Dit inderdaad. En 4 dagen - wordt me een beetje te massaal. Maar volgend jaar misschien toch een dagje meepakken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
DQ 2022, de verplaatsing van 2020, was mijn laatste denk ik; maar zeg nooit nooit.........
te duur (alles), te weinig muziek van mijn smaak en f***ing drama met parkeren![]()
![]()
![]()
Toch wel weer jammer dat ik er niet bij ben denk ik nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heel Instagram vol met defqon spam
Maar toen vroeg ik me ineens af wat er met Noisecontrollers is? Zijn laatste social media post is van ruim 3 maanden geleden en heb hem al in geen maanden in een lineup voorbij zien komen. Break?
Een maat van me werkt bij Q, dus ik kon op de gastenlijst naar de Theatre van Sefa. Hooguit dat er 1000 mensen in totaal naar die show konden gaan, maar niet elke show 1000quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:24 schreef Qunix het volgende:
Dat men verbaasd is dat Sefa een DLC geworden is.
20 shows totaal met 1000 gasten x 15 euro is 300k euro extra voor Q-dance.
Oh wow!quote:Op zondag 25 juni 2023 08:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een maat van me werkt bij Q, dus ik kon op de gastenlijst naar de Theatre van Sefa. Hooguit dat er 1000 mensen in totaal naar die show konden gaan, maar niet elke show 1000. Het was maar een klein tentje.
Was overigens wel echt heel gaaf!
Eerder had hij wel aangegeven dat het Covid gebeuren er wel heeft ingehakt qua creativiteit (lees: geen publiek etc)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar toen vroeg ik me ineens af wat er met Noisecontrollers is? Zijn laatste social media post is van ruim 3 maanden geleden en heb hem al in geen maanden in een lineup voorbij zien komen. Break?
Draait wel weer bij. Klinkt een beetje als het Sensation syndroom.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend toch weer erachter gekomen dat de hardstyle scène steeds meer een kant op beweegt die me niet aanstaat. Bij de magenta tussen de 30+ers gestaan en de vibe was super chill. Maar op de andere stages is het steeds meer booskijkende dudes en arrogant kijkende chicks. Echt vrolijke en goedlachse mensen lijken steeds zeldzamer, evenals de hardstyle zelf.
En dan is het balen dat m'n maten veel liever bij de blue en yellow hangen.
Het Sensation syndroom?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Draait wel weer bij. Klinkt een beetje als het Sensation syndroom.
Steeds populairder en meer Tokkie publiekquote:
ik ergerde me dan weer aan die toeristen. Wist ik van te voren wel, maar tochquote:Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend toch weer erachter gekomen dat de hardstyle scène steeds meer een kant op beweegt die me niet aanstaat. Bij de magenta tussen de 30+ers gestaan en de vibe was super chill. Maar op de andere stages is het steeds meer booskijkende dudes en arrogant kijkende chicks. Echt vrolijke en goedlachse mensen lijken steeds zeldzamer, evenals de hardstyle zelf.
Niet nieuw toch? Maar net zo erg als vorig jaar?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Desondanks vrijdag heerlijk vermaakt op Defqon.1.Alleen drama met wegkomen daar. Spraken met onze taxichauffeur en die gaf aan dat Q dat totaal verkeerd aanpakt. Maar verder prima vermaakt, overal wel, alleen loeiwarm.
Zeker niet nieuw (ook al heb ik er de voorgaande jaren zelf weinig ervaring mee), maar volgens de betreffende chauffeur had-ie het nog nooit zo chaotisch en druk gezien, hij zei ook dat Lowlands het beter aanpakte met in- en uitritten van parkeerplaatsen, K&R etc.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Niet nieuw toch? Maar net zo erg als vorig jaar?
Haha shit, dan was dat nieuwe camping concept dat het verkeer zou moeten ontlasten en waar zo'n ophef over was dus toch niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zeker niet nieuw (ook al heb ik er de voorgaande jaren zelf weinig ervaring mee), maar volgens de betreffende chauffeur had-ie het nog nooit zo chaotisch en druk gezien, hij zei ook dat Lowlands het beter aanpakte met in- en uitritten van parkeerplaatsen, K&R etc.
Defqon vind ik dan gelukkig nog meevallen. Er is godzijdank nog een UV stage met euforische artiesten. Misschien komt het ook door het grote aandeel internationale bezoekers. Bij een Decibel is de euforische stage al helemaal verdwenen sinds dit jaarquote:Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helemaal eens, voor mij persoonlijk ook een slechte ontwikkeling dat er minder euforisch te zien is. Daardoor Decibel vorig jaar ook laten schieten, terwijl het het 12e jaar op rij zou zijn. Dit jaar sla ik ook over want helaas maakt me dat nog minder vrolijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Defqon vind ik dan gelukkig nog meevallen. Er is godzijdank nog een UV stage met euforische artiesten. Misschien komt het ook door het grote aandeel internationale bezoekers. Bij een Decibel is de euforische stage al helemaal verdwenen sinds dit jaar![]()
Je kent toch iemand bij Q-Dance? Misschien kun je je invloed aanwenden![]()
Ik ga ook met een grote boog om stages als Yellow heen. De Blue kom ik ook al niet meer. Wat dat betreft is er veel veranderd. Maar toch blijft Defqon het festival waar ik me als euforische liefhebber het beste kan vermaken. ook al is het soms wat puzzelen met de line-up.
En de sfeer vind ik op een UV (vaak vooraan) nog prima dat ik me er ook in mijn eentje kan vermaken
Persoonlijk ben ik de laatste jaren meer fan geworden van Rebirth en Intents, daar heb je op 1 dag een euphoric stage en de andere dag classics. Meestal staat er dan bij die stages hetzelfde publiek op beide dagenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:22 schreef Dutch_view het volgende:
Maar toch blijft Defqon het festival waar ik me als euforische liefhebber het beste kan vermaken. ook al is het soms wat puzzelen met de line-up.
Galactixx vult dit jaar wel behoorlijk mijn top 5 tracks met Tidal Waves, Take Me en Where Do We Go (die donderdag uitkomt)quote:Wat trouwens wel positief is, zijn de nieuwe DJs zoals Ecstatic. Galactixx draait al even mee maar kan naast raw ook heerlijke euforische platen maken. Progressive Hardstyle act met Ecstatic en Audiotricz was erg genieten via de stream.
Whehequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Defqon vind ik dan gelukkig nog meevallen. Er is godzijdank nog een UV stage met euforische artiesten. Misschien komt het ook door het grote aandeel internationale bezoekers. Bij een Decibel is de euforische stage al helemaal verdwenen sinds dit jaar![]()
Je kent toch iemand bij Q-Dance? Misschien kun je je invloed aanwenden![]()
Ik ga ook met een grote boog om stages als Yellow heen. De Blue kom ik ook al niet meer. Wat dat betreft is er veel veranderd. Maar toch blijft Defqon het festival waar ik me als euforische liefhebber het beste kan vermaken. ook al is het soms wat puzzelen met de line-up.
En de sfeer vind ik op een UV (vaak vooraan) nog prima dat ik me er ook in mijn eentje kan vermaken
Nou ja idd, hopelijk kunnen ze de UV nog een paar jaar in stand houden en de Magenta iig niet kleiner maken. Qlimax geen Hard-Bass scenario, want voor 2 euforische acts in het begin met het volume nog niet lekker open hoef ik ook niet te gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Whehe
Nou het komt erop neer dat raw gewoon echt heel populair onder de huidige generatie is. Veel vraag en veel aanbod. Op zich logisch dat Q daar iets mee doet.
Als ze stages als de UV maar in ere houden en ook feesten als Qlimax niet blijvend zo'n raw evenement als vorig jaar houden.
Ik ben daarom ook steevast blij om sets van Sound Rush bij te wonen. Zowel op Decibel 2022 en Defqon dit jaar zijn het mijn beide favo sets van de dag geweest.
Staat op Dreamfields 8 juli. Samen met Wildstylez. Ik ben van de partij, laatste hardstyle-feestje was toch echt Qlimax 2019quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
We worden gewoon oudquote:Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind dit jaar de line up voor euforische hardstyle op de vrijdag en zaterdag van decibel juist eindelijk weer prima?!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:51 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Helemaal eens, voor mij persoonlijk ook een slechte ontwikkeling dat er minder euforisch te zien is. Daardoor Decibel vorig jaar ook laten schieten, terwijl het het 12e jaar op rij zou zijn. Dit jaar sla ik ook over want helaas maakt me dat nog minder vrolijk.
Wat trouwens wel positief is, zijn de nieuwe DJs zoals Ecstatic. Galactixx draait al even mee maar kan naast raw ook heerlijke euforische platen maken. Progressive Hardstyle act met Ecstatic en Audiotricz was erg genieten via de stream.
Welk feest was je?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Malavita het volgende:
Wat een feest gisteren
Jammer van het weer alleen
Ja hier door het weer afgezegd en mijn kaarten verkocht. Had echt geen zin in een dag regen.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Malavita het volgende:
Wat een feest gisteren
Jammer van het weer alleen
Zeker, genoeg barren en prima aankleding. Terrein net ff te klein voor 3 buitenpodia dus de hardclassics stage en de raw classics beetje door elkaar als je net verkeerd staat, maar dat was maar een klein gebied.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja hier door het weer afgezegd en mijn kaarten verkocht. Had echt geen zin in een dag regen.Het had wel alle ingrediënten om een top feest te worden. Was het nog een beetje goed geregeld?
Kaarten gekocht.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Die vwab line-up, die kan toch niet Johan
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kaarten gekocht.
Eerste feestje sinds defqon 2009 ofzo
Serieus?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kaarten gekocht.
Eerste feestje sinds defqon 2009 ofzo
Ik vond het ook top! Ondanks de regen het laatste uur bij Thera. Die overigens van het podium donderde, maar gelukkig geen letsel.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zeker, genoeg barren en prima aankleding. Terrein net ff te klein voor 3 buitenpodia dus de hardclassics stage en de raw classics beetje door elkaar als je net verkeerd staat, maar dat was maar een klein gebied.
Ook de pendelbus vanaf het station naar het terrein was prima geregeld, reden om de 10 minuten dus prima.
Hopelijk komt dit jaarlijks terug
Ik luister zo nu en wel de sets van destijds. Er was hier ooit nog eens iemand die geregeld wat mixjes maakte, jaaaaaren geleden. Zal eens zoeken of ik nog iets kan vinden. Maar volgens mij is defqon 2009 een van de laatste grote festivals die ik bezocht heb.als ik partyflock moet geloven Oh nee, 2013 nog weekendje Decibel en Xclusive Holland gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus?In de tussentijd wel nog veel hardstyle (van toen) geluisterd?
Waren die mixjes misschien van Mind Illusion? Die waren altijd mooi! Ik geloof dat hij al jaren gestopt is, maar gelukkig nog genoeg anderen die mixen.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik luister zo nu en wel de sets van destijds. Er was hier ooit nog eens iemand die geregeld wat mixjes maakte, jaaaaaren geleden. Zal eens zoeken of ik nog iets kan vinden. Maar volgens mij is defqon 2009 een van de laatste grote festivals die ik bezocht heb.als ik partyflock moet geloven Oh nee, 2013 nog weekendje Decibel en Xclusive Holland gehad.
Ik blijf vooral ver weg van die huidige hardstyle, niet mijn ding. Melodieuze hardstyle daarentegen
quote:
back in time?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:25 schreef Ronzz het volgende:
Headhunterz stopt met optreden in 2014 maakt hij zojuist op zijn socials bekend.
Dank, is aangepast.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
back in time?
2024 denk. Ja zonde, maar al eens eerder gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |