Jaap zonder nek. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:39 schreef DKUp het volgende:
Deze kunnen we vast ook wel een aantal keer gebruiken dit jaar….
Asjeblief niet zeg..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:39 schreef DKUp het volgende:
Deze kunnen we vast ook wel een aantal keer gebruiken dit jaar….
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Toto en Sky Uk weer flink aan het huilen over de "illegale" vloer van Red Bull en Ferrari.
They robbed us.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Toto en Sky Uk weer flink aan het huilen over de "illegale" vloer van Red Bull en Ferrari.
Ik vind het juist wel leuk dat er elke dag van een raceweekend een boeiende sessie is. Ik kijk liever naar een kwalificatie dan naar een vrije training.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:53 schreef MoreDakka het volgende:
Die kwalificatie op vrijdagmiddag is echt irritant. Ik heb weinig problemen met een sprintrace an sich maar het weekend wordt er niet leuker op.
Ik ook maar sommige mensen moeten nog werken op een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat er elke dag van een raceweekend een boeiende sessie is. Ik kijk liever naar een kwalificatie dan naar een vrije training.
Een kwalificatie voor de sprint race boeit mij alleen veel minder dan voor de normale race.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel leuk dat er elke dag van een raceweekend een boeiende sessie is. Ik kijk liever naar een kwalificatie dan naar een vrije training.
Ja, twee uurtjes later was wat sympathieker geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik ook maar sommige mensen moeten nog werken op een vrijdagmiddag.
Ja, is ook zo. Het format slaat qua concept ook niet echt ergens op. De kwalificatie is minder boeiend, want je kunt je positie tijdens de sprint nog verbeteren. En tijdens de sprint wordt de volgorde voor de race al voorgesorteerd, waardoor er op zondag minder gebeurt. Ik snap op zich de kritiek wel. Maar ja, wat ik zeg, ik vind het leuker om naar te kijken dan vrije trainingenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een kwalificatie voor de sprint race boeit mij alleen veel minder dan voor de normale race.
Eigenlijk zou daar ook een straf op moeten staan, op dat excessief geklaag de hele tijd. Je wordt er gewoon moe van soms.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vrije trainingen kan ik af doen met de samenvattingsfilmpjes van drie minuten op YT, dat scheelt weer tijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Het format slaat qua concept ook niet echt ergens op. De kwalificatie is minder boeiend, want je kunt je positie tijdens de sprint nog verbeteren. En tijdens de sprint wordt de volgorde voor de race al voorgesorteerd, waardoor er op zondag minder gebeurt. Ik snap op zich de kritiek wel. Maar ja, wat ik zeg, ik vind het leuker om naar te kijken dan vrije trainingen
zou andersom ook zo zijn, echt mooi dat Ferrari in het Red Bull kamp zit, dat scheelt meer dan de helftquote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zou daar ook een straf op moeten staan, op dat excessief geklaag de hele tijd. Je wordt er gewoon moe van soms.
Nee, en de kwalificatie ook niet.quote:
Ja, de tijd toen ze met een F2 motor reden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, nog iets gemist?
McLaren ziet er weer eens ouderwets lekker uit in een vrije training.
Alleen niet op Android TV meen ik. Wel op Google TV, de Xiaomi TV stick, telefoon en tablet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:30 schreef 3rr0r het volgende: [..] Nee gewoon dit seizoen toen ik F1TV nam. Heeft F1TV nergens meer een app opeens? Dus niet op tv, niet op een box of op telefoon, tablet? Kan ik me niet voorstellen.
Misschien moeten ze de regels beter lezen. Dat het daar krom opgeschreven staat is niet het probleem van RBR en Ferrari.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)20-%20SC1%20Time.pdfquote:In order to ensure that cars are not driven unnecessarily slowly on in laps during and after the end of qualifying or during reconnaissance laps when the pit exit is opened for the race, drivers must stay below 1:12.0 between the Safety Car lines shown on the pit lane map.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |