Lekker betalen je zal nooit wat opbouwen met erfbelasting en vermogensbelastingquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
Erfbelasting. Dat is nog wel de grootste schande om geld uit mensen te wringen.
Ja dat is echt alleen aan Hollanders voorbehoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef corehype het volgende:
Betalen voor wc
Betalen voor saus
Betalen voor PARKEREN BIJ ZIEKENHUIS
En laten we de mania der toiletpapier niet vergeten tijdens de corona hoogtij
Klacht: Hollands volk is gierig
Klopt, en nu janken mensen dat er geen mensen te krijgen zijn, en dat ligt niet aan de mensen. Maar laat dat asovolk maar lekker bloeden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:46 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
Lekker betalen je zal nooit wat opbouwen met erfbelasting en vermogensbelasting
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef corehype het volgende:
Betalen voor wc
Betalen voor saus
Tikkie sturen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:00 schreef Selenophilia het volgende:
Nou ja wat mij wel opviel laatst met uit eten gaan was dat ik met dezelfde groep ging eten de ene keer allemaal zelf betalen was het ‘nou nou ik zit wel vol met 1 hoofdgerecht en 1 drankje hoor dat kan ik allemaal niet op is veels te veel’
Nee die mag blijven, ben je gek dat miljardairs hun kropst maar rijk laten wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
Hoe kan het dan wel in andere landen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:40 schreef Näsenbar het volgende:
Tata's be like boehoe ik moet betalen voor een wc die iemand voor me schoonmaakt of een extra product naast mijn maaltijd. Het moet gewoon gratis zijn zodat ik er extra kan meepakken voor thuis, alles wordt van me afgepakt!
Omdat andere landen hun zaakjes wel op orde hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Hoe kan het dan wel in andere landen?
Over een paar jaar mag men ook belasting betalen om ergens te mogen werken (dus belasting aan het bedrijf om alles daar draaiende te houden). En natuurlijk voor het zuurstof dat je inademt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:41 schreef Id_do_her het volgende:
Of om te posten op een internetforum het is toch allemaal van de zotte tegenwoordig hoe kan dit?!?!?!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Over een paar jaar mag men ook belasting betalen om ergens te mogen werken (dus belasting aan het bedrijf om alles daar draaiende te houden). En natuurlijk voor het zuurstof dat je inademt.
Straks zal je ook moeten betalen om anoniem/op naam te mogen posten op een forum. Nu wordt je op sommige websites al lastiggevallen met cookies.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Of om te posten op een internetforum het is toch allemaal van de zotte tegenwoordig hoe kan dit?!?!?!
Ergo je bent gewoon viesmad dat jij geen erfenis hebt gekregen en het moet doen met een wajong, ergo onterechte klacht!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Nee die mag blijven, ben je gek dat miljardairs hun kropst maar rijk laten worden
Maar goed ze vinden wel een constructie
Klopt, ts is dus buitenlander.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Gierig is volgens mij het niet willen betalen! (Of ben ik nu abuis?)
Doen we al. Waarom moeten we in godsnaam onbetaald reizen en pauze houden en in de kk roetfilters in de file staan, als onze boetes ook niet eens worden betaald?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Over een paar jaar mag men ook belasting betalen om ergens te mogen werken (dus belasting aan het bedrijf om alles daar draaiende te houden). En natuurlijk voor het zuurstof dat je inademt.
Dan kan men het loon eigenlijk gelijk aan de schatkist geven...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Doen we al. Waarom moeten we in godsnaam onbetaald reizen en pauze houden en in de kk roetfilters in de file staan, als onze boetes ook niet eens worden betaald?
Waarom kan alleen een klant gierig zijn? Heb een hekel aan restaurants die hun aardappeltjes nog tellen. Klein gebakje, twee feta blokjes in de döner.. Flikker toch op met die gierigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Gierig is volgens mij het niet willen betalen! (Of ben ik nu abuis?)
Dit 100%. Ik koop sowieso niks meer bij turken (bijna allemaal witwasbullshit. Sorry maar dan mogen die anderen bewijzen dat ze dat niet zijn met goeie broodjes). Vooral gefrituurde aardappel. Kom nou! Dat kost ze niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 02:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom kan alleen een klant gierig zijn? Heb een hekel aan restaurants die hun aardappeltjes nog tellen. Klein gebakje, twee feta blokjes in de döner.. Flikker toch op met die gierigheid.
Racist gespot!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 03:31 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dit 100%. Ik koop sowieso niks meer bij turken (bijna allemaal witwasbullshit. Sorry maar dan mogen die anderen bewijzen dat ze dat niet zijn met goeie broodjes). Vooral gefrituurde aardappel. Kom nou! Dat kost ze niks.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 03:36 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Als feiten racistisch zijn, dan zij het zo.
O, je hebt gelijk.. dat is ook een vorm van gierigheid inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 02:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom kan alleen een klant gierig zijn? Heb een hekel aan restaurants die hun aardappeltjes nog tellen. Klein gebakje, twee feta blokjes in de döner.. Flikker toch op met die gierigheid.
Bij een pauper bedrijf werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:00 schreef Selenophilia het volgende:
Nou ja wat mij wel opviel laatst met uit eten gaan was dat ik met dezelfde groep ging eten de ene keer allemaal zelf betalen was het ‘nou nou ik zit wel vol met 1 hoofdgerecht en 1 drankje hoor dat kan ik allemaal niet op is veels te veel’ en de andere keer dat het op kosten van een bedrijf was beginnen met broodje met olijven en tapenade, voorgerecht maar dan ook gelijk de grootste met alle voorgerechten op een plankhoofdgerecht uiteraard, proeferij van alle toetjes en koffie toe en alle drankjes tussendoor.
Oh dan kan je dat wel allemaal vreten![]()
Het zuurstof ja?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Van die profiteurs idd. Maar die heb je overal welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:00 schreef Selenophilia het volgende:
Nou ja wat mij wel opviel laatst met uit eten gaan was dat ik met dezelfde groep ging eten de ene keer allemaal zelf betalen was het ‘nou nou ik zit wel vol met 1 hoofdgerecht en 1 drankje hoor dat kan ik allemaal niet op is veels te veel’ en de andere keer dat het op kosten van een bedrijf was beginnen met broodje met olijven en tapenade, voorgerecht maar dan ook gelijk de grootste met alle voorgerechten op een plankhoofdgerecht uiteraard, proeferij van alle toetjes en koffie toe en alle drankjes tussendoor.
Moet je in Amerika gaan wonen, maar wel de zorgkosten uit eigen portemonnee betalen terwijl je hoopt dat de ambu op tijd of uberhaupt komt terwijl je op de vieze straten die nooit schoon worden gemaakt ligt dood te bloeden terwijl corrupte oom agent even een belletje aan het maken is met zijn local slut en drugsdealer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef corehype het volgende:
Betalen voor wc
Betalen voor saus
Tenminste is de saus gratis bij de McDquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:18 schreef Slavski het volgende:
[..]
Moet je in Amerika gaan wonen, maar wel de zorgkosten uit eigen portemonnee betalen terwijl je hoopt dat de ambu op tijd of uberhaupt komt terwijl je op de vieze straten die nooit schoon worden gemaakt ligt dood te bloeden terwijl corrupte oom agent even een belletje aan het maken is met zijn local slut en drugsdealer.
Ja dat geouwehoer ben ik ook zo zat. Ik ontwijk dat soort bijeenkomsten zo veel mogelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:00 schreef Selenophilia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |