abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 oktober 2022 @ 07:15:51 #101
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206463115

Deze zit ook in J&W's standaard lijstje, maar vind ik niet erg om voor de 1000e keer te horen hoor :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_206464168
Wat betreft standaard classics: ik ben alle edities van VWAB geweest, ben er vanaf de eerste classics feesten bij (met bijv. een Tijdmachine), sta op festivals met meerdere stages ook nog regelmatig bij de classics (ligt wel aan de act, overigens, aantal zijn 'must see') en ik raak inderdaad wel classics-moe, wat dat betreft. Althans, wel bij veel feesten in een korte tijd.

Nu is het sinds Decibel geleden en had even geen feesten gepland staan, zodoende heb ik er wel zin in. Jammer dat Frontliner er niet is, want daar ben ik wel fan van, maar kan Pitchert (alhoewel die inmiddels ook wel onder het lijstje 'standaard' valt), AVIO en Jones altijd wel waarderen.

Ik denk overigens dat Brennan Heart de surprise act is, en als dat zo is raak ik ook erg enthousiast van Blademasterz.
pi_206464474
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 07:15 schreef mstx het volgende:

Deze zit ook in J&W's standaard lijstje, maar vind ik niet erg om voor de 1000e keer te horen hoor :7
Ik heb het idee dat ik de originele of Technoboy versie vaker heb gehoord. Ik vind het altijd zo fantastisch als die extreem blije pingpong song melodie van de Phil Ty versie komt omdat dat minder in mijn systeem zit. :D
gr gr
pi_206464560
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:23 schreef Welten het volgende:
Wat betreft standaard classics: ik ben alle edities van VWAB geweest, ben er vanaf de eerste classics feesten bij (met bijv. een Tijdmachine), sta op festivals met meerdere stages ook nog regelmatig bij de classics (ligt wel aan de act, overigens, aantal zijn 'must see') en ik raak inderdaad wel classics-moe, wat dat betreft. Althans, wel bij veel feesten in een korte tijd.

Nu is het sinds Decibel geleden en had even geen feesten gepland staan, zodoende heb ik er wel zin in. Jammer dat Frontliner er niet is, want daar ben ik wel fan van, maar kan Pitchert (alhoewel die inmiddels ook wel onder het lijstje 'standaard' valt), AVIO en Jones altijd wel waarderen.

Ik denk overigens dat Brennan Heart de surprise act is, en als dat zo is raak ik ook erg enthousiast van Blademasterz.
BH zou echt top zijn en een meer dan volwaardige vervanger van Frontliner :Y

Heady zou ook geweldig zijn, maar die zal wel ietsje meer vragen :P

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je dan classics moe wordt. Wellicht wat gevarieerdere sets opzoeken. Ik heb nog steeds full throttle flashbacks en kippenvel met de meeste platen.

Wat ik overigens op Decibel erg jammer vond is dat zelfs op de Euphoria nog steeds veel te veel raw werd gedraaid. Als je zelf in euforie verkeert ( ;) ) zit je niet altijd te wachten op dat lompe gedreun. Herkenbaar?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:49:32 #105
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206464948
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat ik overigens op Decibel erg jammer vond is dat zelfs op de Euphoria nog steeds veel te veel raw werd gedraaid. Als je zelf in euforie verkeert ( ;) ) zit je niet altijd te wachten op dat lompe gedreun. Herkenbaar?
Dit jaar op Rebirth waren er bij de euphoric stage ook een paar sets waarvan de laatste helft gewoon volledig raw was, die van Xense bijvoorbeeld. Als ik dat zou willen horen zou ik wel naar de raw tent gaan :r :r
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_206465038
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:49 schreef mstx het volgende:

[..]
Dit jaar op Rebirth waren er bij de euphoric stage ook een paar sets waarvan de laatste helft gewoon volledig raw was, die van Xense bijvoorbeeld. Als ik dat zou willen horen zou ik wel naar de raw tent gaan :r :r
Dat ja :') want bij Decibel werd op de mainstage al de hele dag regelmatig raw gedraaid. En er waren 2 raw stages (waarvan 1 Xtra raw :') ). Laat de Euphoria dan ook echt euforisch zijn. Sound Rush draaide daar dan ook echt een geweldige set, met ook wat klassiekertjes erdoor O+

Ik snap het wel, kan af en toe ook wel van raw genieten. Maar de balans met euforisch is wel echt zoek... Als ik de lineup van Qlimax bekijk, ben ik bang dat dat ook weer 1 grote brok raw wordt. Zonde
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_206465469
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sound Rush draaide daar dan ook echt een geweldige set, met ook wat klassiekertjes erdoor
Dat was die dag echt een van mijn favo sets van de dag. Ook Adrenalize was prima daar, met zijn dreamy tracks (uiteraard ook met de 2 B-Front collabs erbij maar oke, die hebben zowel euphoric als raw invloeden). O+

Verder kan ik me wel aansluiten met de comments hierboven. Soms slaan euphoric sets te veel naar raw door. Hangt van het feest af, maar op grote feesten zoals DQ en DB kun je het beter euphoric met wat classics houden omdat er genoeg stages zijn waar raw wordt gedraaid.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206473790
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
BH zou echt top zijn en een meer dan volwaardige vervanger van Frontliner :Y

Heady zou ook geweldig zijn, maar die zal wel ietsje meer vragen :P

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je dan classics moe wordt. Wellicht wat gevarieerdere sets opzoeken. Ik heb nog steeds full throttle flashbacks en kippenvel met de meeste platen.

Wat ik overigens op Decibel erg jammer vond is dat zelfs op de Euphoria nog steeds veel te veel raw werd gedraaid. Als je zelf in euforie verkeert ( ;) ) zit je niet altijd te wachten op dat lompe gedreun. Herkenbaar?
Overigens kom ik (helaas...) terug van mijn idee omtrent Brennan Heart en 'vrees' ik voor The Prophet. En dat kan heel erg hit or mis zijn. Vorig jaar VWAB begon die wel aardig maar je weet ook dat je nummers als Wake You Up, Just As Easy, Rock Civilization en de rest van de hitjesparade van Scantraxx gaat horen.

Wat betreft de sets die op de Euphoria zijn gedraaid: dit was het gehele weekend op de UV van Defqon ook het geval. Ik maak voor het gemak maar de vergelijking met sets op een raw stage: die anderen 7/10x ook met uptempo en dat idee heb ik bij euforische sets ook, maar dan sluit men met raw af. Gelukkig zijn er uitzonderingen en van te voren weet je ook wel redelijk wie dat wel / niet doet (bijvoorbeeld een Envine doet dit niet, Atmozfears heb ik zelfs al eens op de helft van de set raw horen draaien en zelfs met uptempo horen afsluiten). Dan ben ik er al vlug klaar mee en dan peer ik 'm gewoon, haha.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:21:14 #109
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_206475222
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 08:57 schreef Welten het volgende:

[..]

bijvoorbeeld een Envine doet dit niet,

Het is maar wat je euphoric noemt :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_206475576
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 08:57 schreef Welten het volgende:

[..]
Overigens kom ik (helaas...) terug van mijn idee omtrent Brennan Heart en 'vrees' ik voor The Prophet. En dat kan heel erg hit or mis zijn. Vorig jaar VWAB begon die wel aardig maar je weet ook dat je nummers als Wake You Up, Just As Easy, Rock Civilization en de rest van de hitjesparade van Scantraxx gaat horen.

Wat betreft de sets die op de Euphoria zijn gedraaid: dit was het gehele weekend op de UV van Defqon ook het geval. Ik maak voor het gemak maar de vergelijking met sets op een raw stage: die anderen 7/10x ook met uptempo en dat idee heb ik bij euforische sets ook, maar dan sluit men met raw af. Gelukkig zijn er uitzonderingen en van te voren weet je ook wel redelijk wie dat wel / niet doet (bijvoorbeeld een Envine doet dit niet, Atmozfears heb ik zelfs al eens op de helft van de set raw horen draaien en zelfs met uptempo horen afsluiten). Dan ben ik er al vlug klaar mee en dan peer ik 'm gewoon, haha.
Zoals gezegd heb ik te weinig classics feestjes gehad om dat een mis te vinden :D

Hoe kom je erbij dat het BH niet wordt en TP komt?
Zou overigens ook wel echt tof zijn, aangezien hij ermee kapt volgend jaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_206487018
Al 14 jaar naar festivals gaan en nog steeds zenuwachtig zijn vlak van tevoren :')

Ben ik de enige?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_206509394
Heel gezellig gehad, aantal zaken goed op orde (wachten bij barren, binnenkomst, geluid, warmte) maar geen 'wow'. Muzikaal kon het me niet echt pakken op een enkele set na (bijvoorbeeld AVIO). Het kwam misschien júist wel omdat het zo gezellig was, dat ik niet veel met de muziek bezig was.

Heb in ieder geval niet het gevoel dat ik er volgend jaar weer heen moet, tenzij er iets bijzonders staat / Origins er weer is. Jammer, want tot nu toe elke editie meegemaakt.

O ja, de surprise act(s) viel me ook wat tegen. Ik had daar iets verwacht (of althans gehoopt) dat bijzonder zou zijn.
pi_206517510
wie was / waren de surprise act(s) dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_206517721
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Al 14 jaar naar festivals gaan en nog steeds zenuwachtig zijn vlak van tevoren :')

Ben ik de enige?
nee :D
pi_206517731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
wie was / waren de surprise act(s) dan?
code black


@Welten was wel echt pleurisheet in die zaal. Voor de rest wel prima geregeld.
pi_206520106
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:20 schreef Malavita het volgende:

[..]
code black

@:Welten was wel echt pleurisheet in die zaal. Voor de rest wel prima geregeld.
En Max Enforcer, er waren er 2 ;-) .
Ik vond het oprecht meevallen qua warmte. We stonden aan de linkerkant, halverwege. Daar vond ik het erg goed te doen. Begonnen redelijk rechts vooraan maar daar was het inderdaad een stuk warmer.
pi_206520121
Half november heb ik Spectrum of Spoontech op de agenda staan, daar heb ik wel zin in. Verder in november en december nog 2 technofeesten. Daarna dacht ik tot Rebirth even rustig aan te doen, maar heb toch beloofd om naar Reactivate te gaan, eind januari. Om heel veel redenen spreekt me dat meer aan dan VWAB: locatie, line-up, tweede zaal, gezelliger, etc. etc.
pi_206521422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:21 schreef Welten het volgende:

[..]
En Max Enforcer, er waren er 2 ;-) .
Ik vond het oprecht meevallen qua warmte. We stonden aan de linkerkant, halverwege. Daar vond ik het erg goed te doen. Begonnen redelijk rechts vooraan maar daar was het inderdaad een stuk warmer.
wij stonden eerst vlak naast dat vak waar de muziek wordt geregeld, laatste 3 uurtjes rechts vooraan gestaan en toen vond ik het wel meevallen. Maar in het midden vond ik het weer megawarm :D
pi_206524429
ik heb een hekel aan warme (binnen)locaties :X :%

en Max Enforcer goede surprise act, Code Black mwoah.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_206525066
Topdag gehad! Hebben de hele dag een beetje achterin in het midden rond gehangen. Daar was het iets minder stampvol en had je mooi zicht op de stage.

TNT, Wildstyles, B-front & Jones waren wmb de beste acts _O_

Het stoere sportschool mooiboy-gehalte is op dit soort feesten gelukkig altijd stukken lager dan op andere hardstyle feesten :D dat is toch altijd wel een fijne bijkomstigheid.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_206537410
(filmpjes van de) AVIO set _O_ O+

en dan deze gewoon draaien, een free track (anthem van lokaal feest):

wat overigens gruwelijke feestjes waren, vroegâh *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_206552620
Triangle of Life draaien ze af en toe wel eens, hele dikke plaat inderdaad. Was de afsluiter meen ik, of één van de laatste platen?
Zag dat ze met de Tijdmachine ook weer staan. Ik ga zelf niet maar heb nog kaarten tegoed van CRAFT. Indien iemand interesse heeft om er een paar over te nemen tegen een schappelijke prijs dan hoor ik het wel.
  Moderator zondag 6 november 2022 @ 12:57:24 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206575418
De eerste 2 keer wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moest maar ik heb deze set nou een paar keer gedraaid en ik vind het wel wat hebben metal geschreeuw met harde beats _O_

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_206634210
Project one album release act op Qlimax?

Het is angstvallig stil rondom dat album, ze zijn beide vrij op 26 november en ze hebben in zowel in 2008 en 2016 een legendarische zeg neergezet met P1.

Ik ben voor :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_206830500
Oké nou veel plezier op Qlimax allemaal he :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_206836435
Ik kijk beetje mee en het ziet er weer heel gaaf uit
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206854542
Ik las / hoorde juist veel wisselende verhalen van bezoekers. Hoe hebben jullie het ervaren?
Ik was zelf naar Spectrum of Spoontech en das meer dan geslaagd.
pi_206854601
Was een leuk feest, maar met de toenemende mate van raw en sets die steeds vaker eindigen met uptempo denk ik dat de mooiste Qlimax edities wel achter de rug zijn.

Desondanks goed vermaakt :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_207197194
Zijn er nog feestplannen? Hier vrij rustig, tot ik er eind januari en begin februari weer heb staan.
pi_207198848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:45 schreef Welten het volgende:
Zijn er nog feestplannen? Hier vrij rustig, tot ik er eind januari en begin februari weer heb staan.
Reminder in feb weer. Verder rustig. Scantraxx en thunderdome achter de rug dus wel ff best
pi_207200369
VWAB weer in februari :Y

En in maart Don't Let Daddy Know, maar dat is meer EDM/progressive house met een hardstyle afsluiter (Sun Zero Project)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 23 december 2022 @ 14:55:47 #132
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207200675
Maandag de Tijdmachine, daarna in januari Reactivate. :Y
Verder zijn de kaarten voor Rebirth, Intents, Supersized en Decibel binnen en staat er in mei weer een MondayBar cruise gepland :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207204285
Over VWAB gesproken: in een mailing van vandaag wordt het volgende gezegd

quote:
Pssst, niet verder vertellen
Tijdens de Headhunterz Special op 4 februari zullen er verrassende b2b's staan. Zonder iets te verklappen, kunnen we wel melden dat je ook dit nergens anders zult zien.
Heady en Wildstylez staan beide in de lineup. All aboard the hype train :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_207206907
Ik mis echt volledig deze VWAB hype. Ben er ook wel klaar mee, eerlijk gezegd. Alle feesten van ze meegemaakt, inclusief Origins, maar ik ga deze passen. Er schijnt een nieuwe Origins aan e komen. Daar ben ik wel sowieso bij.

Tijdmachine ook verkocht. Als ik zie hoe LYM daar weer bezig is, heb ik ook daar geen spijt van, haha.
  woensdag 28 december 2022 @ 08:30:08 #135
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207274195
Uiteindelijk was de Tijdmachine prima geregeld. Ondanks dat het na een paar uur best druk werd (was bijna uitverkocht volgens mij) waren er nergens wachtrijen, zelfs niet bij het voedsel. Geluid en sets ook niks op aan te merken en het was weer erg gezellig met alle bekenden die ik ben tegengekomen. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207274425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:30 schreef mstx het volgende:
Uiteindelijk was de Tijdmachine prima geregeld. Ondanks dat het na een paar uur best druk werd (was bijna uitverkocht volgens mij) waren er nergens wachtrijen, zelfs niet bij het voedsel. Geluid en sets ook niks op aan te merken en het was weer erg gezellig met alle bekenden die ik ben tegengekomen. :Y
was het groot? Zag wat filmpjes voorbijkomen maar kon het niet zien.

Stond die tent of wat het ook was gewoon midden op het aquabest terrein?
  woensdag 28 december 2022 @ 09:02:52 #137
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207274538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:50 schreef Malavita het volgende:

[..]
was het groot? Zag wat filmpjes voorbijkomen maar kon het niet zien.

Stond die tent of wat het ook was gewoon midden op het aquabest terrein?
Het was in dit gebouw, waar ze bij Supersized de ingang naast opzetten:
https://www.google.com/ma(...).4990148!4d5.4333718

https://www.eventcentreaquabest.nl/locaties/the-main/

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207275511
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:02 schreef mstx het volgende:

[..]
Het was in dit gebouw, waar ze bij Supersized de ingang naast opzetten:
https://www.google.com/ma(...).4990148!4d5.4333718

https://www.eventcentreaquabest.nl/locaties/the-main/

[ afbeelding ]
ahh okay. Dat scheelt wel enorm tov een tent ofzo :D

Nice dat je een mooie dag hent gehad!
pi_207401372
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2022 14:55 schreef mstx het volgende:
Maandag de Tijdmachine, daarna in januari Reactivate. :Y
Verder zijn de kaarten voor Rebirth, Intents, Supersized en Decibel binnen en staat er in mei weer een MondayBar cruise gepland :Y
Ik was ook naar de Tijdmachine, ik ben nog niet zo bekend met classics haha, maar heb me heel goed vermaakt *) Reactivate is bij mij ook de volgende!
Kaarten ook aanwezig voor Karnaval Festival, Reverze, Masters of Hardcore, Supersized, Intents zaterdag en Defqon weekend. Verder willen we weekend Dominator en the Qontinent.

Happy new hardstyle year everyone! *O* *O* *O*
pi_207534086
Project One - Rise And Fall @ 1:11:06

Kehnonne, wat een plaat! _O_ Zal het album dit decennium nog uitkomen? _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_207537582
Dat album mag inderdaad wel eens komen
pi_207623506
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.

Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.

Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt. _O_
pi_207623698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:34 schreef DjVero het volgende:
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.

Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.

Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt. _O_
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
pi_207623804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
Euphoric heeft ook niet echt power meer, het is zoveel eenheidsworst. Dat is jammer. Ik merk het bij mezelf ook, na een paar uurtjes is de energie eruit op een feestje. Als ik zelf wat draai, heb ik het na een kwartiertje gehad. Dat is bij raw compleet anders.

De enige die nog heer en meester in Euphoric zijn (op hun nieuwe nummer na dan) zijn D-Block & S-Te-Fan, maar voor hoe lang?
pi_207624079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:34 schreef DjVero het volgende:
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.

Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.

Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt. _O_
Raw :')

Euphoric :')
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:23:13 #146
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207624169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
Op Rebirth is er een euphoric tent en op defqon de UV waar je je als euphoric liefhebber de hele dag wel kunt vermaken. Verder kom ik eigenlijk alleen nog maar bij de classics stages en bij festivals die dat niet hebben is het idd meestal vroeg aanwezig en weer lekker vroeg naar huis.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207624519
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:23 schreef mstx het volgende:

[..]
Op Rebirth is er een euphoric tent en op defqon de UV waar je je als euphoric liefhebber de hele dag wel kunt vermaken. Verder kom ik eigenlijk alleen nog maar bij de classics stages en bij festivals die dat niet hebben is het idd meestal vroeg aanwezig en weer lekker vroeg naar huis.
Maar voor hoe lang nog? Het gaat alleen maar harder en harder en sneller en sneller.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Raw :')

Euphoric :')
100 keer dezelfde classics voorbij horen komen :')
pi_207625552
Ik merk dat ik ook meer afstand aan 't nemen ben van de scene. Had het gevoel dat in 2019 en 2020 nog hele dikke platen werden gemaakt die zowel niet in raw als euphoric paste. Headhunterz wist daar vrij goed tussenin te zitten. Maar ook hij lijkt het de laatste tijd wel leuk te vinden met z'n raw kicks en tracks.

Producers als Atmozfears, Audiotricz, Demi Kanon etc. lijken vergane glorie.

Op m'n koptelefoon tijdens het sporten is raw wel leuk, maar die booskijkende "Ooooohhh!!" roepende gastjes (bij elke drop) van begin 20 op de festivals halen bij mij wel het plezier weg.
De tijd van met een big smile om je heen kijken, kippenvel krijgen en gezelligheid op een festival lijkt weg te ebben.

En ja, er is meer variatie bij de raw, maar als je de muziek en de sfeer eromheen niet zo leuk vindt, dan heb je niks aan die variatie.

Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_207625587
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk dat ik ook meer afstand aan 't nemen ben van de scene. Had het gevoel dat in 2019 en 2020 nog hele dikke platen werden gemaakt die zowel niet in raw als euphoric paste. Headhunterz wist daar vrij goed tussenin te zitten. Maar ook hij lijkt het de laatste tijd wel leuk te vinden met z'n raw kicks en tracks.

Producers als Atmozfears, Audiotricz, Demi Kanon etc. lijken vergane glorie.

Op m'n koptelefoon tijdens het sporten is raw wel leuk, maar die booskijkende "Ooooohhh!!" roepende gastjes (bij elke drop) van begin 20 op de festivals halen bij mij wel het plezier weg.
De tijd van met een big smile om je heen kijken, kippenvel krijgen en gezelligheid op een festival lijkt weg te ebben.

En ja, er is meer variatie bij de raw, maar als je de muziek en de sfeer eromheen niet zo leuk vindt, dan heb je niks aan die variatie.

Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
een mix van echte classics en een tandje harder vind ik wel fijn zelf.

Maar ik kies wel echt de feestjes uit. Op een festival pak ik zeker de classic tent uit, steeds minder een andere tent. Qua feestjes zijn het dan de reminders, hardclassics, vwab etc.

Maar ben ook van de hardcore dan dus slaan we ook niet over.
pi_207625834
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
Logisch ook; je wordt ouder, ontwikkelt andere smaken, identificeert je niet meer zo met dingen die je in jeugd geweldig vond, etc. etc.

Toevallig vind ik persoonlijk de raw van afgelopen jaren wel fijn (Rebelion bijv _O_ ), maar het is net als McDonald's: leuk voor het moment, maar niet veel later heb je alweer honger naar meer. Niks blijft hangen, zoals vroeger. Ik kan bijna alle populaire platen van weleer nog dromen (2002-2012 zoiets). En dat vind ík jammer.
pi_207844101
Paar weken terug m'n kaartje voor VWAB moeten verkopen :'(
Heady en Wildstylez sluiten af. Project One setje praktisch on de hoek. Balen!
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:12:01 #152
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207927095
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207937296
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Paar weken terug m'n kaartje voor VWAB moeten verkopen :'(
Heady en Wildstylez sluiten af. Project One setje praktisch on de hoek. Balen!
Oef dat is zuur, ik baal ook nog steeds dat ik er niet bij ben geweest en ik had niet eens een kaartje.

Project One tijdens ADE (2018 volgens mij) was ook echt een avond om nooit te vergeten O+
pi_207939919
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Paar weken terug m'n kaartje voor VWAB moeten verkopen :'(
Heady en Wildstylez sluiten af. Project One setje praktisch on de hoek. Balen!
T was best een hitjesparade wat ik heb gelezen

Nog volluk op Reminder morgen?
pi_207941595
Yes reminder morgen *O*
pi_207961552
Was leuk *O*
  Moderator maandag 13 februari 2023 @ 10:52:18 #157
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_207977763
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 14:22 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Headhunterz - Say My Name?

Is het enige wat in me op kwam, maar volgens mij zit daar geen rauwe vrouwenstem in.. Lastig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:57 schreef Welten het volgende:

[..]
O.b.v. de vocalen die je stuurt moest ik denken aan: O.b.v. de melodie moest ik denken aan Qlimax-thema's, zoals Power of the Mind of The Nature Of Our Mind. Komt allebei niet erg in de buurt, maar wie weet. ;)
Gevonden, deze was het :s)

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_208125463
Dikke lijn van Defqon1 hoor! :Y :7
Ga zelf alleen de vrijdag, maar elke dag ziet er prima uit imo. :9
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_208125776
Zaterdag hiero :) prima lineup idd!

En anthem van SZP is niet wauw, maar gelukkig niet het zoveelste raw nummer met hardcore kicks op het einde. Wellicht een anthem dat beter wordt met de tijd :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_208128949
Zaterdag hier, maar zondag zag er ook wel lekker uit hoor. Maar dat ga ik echt niet trekken :D
  woensdag 1 maart 2023 @ 07:57:35 #161
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_208186881
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_208218840
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:03 schreef Malavita het volgende:
Zaterdag hier, maar zondag zag er ook wel lekker uit hoor. Maar dat ga ik echt niet trekken :D
Ik ga het hele weekend, vorig jaar ook overleefd dus moet goed komen :D

Morgen Reverze *O*
  woensdag 8 maart 2023 @ 19:45:10 #163
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_208292660
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_208558107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]
best wel vroeg die ticket sales (editie 2022 was ruim 3 maanden geleden), of ligt dat aan mij? :P
DQ1 2023 werd al op 4 oktober aangekondigd en vandaag is Qlimax 2023 aangekondigd. Q heeft hun cashflow-verdienmodel nog maar eens (verder) verfijnd :X :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_208558242
Ach, ik kreeg zojuist ook al een mailtje van VWAB voor de ticket sale van de volgende editie eind oktober.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_208558340
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ach, ik kreeg zojuist ook al een mailtje van VWAB voor de ticket sale van de volgende editie eind oktober.
idem hier
pi_208558626
zie het nu ook op FB voorbijkomen jah.

zo vroeg mogelijk al hypen en kaartverkoop, dan het meeste geld al binnen voordat er uitgaven komen ((aanbetaling) locatie, artiesten etc.).
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_208563772
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
zie het nu ook op FB voorbijkomen jah.

zo vroeg mogelijk al hypen en kaartverkoop, dan het meeste geld al binnen voordat er uitgaven komen ((aanbetaling) locatie, artiesten etc.).
Op zich niks mis mee. Als je gaat, dan geef je het geld toch wel uit. Voor de organisatie een stukje zekerheid na jaren van destructie door corona maatregelen.

Ik denk alleen niet dat feesten als Qlimax in april direct uitverkopen. Dat was vroeger, toen de sale in september begon, wel het geval.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_208563896
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ach, ik kreeg zojuist ook al een mailtje van VWAB voor de ticket sale van de volgende editie eind oktober.
Ze zien me wel weer op ticketswap
pi_208565941
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 07:50 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ze zien me wel weer op ticketswap
Haha same here. Voor mezelf wordt het steeds meer een last-minute beslissing (laat het vaak afhangen van de line-up), en ga ik niet meer maanden van tevoren klaar zitten voor een ticket sale (DQ uitgezonderd) en als je weet dat prijzen op TS de laatste week voor het feest toch zakken tov de originele prijs dan heb je daarnaast ook nog eens wat bespaard. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 11 april 2023 @ 23:33:47 #171
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_208743393

2007, het absolute piekmoment voor hardstyle _O_ *O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_208747194
Nog mensen die naar Rebirth gaan dit weekend? Zelf alleen de zaterdag aanwezig.
Weersvoorspellingen beloven in ieder geval veel goeds. ^O^
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_208861741
Vandaag HARDFEST :D
  maandag 24 april 2023 @ 19:44:29 #174
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_208889890
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 24 april 2023 @ 19:46:45 #175
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_208889937
quote:
Bekende hardstyle-dj slaags met boekingsbureau

DJ Radical Redemption, een bekende artiest in het hardstyle dancegenre, mag breken met zijn boekingsbureau Most Wanted, onderdeel van evenementengigant ID&T. De artiest was twaalf jaar verbonden aan het bureau, maar voelt zich er niet langer door gesteund in zijn muzikale ontwikkeling.

Radical Redemption is de artiestennaam van Joey van Ingen, de 32-jarige zoon van zangeres Marga Bult van de meidengroep Babe uit de jaren tachtig. Van Ingen is al twaalf jaar actief als dj in het zogenoemde hardstyle genre.

Sinds 2011 heeft hij een exclusief contract bij Most Wanted DJ Agency. Dat bedrijf verzorgde voor hem de boekingen van shows, tegen een percentage van de opbrengst. Most Wanted werd afgelopen jaren in twee stappen volledig overgenomen door evenementengigant ID&T.

In aanvaring
Van Ingen groeide in de loop der jaren uit tot een van de meest geboekte dj's van Most Wanted. In 2019 verlengden de partijen nog hun contract. Maar vorig jaar kwam de artiest in aanvaring met het agentschap.

Afgelopen februari zei hij de overeenkomst met Most Wanted op, en verving die naam op zijn website voor Anna Agency, het boekingsbureau van Anna Knaup. Zijn boeking bij de komende editie van Dance Valley ging ook daadwerkelijk buiten zijn voormalige bureau om.

Naar de rechter
Daarmee namen Most Wanted en ID&T echter geen genoegen. Zij stapten naar de rechter om de DJ op last van dwangsommen te dwingen zijn contractuele verplichtingen te voldoen.

Tijdens het kort geding voor de rechtbank Amsterdam werd duidelijk waarom de dj en zijn boekingsbedrijf slaags zijn geraakt. Van Ingen ontwikkelde in de coronaperiode een nieuw muziekconcept, waarbij hij zijn hardstyle dance combineerde met klassieke muziek. Op eigen kosten ontwikkelde hij een show met een live orkest van 20 man, een lichtshow en drones.

Nieuw concept
Tijdens het Intents Festival in het Brabantse Oisterwijk voerde de dj in mei 2022 deze show voor het eerst op. Ook testte hij het concept op de evenementen Decibel en Dominator. Van Ingen verwijt zijn oude agentschap dat ze te weinig deed om het nieuwe concept te verkopen.

Ook ontstond er onenigheid over de kosten. Van Ingen deed in oktober een voorstel dat het boekingskantoor haar percentage zou ontvangen van het bedrag dat overbleef na aftrek van de kosten, in plaats van een fee over de bruto-opbrengt. Dat weigerde Most Wanted.

Hoge kosten
Zo ontstond bij Van Ingen het gevoel dat zijn boekingsbureau hem niet steunde, niet wilde investeren in zijn muzikale ontwikkeling en hem alleen maar 'plaatjes wilde laten draaien'. Het bedrijf zelf zegt hem juist te hebben willen behoeden voor te grote financiële uitgaven.

"Een boekingskantoor moet een artiest eigenlijk ontlasten, en ervoor zorgen dat je creatief je ei kan leggen", zegt Van Ingen in een toelichting tegen RTL Z. "Als artiest moet je altijd zoeken naar de creatieve next step, zodat je voor het publiek het verschil kunt blijven maken. Maar hier ging er veel mis. Toen het spaak liep, kon ik niet anders dan voor mezelf kiezen."

DJ wint
Voor de rechtbank kwamen al deze kwesties aan bod, maar uiteindelijk schoof de voorzieningenrechter ze toch terzijde. 'Het antwoord op al deze vragen is niet doorslaggevend', oordeelde de rechter, omdat het kort geding alleen gaat om de vraag of Van Ingen tegen zijn zin kan worden gedwongen met het boekingskantoor verder te gaan.

De artiest kan daartoe niet worden verplicht, oordeelt de rechter. In de uitspraak wijst hij op een passage in het contract, waarin staat dat Van Ingen een schadevergoeding moet betalen als hij de boekingsovereenkomst op onrechtmatige wijze beëindigt.

Schadevergoeding
Dat betekent dat de artiest wel degelijk kan opstappen. Dat hij het risico loopt die schadevergoeding te moeten betalen, is daarvan wel het gevolg. Of hij de overeenkomst onrechtmatig opzegde en daarmee schadeplichtig is, moet in een bodemprocedure worden bepaald.

Van Ingen zegt desgevraagd dat hij vóór het kort geding al probeerde om op een goede manier uit elkaar te gaan. “Ik vind niet dat het contract onrechtmatig is ontbonden en dus dat ik ook geen schadevergoeding hoef te betalen. Maar we hebben de afgelopen jaren ook veel moois gedaan, en het zou goed zijn als we afscheid hadden kunnen nemen op een manier die daaraan recht doet. Zij wezen dat af, en kozen ervoor om naar de rechter te stappen."

Directeur Matthijs Hazeleger van Most Wanted laat via een woordvoerder weten geen commentaar op de zaak te willen geven.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-met-boekingsbureau
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_208891921
Ja raar verhaal. Uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om plaatjes draaien. Leuk hoor die drones maar aardig kostenplaatje die zich maar erg langzaam zou terugverdienen denk ik.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 18:03:41 #177
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209017552
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209025761
quote:
iets te melodieus en te zacht voor mij persoonlijk.
  donderdag 18 mei 2023 @ 20:11:30 #179
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209199870

vanaf 5:33 lekkere italiaansse klassieker
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_209199956
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:

vanaf 5:33 lekkere italiaansse klassieker
lekker idd :D

Doet me denken aan de hardclassics feestjes. In juli in Alkmaar de volgende _O_ (na harmony, free en defqon :D)
  donderdag 18 mei 2023 @ 20:18:38 #181
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209199983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:17 schreef Malavita het volgende:

[..]
lekker idd :D

Doet me denken aan de hardclassics feestjes. In juli in Alkmaar de volgende _O_ (na harmony, free en defqon :D)


nog 3 klassiekers :@ :+
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 19 mei 2023 @ 08:56:27 #183
366734 dimmak
bitcoin
pi_209204337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 20:17 schreef Malavita het volgende:

[..]
lekker idd :D

Doet me denken aan de hardclassics feestjes. In juli in Alkmaar de volgende _O_ (na harmony, free en defqon :D)
Ik pak ook Hardclassics mee O+

Enige feestje dit seizoen.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 19 mei 2023 @ 16:27:53 #184
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209208486
Gisteren op de MondayBar cruise ook nog wat klassiekers gehoord tijdens de set van Stephanie, de 2e avond was Italiaans met haar, TNT en Zatox :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 19 mei 2023 @ 17:13:16 #185
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209209005
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 16:27 schreef mstx het volgende:
Gisteren op de MondayBar cruise ook nog wat klassiekers gehoord tijdens de set van Stephanie, de 2e avond was Italiaans met haar, TNT en Zatox :7

jemig jemig, die deed vroeger ook mee,
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 27 mei 2023 @ 00:30:23 #186
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209297756

Lekker lekker, en alweer 20 jaar oud
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 30 mei 2023 @ 09:49:06 #187
366734 dimmak
bitcoin
pi_209335450
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 00:30 schreef cherrycoke het volgende:

Lekker lekker, en alweer 20 jaar oud
_O_
Uitvinder van de biersmiley.
  zondag 11 juni 2023 @ 14:45:39 #188
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209476466
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 11 juni 2023 @ 14:53:45 #189
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209476572
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 20 juni 2023 @ 19:19:18 #190
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209583223
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_209584124
quote:
Hardstyle Guru ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_209585978
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_209586145
quote:
Net hersteld van free dus wordt weer tijd
pi_209589939
quote:
Ik sla dit jaar helaas over. :( Iedereen die gaat, heel veel plezier! Belooft lekker weer te worden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_209595970
DQ 2022, de verplaatsing van 2020, was mijn laatste denk ik; maar zeg nooit nooit.........

te duur (alles), te weinig muziek van mijn smaak en f***ing drama met parkeren :N :X -O- :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_209596018
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
DQ 2022, de verplaatsing van 2020, was mijn laatste denk ik; maar zeg nooit nooit.........

te duur (alles), te weinig muziek van mijn smaak en f***ing drama met parkeren :N :X -O- :%
HardClassics Festival volgende maand: https://partyflock.nl/event/hardclassics-festival-nl

3 vette stages, dat wordt weer ouderwets keuzes maken! :P
gr gr
  woensdag 21 juni 2023 @ 21:00:13 #197
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_209597038
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
HardClassics Festival volgende maand: https://partyflock.nl/event/hardclassics-festival-nl

3 vette stages, dat wordt weer ouderwets keuzes maken! :P
jaaa v eeet
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 21 juni 2023 @ 21:18:21 #198
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_209597249
Ik sla defqon ook maar weer eens over, weinig bijzonders dit jaar. Tenzij ik toevallig een goedkoop zondagkaartje tegenkom, dan wil ik nog wel even bij de magenta kijken, ik ga er in ieder geval geen 100 euro voor betalen :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_209597551
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
HardClassics Festival volgende maand: https://partyflock.nl/event/hardclassics-festival-nl

3 vette stages, dat wordt weer ouderwets keuzes maken! :P
Ik heb hier meer zin in dan in defqon om eerlijk te zijn. Maargoed, wordt alsnog wel mooi dagje zaterdag. Maar idd, line up mwaw. Niks speciaals denk.
pi_209598138
DQ1 hoeft ook weinig (echt) speciaals te doen, het is toch binnen no time uitverkocht elk jaar.
ongeacht de line-up, de prijzen, de drukte etc.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')