SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Toch altijd knap hoe dat mooie weer telkens net de weekends weet te omzeilen. Oké in de komende run zit één mooi weekend, maar verder lijkt het net na komend weekend te beginnen met opwarmen en tegen eind volgende week is het dan weer gedaan met de pret.quote:
Veel mensen hebben liever dit dan die bloedhitte. Niet dat ik daar één van ben, maar ik snap het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Eens!![]()
Zonovergoten, lekker warm maar een koel briesje. Kan niet beter!
De temperatuur mag wel wat hoger van mij.quote:
Ik weet niet waar je woont, maar het was in het midden vh land 24 graden. Los van dat je warmer dan misschien lekkerder vind, is 24 graden niet een temperatuur om te gaan klagenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 07:49 schreef Canopus het volgende:
[..]
De temperatuur mag wel wat hoger van mij.
Ik klaag ook niet. Ik vind het alleen nog niet echt zomer als het geen 25 plus is. En de wind is ook niet echt prettig. Maar zo te zien komt er beter weer aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar het was in het midden vh land 24 graden. Los van dat je warmer dan misschien lekkerder vind, is 24 graden niet een temperatuur om te gaan klagen
Even gefixed voor jequote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:47 schreef DonDruiper het volgende:
17 graden.. grijs.. harde wind.
Het is weer genieten zomer in Noord-Nederland.
Goddamn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:43 schreef Stokkie_ het volgende:
En daar gaan we weer. De hitte was even uit de kaarten maar weer volop terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |