Dan had Putin Ukraine niet binnen moeten vallen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:18 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Er zijn zat berichten te vinden over schimmel op broodjes van McDonalds in westerse landen, zoals de VS. Maar omdat het nu ergens in Rusland voorkomt wordt het hier in de media breed uitgemeten en als propaganda gebruikt.
Wow, wel drie gevallen van een broodje waar schimmel op zit. Er zijn 700 restaurants in Rusland. Maar bij alle andere McDonald's vestigingen ter wereld is dit nog nooit voortgekomen en zal het ook nooit voorkomen. Nee, alleen in Rusland worden opeens beschimmelde broodjes verkocht sinds een maand en is het helemaal naar de klote.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]MacDonald's zonder cola en frietjes.
En op de broodjes zit schimmel.
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/nieuws(...)%2Fwww.google.com%2F
Dat weet ik maar dat is gewoon aangepakt. Niet zoals in Rusland waar ze het amper hebben aangepakt. Zo zijn er nog wel andere voorbeelden in Europa hoor. Maar uiteindelijk heeft Europa de hoogste voedselveiligheid in de wereld dus als je dat niet bevalt zou ik zeggen lekker verhuizen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:08 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Google jij eens voor de gein op bijv. antivries in wijn, gewoon hier in Europa.
Kruisraketten horen we ook niet veel meer van de laatste weken?quote:
Dan had de NAVO niet moeten uitbreiden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan had Putin Ukraine niet binnen moeten vallen.
Russen hebben oneindige domme artillerie munitie. Van de slimmere munitie (als kruisraketten) stokt de productie echter.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kruisraketten horen we ook niet veel meer van de laatste weken?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:25 schreef ipa84 het volgende:
dus als je dat niet bevalt zou ik zeggen lekker verhuizen.
Die worden momenteel verplaatst naar Karelië om Finse sauna's op te blazen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kruisraketten horen we ook niet veel meer van de laatste weken?
Zoiets kan ook een dode letter zijn. Lijkt me interessanter of het daadwerkelijk gebeurd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:22 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik heb je de tekst gegeven waaruit blijkt dat je er de doodstraf voor kan krijgen.
Nee hoor, jij begint over liever een boordje met schimmel dan bergen chemicaliën terwijl het gewoon oude zooi van MC Donalds zelf is. Daarnaast geef ik aan dat er wel vaker van dit soort misstanden zijn in Rusland. Dan begin jij over Europa, waar dat soort schandalen gewoon worden aangepakt. Veel voedsel wat in de VS geproduceerd wordt mag niet eens in Europa bijvoorbeeld verkocht worden vanwege de voedsel standaard hier. Denk jij dat Rusland dezelfde voedselstandaarden heeft als ons? In dat soort landen zijn er regelmatig verontreinigingen in voedsel. Ander voorbeeld waarom denk je dat Chinese op een gegeven moment massaal melkpoeder hier kochten en opstuurde naar China? Niet omdat die melkpoeder daar zo van superior kwaliteit is. Dus ik zou me eerdere druk maken over een broodje in Rusland die vol chemicaliën zit dan hier in Europa.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:30 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]![]()
Ja precies omdat je geen weerwoord duldt moet ik maar verhuizen, aldus de "vrijheidstrijders" hier.
Oostenrijk, Servië, Hongarije.. Beetje het afvoerputje van Europa die regio.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Oostenrijk 0,1%, maar die zijn dan ook zwaar geinfiltreerd door de Russen.
Estonia en Latvia hoge bijdrages, Lithuania opvallend weinig...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]MacDonald's zonder cola en frietjes.
En op de broodjes zit schimmel.
[ afbeelding ]
https://www.hln.be/nieuws(...)%2Fwww.google.com%2F
McDonalds is gewoon zooi op zichzelf of het nu in Rusland is of hier in Nederland of VS. Het is duidelijk dat jij nooit keuringsdienst van waarde hebt gezien. Daarnaast weet jij niet wat er speelt in andere Europese landen. En hoe weet jij dat dat soort schandalen in Rusland niet worden aangepakt? M.a.w. je zit hier gewoon onzin te verkopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint over liever een boordje met schimmel dan bergen chemicaliën terwijl het gewoon oude zooi van MC Donalds zelf is. Daarnaast geef ik aan dat er wel vaker van dit soort misstanden zijn in Rusland. Dan begin jij over Europa, waar dat soort schandalen gewoon worden aangepakt. Veel voedsel wat in de VS geproduceerd wordt mag niet eens in Europa bijvoorbeeld verkocht worden vanwege de voedsel standaard hier. Denk jij dat Rusland dezelfde voedselstandaarden heeft als ons? In dat soort landen zijn er regelmatig verontreinigingen in voedsel. Ander voorbeeld waarom denk je dat Chinese op een gegeven moment massaal melkpoeder hier kochten en opstuurde naar China? Niet omdat die melkpoeder daar zo van superior kwaliteit is. Dus ik zou me eerdere druk maken over een broodje in Rusland die vol chemicaliën zit dan hier in Europa.
Dan had Rusland zijn buren niet moeten bedreigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:27 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dan had de NAVO niet moeten uitbreiden.
Waarom zouden we vriendjes moeten worden met dat smerige, misdadige volk?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Is die oorlog nou nog steeds bezig?
Kom op snel weer vriendjes worden met Rusland, kunnen we weer door met lekker leven.
Kijk over 10 jaar maar eens, zo werkt geopolitiek en het leven nu eenmaal, Paus Benedictus XVI is ook gewoon bij de Hitlerjugend begonnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zouden we vriendjes moeten worden met dat smerige, misdadige volk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |