Ook niet als je hoofdpijn hebt?quote:
Dan neem ik een biertjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet als je hoofdpijn hebt?
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook nooit aan "pret" pillen gedaan.
Jij boefje.quote:
Ze zijn pillen halen.quote:
Dat plaatje in de op moet blijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij boefje.
[..]
Ze zijn pillen halen.
Ja, sowieso de Muppetshow.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat plaatje in de op moet blijven
Echt wel, ik herinner mij een interview met Jim Henson. Daarin werd hem gevraagd hoe het hem lukte om de grote artiesten te krijgen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik herinner mij een interview met Jim Henson. Daarin werd hem gevraagd hoe het hem lukte om de grote artiesten te krijgen.
Hij antwoordde dat ze hem belde want als je niet in de Muppetshow had mee gedaan dan telde je als artiest niet mee.
Ik heb alle afleveringen. Soms wel eens geweldig om er weer eens er eentje te zien.quote:
Noet je die slikken of in je hol steken?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand pillen nodig? Heb hier nog wel wat e.e.a. liggen
Jouw feestjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noet je die slikken of in je hol steken?
Die zoek ik dan wel op het internet ..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen. Soms wel eens geweldig om er weer eens er eentje te zien.
Droom je dan van badeendjes?quote:
Zijn er weer stierenrennen?quote:
Ik zou best wel weer een keertje naar Spanje willen.quote:
Ja moet ook weer eens wat plannen, eerst komt Spanje hierheen deze maand als het goed isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer een keertje naar Spanje willen.
Dat zou kunnenquote:
Zijn hondsbrutaal die springbeestenquote:
Ik slikte een paar maanden geleden een tijdje kalmeringspillen waar ik heel levendig van ging dromen. Dat doe ik ook zonder pillen al veel, maar met die had ik hele avonturen in mijn slaapquote:
Oei, maak maak mij gek.quote:
Zolang het maar leuke avonturen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slikte een paar maanden geleden een tijdje kalmeringspillen waar ik heel levendig van ging dromen. Dat doe ik ook zonder pillen al veel, maar met die had ik hele avonturen in mijn slaap
Hey tof!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
@:puzziepie kijk deze dan chufi in SPT / Sportklimmen #1 De Spelen zijn voorbij, op naar het WK!
Proost Koenquote:
Je bent de enige niet. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Proost Koen![]()
Ik ga mezelf zo richting bed slepen
Duitsland was sterk ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
ARTE Doku Meiden en Music Pussy ,Pleasure Power
ZDF Duitse Vrouwenvoetbal History
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Proost Koen![]()
Ik ga mezelf zo richting bed slepen
Ja want weekend vakantie ...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:01 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdagavond is altijd een erg rustige Fok avond
ahhhh wist niet dat een dergelijke stats ook te checken vielquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook al een tijdje ...Nee met zn allen vandaag... meestal zit het er onder
Gewoon de dagelijkse stats onderaan aanklikken op Monitor.. dan zie je het totaalquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh wist niet dat een dergelijke stats ook te checken viel
TS haalde het hiervandaan:quote:
quote:
Ja, en met een redelijke selectie. Ben benieuwd.quote:
Ah nog niet gecheckt .. we gaan het zienquote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en met een redelijke selectie. Ben benieuwd.
Opstelling Ajax:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nog niet gecheckt .. we gaan het zien
Die had ik zeker niet verwacht, is er echt net.quote:
KO druppels...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
duitse spd
https://www.gmx.at/magazi(...)Ko-Tropfen-Attacke.2
Waarom ben je steeds zo aangebrand? Wat is er mis met je?quote:
Das nog iets ja.quote:
OKquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze zeigen nu de hele spielberg race 2002
heidfeld crash
Ah ok dat was hetquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
barrichello mocht niet van ferrari
als erste in ziel rijden
in en vragenquiz zijn nu manuel feller ,hans knausquote:
Dat wel, al stellen die van Zagreb ook weinig tot niets voor.quote:
Stelde idd weinig voorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel, al stellen die van Zagreb ook weinig tot niets voor.
Paderborn vond ik een stuk beter.
Als ie gezond blijft, moet dat toch kunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:34 schreef mario390 het volgende:
nee hij willt over 10 jaren langer spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel tof om te zien hoe ze zo'n menselijke toren bouwen.quote:
wat zijn ze an het doen??quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is ergens anders
http://www.aragontelevision.es/directo
Oopsquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
Fuck ik heb nog 38 euro op mijn betaal rekening. En overboeken gaat niet. (ABN AMRO) btw... nou ja
Ja nou ja ik heb nog wat cashquote:
Ja de rest komt morgen wel goed.quote:
Ja ik wilde wat bestellen en ik had niet genoeg. Ok....quote:
Wat een prachtige naamquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
annawerd morgen met de tweesitzer
metrijden
Ah op die manierquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wilde wat bestellen en ik had niet genoeg. Ok....
Nee zei .. Ik weet niet wie het wasquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is met max gerijden? zijn vater?
Mega brand gister. Ik kreeg de schrik van mijn leven met een alert op mobiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:30 schreef mario390 het volgende:
megabrand in kroatien
https://kurier.at/mehr-pl(...)abgebrannt/402067141
Ik kreeg geen alert..quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Mega brand gister. Ik kreeg de schrik van mijn leven met een alert op mobiel.
Altijd zonde bosbrandenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:30 schreef mario390 het volgende:
megabrand in kroatien
https://kurier.at/mehr-pl(...)abgebrannt/402067141
Wat raar ik zit er niet eens dichtbij. Jij welquote:
De wind stond richting Centrum... Maar mn NL-Alert werkt nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar ik zit er niet eens dichtbij. Jij wel
Oh nou ja ik sloeg het in de windquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
De wind stond richting Centrum... Maar mn NL-Alert werkt niet
Smoke gets in you eyesquote:
Coffeeshopsquote:
Barbaarquote:
Oh, heb ik toch liggen slapenquote:
Loop je achter ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, heb ik toch liggen slapen
Maar Q3 is bezig.
een halve minuut ofzo, geen volledige Qquote:
Zeg dan gewoon typo..quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
een halve minuut ofzo, geen volledige Q
Oh, maar dat was het niet, dacht echt dat ze nog in Q2 zatenquote:
OK slaapkop iddquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, maar dat was het niet, dacht echt dat ze nog in Q2 zaten
Dat kan... Mario woont vlak bij het stationquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat we het over treintjes moeten gaan hebben.
Ohw, laten we het dan maar over wat anders hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan... Mario woont vlak bij het station
lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, laten we het dan maar over wat anders hebben.
Ik heb na deze week 3 weken vakantie en ik heb nog geen idee wat te doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil het over de bodemgesteldheid van Zuidoost-Groningen hebben.
Klussen, met je treinbaan bezig, lotje plagenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb na deze week 3 weken vakantie en ik heb nog geen idee wat te doen.
Die was altijd goed toen ik er nog woondequote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:38 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil het over de bodemgesteldheid van Zuidoost-Groningen hebben.
herhaling vanavond van schlag de star 2020quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was altijd goed toen ik er nog woonde
Elke ochtend bij jou op de stoep staan met een bos rozen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klussen, met je treinbaan bezig, lotje plagen
Dan heb je een huis vol met rozenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elke ochtend bij jou op de stoep staan met een bos rozen.
Vertel, over wat voor treintjes wil je het gaan hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat we het over treintjes moeten gaan hebben.
herhaling vanavond van schlag de star 2020 kquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was altijd goed toen ik er nog woonde
De Schienenzeppelin.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel, over wat voor treintjes wil je het gaan hebben?
Nog nooit van gehoord, moest echt zoekenquote:
Ik zit met wat ideeën te spelen voor een modelbaan, ik heb Marklin.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, moest echt zoeken![]()
Dat ding was zijn tijd ver vooruit.
Maar modelspoorbaan? Welk merk heb je?
Zag het jaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Begin 20ste eeuw werden treinmotoren steeds beter. Er is toen een testtrein gemaakt om te kijken of er met nieuwe technieken, materialen en stroomlijning de efficiëntie te verbeteren is.
Ah, hier staan nog een paar dozen Fleischmann.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit met wat ideeën te spelen voor een modelbaan, ik heb Marklin.
Doe er wat mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hier staan nog een paar dozen Fleischmann.
Verkopen denk ik ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe er wat mee.
Ik ben nog bezig met een baanplan.
Heb je die tafel nu al ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, hier staan nog een paar dozen Fleischmann.
Ik weet niet of je fb hebt maar daar is een verkoopgroep voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkopen denk ik ja.
Wel leuk een nieuwe baan
Kan je het niet beide doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je fb hebt maar daar is een verkoopgroep voor.
Wat ik heb is niet echt nieuw meer, vooral jaren 70 spul. Soms zit ik er wel eens aan te denken om het digitaal te maken maar ik vind ook wel weer dat ouderwetse eraan leuk.
Dat ga ik niet kijken ... terwijl ik dit type hoor ik je naam ....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
herhaling vanavond van schlag de star 2020 k
met 2 nederlandse meiden tegen an
Hij bedoeld mij.quote:
Misschien idee omdat te doen in de vakantiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij bedoeld mij.
IK moet die kamer nog steeds laten afwerken voordat ik er een treinbaan kan opstellen.
quote:
Dan is het logischer jaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij bedoeld mij.
IK moet die kamer nog steeds laten afwerken voordat ik er een treinbaan kan opstellen.
Die bierwagons zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je het niet beide doen?
Nee, geen fb hier
Hier is het ook grotendeels oud tot heel oud, is voor 95% nog van mijn vader geweest.
Ik heb er alleen een aantal bierwagons aan toegevoegd
No worriesquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja sorry...
Pride Parade nu in Madrid op TVE
Met karren , want kanalen hebben ze nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
No worries
Zo'n parade als binnenkort bij jou ook is?
Voor je harige benen?quote:
Ohquote:
Ik denk dat ik liever een peuk opsteekquote:
Dus een waxine kaarsje met lont (die heb je ook in geuren) om een geurkaarsje zonder lont te smeltenquote:
Ook daartussen? Vraag ik voor een vriend.quote:
Nice!!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Met karren , want kanalen hebben ze niet![]()
Maar voor de minderbedeelden is er ook
@:puzziepie later ook nog op Eurosport
Yep ook daarquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook daartussen? Vraag ik voor een vriend.
Yep, maar wel in een mooie houderquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus een waxine kaarsje met lont (die heb je ook in geuren) om een geurkaarsje zonder lont te smelten
Kunnen we het weer over treintjes hebben.quote:
Kan inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we het weer over treintjes hebben.
marcb1974 kan je daar wel aan helpen.quote:
Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bierwagons zijn wel leuk.![]()
Kan je foto's maken van wat je hebt? Misschien heb ik wel interesse of ik kan het voor je aanbieden in die groep.
Beter dan over mijn bikinilijn.quote:
Maar wil ik dat wel ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
marcb1974 kan je daar wel aan helpen.
Oh daar wilde ik het nou net over hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter dan over mijn bikinilijn.
Laat het mij maar weten, huisjes wil ik misschien wel hebben. Fleischman loc's en rails gaan niet samen met Marklin. Wagons meestal wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Het is veel
Staan ook nog dozen met huisjes, rails, etcetc.
Helaas wel veel beschadigd.
Ik stuur je wel een DM.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik het nou net over hebben
Oh nja we zien het welquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen is beter ... Zezijn gewoon slecht
Hup Holland hupquote:
Wat moeten die op een EK?quote:
Nee, maar ja.quote:
Ik kijk ook niet naar een ek, maar naar een WKquote:
Of Chili heel goedquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar ja.
Het laat wel zien dat NL van de week echt niet goed was.
Zing je mee?quote:
Hockey is spannender .. maar al afgelopen... Ik kijk klimmenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Ja het is nog weinig boeiend....van beide kanten.
Zijn die knapper?quote:
Het leeft ook totaal niet he. Bijna nergens in winkels zie je er iets van.quote:
Alleen bij de NOS ...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het leeft ook totaal niet he. Bijna nergens in winkels zie je er iets van.
Waar kijk je dat?quote:
Je kunt ook beachvolleybal kijken of Zweeds damesvoetbalquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Waar kijk je dat?
Gelukkig komt het naar viaplay dus kan ik ook hockeymeisjes kijken
Was op ziggo net.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Waar kijk je dat?
Gelukkig komt het naar viaplay dus kan ik ook hockeymeisjes kijken
Beachvolleybal heb ik nog niet gezien op viaplay. Ook best leukquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook beachvolleybal kijken of Zweeds damesvoetbal
Is ook dit weekend (deze week)quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Beachvolleybal heb ik nog niet gezien op viaplay. Ook best leuk
Tú volverás 🎶quote:
Yep, heb er redelijke blauw plekken door gehad die paar jaar dat ik er stond.quote:
Toen hadden ze zeker nog niet van die dikke beschermde pakkenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, heb er redelijke blauw plekken door gehad die paar jaar dat ik er stond.
En dat was dan nog in de jongere jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |