abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206836435
Ik kijk beetje mee en het ziet er weer heel gaaf uit
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206854542
Ik las / hoorde juist veel wisselende verhalen van bezoekers. Hoe hebben jullie het ervaren?
Ik was zelf naar Spectrum of Spoontech en das meer dan geslaagd.
pi_206854601
Was een leuk feest, maar met de toenemende mate van raw en sets die steeds vaker eindigen met uptempo denk ik dat de mooiste Qlimax edities wel achter de rug zijn.

Desondanks goed vermaakt :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_207197194
Zijn er nog feestplannen? Hier vrij rustig, tot ik er eind januari en begin februari weer heb staan.
pi_207198848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2022 10:45 schreef Welten het volgende:
Zijn er nog feestplannen? Hier vrij rustig, tot ik er eind januari en begin februari weer heb staan.
Reminder in feb weer. Verder rustig. Scantraxx en thunderdome achter de rug dus wel ff best
pi_207200369
VWAB weer in februari :Y

En in maart Don't Let Daddy Know, maar dat is meer EDM/progressive house met een hardstyle afsluiter (Sun Zero Project)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 23 december 2022 @ 14:55:47 #132
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207200675
Maandag de Tijdmachine, daarna in januari Reactivate. :Y
Verder zijn de kaarten voor Rebirth, Intents, Supersized en Decibel binnen en staat er in mei weer een MondayBar cruise gepland :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207204285
Over VWAB gesproken: in een mailing van vandaag wordt het volgende gezegd

quote:
Pssst, niet verder vertellen
Tijdens de Headhunterz Special op 4 februari zullen er verrassende b2b's staan. Zonder iets te verklappen, kunnen we wel melden dat je ook dit nergens anders zult zien.
Heady en Wildstylez staan beide in de lineup. All aboard the hype train :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_207206907
Ik mis echt volledig deze VWAB hype. Ben er ook wel klaar mee, eerlijk gezegd. Alle feesten van ze meegemaakt, inclusief Origins, maar ik ga deze passen. Er schijnt een nieuwe Origins aan e komen. Daar ben ik wel sowieso bij.

Tijdmachine ook verkocht. Als ik zie hoe LYM daar weer bezig is, heb ik ook daar geen spijt van, haha.
  woensdag 28 december 2022 @ 08:30:08 #135
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207274195
Uiteindelijk was de Tijdmachine prima geregeld. Ondanks dat het na een paar uur best druk werd (was bijna uitverkocht volgens mij) waren er nergens wachtrijen, zelfs niet bij het voedsel. Geluid en sets ook niks op aan te merken en het was weer erg gezellig met alle bekenden die ik ben tegengekomen. :Y
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_207274425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:30 schreef mstx het volgende:
Uiteindelijk was de Tijdmachine prima geregeld. Ondanks dat het na een paar uur best druk werd (was bijna uitverkocht volgens mij) waren er nergens wachtrijen, zelfs niet bij het voedsel. Geluid en sets ook niks op aan te merken en het was weer erg gezellig met alle bekenden die ik ben tegengekomen. :Y
was het groot? Zag wat filmpjes voorbijkomen maar kon het niet zien.

Stond die tent of wat het ook was gewoon midden op het aquabest terrein?
  woensdag 28 december 2022 @ 09:02:52 #137
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207274538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 08:50 schreef Malavita het volgende:

[..]
was het groot? Zag wat filmpjes voorbijkomen maar kon het niet zien.

Stond die tent of wat het ook was gewoon midden op het aquabest terrein?
Het was in dit gebouw, waar ze bij Supersized de ingang naast opzetten:
https://www.google.com/ma(...).4990148!4d5.4333718

https://www.eventcentreaquabest.nl/locaties/the-main/

👾
pi_207275511
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:02 schreef mstx het volgende:

[..]
Het was in dit gebouw, waar ze bij Supersized de ingang naast opzetten:
https://www.google.com/ma(...).4990148!4d5.4333718

https://www.eventcentreaquabest.nl/locaties/the-main/

[ afbeelding ]
ahh okay. Dat scheelt wel enorm tov een tent ofzo :D

Nice dat je een mooie dag hent gehad!
pi_207401372
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 december 2022 14:55 schreef mstx het volgende:
Maandag de Tijdmachine, daarna in januari Reactivate. :Y
Verder zijn de kaarten voor Rebirth, Intents, Supersized en Decibel binnen en staat er in mei weer een MondayBar cruise gepland :Y
Ik was ook naar de Tijdmachine, ik ben nog niet zo bekend met classics haha, maar heb me heel goed vermaakt *) Reactivate is bij mij ook de volgende!
Kaarten ook aanwezig voor Karnaval Festival, Reverze, Masters of Hardcore, Supersized, Intents zaterdag en Defqon weekend. Verder willen we weekend Dominator en the Qontinent.

Happy new hardstyle year everyone! *O* *O* *O*
pi_207534086
Project One - Rise And Fall @ 1:11:06

Kehnonne, wat een plaat! _O_ Zal het album dit decennium nog uitkomen? _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_207537582
Dat album mag inderdaad wel eens komen
pi_207623506
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.

Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.

Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt. _O_
pi_207623698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:34 schreef DjVero het volgende:
Eens geluisterd naar dat nieuwe DBSTF-nummer (Fight For You); stuk harder than their usual work en helaas ook 155BPM. Aan de ene kant jammer dat Euphoric langzamerhand aan het verdwijnen is (of is het eigenlijk al), aan de andere kant is dit genre al ruim tien jaar praktisch hetzelfde; melodietje na melodietje na melodietje die niet blijven hangen, vaak ook nog vergezeld met wat gezang in een véél te lange break en kicks die in 90% van de nummers hetzelfde zijn. Raw daarentegen heeft in die tien jaar meerdere gedaanteverwisselingen ondergaan.

Tien jaar geleden haatte ik Raw met heel mijn hart (nu allang niet meer overigens), omdat ik toen bang was dat het Euphoric zou verdringen. Gelukkig heeft dat uiteindelijk nog tien jaar geduurd, maar Euphoric is eigenlijk wel een beetje klaar naar mijn mening.

Tenzij er meer tracks als Coone - Go Berzerk zouden komen; gewoon lekker simpel, catchy en het beukt. _O_
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
pi_207623804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Een van de redenen dat ik niet meer naar festivals ga, na een uurtje of 18 is het voor de euphoric liefhebber niet meer te doen.
Euphoric heeft ook niet echt power meer, het is zoveel eenheidsworst. Dat is jammer. Ik merk het bij mezelf ook, na een paar uurtjes is de energie eruit op een feestje. Als ik zelf wat draai, heb ik het na een kwartiertje gehad. Dat is bij raw compleet anders.

De enige die nog heer en meester in Euphoric zijn (op hun nieuwe nummer na dan) zijn D-Block & S-Te-Fan, maar voor hoe lang?
pi_207624079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:34 schreef DjVero het volgende:

Raw :')

Euphoric :')
  donderdag 19 januari 2023 @ 11:23:13 #146
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_207624169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Op Rebirth is er een euphoric tent en op defqon de UV waar je je als euphoric liefhebber de hele dag wel kunt vermaken. Verder kom ik eigenlijk alleen nog maar bij de classics stages en bij festivals die dat niet hebben is het idd meestal vroeg aanwezig en weer lekker vroeg naar huis.
👾
pi_207624519
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:23 schreef mstx het volgende:

[..]
Op Rebirth is er een euphoric tent en op defqon de UV waar je je als euphoric liefhebber de hele dag wel kunt vermaken. Verder kom ik eigenlijk alleen nog maar bij de classics stages en bij festivals die dat niet hebben is het idd meestal vroeg aanwezig en weer lekker vroeg naar huis.
Maar voor hoe lang nog? Het gaat alleen maar harder en harder en sneller en sneller.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Raw :')

Euphoric :')
100 keer dezelfde classics voorbij horen komen :')
pi_207625552
Ik merk dat ik ook meer afstand aan 't nemen ben van de scene. Had het gevoel dat in 2019 en 2020 nog hele dikke platen werden gemaakt die zowel niet in raw als euphoric paste. Headhunterz wist daar vrij goed tussenin te zitten. Maar ook hij lijkt het de laatste tijd wel leuk te vinden met z'n raw kicks en tracks.

Producers als Atmozfears, Audiotricz, Demi Kanon etc. lijken vergane glorie.

Op m'n koptelefoon tijdens het sporten is raw wel leuk, maar die booskijkende "Ooooohhh!!" roepende gastjes (bij elke drop) van begin 20 op de festivals halen bij mij wel het plezier weg.
De tijd van met een big smile om je heen kijken, kippenvel krijgen en gezelligheid op een festival lijkt weg te ebben.

En ja, er is meer variatie bij de raw, maar als je de muziek en de sfeer eromheen niet zo leuk vindt, dan heb je niks aan die variatie.

Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_207625587
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik merk dat ik ook meer afstand aan 't nemen ben van de scene. Had het gevoel dat in 2019 en 2020 nog hele dikke platen werden gemaakt die zowel niet in raw als euphoric paste. Headhunterz wist daar vrij goed tussenin te zitten. Maar ook hij lijkt het de laatste tijd wel leuk te vinden met z'n raw kicks en tracks.

Producers als Atmozfears, Audiotricz, Demi Kanon etc. lijken vergane glorie.

Op m'n koptelefoon tijdens het sporten is raw wel leuk, maar die booskijkende "Ooooohhh!!" roepende gastjes (bij elke drop) van begin 20 op de festivals halen bij mij wel het plezier weg.
De tijd van met een big smile om je heen kijken, kippenvel krijgen en gezelligheid op een festival lijkt weg te ebben.

En ja, er is meer variatie bij de raw, maar als je de muziek en de sfeer eromheen niet zo leuk vindt, dan heb je niks aan die variatie.

Maar misschien ben ik die ouwe lul van 32 die niet met z'n tijd mee wil gaan, zou kunnen.
een mix van echte classics en een tandje harder vind ik wel fijn zelf.

Maar ik kies wel echt de feestjes uit. Op een festival pak ik zeker de classic tent uit, steeds minder een andere tent. Qua feestjes zijn het dan de reminders, hardclassics, vwab etc.

Maar ben ook van de hardcore dan dus slaan we ook niet over.
pi_207625834
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

Logisch ook; je wordt ouder, ontwikkelt andere smaken, identificeert je niet meer zo met dingen die je in jeugd geweldig vond, etc. etc.

Toevallig vind ik persoonlijk de raw van afgelopen jaren wel fijn (Rebelion bijv _O_ ), maar het is net als McDonald's: leuk voor het moment, maar niet veel later heb je alweer honger naar meer. Niks blijft hangen, zoals vroeger. Ik kan bijna alle populaire platen van weleer nog dromen (2002-2012 zoiets). En dat vind ík jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')