxed, almost philosophical air. He displays the ominous, calm assurance of a sportsperson at the top of their game.
At 24, Verstappen is both champion and remarkably already a veteran, one for whom it is impossible not to believe more titles are to come. After a fierce fight with Lewis Hamilton last season, Verstappen came out on top to take his first title with a controversial finish at the Abu Dhabi Grand Prix.
Verstappen had fought hard all season, a trait his younger self would have found all too familiar. He made his F1 debut in 2015 aged 17 and is in his eighth F1 season. He smiles when asked to recall when he first felt that imperative to win.
“Very young, I was racing at three or four years old on PlayStation against my dad,” he says. “As I got older I was beating my dad and then he was trying to find ways of cutting the track or crashing me out. I would get really upset because at the time I really hated losing. Now, losing, you can give that a place but at the time I wanted to win. That was always my motivation in anything I did.”
He says he has grown to understand losing, to give it its place in the bigger picture, but the desire to win has remained and many victories have followed. He has six from 10 races this year, enjoys a 34-point lead in the championship over his teammate Sergio Pérez and is in a strong position to secure a second title.
With Hamilton’s Mercedes off the pace, Verstappen has found himself in a new fight, with a resurgent Ferrari in the hands of Charles Leclerc. But Ferrari’s recent mechanical failures have been costly and Leclerc trails him by 43 points.
Hamilton is a seven-time champion and the most successful driver in the sport, and Leclerc has but four wins, yet for Verstappen the opponent plays second fiddle to the outcome. There is no greater satisfaction gained from beating Hamilton over Leclerc, he insists.
“I don’t mind as long as I come out on top,” he says. “That’s the most important feeling. There are a lot of good drivers in F1 and when you are battling them it’s a lot of fun.” Which begs the question why his battle with Hamilton last year seemed to descend from fun into an aggressive and ill-tempered scrap on track. From their clash at Copse at Silverstone which left Verstappen in the wall, to Hamilton refusing to yield to a typical elbows-out move at Monza that ended with Verstappen hitting him and landing on top of Hamilton’s car, the pair were at it hammer and tongs.
Verstappen has known and raced Leclerc since they were 12-year-olds in karting. Leclerc had said their rivalry on track reached the stage where “we hated each other at one point because very often it didn’t end in the best way possible”. Leclerc says the pair have grown up a lot since then and so far the racing has been more civilised than it was with Hamilton. Verstappen suggests that their past has led to an on-track understanding he did not share with the British driver.
Max Verstappen cuts every bit the figure of a confident Formula One world champion, as well he might. The Dutchman is as driven as ever, his competitive spirit as robust now as when he was a child.
Sitting in his Red Bull motorhome at the team’s home race, the Austrian Grand Prix, with his first title under his belt, Verstappen carries a relaxed, almost philosophical air. He displays the ominous, calm assurance of a sportsperson at the top of their game.
At 24, Verstappen is both champion and remarkably already a veteran, one for whom it is impossible not to believe more titles are to come. After a fierce fight with Lewis Hamilton last season, Verstappen came out on top to take his first title with a controversial finish at the Abu Dhabi Grand Prix.
Verstappen had fought hard all season, a trait his younger self would have found all too familiar. He made his F1 debut in 2015 aged 17 and is in his eighth F1 season. He smiles when asked to recall when he first felt that imperative to win.
“Very young, I was racing at three or four years old on PlayStation against my dad,” he says. “As I got older I was beating my dad and then he was trying to find ways of cutting the track or crashing me out. I would get really upset because at the time I really hated losing. Now, losing, you can give that a place but at the time I wanted to win. That was always my motivation in anything I did.”
He says he has grown to understand losing, to give it its place in the bigger picture, but the desire to win has remained and many victories have followed. He has six from 10 races this year, enjoys a 34-point lead in the championship over his teammate Sergio Pérez and is in a strong position to secure a second title.
With Hamilton’s Mercedes off the pace, Verstappen has found himself in a new fight, with a resurgent Ferrari in the hands of Charles Leclerc. But Ferrari’s recent mechanical failures have been costly and Leclerc trails him by 43 points.
Hamilton is a seven-time champion and the most successful driver in the sport, and Leclerc has but four wins, yet for Verstappen the opponent plays second fiddle to the outcome. There is no greater satisfaction gained from beating Hamilton over Leclerc, he insists.
“I don’t mind as long as I come out on top,” he says. “That’s the most important feeling. There are a lot of good drivers in F1 and when you are battling them it’s a lot of fun.” Which begs the question why his battle with Hamilton last year seemed to descend from fun into an aggressive and ill-tempered scrap on track. From their clash at Copse at Silverstone which left Verstappen in the wall, to Hamilton refusing to yield to a typical elbows-out move at Monza that ended with Verstappen hitting him and landing on top of Hamilton’s car, the pair were at it hammer and tongs.
Verstappen has known and raced Leclerc since they were 12-year-olds in karting. Leclerc had said their rivalry on track reached the stage where “we hated each other at one point because very often it didn’t end in the best way possible”. Leclerc says the pair have grown up a lot since then and so far the racing has been more civilised than it was with Hamilton. Verstappen suggests that their past has led to an on-track understanding he did not share with the British driver.
“It’s all about margins, how much you respect each other on track,” he says. “I know Charles for a long period of time, I have raced a lot more against him so I guess we understand each other a bit better.” Leclerc may rightly take issue with this, not least since at the 2019 race here at the Red Bull Ring he was forced off track by Verstappen in the final laps as the Dutchman went on to win. The incident was subject to a stewards’ inquiry that took three hours but which, to Leclerc’s disbelief, ruled that Verstappen’s move had been acceptable.
It was for many a defining moment, a demonstration of how determined Verstappen was and how far he would push to take the win. He was similarly aggressive last year but it is one-dimensional to define his driving by these moments alone. He also has a mercurial touch and a calm control when leading that shares a lineage with so many greats. Yet there is also a precision to his approach that should be lauded. He set about making a point of understanding the crucial art of tyre management when opening his career at Toro Rosso in 2015. When he was promoted to Red Bull at the Spanish GP in 2016 it was this knowledge that proved crucial in securing his debut win.
Equally, he is consistent. In 2021 he was in the top two at every race in which he finished undamaged. Indeed, at Hungary he claimed ninth after first-corner damage, taking two more vital points. Similarly at Silverstone last week with floor damage from debris, he somehow manhandled a car over two seconds off the pace and handling like a newly saddled, angry hippo, to seventh place.
These are traits recognised by Red Bull’s team principal, Christian Horner, who believes the title has made him a more formidable opponent. “He’s definitely built on his experience from last year,” says Horner. “You can see that having won that world championship, he’s just driving with even more maturity.”
His aggressive style still causes rancour with many, however, and last season battle lines were firmly drawn between his and Hamilton’s fans. After Abu Dhabi much of their interaction turned toxic. Last year after Silverstone Hamilton was booed at some tracks by Verstappen fans and this year some of Hamilton’s returned the favour at the British GP. In Austria there will be a huge Dutch contingent but Verstappen was dismissive of the extremes of supporters.
“Those people are not really F1 fans,” Verstappen says. “They cannot really enjoy what is actually happening right now, a lot of great drivers actually fighting against each other. But they cannot appreciate that and that’s a bit of a shame. How many times do you get to experience stuff like that? Such an intense rivalry or fights. These people are not lovers of the sport.”
Doubtless he will continue to divide opinion, but the singular determination will remain. Clearly there is no sign of him changing a winning formula. “I always wanted to be myself and drive like myself,” Verstappen says of a career where he has done just that.
Eens. Maar in dit geval speelt Hamilton helemaal geen rol.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:26 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het trouwens onzin dat je als liefhebber van de sport niet ook mee kan gaan in de rivaliteit en de rivaal niet uit zou mogen fluiten of juichen als die van de baan aan vliegt, wanneer je vindt dat hij het er daar zelf naar gemaakt heeft.
Goede chronologische beschrijving van hoe het ging zonder dingen weg te latenquote:Last year after Silverstone Hamilton was booed at some tracks by Verstappen fans and this year some of Hamilton’s returned the favour at the British GP.
Britse pers. Jammer maar helaas veel te vaak de realiteit dat de journalistieke standaard gewoon erg laag is bij mensen die veel beter kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Goede chronologische beschrijving van hoe het ging zonder dingen weg te laten
Juich toeter bij de hand?quote:
het klopt natuurlijk wel wat hij zegt, ze zijn meer Verstappen fan dan F1 fan maar datzelfde geldt voor de Hamilton fanbase, die kunnen dit seizoen ook niet echt waarderen terwijl we echt al hele leuke races hebben gezienquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:21 schreef Sked het volgende:
Verstappen zet een deel van zijn fanbase even in de hoek.
Erg leuk
De oranje wortel zit er al weer in.quote:
jij doet echt je naam eer aanquote:
Trots op !!!quote:
Uiteraardquote:
Nog geen Friesequote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
Drentse vlag gespot, mien merk
@:Zipportal
Gezien.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:06 schreef R-woud93 het volgende:
Drentse vlag gespot, mien merk
@:Zipportal
En toch zijn ze er welquote:
F1TV > Viaplayquote:
Nepfanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:08 schreef RealistAtheist het volgende:
Max zegt dit puur en alleen omdat dat PR-technisch handig is. Ik denk dat het Max werkelijk waar geen ene rest kan schelen of mensen boe-en of juichen zolang hij maar een auto heeft waarmee hij lekker kan racen en competitief mee is.
Nog altijd is gedrag van Lewis en zijn fans zeker vorig jaar op silverstone nog 1000x sneuer dan Max en zijn fans ooit geweest zijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:09 schreef vosss het volgende:
Heeft Perez nog een straf gekregen?
Start Lewis vanuit de pits?
Ik heb hem aan staan in mijn browser waarbij die eerst vanuit het niets na een tijdje eerst terug sprong naar de pagina waarop je hem start maar nu doet die het al ff goedquote:
Kansas - Gust in the Windquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:11 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV hebben ze het nog steeds over die imaginaire "Gust of Wind"!
Ja, dat had ik dus ook, mokerirritantquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb hem aan staan in mijn browser waarbij die eerst vanuit het niets na een tijdje eerst terug sprong naar de pagina waarop je hem start maar nu doet die het al ff goed
Overdriving the carquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:11 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV hebben ze het nog steeds over die imaginaire "Gust of Wind"!
Precies, meer dan een jaar geleden en ook nog terug kunnen rijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
We don't see often Hamlton crash
Gp Imola 2021 belde
Daar was wel een code rood voor nodigquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, meer dan een jaar geleden en ook nog terug kunnen rijden
GOAT
Meestal liggen anderen er af als hij weer eens de fout in gaat ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, meer dan een jaar geleden en ook nog terug kunnen rijden
GOAT
Ik ga zo over op TV want volgens mij geeft die op chromecast serieus betere kwaliteit dan op mijn computerscherm.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook, mokerirritant
Hoezo, ook zonder een code rood kon die terugrijden naar de pits.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar was wel een code rood voor nodig
Maar dan had Hamilton niet op p2 geëindigdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo, ook zonder een code rood kon die terugrijden naar de pits.
Ik ga zo ook naar kanaal 200 op Ziggoquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga zo over op TV want volgens mij geeft die op chromecast serieus betere kwaliteit dan op mijn computerscherm.
ERG raar!
Hoeveel straf?quote:
Waarom zoveel plekken straf??quote:
Bier en nootjesquote:
net zoals lewis....gewoon scriptedquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:08 schreef RealistAtheist het volgende:
Max zegt dit puur en alleen omdat dat PR-technisch handig is. Ik denk dat het Max werkelijk waar geen ene rest kan schelen of mensen boe-en of juichen zolang hij maar een auto heeft waarmee hij lekker kan racen en competitief mee is.
Nog altijd is gedrag van Lewis en zijn fans zeker vorig jaar op silverstone nog 1000x sneuer dan Max en zijn fans ooit geweest zijn.
Normaal met die track limit had hij Q3 niet eens gehaaldquote:
ja dan wel he......als het goed valt voor je vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh je bedoelde terug naar P2? Ja daar was code ROOD wel handig voor.
die heeft schijt aan de prinses....hahaquote:
fixedquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sky F1TV is zeer positief over Hamilton
NOOOOOOOOO mikey NOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto zegt gewoon ff dat die het oké vond die crashes in kwali Gewoon de limiet opgezocht
GOAT teambaas.
Fluistert iets over budgetcapquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto zegt gewoon ff dat die het oké vond die crashes in kwali Gewoon de limiet opgezocht
GOAT teambaas.
Zegt ie dat ook als Lewis er dalijk weer af gaat of ligt het dan aan die knakenbak van ze?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toto zegt gewoon ff dat die het oké vond die crashes in kwali Gewoon de limiet opgezocht
GOAT teambaas.
Is ze niet lekker genoeg?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:ViaPlay
Vervang die Amber nu eens.
ligt dan aan de vloer van andere teams hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Zegt ie dat ook als Lewis er dalijk weer af gaat of ligt het dan aan die knakenbak van ze?
Dat was Georgequote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hoor ik het nou goed dat Lewis een grotere achtervleugel heeft, omdat ze geen spare hadden van de achtervleugel die er gisteren op zat?
Georgequote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hoor ik het nou goed dat Lewis een grotere achtervleugel heeft, omdat ze geen spare hadden van de achtervleugel die er gisteren op zat?
Uh crashes kunnen altijd gebeuren... That's part of racing.quote:
Check!quote:
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:
Welke knakenbakquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Zegt ie dat ook als Lewis er dalijk weer af gaat of ligt het dan aan die knakenbak van ze?
Ze kan toch niet slechter zijn dan Kamphuesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over.
Het begint met een M en eindigt op ercedesquote:
Stelt heel domme vragen. Al had Rob dat in t begin ook moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kan toch niet slechter zijn dan Kamphues
Dat stuiterapparaat van Mercedes.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het begint met een M en eindigt op ercedes
Die heb ik anders al lang niet zien stuiterenquote:
Maar die bleef doorgaan met dom doenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stelt heel domme vragen. Al had Rob dat in t begin ook moet ik zeggen.
Stuitert er gewoon af zo direct hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die heb ik anders al lang niet zien stuiteren
Ik ook, maar niet van het kaliber "die zou ik finaal uit elkaar trekken al stond mijn vriendin er naast te huilen".quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind die Amber best lekker en ze komt er steeds beter in
Ben dan ook geen #TeamRobquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar die bleef doorgaan met dom doen
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind die Amber best lekker en ze komt er steeds beter in
Juichen als Hamilton crasht en dan ook nog een Duits-Oostenrijks politicus en staatsman salueren, terecht dat de Britse media de motieven daarachter duidt.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Juichen als Hamilton crasht en dan ook nog een Duits-Oostenrijks politicus en staatsman salueren, terecht dat de Britse media de motieven daarachter duidt.
Daar beoordelen we onze radio commentators inderdaad opquote:
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De RB heeft een hogere rake dan de Mercedes.
Je bedoelt de stokbroden brigadequote:
Goh. Het zou bijna bewust zijn.quote:
Het was een grapje.quote:
hebben we geen last van :-)quote:
of niet als hij wordt ingehaald en geen inhaalrace kan van makenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:35 schreef StephanL het volgende:
Misschien wel goed voor Max een rondje minder
Ja kan ookquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of niet als hij wordt ingehaald en geen inhaalrace kan van maken
Ach ja, even weer terug naar de realiteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |