SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
zonder kabouterpak bedoel jequote:
De grote kabouter was gisteren een verjaarsfeestje met een fotoshootquote:
Neeeequote:Op donderdag 7 juli 2022 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
De grote kabouter was gisteren een verjaarsfeestje met een fotoshoot![]()
waar is de tijd van koekhappen gebleven?
quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we op de middelbare school bij 1 verjaardag gingen bowlen, dat vonden wij toen heel bijzonder, feestjes waren altijd gewoon thuis.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad..... wij hadden vroeger ook veel plezier met appelhappen en zo.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag wel een keer komen koekhappen hoor, als je dat zo leuk vind.quote:
Er zit nog niet echt verbetering in maar als het niet erger wordt is het redelijk uit te houden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog last van je souvenir?
"goed" te horen!quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zit nog niet echt verbetering in maar als het niet erger wordt is het redelijk uit te houden.
Oh vervelend dat je een baalochtend hadquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Baal ochtend is gelukkig weer achter de rug.![]()
Hopelijk breekt de zon nog even door vanmiddag.
Ik ga mezelf even naar buiten schoppen en boodschappen doen, er moet toch eten op tafel komenquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben een enorm berg was aan het wegvouwen terwijl ik wielrennen kijk
Succes met de boodschappenquote:Op donderdag 7 juli 2022 15:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even naar buiten schoppen en boodschappen doen, er moet toch eten op tafel komen
Welkom.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:07 schreef just me het volgende:
![]()
ik zal de app maar eens opnieuw op mijn telefoon installeren, ik krijg geen meldingen meer
quote:
Ja.... we missen alleen Tjoent nog zeker?quote:
Oh wauw! 25 jaar alquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
Gisteren flink verrast op het werk.
25-jarig jubileum werd gevierd.
Ik kreeg van de collega's een grote mand met zo'n 25 speciaal biertjes die ik nog niet gehad heb.
En van collega's van de o.r. kreeg ik 2 grote flessen en 2 kleine flesjes die ik nog nooit gehad heb.
En van het bedrijf een fles likeur en een fles met lekkere barrel aged bier.
Verder nog een grote bos bloemen en een dinerbon!![]()
Verder krijg ik nog een vrije dag en dan moet mijn bonus nog komen eind van de maand.
t Is maar goed dat je ze nog niet gehad heb, want lege flessen krijgen is ook zo'n anti-climax.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
Ik kreeg van de collega's een grote mand met zo'n 25 speciaal biertjes die ik nog niet gehad heb.
En van collega's van de o.r. kreeg ik 2 grote flessen en 2 kleine flesjes die ik nog nooit gehad heb.
Verder krijg ik nog een vrije dag en dan moet mijn bonus nog komen eind van de maand.
Oh wat tof, heel feestelijk zoquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh wauw! 25 jaar al![]()
Was je 15 toen je begon?![]()
Gefeliciteerd en dat wordt vast een extra lange uitzending zaterdag met al die biertjes.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:15 schreef just me het volgende:
@:Melting Hoeveel vrije dagen krijg je om naar de AA te gaan
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
t Is maar goed dat je ze nog niet gehad heb, want lege flessen krijgen is ook zo'n anti-climax.![]()
Maar gefeliciteerd![]()
Uhm........ geen idee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:15 schreef just me het volgende:
@:Melting Hoeveel vrije dagen krijg je om naar de AA te gaan
Moet je wel je balkondeuren opendoen, anders horen ze je niet draaien.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik zie ze nog niet onderaan mijn raam staan.
Staat open..... misschien moet ik de hordeur ook open doen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je wel je balkondeuren opendoen, anders horen ze je niet draaien.
foei livelinkquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg net een standje van fok!
Ik probeer te vaak te liken en dat belast de servers. Of ik wat zorgvuldiger met de like-knop om wil gaan
Heel verstandig.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:20 schreef just me het volgende:
Zo dan Greenchoice wil mijn maandbedrag met ¤ 60,00 verlagen, mooi dat ik dat niet ga doen! Ik wacht eerst mijn jaarnota wel af
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik probeer te vaak te liken en dat belast de servers. Of ik wat zorgvuldiger met de like-knop om wil gaan
Gezellig!quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister nog even een gedeelte mee
Welkom.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister nog even een gedeelte mee
Die heb ik ook wel eens gehadquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:21 schreef livelink het volgende:
Ja, maar aan wie van de dames?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:24 schreef just me het volgende:
Zo dan, een liefdesverklaring van Melting
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:24 schreef just me het volgende:
Zo dan, een liefdesverklaring van Melting
Hier had de energieleverancier het voorschot van ¤100 naar ¤170 gezet. Complete nonsens, jaarnota komt in november en we zitten prima op schema met die ¤100. Afgelopen maand bijna een negatieve rekeningquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:20 schreef just me het volgende:
Zo dan Greenchoice wil mijn maandbedrag met ¤ 60,00 verlagen, mooi dat ik dat niet ga doen! Ik wacht eerst mijn jaarnota wel af
dat wordt een catfightquote:
quote:
nou, echt welquote:
Je bent in de war met Oscarmopperkont.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht altijd dat Melting op muppets viel
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag een rotdag gehad en heb dus al een wijntje achter de kiezen
is je abonnement op de rotdagen nog niet afgelopenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
Het is dat ik de alcohol afgezworen heb, maar anders had ik vandaag ook wel wat genuttigdquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:29 schreef livelink het volgende:
Ook een rotdag gehad?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het is dat ik de alcohol afgezworen heb, maar anders had ik vandaag ook wel wat genuttigd
Helaas morgen eerst nog een gesprek met mijn manager. Het ene heeft met het andere te maken. Maar dat wordt zeker vanavond nog een wijntje.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]Wat vervelend.
Neem er gerust nog 1. Het is immers bijna weekend.
heb je nog wel 'n zonnetje gehad vanmiddag ?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het is dat ik de alcohol afgezworen heb, maar anders had ik vandaag ook wel wat genuttigd
Ondanks de goede pogingen de zon de juiste kant op te sturen is die niet aangekomenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nog wel 'n zonnetje gehad vanmiddag ?
Dan beter even wachten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas morgen eerst nog een gesprek met mijn manager. Het ene heeft met het andere te maken. Maar dat wordt zeker vanavond nog een wijntje.
Alleen misschien slim om nog even te wachten, want ik schakelde om 19.00 in met een net ingeschonken wijntje en anders red ik het eind van de show misschien niet eens.
Balen zeg.....quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Redelijk ja, vooral de ochtend / vroege middag.
Nooit geweten dat dit van ZZ-top was.quote:
zelfs de zon is niet meer te vertrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ondanks de goede pogingen de zon de juiste kant op te sturen is die niet aangekomen
Ik was ook min of meer gestopt, maar af en toe mag weer van mezelf.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De muziek is niet alleen leuk, maar je leert zo ook nog wat op donderdag avond.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dit van ZZ-top was.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
Moeten jullie bij dit nummer ook denken aan de film My best friends wedding met Julia Roberts?
Mompelt iets met medicatie en alcohol wat niet goed samen gaat in mijn geval.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was ook min of meer gestopt, maar af en toe mag weer van mezelf.
Ik ken die film niet direct, maar ben niet echt een film kijker.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
Moeten jullie bij dit nummer ook denken aan de film My best friends wedding met Julia Roberts?
Nee, dan zeker niet doen!quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mompelt iets met medicatie en alcohol wat niet goed samen gaat in mijn geval.
Soms zou het wel fijn is wat "onverantwoord" te doen maar ja, dat is nou ook weer niet echt handig
doe maar nietquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Mompelt iets met medicatie en alcohol wat niet goed samen gaat in mijn geval.
Soms zou het wel fijn is wat "onverantwoord" te doen maar ja, dat is nou ook weer niet echt handig
Misschien 1 van de andere dames?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef just me het volgende:
Wie is Manuela nou weer, een onbekende groupie ?
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef just me het volgende:
Lenie uit de Takkestraatquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
We hadden Hèlène net al. Nu Manuela..... wie komt er nog meer?
[ afbeelding ]
De nicht van Annabelquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:50 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien weer.
Ik ga me weer klaarmaken om te gaan slapen.
Fijne avond nog allemaal.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijn dat de test negatief was, houden zo!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Drukke dag, net klaar van/met werk.
Nog steeds geen klachten, test was negatief.
Nu eten en even meeluisteren…
Welkom Mad.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Ah, daar hebben we pleegzuster Mad. Hoe is het met de echtgenote?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten aRd. Morgen een betere en zonnige dag gewenst alvast.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo, dat was dan een lange dag. Gelukkig geen klachten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Beter dan gisteren, maar nog wel veel hoesten en snotteren…quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we pleegzuster Mad. Hoe is het met de echtgenote?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Kleine stapjes dan maar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter dan gisteren, maar nog wel veel hoesten en snotteren…
quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Teamuitje gehad vandaag..
Lekker kneuterig een schilderworkshop..
Nou ik heb talent hoorNou wil ik ook een foto zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ding gaat direct naar de stort
Wel even een fotootje van nemen eerst om af en toe om te lachen, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ding gaat direct naar de stort
Als je een minder prettige dag hebt gehad had je natuurlijk geen zin om gezellig te BBQ-enquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel even een fotootje van nemen eerst om af en toe om te lachen, toch?
Ik zou vanavond een bbq hebben op mijn werk, maar ben lekker om 17.00 naar huis gegaan. BBQ'en kunnen ze wel zonder mij.
E jij ook zonder kun hoop ik.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou vanavond een bbq hebben op mijn werk, maar ben lekker om 17.00 naar huis gegaan. BBQ'en kunnen ze wel zonder mij.
Als je niet zo'n fijne dag hebt, dan heb je groot gelijk dat je het hebt laten schieten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Neeuh, daar wil ik niet aan herinnerd wordenquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar er was thuis niet helemaal op mij gerekend met eten. Dus nu is mijn man iets halen, voordat ik omval van dat wijntjequote:
Het andere exemplaar heeft hij ‘per ongeluk’ op de locatie laten staanquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:02 schreef just me het volgende:
[..]dus niet mooi genoeg om het nieuwe huis te versieren
Dat is wel lief van hem.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar er was thuis niet helemaal op mij gerekend met eten. Dus nu is mijn man iets halen, voordat ik omval van dat wijntje
Geen idee. Iets warms wat makkelijk op te warmen is, heb ik gezegd. Geen zin om te koken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel lief van hem.
Wat schaft de pot zo meteen?
Goeie man!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar er was thuis niet helemaal op mij gerekend met eten. Dus nu is mijn man iets halen, voordat ik omval van dat wijntje
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net bericht dat er na de heidagen (dinsdag de ene helft en woensdag de andere helft) afgelopen week er bij enkele deelnemers, zowel bij die van dinsdag als die van woensdag, positieve corona meldingen zijn geweest.
Of je daar rekening mee wil houden, terwijl ze namen van de betreffende personen wegens privacyredenen niet (mogen) noemen… 🤔
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net bericht dat er na de heidagen (dinsdag de ene helft en woensdag de andere helft) afgelopen week bij enkele deelnemers, zowel bij die van dinsdag als die van woensdag, positieve corona meldingen zijn geweest.
Of je daar rekening mee wil houden, terwijl ze namen van de betreffende personen wegens privacyredenen niet (mogen) noemen… 🤔
Ach ja, je doet er nu toch niks aan. Het is dit of de hele boel weer op slot. Dan dit maar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net bericht dat er na de heidagen (dinsdag de ene helft en woensdag de andere helft) afgelopen week bij enkele deelnemers, zowel bij die van dinsdag als die van woensdag, positieve corona meldingen zijn geweest.
Dat is niet tofquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:14 schreef MadMaster het volgende:
De mosselen laten liggen?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Over eten gesproken: net een heerlijke mosselpannetje verorberd
Goed tegen de bloedarmoedequote:Op donderdag 7 juli 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
De mosselen laten liggen?
Kan me niet voorstellen dat de pan nou zo lekker is.
Eens, maar het 'grappige' was dat enkele net herstelde collega's verzocht was om niet te komen, om mogelijke overdracht van het virus te voorkomen. Ik ben benieuwd hoe de personele uitval nu weer wordt…quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, je doet er nu toch niks aan. Het is dit of de hele boel weer op slot. Dan dit maar.
Volgens mij waren we allemaal juist hier, maar dus niet daar, nee.quote:
Maar in het ergste geval kunnen dus veel collega's besmet zijn die nu nog geen symptomen hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar het 'grappige' was dat enkele net herstelde collega's verzocht was om niet te komen, om mogelijke overdracht van het virus te voorkomen. Ik ben benieuwd hoe de personele uitval nu weer wordt…
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij waren we allemaal juist hier, maar dus niet daar, nee.
Ja, dat zal de komende dagen blijken…quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Maar in het ergste geval kunnen dus veel collega's besmet zijn die nu nog geen symptomen hebben?
fingers crossed dan maar !!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zal de komende dagen blijken…
quote:
Dat zal de Godmother niet leuk vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:41 schreef just me het volgende:
The Godfather-acteur James Caan (82) overleden
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal de Godmother niet leuk vinden.
Maar dat zal je er toch niet van weerhouden om af en toe een paardenhoofd te sturen?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat zal je er toch niet van weerhouden om af en toe een paardenhoofd te sturen?
ELO?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat zijn 3 bekenden van een heel andere band…
hij zal ze krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dat zal je er toch niet van weerhouden om af en toe een paardenhoofd te sturen?
En Roy Wood ookquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die heeft een erg herkenbare kop idd
Van Wizzard had ik dan weer nooit gehoord. Maar leuk liedjequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:48 schreef Rafeiro het volgende:
Goede morgen, daar zit ik nu ook aan![]()
Niet het lekkerste ontbijt maar het is wat.
Vezels, vitamientjes en zuivel
Goedemorgen dame, heer.quote:
Je ziet het vanzelf wel wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ook goedemorgen Melting.
Zo naar de oogarts. Eerst gezichtsvelden spreekuur (geen idee wat dat is) en daarna de gewone diabetes controle.
Geen zin invooral dat eerste, omdat ik geen idee heb wat dat is.
Ja, of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Je ziet het vanzelf wel wat er gaat gebeuren
dan vragen ze wat voelt u nuquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, of nietDoen ze het licht uit, wat ziet u nu..... ?
Het zal wel niets voorstellen, maar hou niet zo van het onbekendequote:
komt vast goedquote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het zal wel niets voorstellen, maar hou niet zo van het onbekende
Oh ja, maar wat ik wel grappig/apart vind is dat in de brief ik altijd uitgenodigd wordt bij dhr. dr ......quote:
quote:
Mooi, dan hoef je over 6 maanden niet meer zenuwachtig te zijn over wat komen gaatquote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:15 schreef Rafeiro het volgende:
De oog-APK is goed gegaan, mag weer een half jaartje rondlopen.
Ik neem er nu 1 bij de koffie…quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:02 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het almond met chocolade dag is) almond, chocolade koekjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Beter laat dan nooit.quote:
Qua hoesten, proesten en dergelijke gaat het langzaam de goede kant op.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Hoe gaat het inmiddels met mw. MM?
Knapt ze weer een beetje op?
oh dat Mw MM nu geen reuk en smaak heeft is wel balenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua hoesten, proesten en dergelijke gaat het langzaam de goede kant op.
Ze is sinds vandaag wel haar reuk en smaak kwijt…
Ons etentje vanavond gaat dan ook niet door.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:10 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
oh dat Mw MM nu geen reuk en smaak heeft is wel balen
Dat is waardeloosquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua hoesten, proesten en dergelijke gaat het langzaam de goede kant op.
Ze is sinds vandaag wel haar reuk en smaak kwijt…
Ik hoest primaquote:
Ik lees overal dat je bij de Omikron variant zelden of nooit je reuk en smaak verliest.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoest prima![]()
Het lijkt de goede kant weer op te gaan, koorts is weg, hoesten wordt iets minder. Nu alleen hoofdpijn nog weg en smaak/reuk terug.
Mijn fysio had ook reuk- en smaakverlies, daarom ging ze testenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees overal dat je bij de Omikron variant zelden of nooit je reuk en smaak verliest.
Jij en mw. MM hebben dat dus allebei wel…
De meeste artikelen die ik lees zijn wat gedateerd en gaan nog niet over de ba.4 en ba.5 variant, het kan zijn dat die weer net wat andere symptomen hebben. Qua aangrijppunten van de spike-eiwitten schijnt het ook iets meer op de delta variant te lijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees overal dat je bij de Omikron variant zelden of nooit je reuk en smaak verliest.
Jij en mw. MM hebben dat dus allebei wel…
Vippakketten als deze kun je missen als kiespijnquote:Op zaterdag 9 juli 2022 12:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
De meeste artikelen die ik lees zijn wat gedateerd en gaan nog niet over de ba.4 en ba.5 variant, het kan zijn dat die weer net wat andere symptomen hebben. Qua aangrijppunten van de spike-eiwitten schijnt het ook iets meer op de delta variant te lijken.
Of mw. MM en ik hebben gewoon het extra de-luxe vippakket gekregen.
Ik hoorde in de wandelgangen dat DJ11 dat gaat doen vandaagquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:52 schreef DJ11 het volgende:
Voor de verandering nu al bezig met muziek luisteren; normaal doe ik dat op zondag pas.
Is er al een pre-Melting-uitzending gepland vanavond?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat DJ11 dat gaat doen vandaag
quote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: <<recent new music>>
19:00 uur: DJ11 - In The Corridors
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik pak in ieder geval het eerste uurtje mee.quote:
Leuk. Voor het eerst zitten daar enkele liedjes in die ik nog niet eerder gedraaidquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik pak in ieder geval het eerste uurtje mee.
Ik ken het origineel ook niet, maar altijd leuk om weer iets van Diana Ross te horen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:27 schreef DJ11 het volgende:
Nog nooit eerder gedraaid, want deze remix is net één dag uit:
• Diana Ross & Tame Impala - Turn Up The Sunshine (PNAU remix)
Hierna nog een nummer dat niet eerder is gedraaid.
Het origineel lijkt hier vrij veel op. De remix is niet zo radicaalquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het origineel ook niet, maar altijd leuk om weer iets van Diana Ross te horen.
Dit vind ik nu toch wel leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:46 schreef DJ11 het volgende:
De aanstaande single van Soft Cell. Met als 'b-kant' trouwens een bijzondere bonus-track; daar kom ik binnenkort nog op terug...
• Soft Cell - Nostalgia Machine
Ja, ik vond dit een logischere zomerhit dan die chille bananasquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:44 schreef DJ11 het volgende:
Steeds nét de uitzending niet gehaald. Inmiddels een paar weken oud, maar toch best leuk en radiovriendelijk.
• Manikin - In The City
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Uit Nederland.Inmiddels zowaar een paar keer gedraaid op Radio 2...
• Deborah Parlor - Driving Like A Dream Car Should
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker liedje is het hè?Ik vind het echt heel prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |