abonnement Unibet Coolblue
pi_205262241
quote:
De Leidse hoogleraar Wim Voermans geeft toe dat hij op sociale media ten onrechte heeft gezegd dat rechtsfilosoof Raisa Blommestijn is ontslagen bij de Universiteit Leiden. Dat blijkt niet te kloppen. ‘Die stelling berustte, naar ik nu onlangs heb begrepen, op een misverstand’, zegt de hoogleraar staats- en bestuursrecht in een rectificatie. Blommestijn denkt na over een civiele procedure. ,,Ik ben blij dat hij het heeft rechtgezet, maar de schade is al aangericht.”

De stellige uitspraken van Voermans leidden vorige week tot een rel op sociale media. Voermans noemde Blommestijn, bekend als vaste spreker bij Ongehoord Nederland, een ‘schandvlek’ voor zijn universiteit en een ‘mislukking’. Ook zei hij dat het terecht is dat ze ontslagen is in Leiden. Universitair docent Miko Flohr twitterde eerder: ‘Ik schaam me echt kapot dat zij een doctorstitel voert van de universiteit waar ik werk.’ Blommestijn deed eerder onder meer promotieonderzoek bij de Leidse universiteit. Haar dienstverband liep onlangs af, maar van ontslag was geen sprake.
Bron: AD

De puinhopen van Rutte.
pi_205262268
Wappieboomer
U MAD?
pi_205262308
De definitie van een zelfgenoegzame kutkop vond ik toen ik op hem googlde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 07-07-2022 09:33:56 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 22:51:43 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205262322
Als er iemand is die nepnieuws aan het verspreiden is, dan is het Raisa dommenstijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205262328
Ik wil dit nog geen nepnieuws noemen. Daarbij doe je alsof een weledelzeergeleerde een verslaggevertje is. Geen idee dus wat je met het citeren van dit artikeltje probeert te bereiken.

Verder ontgaat het me wat Rutte te maken heeft met een tweet van een medewerker van een universiteit, maar dat kan de TS me vast uitleggen.
pi_205262337
Blijkbaar een misverstand, zoals deze hoogleraar zegt en heeft rechtgezet. Deze persoon is niet ontslagen door de universiteit, maar haar dienstverband is niet verlengd.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 22:53:38 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205262341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:53 schreef rutger05 het volgende:
Blijkbaar een misverstand, zoals deze hoogleraar zegt en heeft rechtgezet. Deze persoon is niet ontslagen door de universiteit, maar haar dienstverband is niet verlengd.
Dat rechtzetten van fouten, daar kan Raisa nog wat van leren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:54:15 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205262347
Voermans is nieuwsbrenger noch gelieerd aan Rutte.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 22:54:57 #9
236264 crew  capricia
pi_205262355
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:51 schreef Starhopper het volgende:
Als er iemand is die nepnieuws aan het verspreiden is, dan is het Raisa dommenstijn.
Mevrouw verspreidt ook doodleuk die foto van die 16-jarige jongen die verdachte is/was bij dat trekker-incident, waar de politie geschoten heeft.

Hoe haal je het in je hoofd. Foto van een minderjarige verdachte op Social media te verspreiden. :r
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 22:55:39 #10
236264 crew  capricia
pi_205262363
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:43 schreef ashketchup het volgende:

[..]
Bron: AD

De puinhopen van Rutte.
Wat is de link met Rutte eigenlijk?
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 juli 2022 @ 22:56:01 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205262369
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Mevrouw verspreidt ook doodleuk die foto van die 16-jarige jongen die verdachte is/was bij dat trekker-incident, waar de politie geschoten heeft.

Hoe haal je het in je hoofd. Foto van een minderjarige verdachte op Social media te verspreiden. :r
Wow!!! Daar verbaas ik mij over. Ik zou eerder verwachten dat ze de foto en naam van de schietende agent op social media gooit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205262885
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:49 schreef Akathisia het volgende:
De definitie van een zelfgenoegzame kutkop vond ik toen ik op hem google.
Leuke man, mooie jasjes (uitkijken met lichtblauw), prettige woning, maar in het belang van de rechtsstaat hoop ik dat we hem minder op tv gaan zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2022 00:29:50 ]
  donderdag 7 juli 2022 @ 00:33:02 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205262894
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:49 schreef Akathisia het volgende:
De definitie van een zelfgenoegzame kutkop vond ik toen ik op hem google.
:D
Kan zo in de vandale
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205262966
quote:
84s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat rechtzetten van fouten, daar kan Raisa nog wat van leren.
Dit topic gaat daar niet over, doe niet zo emotioneel joh.
pi_205263041
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Om even het denkniveau van deze Miko Flohr te illustreren.
pi_205263081
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Mevrouw verspreidt ook doodleuk die foto van die 16-jarige jongen die verdachte is/was bij dat trekker-incident, waar de politie geschoten heeft.

Hoe haal je het in je hoofd. Foto van een minderjarige verdachte op Social media te verspreiden. :r
Oud genoeg blijkbaar om de “tuig” uit te hangen.
pi_205263088
Raisa denkt na over een civiele procedure, dat kan alleen maar fout aflopen voor Raisa gezien haar verspreiding van nepnieuws.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 juli 2022 @ 06:41:55 #18
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_205263105
wel vreemd om na 1 jaar geen vaste aanstelling te krijgen bij een opleidingsinstituut
pi_205263118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 06:41 schreef DarkY.NL het volgende:
wel vreemd om na 1 jaar geen vaste aanstelling te krijgen bij een opleidingsinstituut
Die krijgt ze nu nergens meer. Ja bij fvd of die Jeroen Pols of hoe heet die wappie advocaat waar ze werkte met annstrikje. Een serieus bedrijf of instelling neemt haar niet aan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 juli 2022 @ 07:11:23 #20
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_205263142
het enige nepnieuws in dit topic, is de titel.
pi_205263287
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:43 schreef ashketchup het volgende:
De puinhopen van Rutte.
Hahahhahaaha
pi_205263459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 03:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet
Om even het denkniveau van deze Miko Flohr te illustreren.
Verkeerde linkje gekopieerd, denk ik? :?

Ik verwachtte een superdomme tweet, maar geen idee wat hier het probleem mee zou moeten zijn.
pi_205263471
De enige die hier nepnieuws aan het verspreiden is, is TS.

Zie ook, tot mijn enorme verbazing, dat TS zelf maar weinig zin heeft om mee te doen in zijn topic.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Sport donderdag 7 juli 2022 @ 08:40:30 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205263474
Onzin.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 juli 2022 @ 08:49:44 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205263536
Als je hier Rutte bij betrekt verspreid je zelf nepnieuws of je hebt gewoon het IQ van een dropveter.

En ohja Raisa Blommestein is inderdaad zelf een nepnieuwsverspreider. Die dient geen enkele toegang tot welk wetenschappelijk instituut dan ook meer te krijgen.
  donderdag 7 juli 2022 @ 08:59:32 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205263579
Ik ken beide namen niet. Wie is die Raisa
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205263609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken beide namen niet. Wie is die Raisa
Houden zo.

Sommige mensen kun je maar beter helemaal niet kennen, komt toch alleen poep uit haar hoofd, mis je echt niks aan.
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:10:41 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205263622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken beide namen niet. Wie is die Raisa
Zo'n schildmaagd van kamp Baudet ofzo
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:11:48 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205263627
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:10 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Zo'n schildmaagd van kamp Baudet ofzo
Ugh.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:08 schreef Farenji het volgende:

[..]
Houden zo.

Sommige mensen kun je maar beter helemaal niet kennen, komt toch alleen poep uit haar hoofd, mis je echt niks aan.
Staat genoteerd
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205263640
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juli 2022 09:10 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Zo'n schildmaagd van kamp Baudet ofzo
Wat een prachtig woord is dat _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205264179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 06:41 schreef DarkY.NL het volgende:
wel vreemd om na 1 jaar geen vaste aanstelling te krijgen bij een opleidingsinstituut
Op een universiteit is dat vrij normaal. Personeelstekorten in het onderwijs zijn er vooral op vmbo-scholen in achterstandsbuurten.
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:44:53 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205264304
Het is uitstekend dat dit wordt gerectificeerd. Dat demoniseren van academici jegens andersdenkenden is gewoon belachelijk. Maar het is natuurlijk bekend dat het in academia een hevige trigger is als je niet het gewenste (links)liberale en progressieve narratief ophoest, wat je in veel gevallen jarenlang als student door de strot wordt gedouwd. Eigenlijk wordt elk standpunt dat kan worden gezien als rechts van het politieke centrum, min of meer niet als acceptabel ervaren. Dit is dan ook de reden dat Blommestijn zoveel frustratie opwekt bij sommige hoogleraren en wetenschappers. Een radicaal rechts en conservatieve vrouw met een doctorstitel, dat kan natuurlijk niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport donderdag 7 juli 2022 @ 10:46:14 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205264315
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het is uitstekend dat dit wordt gerectificeerd. Dat demoniseren van academici jegens andersdenkenden is gewoon belachelijk. Maar het is natuurlijk bekend dat het in academia een hevige trigger is als je niet het gewenste (links)liberale en progressieve narratief ophoest, wat je in veel gevallen jarenlang als student door de strot wordt gedouwd. Eigenlijk wordt elk standpunt dat kan worden gezien als rechts van het politieke centrum, min of meer niet als acceptabel ervaren. Dit is dan ook de reden dat Blommestijn zoveel frustratie opwekt bij sommige hoogleraren en wetenschappers. Een radicaal rechts en conservatieve vrouw met een doctorstitel, dat kan natuurlijk niet.
Raisa spuit natuurlijk wel een hoop onbewezen onzin, dat steekt mij persoonlijk het meest denk ik zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:55:59 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205264412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Raisa spuit natuurlijk wel een hoop onbewezen onzin, dat steekt mij persoonlijk het meest denk ik zo.
Ze schuurt inderdaad tegen het complotterige aan. En als je het dan niet met haar standpunten eens bent ga dan een normale discussie aan, vraag om een onderbouwing van haar gedachtegoed of haal het zelf op een normale manier onderuit, bijvoorbeeld via een opiniecolumn. Maar als hoogleraar uit frustratie maar wat gaan roepen op social media en iemand uitmaken voor een 'schandvlek' voor de universiteit en er leugens bij verzinnen dat ze ontslagen is, lost weinig op.

En laten we daarnaast ook niet doen of academia zelf nu anno 2022 enkel stoelt op feitelijkheden. Er zijn toch wel een dingen op te noemen die onzin zijn maar momenteel uitgegroeid tot absoluut dogma binnen deze wereld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Redactie Sport donderdag 7 juli 2022 @ 10:57:04 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205264420
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ze schuurt inderdaad tegen het complotterige aan. En als je het dan niet met haar standpunten eens bent ga dan een normale discussie aan, vraag om een onderbouwing van haar gedachtegoed of haal het zelf op een normale manier onderuit, bijvoorbeeld via een opiniecolumn. Maar als hoogleraar uit frustratie maar wat gaan roepen op social media en iemand uitmaken voor een 'schandvlek' voor de universiteit en er leugens bij verzinnen dat ze ontslagen is, lost weinig op.

En laten we daarnaast ook niet doen of academia zelf nu anno 2022 enkel stoelt op feitelijkheden. Er zijn toch wel een dingen op te noemen die onzin zijn maar momenteel uitgegroeid tot dogma binnen deze wereld.
Over het onderste deel geen uitspraak, maar dat moddergooien is een trend die van beide kanten uit erg vervelend is voor een genuanceerd debat, waarvan ik de hoop ook wel op heb gegeven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205264758
Overheden hebben nepnieuws (propaganda) uitgevonden.
  donderdag 7 juli 2022 @ 11:45:35 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205264851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 06:41 schreef DarkY.NL het volgende:
wel vreemd om na 1 jaar geen vaste aanstelling te krijgen bij een opleidingsinstituut
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het is uitstekend dat dit wordt gerectificeerd. Dat demoniseren van academici jegens andersdenkenden is gewoon belachelijk. Maar het is natuurlijk bekend dat het in academia een hevige trigger is als je niet het gewenste (links)liberale en progressieve narratief ophoest, wat je in veel gevallen jarenlang als student door de strot wordt gedouwd. Eigenlijk wordt elk standpunt dat kan worden gezien als rechts van het politieke centrum, min of meer niet als acceptabel ervaren. Dit is dan ook de reden dat Blommestijn zoveel frustratie opwekt bij sommige hoogleraren en wetenschappers. Een radicaal rechts en conservatieve vrouw met een doctorstitel, dat kan natuurlijk niet.
"Anders denkenden"

Het bekende eufemisme voor smerige leugenaars en nepnieuwsverspreiders. _O_ _O_

Deze vrouw is haar titel onwaardig vanwege een grote hoeveelheid leugenachtige monddiarree die ze verspreid.
pi_205264857
De UvL is al jaren aan het afglijden, dit is niets nieuws.
Het is koud, het is guur....
pi_205264859
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het is uitstekend dat dit wordt gerectificeerd. Dat demoniseren van academici jegens andersdenkenden is gewoon belachelijk. Maar het is natuurlijk bekend dat het in academia een hevige trigger is als je niet het gewenste (links)liberale en progressieve narratief ophoest, wat je in veel gevallen jarenlang als student door de strot wordt gedouwd. Eigenlijk wordt elk standpunt dat kan worden gezien als rechts van het politieke centrum, min of meer niet als acceptabel ervaren. Dit is dan ook de reden dat Blommestijn zoveel frustratie opwekt bij sommige hoogleraren en wetenschappers. Een radicaal rechts en conservatieve vrouw met een doctorstitel, dat kan natuurlijk niet.
Zeker goed dat Voermans dit rectificeert. Zou mooi als Blommestijn hetzelfde deed en de aantoonbare onwaarheden die ze op dagelijkse basis verspreidt corrigeert.

Zo blijft ze maar verkondigen dat de idioot die het huis van Van Hage is binnengedrongen niet is gestraft (wat volgens haar aantoont dat er met twee maten wordt gemeten), terwijl er op dit moment een onderzoek loopt naar die halve gare en hij überhaupt nog voor de rechter moet verschijnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 7 juli 2022 @ 11:47:50 #40
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205264871
De goede naam van Raisa Bollensteijn is aangetast!
pi_205265275
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het is uitstekend dat dit wordt gerectificeerd. Dat demoniseren van academici jegens andersdenkenden is gewoon belachelijk. Maar het is natuurlijk bekend dat het in academia een hevige trigger is als je niet het gewenste (links)liberale en progressieve narratief ophoest, wat je in veel gevallen jarenlang als student door de strot wordt gedouwd. Eigenlijk wordt elk standpunt dat kan worden gezien als rechts van het politieke centrum, min of meer niet als acceptabel ervaren. Dit is dan ook de reden dat Blommestijn zoveel frustratie opwekt bij sommige hoogleraren en wetenschappers. Een radicaal rechts en conservatieve vrouw met een doctorstitel, dat kan natuurlijk niet.
Wat een geklets. We hebben het hier over rechtsfilosofie in Leiden. Check even wie daar de hoogleraren zijn en wie daar ook al weer gepromoveerd waren en je ziet meteen de korte lijntjes met FvD. Deze academici zijn zo rechts als maar kan.

Overigens is mevrouw zelf nou ook niet bepaald onbekend met het 'demoniseren van andersdenkenden' en het verspreiden van nepnieuws.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2022 12:28:19 ]
pi_205265351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken beide namen niet. Wie is die Raisa
Raisa Blommestijn is een twitteraarster, sinds dit jaar in het bezit van een doctorstitel. Die heeft zij verworven door een dissertatie over de Weimarrepubliek en de kwetsbaarheid van dergelijke democratieën. Haar publiek op Twitter bestaat voornamelijk uit aanhangers van FvD, maar ook uit de radicalere complotwappies.
Haar modus operandi: bepaalde zaken toevoegen of verwijderen, waardoor het bericht naar haar hand kan worden gezet. Vooral zichzelf en de haren presenteren als slachtoffer van de deugcultuur, die wordt aangevoerd door D66. Zie hier het valse dilemma, want wie Raisa niet aanbidt, is d66- of vvd-stemmer.
Met de tweets bereikt ze doorgaans alleen maar stennis. Voor- en tegenstanders vliegen elkaar in de haren op Twitter, terwijl ze zelf de vermoorde onschuld speelt. Bekende frames: zou die en die achter iets ergs zitten? Ik stel alleen maar vragen; de ander mag dit wel en ik niet, boehoehoe; mijn gelijk ontkennen is eigenlijk de beste bevestiging.
  donderdag 7 juli 2022 @ 12:47:38 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205265483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]
"Anders denkenden"

Het bekende eufemisme voor smerige leugenaars en nepnieuwsverspreiders. _O_ _O_

Deze vrouw is haar titel onwaardig vanwege een grote hoeveelheid leugenachtige monddiarree die ze verspreid.
Van een eufemisme is totaal geen sprake eigenlijk. En dat jij je prima kunt vinden in het demoniseren van andersdenkenden viel te verwachten. Het gedachtegoed dat ik beschreef ben jij immers een groot aanhanger van.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat een geklets. We hebben het hier over rechtsfilosofie in Leiden. Check even wie daar de hoogleraren zijn en wie daar ook al weer gepromoveerd waren en je ziet meteen de korte lijntjes met FvD. Deze academici zijn zo rechts als maar kan.

Overigens is mevrouw zelf nou ook niet bepaald onbekend met het 'demoniseren van andersdenkenden' en het verspreiden van nepnieuws.
Er zitten bij de rechtenfaculteit in Leiden inderdaad ook een aantal rechtse individuen, hoewel er inmiddels al een aantal weg zijn dus hoeveel er momenteel nog actief zijn is niet duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:03:13 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205265692
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van een eufemisme is totaal geen sprake eigenlijk. En dat jij je prima kunt vinden in het demoniseren van andersdenkenden viel te verwachten. Het gedachtegoed dat ik beschreef ben jij immers een groot aanhanger van.

Zeker wel. Het is een bekend fenomeen inmiddels.

Ene of andere extreemrechts figuur verspreid leugens en als die daarvan consequenties mag ondervinden is het ineens een "anderdenkende" die zielig is.

We trappen al lang niet meer in die domme propaganda van je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 07-07-2022 13:18:58 ]
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:10:53 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205265784
'Extreemrechts' ... de volgende zal wel 'alt-right' zijn, dan is de Hexagon-bingokaart weer vol.

En tevens heeft niemand het over zielig zijn gehad, dat verzin je er zelf bij. En ook van 'propaganda' is totaal geen sprake trouwens, dus ook daar zit je weer eens helemaal mis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:16:06 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205265835
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:10 schreef HowardRoark het volgende:
'Extreemrechts' ... de volgende zal wel 'alt-right' zijn, dan is de Hexagon-bingokaart weer vol.

En tevens heeft niemand het over zielig zijn gehad, dat verzin je er zelf bij. En ook van 'propaganda' is totaal geen sprake trouwens, dus ook daar zit je weer eens helemaal mis.
Houd maar op met je goedpraterij, niemand in dit topic trapt erin. En iedereen heeft wel door wat voor doel het dient.
pi_205265902
Het had heel goed waar kunnen zin zou Blommestijn zeggen als het haar zou overkomen.
anonieme razernist
pi_205265964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 11:47 schreef EinarBoe het volgende:
De goede naam van Raisa Bollensteijn is aangetast!
Samen met twee andere vrouwen werden zij toch 'de nazi-barbies' genoemd? Misschien kan ze het advocatenkantoor Bart Maes, waarvoor ze zoveel zegenrijke arbeid verricht heeft, inschakelen.
anonieme razernist
  donderdag 7 juli 2022 @ 13:29:44 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205266009
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 13:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Houd maar op met je goedpraterij, niemand in dit topic trapt erin. En iedereen heeft wel door wat voor doel het dient.
Welk doel dient het dan? Wacht, laat me raden ... 'het normaliseren van alt-right gedachtegoed'?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205266010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 06:09 schreef vipergts het volgende:
Raisa denkt na over een civiele procedure, dat kan alleen maar fout aflopen voor Raisa gezien haar verspreiding van nepnieuws.
Waarom zou dat voor Blommesteijn niet goed gaan?
De bewering dat ze ontslagen zou zijn lijkt me gewoon laster.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')