Ook niet als je hoofdpijn hebt?quote:
Dan neem ik een biertjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet als je hoofdpijn hebt?
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook nooit aan "pret" pillen gedaan.
Jij boefje.quote:
Ze zijn pillen halen.quote:
Dat plaatje in de op moet blijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij boefje.
[..]
Ze zijn pillen halen.
Ja, sowieso de Muppetshow.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat plaatje in de op moet blijven
Echt wel, ik herinner mij een interview met Jim Henson. Daarin werd hem gevraagd hoe het hem lukte om de grote artiesten te krijgen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik herinner mij een interview met Jim Henson. Daarin werd hem gevraagd hoe het hem lukte om de grote artiesten te krijgen.
Hij antwoordde dat ze hem belde want als je niet in de Muppetshow had mee gedaan dan telde je als artiest niet mee.
Ik heb alle afleveringen. Soms wel eens geweldig om er weer eens er eentje te zien.quote:
Noet je die slikken of in je hol steken?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand pillen nodig? Heb hier nog wel wat e.e.a. liggen
Jouw feestjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noet je die slikken of in je hol steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |