nou wat een fijne supermarktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
De Aldi________! Niet gewoon zoals fatsoenlijke mensen bij de AH boodschapjes doen
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben net terug van de winkel : pleepapier vergeten![]()
Is ook veel duurder geworden
Nou..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
ik heb er nog twee , ik ga morgen welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb er nog twee , ik ga morgen wel
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumboquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Slim!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!
Aldi ook niet hoor! (Tenminste mijn filiaal dan.)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Verschillende supermarkten afgaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumbo
Waar slaat dit op? Kneusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...
Of zelfs 25 euro las ik ergens in de krant... Dan kom je uit bij soep en brood ofzo...
Al zou het mij nog wel lukken ook denk ik... (1 persoon dan!)
Dat dus , bij ons zit ook de Lidl op het wkc.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...
Met vlees zit je zo op 35 euro hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat voor een paar boodschappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |