Ja alles onderzoeken en in discutabele modellen gieten zodat we nog meer vrijheden kunnen beknotten onder het mom van wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Want? Het viel op het oog in 2020 al op dat de brandhaarden van covid in de buurt van de industriële veehouderij zaten, dus dan ga je dat onderzoeken.
Edit:
Ter aanvulling bijvoorbeeld dit artikel uit 2020 waarin de vraag geponeerd werd: https://www.trouw.nl/binn(...)st-brabant~b2b5487d/
Toen die burgemeester netjes persoonlijk kwam vertellen dat ze gehoord zijn en hun punt gemaakt hebben, maar wel om half 2 weg moesten zijn, werd hij constant onderbroken, uitgescholden en dat met taal van een dronken puber. Daaruit kon je al zien dat er niets te praten viel met de boeren, ondanks dat ze de ruimte hadden gekregen om de protesteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoe zou het nou komen dat de boeren de randjes opzoeken en er overheen gaan.
Boeren protesteren met blokkades etc Pagina 1-5 van de krant staat er vol mee
Huisartsen protesteren vreedzaam tegen de hoge werkdruk en netjes, klein bericht onderaan pagina 5.
Vrijheden zoals de omwonenden in een ongezonde situatie laten leven omdat er zonodig extreme hoeveelheden vee in stallen gepropt moeten worden?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja alles onderzoeken en in discutabele modellen gieten zodat we nog meer vrijheden kunnen beknotten onder het mom van wetenschappelijke onderbouwing.
Trumpiaans. Your either with us, or against us.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Volgens de boeren is er dus maar een smaak, men doet met de boeren onvoorwaardelijk mee of men moet zichzelf verklaren aan boeren die niet doen aan hoor en wederhoor.
Maar wel een grote mond hebben over de politie, die al 2,5 weken het terreur moet aanzien. Maar je zal niets zeggen over de terreurboeren, want daar heb je sympathie voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kwestie van tijd Mexicanotje, de politie is al bezig de keutel in te trekken. Gelukkig hebben we jou nog, de ware voorvechter van het geweld tegen boeren, om hier stennis te gaan schoppen en te beweren dat het allemaal wel meeviel.
Terrorisme is het plegen van misdaden met als doel een bevolking angst aan te jagen of een overheid te dwingen ander beleid te voeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:09 schreef arie_g het volgende:
[..]
"Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld"
Natuurlijk is het erg makkelijk elke actie waar je het niet mee eens bent op te blazen naar terreur. De honderden steekincidenten onder jongeren, knokpartijen door hooligans en extreme drugscriminaliteit zijn zeker de normaalste zaken van de wereld?
Mijn oom heeft zich toen gewillig laten uitkopen en leeft nu als een koning in zijn nieuwe woning.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:02 schreef Lurf het volgende:
[..]
We hebben het niet over zwarte mensen maar over boeren. En de trekkerende boeren staan daar namens de hele sector, of zelfs namens de hele bevolking zoals sommigen roepen. Dan is het niet vreemd dat vervolgens ook de hele sector erop aangekeken wordt.
En ik voel inderdaad ook de behoefte om aan te geven dat die boeren daar niet namens mij staan. Ik heb ze ook niet hoog zitten. Mijn vader is een halve eeuw geleden al gestopt met zijn (gemengde) boerenbedrijf omdat hij toen de bui al zag hangen en het een kant op ging die hij niet wilde. Mijn zwager is in de jaren '80 naar Canada vertrokken omdat hij toen al zag dat een bedrijf van de omvang die hij wilde in Nederland geen bestaansrecht had. En zo zijn vrijwel alle boeren binnen mijn familie inmiddels wat anders gaan doen, omdat de wereld verandert en zij wél verder dan een dag vooruit konden denken.
Ik heb echt geen greintje medelijden (en eerlijk gezegd ook geen mededogen) met degenen die nu het hardste schreeuwen. Het is kwaadaardige domheid, daar moet je geen rekening mee houden.
Jeetje wat een dooddoener. Grote groepen boeren plegen strafbare feiten en de media doet daar verslag van. Verslag ergens van doen is niet 'de media vindt het fantastisch'.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Omdat je beloont wordt met veel media aandacht. De Media vind het fantastisch, blazen de boel lekker op
Veel gelezen inderdaad, dat het wel meeviel en moest kunnen, maar het is gewoon vernieling van andermans spullen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is binnentreden van andermans eigendom.
Het is vernieling van andermans eigendom.
https://www.pzc.nl/tholen(...)868e25d32c&auth_rd=1
Maar dit voorbeeld is natuurlijk best wel heel wat anders.
Dat kun je best wel helemaal niet met elkaar vergelijken.
Dat laatste is wat anders. Er worden hier strafbare feiten gepleegd met een politiek motief.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:09 schreef arie_g het volgende:
[..]
"Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld"
Natuurlijk is het erg makkelijk elke actie waar je het niet mee eens bent op te blazen naar terreur. De honderden steekincidenten onder jongeren, knokpartijen door hooligans en extreme drugscriminaliteit zijn zeker de normaalste zaken van de wereld?
Op een bestuurder van een trekker. Waarbij trekkers worden gebruikt als machtmiddel bij demo's.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een trekker. Niet op mensen.
Als je met een trekker op pad gaat om te 'demonstreren' ben je in mijn optiek per definitie fout ja, want dat doe je met maar één reden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:23 schreef arie_g het volgende:
[..]
Oké, dus als je bang bent voor je toekomst en je doet mee met een protest ben je gelijk terrorist? Ik keur niet alle acties goed maar ik vind de protesten wel een logisch gevolg van het beleid.
Smerige intimidatie is ditquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
Het doel was om verhaal te halen over waarom het bedrijf niet meedoet aan de protesten.
Omdat ze willen dat het waar is.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:32 schreef Momo het volgende:
Waarom trappen sommige mensen zo makkelijk in dat soort overduidelijk fake news berichten?
Maar ook mensen eronder die het echt gelovenquote:
Fake news.quote:
Heeeel vroeger wel. Toen hadden we nog de F-84 en F-86.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nederland heeft nooit straaljagers gehad met nose air intakes naar ik weet.
De érg vermoeiende Eva V.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was helaas niet nep:
[ twitter ]
@:Scorpie zal wel helemaal woest worden van de leugens die die blonde haatsnol hier verkondigd.
Mooi hè.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Fox News die gaat klagen over schieten op ongewapende personen![]()
No farmers no food ook dooodvermoeiend. Niemand zegt alle boeren moeten wegquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was helaas niet nep:
[ twitter ]
@:Scorpie zal wel helemaal woest worden van de leugens die die blonde haatsnol hier verkondigd.
Ah.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeeel vroeger wel. Toen hadden we nog de F-84 en F-86.
Nee, je hebt maar 2 mogelijkheden. De boeren mogen blijven en voortaan schijt hebben aan alle milieu regels of al het boerenland komt te vervallen en op die plek komen alleen maar 80 miljoenen woningen, allemaal voor vluchtelingen. Geen enkele middenweg te vinden hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:35 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
No farmers no food ook dooodvermoeiend. Niemand zegt alle boeren moeten weg
En over niet al te lange tijd mogen ze gaan zeuren om verhoging grondwater.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, je hebt maar 2 mogelijkheden. De boeren mogen blijven en voortaan schijt hebben aan alle milieu regels of al het boerenland komt te vervallen en op die plek komen alleen maar 80 miljoenen woningen, allemaal voor vluchtelingen. Geen enkele middenweg te vinden hier.
Zulke dingen roepen en het dan gek vinden dat je vervolgens in polarisatie komt vind ik echt heel kansloos.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, je hebt maar 2 mogelijkheden. De boeren mogen blijven en voortaan schijt hebben aan alle milieu regels of al het boerenland komt te vervallen en op die plek komen alleen maar 80 miljoenen woningen, allemaal voor vluchtelingen. Geen enkele middenweg te vinden hier.
Is dat zo? Volgens mij riep het merendeel op om niet te snel te oordelen en het volledige onderzoek af te wachten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 00:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat denk je van alle fokkers die te vuur en te zwaard dit optreden verdedigden? Ze hebben een agent verdedigt die bijna een onschuldige tiener had gedood. USA toestanden.
Het sarcasme lag er toch vrij dik bovenop?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zulke dingen roepen en het dan gek vinden dat je vervolgens in polarisatie komt vind ik echt heel kansloos.
Kill the Boer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
Dit was helaas niet nep:
[ twitter ]
Het is voor onderbuikbrallers vaak moeilijk om te begrijpen dat er een verschil zit tussen niet te snel oordelen en een kant kiezen omdat ze gewoon altijd gelijk oordelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij riep het merendeel op om niet te snel te oordelen en het volledige onderzoek af te wachten.
Dat Momo die mening niet zelf heeft snap ik ook welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het sarcasme lag er toch vrij dik bovenop?
Die boerenzakdoek ook.quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die boerenzakdoek ook.![]()
Eva Lotte Louise, geboren te Amsterdam en opgegroeid in Hilversum heeft waarschijnlijk nog nooit een dag in haar leven in een boerderij gestaan en denkt dat dit is hoe boeren rondlopen.
Dat doet elke nieuwszender.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOX News doet wel aan ietwat gekleurde berichtgeving.
Hoe is dat in vredesnaam een bedreiging? We gaan allemaal een keer dood, zij niet soms? Dit lijkt me kansloos.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:49 schreef EinarBoe het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-op-vrachtwagen.html
Een 52-jarige man uit Kootwijkerbroek is woensdag aangehouden door de politie vanwege het bedreigen van minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof). De man reed ruim twee weken geleden in een vrachtwagen met achterop haar naam en die van wijlen Pim Fortuyn en Theo van Gogh. De politie laat weten dat de man komende maand voor de rechter moet verschijnen.
Ze pakken nu wel steeds meer mensen op die eerder ver over de schreef zijn gegaan. Niet verkeerd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe is dat in vredesnaam een bedreiging? We gaan allemaal een keer dood, zij niet soms? Dit lijkt me kansloos.
Die andere twee zijn vermoord toch? De insinuatie is genoeg om als bedreiging over te komen. De geest van de actie kan gewoon bedreigend zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoe is dat in vredesnaam een bedreiging? We gaan allemaal een keer dood, zij niet soms? Dit lijkt me kansloos.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het OM zal moeten aantonen dat dat het geval is. Hoe dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:52 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Die andere twee zijn vermoord toch? De insinuatie is genoeg om als bedreiging over te komen. De geest van de actie kan gewoon bedreigend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |