Ook niet als je hoofdpijn hebt?quote:
Dan neem ik een biertjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook niet als je hoofdpijn hebt?
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook nooit aan "pret" pillen gedaan.
Jij boefje.quote:
Ze zijn pillen halen.quote:
Dat plaatje in de op moet blijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij boefje.
[..]
Ze zijn pillen halen.
Ja, sowieso de Muppetshow.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat plaatje in de op moet blijven
Echt wel, ik herinner mij een interview met Jim Henson. Daarin werd hem gevraagd hoe het hem lukte om de grote artiesten te krijgen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik herinner mij een interview met Jim Henson. Daarin werd hem gevraagd hoe het hem lukte om de grote artiesten te krijgen.
Hij antwoordde dat ze hem belde want als je niet in de Muppetshow had mee gedaan dan telde je als artiest niet mee.
Ik heb alle afleveringen. Soms wel eens geweldig om er weer eens er eentje te zien.quote:
Noet je die slikken of in je hol steken?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand pillen nodig? Heb hier nog wel wat e.e.a. liggen
Jouw feestjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noet je die slikken of in je hol steken?
Die zoek ik dan wel op het internet ..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen. Soms wel eens geweldig om er weer eens er eentje te zien.
Droom je dan van badeendjes?quote:
Zijn er weer stierenrennen?quote:
Ik zou best wel weer een keertje naar Spanje willen.quote:
Ja moet ook weer eens wat plannen, eerst komt Spanje hierheen deze maand als het goed isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer een keertje naar Spanje willen.
Dat zou kunnenquote:
Zijn hondsbrutaal die springbeestenquote:
Ik slikte een paar maanden geleden een tijdje kalmeringspillen waar ik heel levendig van ging dromen. Dat doe ik ook zonder pillen al veel, maar met die had ik hele avonturen in mijn slaapquote:
Oei, maak maak mij gek.quote:
Zolang het maar leuke avonturen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik slikte een paar maanden geleden een tijdje kalmeringspillen waar ik heel levendig van ging dromen. Dat doe ik ook zonder pillen al veel, maar met die had ik hele avonturen in mijn slaap
Hey tof!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
@:puzziepie kijk deze dan chufi in SPT / Sportklimmen #1 De Spelen zijn voorbij, op naar het WK!
Proost Koenquote:
Je bent de enige niet. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Proost Koen![]()
Ik ga mezelf zo richting bed slepen
Duitsland was sterk ...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
ARTE Doku Meiden en Music Pussy ,Pleasure Power
ZDF Duitse Vrouwenvoetbal History
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Proost Koen![]()
Ik ga mezelf zo richting bed slepen
Ja want weekend vakantie ...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:01 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdagavond is altijd een erg rustige Fok avond
ahhhh wist niet dat een dergelijke stats ook te checken vielquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook al een tijdje ...Nee met zn allen vandaag... meestal zit het er onder
Gewoon de dagelijkse stats onderaan aanklikken op Monitor.. dan zie je het totaalquote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh wist niet dat een dergelijke stats ook te checken viel
TS haalde het hiervandaan:quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |