We worden gewoon oudquote:Op maandag 26 juni 2023 17:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend toch weer erachter gekomen dat de hardstyle scène steeds meer een kant op beweegt die me niet aanstaat. Bij de magenta tussen de 30+ers gestaan en de vibe was super chill. Maar op de andere stages is het steeds meer booskijkende dudes en arrogant kijkende chicks. Echt vrolijke en goedlachse mensen lijken steeds zeldzamer, evenals de hardstyle zelf.
En dan is het balen dat m'n maten veel liever bij de blue en yellow hangen.
Ik vind dit jaar de line up voor euforische hardstyle op de vrijdag en zaterdag van decibel juist eindelijk weer prima?!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:51 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Helemaal eens, voor mij persoonlijk ook een slechte ontwikkeling dat er minder euforisch te zien is. Daardoor Decibel vorig jaar ook laten schieten, terwijl het het 12e jaar op rij zou zijn. Dit jaar sla ik ook over want helaas maakt me dat nog minder vrolijk.
Wat trouwens wel positief is, zijn de nieuwe DJs zoals Ecstatic. Galactixx draait al even mee maar kan naast raw ook heerlijke euforische platen maken. Progressive Hardstyle act met Ecstatic en Audiotricz was erg genieten via de stream.
Welk feest was je?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Malavita het volgende:
Wat een feest gisteren
Jammer van het weer alleen
Ja hier door het weer afgezegd en mijn kaarten verkocht. Had echt geen zin in een dag regen.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:24 schreef Malavita het volgende:
Wat een feest gisteren
Jammer van het weer alleen
Zeker, genoeg barren en prima aankleding. Terrein net ff te klein voor 3 buitenpodia dus de hardclassics stage en de raw classics beetje door elkaar als je net verkeerd staat, maar dat was maar een klein gebied.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja hier door het weer afgezegd en mijn kaarten verkocht. Had echt geen zin in een dag regen.Het had wel alle ingrediënten om een top feest te worden. Was het nog een beetje goed geregeld?
Kaarten gekocht.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Die vwab line-up, die kan toch niet Johan
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kaarten gekocht.
Eerste feestje sinds defqon 2009 ofzo
Serieus?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kaarten gekocht.
Eerste feestje sinds defqon 2009 ofzo
Ik vond het ook top! Ondanks de regen het laatste uur bij Thera. Die overigens van het podium donderde, maar gelukkig geen letsel.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zeker, genoeg barren en prima aankleding. Terrein net ff te klein voor 3 buitenpodia dus de hardclassics stage en de raw classics beetje door elkaar als je net verkeerd staat, maar dat was maar een klein gebied.
Ook de pendelbus vanaf het station naar het terrein was prima geregeld, reden om de 10 minuten dus prima.
Hopelijk komt dit jaarlijks terug
Ik luister zo nu en wel de sets van destijds. Er was hier ooit nog eens iemand die geregeld wat mixjes maakte, jaaaaaren geleden. Zal eens zoeken of ik nog iets kan vinden. Maar volgens mij is defqon 2009 een van de laatste grote festivals die ik bezocht heb.als ik partyflock moet geloven Oh nee, 2013 nog weekendje Decibel en Xclusive Holland gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus?In de tussentijd wel nog veel hardstyle (van toen) geluisterd?
Waren die mixjes misschien van Mind Illusion? Die waren altijd mooi! Ik geloof dat hij al jaren gestopt is, maar gelukkig nog genoeg anderen die mixen.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik luister zo nu en wel de sets van destijds. Er was hier ooit nog eens iemand die geregeld wat mixjes maakte, jaaaaaren geleden. Zal eens zoeken of ik nog iets kan vinden. Maar volgens mij is defqon 2009 een van de laatste grote festivals die ik bezocht heb.als ik partyflock moet geloven Oh nee, 2013 nog weekendje Decibel en Xclusive Holland gehad.
Ik blijf vooral ver weg van die huidige hardstyle, niet mijn ding. Melodieuze hardstyle daarentegen
quote:
back in time?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:25 schreef Ronzz het volgende:
Headhunterz stopt met optreden in 2014 maakt hij zojuist op zijn socials bekend.
Dank, is aangepast.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:27 schreef Malavita het volgende:
[..]
back in time?
2024 denk. Ja zonde, maar al eens eerder gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |