Door zulke dingen denk ik dat het wel iets meer is dan een praatclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe wou je t anders noemen.
In NL worden de wetten bepaald door t parlement en de regering zover ik weet.
Om ideëen op te doen zullen politici wel eens naar zo'n wef congres gaan.
Maar politici gaan ook naar een buurtcommitee of zo. Of naar een directeur van een bandenfabriek.
Dus wat maakt het wef anders dan een andere buurtclub of bedrijf?
Wageningen kan zelf kiezen of ze daar mee in zee gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Door zulke dingen denk ik dat het wel iets meer is dan een praatclub.
https://www.wur.nl/nl/nie(...)um-wef-food-hubs.htm
Ik weet alleen nog niet wat nou precies een food hub is en wat daar de bedoeling van is.
Maakt de WUR nu ook al beleid in dit land? Ik moet echt eens een opfriscursus staatsinrichting doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Door zulke dingen denk ik dat het wel iets meer is dan een praatclub.
https://www.wur.nl/nl/nie(...)um-wef-food-hubs.htm
Ik weet alleen nog niet wat nou precies een food hub is en wat daar de bedoeling van is.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:33 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nk-dat-het-goed-komt
ik denk dat het goed komt ????????????
Ik denk het niet
Dat beweer ik toch nergens?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maakt de WUR nu ook al beleid in dit land? Ik moet echt eens een opfriscursus staatsinrichting doen.
Het enige wat ik wil aangeven is dat het in mijn ogen meer is dan een praatclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wageningen kan zelf kiezen of ze daar mee in zee gaan.
Wat wil je nu? Dat een internationaal georiënteerde universiteit niks geen contact heeft met het buitenland?
Grenzen dicht. Geen invoer geen uitvoer. Metershoge muren om Nederland.
Maar we zijn toch allemaal provincialen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Provincialen, wat vinnig en gevat!!
Net als het buurtcommittee. Dat is ook meer dan een praatclub.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil aangeven is dat het in mijn ogen meer is dan een praatclub.
In feite welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar we zijn toch allemaal provincialen?
Maar meer macht.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar die WEF heeft geen afgevaardigde in de Tweede Kamer. Net zo min als het buurtcommitee.
Moet je ff gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef quirina het volgende:
Hoe gaat t met de boerenoorlog? Is er nog vanille vla bij de Albert Heijn?
Er was nog cola bij de Aldi in elk geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef quirina het volgende:
Hoe gaat t met de boerenoorlog? Is er nog vanille vla bij de Albert Heijn?
'We als Nederlanders'?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
WEF vind ik maar een rare club met giftige ideeën.
Van mijn part wordt die club opgeheven. Denk niet dat ze nou oh zo nodig zijn.
Zo’n CEO van Schiphol die daar in de watten zit terwijl zijn huis in brand staat. Dat willen we als Nederlanders toch eigenlijk niet?
Ik, als Nederlandse, wil iig meestal al niet wat die complotwappies roepen die het WEF als de as van het kwaad zien.quote:
Precies. Ik wil niet tot dezelfde groep Nederlands worden gerekend. Al dat complotgezeik over het WEF. Ik ben al lang blij dat er in de democratische landen ergens een vorm van overkoepelend denken is waar men wel een beeld heeft van hoe de wereld er verder weg dan de volgende verkiezingen uit moet zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik, als Nederlandse, wil iig meestal al niet wat die complotwappies roepen die het WEF als de as van het kwaad zien.
Overigens wil ik meestal ook niet wat (andere) compotwappies nog meer willen
Ik denk dat je democratie ook niet moet overschatten. Blijft toch altijd een beetje opportunismequote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Precies. Ik wil niet tot dezelfde groep Nederlands worden gerekend. Al dat complotgezeik over het WEF. Ik ben al lang blij dat er in de democratische landen ergens een vorm van overkoepelend denken is waar men wel een beeld heeft van hoe de wereld er verder weg dan de volgende verkiezingen uit moet zien.
Niet democratisch? Vast niet helemaal, al moeten we de macht van dit soort denktanks niet overschatten.
Maar ik ben voor. Ben de laatste jaren regelmatig aangesloten bij internationale denktanks over diverse onderwerpen die mijn werk raken en het is uitermate verfrissend om af en toe niet in partijpolitieke kaders te denken.
Das wel weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik, als Nederlandse, wil iig meestal al niet wat die complotwappies roepen die het WEF als de as van het kwaad zien.
Democratie is alleen maar opportunisme.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik denk dat je democratie ook niet moet overschatten. Blijft toch altijd een beetje opportunisme
WEF is evil!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |