Jaap zonder nek. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:39 schreef DKUp het volgende:
Deze kunnen we vast ook wel een aantal keer gebruiken dit jaar….
Asjeblief niet zeg..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:39 schreef DKUp het volgende:
Deze kunnen we vast ook wel een aantal keer gebruiken dit jaar….
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Toto en Sky Uk weer flink aan het huilen over de "illegale" vloer van Red Bull en Ferrari.
They robbed us.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Toto en Sky Uk weer flink aan het huilen over de "illegale" vloer van Red Bull en Ferrari.
Ik vind het juist wel leuk dat er elke dag van een raceweekend een boeiende sessie is. Ik kijk liever naar een kwalificatie dan naar een vrije training.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:53 schreef MoreDakka het volgende:
Die kwalificatie op vrijdagmiddag is echt irritant. Ik heb weinig problemen met een sprintrace an sich maar het weekend wordt er niet leuker op.
Ik ook maar sommige mensen moeten nog werken op een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat er elke dag van een raceweekend een boeiende sessie is. Ik kijk liever naar een kwalificatie dan naar een vrije training.
Een kwalificatie voor de sprint race boeit mij alleen veel minder dan voor de normale race.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat er elke dag van een raceweekend een boeiende sessie is. Ik kijk liever naar een kwalificatie dan naar een vrije training.
Ja, twee uurtjes later was wat sympathieker geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik ook maar sommige mensen moeten nog werken op een vrijdagmiddag.
Ja, is ook zo. Het format slaat qua concept ook niet echt ergens op. De kwalificatie is minder boeiend, want je kunt je positie tijdens de sprint nog verbeteren. En tijdens de sprint wordt de volgorde voor de race al voorgesorteerd, waardoor er op zondag minder gebeurt. Ik snap op zich de kritiek wel. Maar ja, wat ik zeg, ik vind het leuker om naar te kijken dan vrije trainingenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een kwalificatie voor de sprint race boeit mij alleen veel minder dan voor de normale race.
Eigenlijk zou daar ook een straf op moeten staan, op dat excessief geklaag de hele tijd. Je wordt er gewoon moe van soms.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vrije trainingen kan ik af doen met de samenvattingsfilmpjes van drie minuten op YT, dat scheelt weer tijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Het format slaat qua concept ook niet echt ergens op. De kwalificatie is minder boeiend, want je kunt je positie tijdens de sprint nog verbeteren. En tijdens de sprint wordt de volgorde voor de race al voorgesorteerd, waardoor er op zondag minder gebeurt. Ik snap op zich de kritiek wel. Maar ja, wat ik zeg, ik vind het leuker om naar te kijken dan vrije trainingen
zou andersom ook zo zijn, echt mooi dat Ferrari in het Red Bull kamp zit, dat scheelt meer dan de helftquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou daar ook een straf op moeten staan, op dat excessief geklaag de hele tijd. Je wordt er gewoon moe van soms.
Nee, en de kwalificatie ook niet.quote:
Ja, de tijd toen ze met een F2 motor reden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, nog iets gemist?
McLaren ziet er weer eens ouderwets lekker uit in een vrije training.
Alleen niet op Android TV meen ik. Wel op Google TV, de Xiaomi TV stick, telefoon en tablet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:30 schreef 3rr0r het volgende: [..] Nee gewoon dit seizoen toen ik F1TV nam. Heeft F1TV nergens meer een app opeens? Dus niet op tv, niet op een box of op telefoon, tablet? Kan ik me niet voorstellen.
Misschien moeten ze de regels beter lezen. Dat het daar krom opgeschreven staat is niet het probleem van RBR en Ferrari.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)20-%20SC1%20Time.pdfquote:In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in laps during and after the end of qualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay below 1:12.0 between the Safety Car lines shown on the pit lane map.
MB die zich binnen 3 races uit het kampioenschap huiltquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou daar ook een straf op moeten staan, op dat excessief geklaag de hele tijd. Je wordt er gewoon moe van soms.
Apostrof zorgt ervoor dat die link niet werkt, tussen link tags werkt die wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.fia.com/sites(...)0-%20Race%20Director's%20Note%20-%20SC2%20-%20SC1%20Time.pdf
Vorige week even geprobeerd, teamradio Ferrari:"targetlaptime is 32.3"quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
tjonge jonge wat een bs komt er uit de monden van die mannen van viaplay
Nee slechter dan 1 fout per zin is het niet inderdaad, op het einde was Mol zo blind als een mol.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen klachten, ik vind niet dat ze het slechter doen dan Mol het deed of zo.
Ja, vermoed dat ze het niet duidelijk verwoordden en als de app niet op de tv zelf draait de service niet als alternatief wordt gezien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen niet op Android TV meen ik. Wel op Google TV, de Xiaomi TV stick, telefoon en tablet.
Dit is alleen geen kwalificatie. De devaluatie van de Q is mensonterend.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit is alleen geen kwalificatie. De devaluatie van de Q is mensonterend.
je kunt het ook overdrijvenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit filmpje legt het netjes uit vind ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze de regels beter lezen. Dat het daar krom opgeschreven staat is niet het probleem van RBR en Ferrari.
Gaat het om de sport of om de bankzitters?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
wmb om de sportquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gaat het om de sport of om de bankzitters?
TD's kunnen geen regels veranderen. Dat moet via de F1 commissie en WMSC. En dat is waarschijnlijk de reden dat het uitgesteld is naar België. Dat is na de volgende WMSC meetingquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit filmpje legt het netjes uit vind ik.
Het is een overblijfsel van vorig seizoen toen de achterkant veel hoger stond en nooit de grond raakte.
Daarom wordt er nog steeds alleen aan de voorkant gemeten.
De Technical Directive gaat daar vanaf de GP van Frankrijk een einde aan maken want dan geldt de flex regel voor de volle lengte van de plank.
Dan begrijp ik nog niet waarom juist Mercedes dit wil, eigenlijk. Of mis ik iets en zijn zij ook tegen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit filmpje legt het netjes uit vind ik.
Het is een overblijfsel van vorig seizoen toen de achterkant veel hoger stond en nooit de grond raakte.
Daarom wordt er nog steeds alleen aan de voorkant gemeten.
De Technical Directive gaat daar vanaf de GP van Frankrijk een einde aan maken want dan geldt de flex regel voor de volle lengte van de plank.
Het hoort een verduidelijking van de regels te zijn en eigenlijk is dit het ook in dit geval maar dan gaat de politieke team-molen weer draaien en komt er een uiteindelijk een tussenoplossing.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
TD's kunnen geen regels veranderen. Dat moet via de F1 commissie en WMSC. En dat is waarschijnlijk de reden dat het uitgesteld is naar België. Dat is na de volgende WMSC meeting
mercedes wil graag RBR en Ferrari dwars zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet waarom juist Mercedes dit wil, eigenlijk. Of mis ik iets en zijn zij ook tegen?
Hun auto heeft wat ik ervan begrijp wel een plank-constructie die over de volle lengte stijf genoeg is. Omdat ze (zegt het filmpje) de loophole dat het alleen de voorkant betreft over het hoofd gezien hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan begrijp ik nog niet waarom juist Mercedes dit wil, eigenlijk. Of mis ik iets en zijn zij ook tegen?
Volgens de beschrijving in de Technical Regulations is het gewoon toegestaan. Dat moet dus aangepast worden en kan alleen maar via de WMSC.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het hoort een verduidelijking van de regels te zijn en eigenlijk is dit het ook in dit geval maar dan gaat de politieke team-molen weer draaien en komt er een uiteindelijk een tussenoplossing.
Ja die discussie gaat het wat mij betreft niet over. Dat is onderdeel van het spel dat F1 heet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving in de Technical Regulations is het gewoon toegestaan. Dat moet dus aangepast worden en kan alleen maar via de WMSC.
Dat het anders bedoeld is snap ik, maar dan hadden ze het meteen goed op moeten schrijven.
Veeg dat zand uit je kut en ga stofzuigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in complottheoriën gelooft is het simpel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mercedes heeft niet goed gelezen en in plaats van dat Mercedes de vloer minder stijf maakt waardoor ze ook minder stuiteren, moet iedereen de vloer stijver maken en gaan stuiteren.
Zodat iedereen dezelfde oplossingen moet gaan toepassen om niet meer te stuiteren en het veld dus dichter naar elkaar toegroeit.
Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |