Daar krijg je goede odds voor denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik verwacht 6-0, 6-4 overwinning voor Halep morgen
natuurlijk, Halep is in topvormquote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar krijg je goede odds voor denk ik.
Waar gaat ze spelen?quote:
Schotse vader, moeder van Wales, geboren in Zuid-Afrika, opgegroeid in Nieuw-Zeeland. De Britometer kan weer aangeslingerd worden voor Norrie.quote:
Dat zou alleen vanwege het publiek tegen Kyrgios al leuk zijn, dat eindigt 100% in een default voor Kyrgios.quote:
Norrie verliest van Djokovic. De laatste valt morgen alleen van een ladder en Kyrgios wint Wimbledon zonder te spelen.quote:
Ja, het publiek met een center court ticket voor de vrijdag wordt nu gedwongen om nóg een wedstrijd te kijken. De schade is amper te overzien.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
O, fijn, op CC beginnen ze met een damesdubbel.Djokovic-Norrie begint niet vóór 15.30 u. NL tijd.
Dat publiek zit daar ook niet op te wachten lijkt me; heb je een niet-boeiend voorprogramma.
![]()
Ze gaan zo beginnen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
O, fijn, op CC beginnen ze met een damesdubbel.Djokovic-Norrie begint niet vóór 15.30 u. NL tijd.
Dat publiek zit daar ook niet op te wachten lijkt me; heb je een niet-boeiend voorprogramma.
![]()
Dan overdrijf je wel een beetje wat ik zeg hè? Ik zeg dat ik denk dat het publiek daar ook niet op zit te wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, het publiek met een center court ticket voor de vrijdag wordt nu gedwongen om nóg een wedstrijd te kijken. De schade is amper te overzien.
Nee, dit was zeer serieus. Ik was benieuwd wat de oorzaak van de vertraging was. Norrie stond wel een hele tijd te ijsberen.quote:
Dit is de grap waar we op zaten te wachten!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dit was zeer serieus. Ik was benieuwd wat de oorzaak van de vertraging was. Norrie stond wel een hele tijd te ijsberen.
Een kinderhand is gauw gevuld, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dit is de grap waar we op zaten te wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |