abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209600790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
DQ 2022, de verplaatsing van 2020, was mijn laatste denk ik; maar zeg nooit nooit.........

te duur (alles), te weinig muziek van mijn smaak en f***ing drama met parkeren :N :X -O- :%
Dit inderdaad. En 4 dagen - wordt me een beetje te massaal. Maar volgend jaar misschien toch een dagje meepakken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_209615390
Heel Instagram vol met defqon spam :D

Maar toen vroeg ik me ineens af wat er met Noisecontrollers is? Zijn laatste social media post is van ruim 3 maanden geleden en heb hem al in geen maanden in een lineup voorbij zien komen. Break?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209617530
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

Maar toen vroeg ik me ineens af wat er met Noisecontrollers is? Zijn laatste social media post is van ruim 3 maanden geleden en heb hem al in geen maanden in een lineup voorbij zien komen. Break?
Toch wel weer jammer dat ik er niet bij ben denk ik nu. :P

Geen idee at er met NC is trouwens.
pi_209617553
Die livestream is echt genieten.

Re-style nu _O_ :muziek: *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209630239
Dat men verbaasd is dat Sefa een DLC geworden is. :')
20 shows totaal met 1000 gasten x 15 euro is 300k euro extra voor Q-dance.
  zondag 25 juni 2023 @ 08:48:04 #206
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_209639703
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef Qunix het volgende:
Dat men verbaasd is dat Sefa een DLC geworden is. :')
20 shows totaal met 1000 gasten x 15 euro is 300k euro extra voor Q-dance.
Een maat van me werkt bij Q, dus ik kon op de gastenlijst naar de Theatre van Sefa. Hooguit dat er 1000 mensen in totaal naar die show konden gaan, maar niet elke show 1000 :'). Het was maar een klein tentje.

Was overigens wel echt heel gaaf!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209640441
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2023 08:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Een maat van me werkt bij Q, dus ik kon op de gastenlijst naar de Theatre van Sefa. Hooguit dat er 1000 mensen in totaal naar die show konden gaan, maar niet elke show 1000 :'). Het was maar een klein tentje.

Was overigens wel echt heel gaaf!
Oh wow!
pi_209649509
quote:

Eerder had hij wel aangegeven dat het Covid gebeuren er wel heeft ingehakt qua creativiteit (lees: geen publiek etc)
Af en toe een boeking (Decibel weer) en streamingsinkomsten, geen idee of je daar van rond kunt komen.
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat we veel nieuwe producties gaan zien.

Maar heel veel anders gaat het met zijn broeders HHZ en Wildy toch ook niet qua nieuwe muziek....
Ondanks dat HHZ wel heeft aangegeven productiever dan ooit te zijn in de studio. Ik zie het nog niet meteen? Of is hij soms ghost producer :+
pi_209656302
Dit weekend toch weer erachter gekomen dat de hardstyle scène steeds meer een kant op beweegt die me niet aanstaat. Bij de magenta tussen de 30+ers gestaan en de vibe was super chill. Maar op de andere stages is het steeds meer booskijkende dudes en arrogant kijkende chicks. Echt vrolijke en goedlachse mensen lijken steeds zeldzamer, evenals de hardstyle zelf.

En dan is het balen dat m'n maten veel liever bij de blue en yellow hangen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 26 juni 2023 @ 17:45:27 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209656314
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend toch weer erachter gekomen dat de hardstyle scène steeds meer een kant op beweegt die me niet aanstaat. Bij de magenta tussen de 30+ers gestaan en de vibe was super chill. Maar op de andere stages is het steeds meer booskijkende dudes en arrogant kijkende chicks. Echt vrolijke en goedlachse mensen lijken steeds zeldzamer, evenals de hardstyle zelf.

Draait wel weer bij. Klinkt een beetje als het Sensation syndroom.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209656360
quote:
19s.gif Op maandag 26 juni 2023 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Draait wel weer bij. Klinkt een beetje als het Sensation syndroom.
Het Sensation syndroom?
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 26 juni 2023 @ 17:57:21 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209656433
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Het Sensation syndroom?
Steeds populairder en meer Tokkie publiek
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209656851
quote:

ik ergerde me dan weer aan die toeristen. Wist ik van te voren wel, maar toch :')

Verder eens hoor, dan neig ik meer naar feestjes als hardclassics/reminder of langer op die magenta staan.

Evengoed prima vermaakt. Op een gegeven moment merk ik er toch weinig meer van :')
pi_209664369
Ja sinds Covid heeft NC weinig meer uitgebracht. Had idd moeite om creatief te zijn toen. Wellicht werkt dit nu in negatieve zin door...? Wildstylez ook weinig plaatjes, en HHZ lijkt wat meer de rauwe kant op te gaan met zijn distorted kicks. Het wordt sowieso overall veel rauwer, en alle setjes / remixes die constant met een piepkick moeten worden afgemaakt... Vind het te veel eenheidsworst. Wat dat betreft jammer dat de euforische sound steeds meer afneemt. Merk idd ook wel dat op classic stages en feesten een veel chillere vibe hangt.

Desondanks vrijdag heerlijk vermaakt op Defqon.1. O+ Alleen drama met wegkomen daar. Spraken met onze taxichauffeur en die gaf aan dat Q dat totaal verkeerd aanpakt. Maar verder prima vermaakt, overal wel, alleen loeiwarm. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_209665635
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 10:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Desondanks vrijdag heerlijk vermaakt op Defqon.1. O+ Alleen drama met wegkomen daar. Spraken met onze taxichauffeur en die gaf aan dat Q dat totaal verkeerd aanpakt. Maar verder prima vermaakt, overal wel, alleen loeiwarm. :D
Niet nieuw toch? Maar net zo erg als vorig jaar?
pi_209666551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 12:29 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]
Niet nieuw toch? Maar net zo erg als vorig jaar?
Zeker niet nieuw (ook al heb ik er de voorgaande jaren zelf weinig ervaring mee), maar volgens de betreffende chauffeur had-ie het nog nooit zo chaotisch en druk gezien, hij zei ook dat Lowlands het beter aanpakte met in- en uitritten van parkeerplaatsen, K&R etc.
pi_209668130
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 13:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Zeker niet nieuw (ook al heb ik er de voorgaande jaren zelf weinig ervaring mee), maar volgens de betreffende chauffeur had-ie het nog nooit zo chaotisch en druk gezien, hij zei ook dat Lowlands het beter aanpakte met in- en uitritten van parkeerplaatsen, K&R etc.
Haha shit, dan was dat nieuwe camping concept dat het verkeer zou moeten ontlasten en waar zo'n ophef over was dus toch niet zo'n succes.
pi_209670814
quote:

Defqon vind ik dan gelukkig nog meevallen. Er is godzijdank nog een UV stage met euforische artiesten. Misschien komt het ook door het grote aandeel internationale bezoekers. Bij een Decibel is de euforische stage al helemaal verdwenen sinds dit jaar :N
Je kent toch iemand bij Q-Dance? Misschien kun je je invloed aanwenden :7
Ik ga ook met een grote boog om stages als Yellow heen. De Blue kom ik ook al niet meer. Wat dat betreft is er veel veranderd. Maar toch blijft Defqon het festival waar ik me als euforische liefhebber het beste kan vermaken. ook al is het soms wat puzzelen met de line-up.
En de sfeer vind ik op een UV (vaak vooraan) nog prima dat ik me er ook in mijn eentje kan vermaken ^O^
pi_209671221
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:22 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Defqon vind ik dan gelukkig nog meevallen. Er is godzijdank nog een UV stage met euforische artiesten. Misschien komt het ook door het grote aandeel internationale bezoekers. Bij een Decibel is de euforische stage al helemaal verdwenen sinds dit jaar :N
Ik ga ook met een grote boog om stages als Yellow heen. De Blue kom ik ook al niet meer. Wat dat betreft is er veel veranderd. Maar toch blijft Defqon het festival waar ik me als euforische liefhebber het beste kan vermaken. ook al is het soms wat puzzelen met de line-up.
En de sfeer vind ik op een UV (vaak vooraan) nog prima dat ik me er ook in mijn eentje kan vermaken ^O^
Helemaal eens, voor mij persoonlijk ook een slechte ontwikkeling dat er minder euforisch te zien is. Daardoor Decibel vorig jaar ook laten schieten, terwijl het het 12e jaar op rij zou zijn. Dit jaar sla ik ook over want helaas maakt me dat nog minder vrolijk.

Wat trouwens wel positief is, zijn de nieuwe DJs zoals Ecstatic. Galactixx draait al even mee maar kan naast raw ook heerlijke euforische platen maken. Progressive Hardstyle act met Ecstatic en Audiotricz was erg genieten via de stream.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:51:53 #220
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209671229
quote:
Maar toch blijft Defqon het festival waar ik me als euforische liefhebber het beste kan vermaken. ook al is het soms wat puzzelen met de line-up.
Persoonlijk ben ik de laatste jaren meer fan geworden van Rebirth en Intents, daar heb je op 1 dag een euphoric stage en de andere dag classics. Meestal staat er dan bij die stages hetzelfde publiek op beide dagen :+

quote:
Wat trouwens wel positief is, zijn de nieuwe DJs zoals Ecstatic. Galactixx draait al even mee maar kan naast raw ook heerlijke euforische platen maken. Progressive Hardstyle act met Ecstatic en Audiotricz was erg genieten via de stream.
Galactixx vult dit jaar wel behoorlijk mijn top 5 tracks met Tidal Waves, Take Me en Where Do We Go (die donderdag uitkomt) :Y
Adrenalize produceert ook nog consistent elk jaar een paar euphoric knallers (dit jaar Tidal Waves en Hold On _O_ ). Als ik het nu zo terug kijk heeft hij elk jaar sinds 2015 2 euphoric tracks gemaakt die top 10 waardig zijn :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door mstx op 27-06-2023 19:57:17 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209671376
quote:

[..]
Whehe :D
Nou het komt erop neer dat raw gewoon echt heel populair onder de huidige generatie is. Veel vraag en veel aanbod. Op zich logisch dat Q daar iets mee doet.
Als ze stages als de UV maar in ere houden en ook feesten als Qlimax niet blijvend zo'n raw evenement als vorig jaar houden.

Ik ben daarom ook steevast blij om sets van Sound Rush bij te wonen. Zowel op Decibel 2022 en Defqon dit jaar zijn het mijn beide favo sets van de dag geweest.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_209674166
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Whehe :D
Nou het komt erop neer dat raw gewoon echt heel populair onder de huidige generatie is. Veel vraag en veel aanbod. Op zich logisch dat Q daar iets mee doet.
Als ze stages als de UV maar in ere houden en ook feesten als Qlimax niet blijvend zo'n raw evenement als vorig jaar houden.

Ik ben daarom ook steevast blij om sets van Sound Rush bij te wonen. Zowel op Decibel 2022 en Defqon dit jaar zijn het mijn beide favo sets van de dag geweest.
Nou ja idd, hopelijk kunnen ze de UV nog een paar jaar in stand houden en de Magenta iig niet kleiner maken. Qlimax geen Hard-Bass scenario, want voor 2 euforische acts in het begin met het volume nog niet lekker open hoef ik ook niet te gaan.
Vind t knap van Sound Rush dat ze zich staande houden tussen al het Raw geweld, het is hard werken voor ze.
Maar met een eigen label denk ik wel dat het goed gaat komen.
pi_209677372
quote:

Staat op Dreamfields 8 juli. Samen met Wildstylez. Ik ben van de partij, laatste hardstyle-feestje was toch echt Qlimax 2019 :@

Ik ga ze echter niet bekijken, ik heb niet zoveel meer met euphoric. Veel te lange breaks, weinig power (op Primeshock misschien na), teveel melodietjes gehoord de afgelopen tien jaar.
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 11:04:30 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_209743964
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 4 juli 2023 @ 07:19:59 #225
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209754303
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209754349
quote:

We worden gewoon oud

En sowieso is het publiek bij feesten als defqon en supremacy, waar de gemiddelde leeftijd inmiddels 19 lijkt en waar je je nek breekt over de Fransen en moffen voor mij niet representatief voor de community.

Kwestie van de goede feesten kiezen.

Dus niet defqon maar decibel. Geen supremacy maar een kleiner rawfeest in de 013. Etc.

Verder zelf meer van de hardcore dus hier is het Thunderdome, Resonate en kleine liefhebbersfeestjes, bijvoorbeeld panic in hal4.

Maargoed. Nooit meer defqon.
pi_209754386
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:51 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Helemaal eens, voor mij persoonlijk ook een slechte ontwikkeling dat er minder euforisch te zien is. Daardoor Decibel vorig jaar ook laten schieten, terwijl het het 12e jaar op rij zou zijn. Dit jaar sla ik ook over want helaas maakt me dat nog minder vrolijk.

Ik vind dit jaar de line up voor euforische hardstyle op de vrijdag en zaterdag van decibel juist eindelijk weer prima?!

Max enforcer, b-front, frontliner, wildstylez, Phuture noize, wasted penguinz, Brennan heart, noisecontrollers, atmozfears, jos & wesz en Andy svge.

Vroeger had je de Euphoric en dat was super handig, maar dit werkt ook prima.
pi_210007521
Wat een feest gisteren _O_
Jammer van het weer alleen :')
  Moderator zondag 23 juli 2023 @ 19:59:17 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210013936
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Malavita het volgende:
Welk feest was je?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210014654
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Welk feest was je?
hardclassics in Alkmaar.
pi_210019615
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Malavita het volgende:
Ja hier door het weer afgezegd en mijn kaarten verkocht. Had echt geen zin in een dag regen. ;( Het had wel alle ingrediënten om een top feest te worden. Was het nog een beetje goed geregeld?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_210019706
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ja hier door het weer afgezegd en mijn kaarten verkocht. Had echt geen zin in een dag regen. ;( Het had wel alle ingrediënten om een top feest te worden. Was het nog een beetje goed geregeld?
Zeker, genoeg barren en prima aankleding. Terrein net ff te klein voor 3 buitenpodia dus de hardclassics stage en de raw classics beetje door elkaar als je net verkeerd staat, maar dat was maar een klein gebied.

Ook de pendelbus vanaf het station naar het terrein was prima geregeld, reden om de 10 minuten dus prima.

Hopelijk komt dit jaarlijks terug _O_
pi_210029437
Die vwab line-up, die kan toch niet Johan
  zaterdag 29 juli 2023 @ 23:38:19 #236
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_210089351
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Die vwab line-up, die kan toch niet Johan
Kaarten gekocht.

Eerste feestje sinds defqon 2009 ofzo 14.gif
Tics van je petten.
pi_210089384
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef nattermann het volgende:

[..]
Kaarten gekocht.

*O*
pi_210089638
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef nattermann het volgende:

[..]
Kaarten gekocht.

Serieus? :D In de tussentijd wel nog veel hardstyle (van toen) geluisterd?

quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 10:11 schreef Malavita het volgende:

[..]
Zeker, genoeg barren en prima aankleding. Terrein net ff te klein voor 3 buitenpodia dus de hardclassics stage en de raw classics beetje door elkaar als je net verkeerd staat, maar dat was maar een klein gebied.

Ook de pendelbus vanaf het station naar het terrein was prima geregeld, reden om de 10 minuten dus prima.

Hopelijk komt dit jaarlijks terug _O_
Ik vond het ook top! Ondanks de regen het laatste uur bij Thera. Die overigens van het podium donderde, maar gelukkig geen letsel.

Ik begreep dat ze volgend jaar weer dit festival willen organiseren. Dit wordt waarschijnlijk mijn jaarlijkse jeugdsentimentuitje. :P
gr gr
  zondag 30 juli 2023 @ 00:05:58 #239
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_210089686
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Serieus? :D In de tussentijd wel nog veel hardstyle (van toen) geluisterd?
Ik luister zo nu en wel de sets van destijds. Er was hier ooit nog eens iemand die geregeld wat mixjes maakte, jaaaaaren geleden. Zal eens zoeken of ik nog iets kan vinden. Maar volgens mij is defqon 2009 een van de laatste grote festivals die ik bezocht heb.als ik partyflock moet geloven Oh nee, 2013 nog weekendje Decibel en Xclusive Holland gehad.

Ik blijf vooral ver weg van die huidige hardstyle, niet mijn ding. Melodieuze hardstyle daarentegen O+
Tics van je petten.
pi_210089778
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:05 schreef nattermann het volgende:

[..]
Ik luister zo nu en wel de sets van destijds. Er was hier ooit nog eens iemand die geregeld wat mixjes maakte, jaaaaaren geleden. Zal eens zoeken of ik nog iets kan vinden. Maar volgens mij is defqon 2009 een van de laatste grote festivals die ik bezocht heb.als ik partyflock moet geloven Oh nee, 2013 nog weekendje Decibel en Xclusive Holland gehad.

Ik blijf vooral ver weg van die huidige hardstyle, niet mijn ding. Melodieuze hardstyle daarentegen O+
Waren die mixjes misschien van Mind Illusion? Die waren altijd mooi! Ik geloof dat hij al jaren gestopt is, maar gelukkig nog genoeg anderen die mixen.

Leuk dat je 10 jaar later weer eens gaat. B-)
gr gr
  zondag 30 juli 2023 @ 08:07:12 #241
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210090875
Ik ben ook weer bij VWAB :Y

En nog maar 3 weken tot Decibel w/ w/

[ Bericht 75% gewijzigd door mstx op 30-07-2023 10:18:50 ]
👾
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:14:13 #242
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_210168663
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_210396753
Headhunterz stopt met optreden in 2024 maakt hij zojuist op zijn socials bekend.
pi_210396773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 18:25 schreef Ronzz het volgende:
Headhunterz stopt met optreden in 2014 maakt hij zojuist op zijn socials bekend.
back in time?

2024 denk. Ja zonde, maar al eens eerder gestopt.
pi_210396799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2023 18:27 schreef Malavita het volgende:

[..]
back in time?

2024 denk. Ja zonde, maar al eens eerder gestopt.
Dank, is aangepast.
pi_210398590
Stopt met optreden, maar blijft wel muziek maken. Ben benieuwd hoe z'n muziek dan ter oren komt, puur via streamingdiensten of gaan anderen nummers van 'm draaien binnen Art of Creation?
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 8 september 2023 @ 13:07:11 #248
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210568135
👾
pi_210568409
Nu pas in de gelegenheid om het B-Frontliner album te luisteren. Heerlijk. O+

Dual Damage hypetrain. Ben meer van de euforie (zoals de meesten hiero), maar zij hebben dit jaar wel een "boom" gehad. Maja, je moet er van houden:

[ Bericht 35% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 08-09-2023 13:39:05 ]
  maandag 11 september 2023 @ 18:50:37 #250
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_210604706
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')