Nee dank je.quote:
Heb ik ook weinig aan op dit moment.quote:
Aan een positieve corona testquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
Afijn: ook jij hebt meer info op WhatsApp @:Greysbones
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.quote:
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:06 schreef -Shii- het volgende:
Met rust laten is wel lastig als je hier post.
Waarom post je hier danquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik waarschuw je op voorhand; ik ben vreselijk geirriteerd en heel licht ontvlambaar. Ik zou mij maar met rust laten als ik jou was.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.
Hoe gaat het met de hoepel?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, je kunt me prima negeren, ik post hier enkel om iets te doen te hebben, naast het boeken lezen wat ik momenteel doe. Ik heb helaas geen gezin meer om me heen waarmee ik mijn frustraties kan delen en oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |