Reminder in feb weer. Verder rustig. Scantraxx en thunderdome achter de rug dus wel ff bestquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:45 schreef Welten het volgende:
Zijn er nog feestplannen? Hier vrij rustig, tot ik er eind januari en begin februari weer heb staan.
Heady en Wildstylez staan beide in de lineup. All aboard the hype trainquote:Pssst, niet verder vertellen
Tijdens de Headhunterz Special op 4 februari zullen er verrassende b2b's staan. Zonder iets te verklappen, kunnen we wel melden dat je ook dit nergens anders zult zien.
was het groot? Zag wat filmpjes voorbijkomen maar kon het niet zien.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:30 schreef mstx het volgende:
Uiteindelijk was de Tijdmachine prima geregeld. Ondanks dat het na een paar uur best druk werd (was bijna uitverkocht volgens mij) waren er nergens wachtrijen, zelfs niet bij het voedsel. Geluid en sets ook niks op aan te merken en het was weer erg gezellig met alle bekenden die ik ben tegengekomen.
Het was in dit gebouw, waar ze bij Supersized de ingang naast opzetten:quote:Op woensdag 28 december 2022 08:50 schreef Malavita het volgende:
[..]
was het groot? Zag wat filmpjes voorbijkomen maar kon het niet zien.
Stond die tent of wat het ook was gewoon midden op het aquabest terrein?
ahh okay. Dat scheelt wel enorm tov een tent ofzoquote:Op woensdag 28 december 2022 09:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Het was in dit gebouw, waar ze bij Supersized de ingang naast opzetten:
https://www.google.com/ma(...).4990148!4d5.4333718
https://www.eventcentreaquabest.nl/locaties/the-main/
[ afbeelding ]
Ik was ook naar de Tijdmachine, ik ben nog niet zo bekend met classics haha, maar heb me heel goed vermaaktquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:55 schreef mstx het volgende:
Maandag de Tijdmachine, daarna in januari Reactivate.
Verder zijn de kaarten voor Rebirth, Intents, Supersized en Decibel binnen en staat er in mei weer een MondayBar cruise gepland
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:34 schreef DjVero het volgende:
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.
Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.
Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt.
Euphoric heeft ook niet echt power meer, het is zoveel eenheidsworst. Dat is jammer. Ik merk het bij mezelf ook, na een paar uurtjes is de energie eruit op een feestje. Als ik zelf wat draai, heb ik het na een kwartiertje gehad. Dat is bij raw compleet anders.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
Rawquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:34 schreef DjVero het volgende:
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.
Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.
Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt.
Op Rebirth is er een euphoric tent en op defqon de UV waar je je als euphoric liefhebber de hele dag wel kunt vermaken. Verder kom ik eigenlijk alleen nog maar bij de classics stages en bij festivals die dat niet hebben is het idd meestal vroeg aanwezig en weer lekker vroeg naar huis.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
Maar voor hoe lang nog? Het gaat alleen maar harder en harder en sneller en sneller.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Op Rebirth is er een euphoric tent en op defqon de UV waar je je als euphoric liefhebber de hele dag wel kunt vermaken. Verder kom ik eigenlijk alleen nog maar bij de classics stages en bij festivals die dat niet hebben is het idd meestal vroeg aanwezig en weer lekker vroeg naar huis.
100 keer dezelfde classics voorbij horen komenquote:
een mix van echte classics en een tandje harder vind ik wel fijn zelf.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk dat ik ook meer afstand aan 't nemen ben van de scene. Had het gevoel dat in 2019 en 2020 nog hele dikke platen werden gemaakt die zowel niet in raw als euphoric paste. Headhunterz wist daar vrij goed tussenin te zitten. Maar ook hij lijkt het de laatste tijd wel leuk te vinden met z'n raw kicks en tracks.
Producers als Atmozfears, Audiotricz, Demi Kanon etc. lijken vergane glorie.
Op m'n koptelefoon tijdens het sporten is raw wel leuk, maar die booskijkende "Ooooohhh!!" roepende gastjes (bij elke drop) van begin 20 op de festivals halen bij mij wel het plezier weg.
De tijd van met een big smile om je heen kijken, kippenvel krijgen en gezelligheid op een festival lijkt weg te ebben.
En ja, er is meer variatie bij de raw, maar als je de muziek en de sfeer eromheen niet zo leuk vindt, dan heb je niks aan die variatie.
Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
Logisch ook; je wordt ouder, ontwikkelt andere smaken, identificeert je niet meer zo met dingen die je in jeugd geweldig vond, etc. etc.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |