abonnement Unibet Coolblue
pi_205262129
Kopen zonder kijken

Elke maandag om 20:30 op RTL 4



Woonprogramma waarin stellen de zoektocht én aankoop van hun nieuwe woning uit handen geven. De stellen laten Martijn Krabbé en zijn team (notaris Sandra Viveen, makelaar Alex van Keulen, bouwdeskundige Bob Sikkes en stylist Roos Reedijk) een huis voor hen zoeken, kopen en verbouwen.
pi_205262143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het ergste is nog die variant 'leather look'. :'(
En de trap die het hart van het huis is en waar nog even met een doekje overheen moet om er perfect uit te zien.. dan weet je dus al dat je altijd stof ziet liggen op die trap als je het niet dagelijks afstoft ;(
  woensdag 6 juli 2022 @ 22:44:12 #3
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205262253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 22:36 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
En de trap die het hart van het huis is en waar nog even met een doekje overheen moet om er perfect uit te zien.. dan weet je dus al dat je altijd stof ziet liggen op die trap als je het niet dagelijks afstoft ;(
Helemaal in het strijklicht van die trapverlichting. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 juli 2022 @ 08:52:48 #4
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_205263554
Ik snap die leren trappen sowieso niet. Vraag me sowieso af hoe dat er over een bepaalde tijd uit gaat zien en waarom je iets op je trap zou willen hebben dat slijt.
En die lampjes zijn sowieso domme onzin.

(Al die afstandsbedieningen raak je toch geheid kwijt na een aantal jaar)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 7 juli 2022 @ 09:04:09 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205263595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap die leren trappen sowieso niet. Vraag me sowieso af hoe dat er over een bepaalde tijd uit gaat zien en waarom je iets op je trap zou willen hebben dat slijt.
En die lampjes zijn sowieso domme onzin.

(Al die afstandsbedieningen raak je toch geheid kwijt na een aantal jaar)
Mijn vrouw wil ook PVC op de trappen
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:04:50 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205263963
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik snap die leren trappen sowieso niet. Vraag me sowieso af hoe dat er over een bepaalde tijd uit gaat zien en waarom je iets op je trap zou willen hebben dat slijt.
En die lampjes zijn sowieso domme onzin.

(Al die afstandsbedieningen raak je toch geheid kwijt na een aantal jaar)
Ik snap er ook geen moer van. Waarom moet een trap eruitzien alsof hij van leer is?
Waar gaat dat over? Welke stijl moet dat voorstellen? Welke sfeer straalt het uit? Een trap van leer bestaat niet. Waarom heeft Upstairs Traprenovatie dit dan uitgevonden? Wie wil dit?? Onbegrijpelijke kost.

Maar goed, een oude houten trap die helemaal naar zijn grootje is, is natuurlijk wel lastig weer strak te krijgen. Kost veel werk. Schuren, repareren, gronden, schuren, schilderen, aan het einde van de dag een pot verf van de bovenste tree naar benee etc. En je zal er om de zo veel jaar weer eens wat aan moeten doen. Dan kan je een dagje niet op en neer naar de wasmachien boven, de kat moet beneden blijven, de kinderen gaan jengelen want de lego staat nog boven etc etc... en dan is daar Ustrairs Traprenovatie met hun toverdoos.

Dat zal het succes wel verklaren, vermoed ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:10:34 #7
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_205264011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik snap er ook geen moer van. Waarom moet een trap eruitzien alsof hij van leer is?
Waar gaat dat over? Welke stijl moet dat voorstellen? Welke sfeer straalt het uit? Een trap van leer bestaat niet. Waarom heeft Upstairs Traprenovatie dit dan uitgevonden? Wie wil dit?? Onbegrijpelijke kost.

Maar goed, een oude houten trap die helemaal naar zijn grootje is, is natuurlijk wel lastig weer strak te krijgen. Kost veel werk. Schuren, repareren, gronden, schuren, schilderen, aan het einde van de dag een pot verf van de bovenste tree naar benee etc. En je zal er om de zo veel jaar weer eens wat aan moeten doen. Dan kan je een dagje niet op en neer naar de wasmachien boven, de kat moet beneden blijven, de kinderen gaan jengelen want de lego staat nog boven etc etc... en dan is daar Ustrairs Traprenovatie met hun toverdoos.

Dat zal het succes wel verklaren, vermoed ik.
Hahahh het renoveren van een trap en de ellende die er bij komt kijken, dat snap ik.
Maar de lampjes en het leer niet. (en vaak al die andere trappen die ze laten zien in alle programma's). Bijna alles is zwart.

Ik zag laatst bij VTwonen zo'n zwart leren trap maar het opstaande randje van de trap was hard materiaal (staal ofzo dan denk ik).
Vroeg me vooral af of je geen opstaand randje krijgt zodat dat leer begint te slijten.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Tettenkoning donderdag 7 juli 2022 @ 10:21:55 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205264106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:52 schreef TaMieke het volgende:
(Al die afstandsbedieningen raak je toch geheid kwijt na een aantal jaar)
Niet dat ik zo gecharmeerd ben van al die kermisverlichting, maar daar heb je tegenwoordig hele handige apps voor.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:41:12 #9
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_205264265
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:21 schreef Nine. het volgende:

[..]
Niet dat ik zo gecharmeerd ben van al die kermisverlichting, maar daar heb je tegenwoordig hele handige apps voor.
i know. maar ik wil gewoon dat het licht aangaat als ik op een knopje druk, niet pas als de app heeft bepaald dat de zon onder gaat ofzo. #bejaard
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  Tettenkoning donderdag 7 juli 2022 @ 10:43:59 #10
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205264295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:41 schreef TaMieke het volgende:
i know. maar ik wil gewoon dat het licht aangaat als ik op een knopje druk, niet pas als de app heeft bepaald dat de zon onder gaat ofzo. #bejaard
Ook dat kan helemaal automagisch, bijvoorbeeld dat het licht vanzelf aangaat als je de kamer inloopt en zulks meer.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:45:13 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205264305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]
i know. maar ik wil gewoon dat het licht aangaat als ik op een knopje druk, niet pas als de app heeft bepaald dat de zon onder gaat ofzo. #bejaard
Ik zet het licht gewoon met de app aan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 juli 2022 @ 15:00:01 #12
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205266983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zet het licht gewoon met de app aan?
Ik zeg: Ok Google, zet de trap aan als mijn opgestelde schema niet voldoet. Alles automatisch.
pi_205267088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Ik zeg: Ok Google, zet de trap aan als mijn opgestelde schema niet voldoet. Alles automatisch.
Ik kan gewoon traplopen zonder lampjes :P
A mind with a heart of it's own
  donderdag 7 juli 2022 @ 15:12:25 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205267108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Ik zeg: Ok Google, zet de trap aan als mijn opgestelde schema niet voldoet. Alles automatisch.
Ik praat niet met Google.
Mijn 11-jarige wel, die vraagt Google van alles: "Zijn Siri en jij vrienden?" :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205268587
Die leather-look die is afschuwelijk.
pi_205268805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:18 schreef casita het volgende:
Die leather-look die is afschuwelijk.
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:01:18 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205268865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:18 schreef casita het volgende:
Die leather-look die is afschuwelijk.
Er is ook nog een betonlook. Dat is al erg genoeg, ware het niet dat die er ook nog eens uitziet als grijze leather look. Dus beton look met een leather look. Hoe kom je erop (en hoe kom je er als deelnemer van een willekeurig RTL-interieurprogramma weer vanaf)?

Dus dat is ook geen verbetering binnen het gehele palet van Upstairs Traprenovatie.

Ik vermoed haast dat de pure wanstaltigheid het geheim van het succes is van dit bedrijf. Je kan er gewoon niet níet over praten. Je moet toch zien te verwerken wat je net gezien hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2022 @ 18:07:16 #18
70532 loveli
N
pi_205268904
Het enige wat ze lijken te kunnen is een laag kit smeren en iets lelijks erop plakken.
"Kijk die trap dan!" "Gaaf!"
crap in = crap out
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 juli 2022 @ 20:44:47 #19
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_205270823
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 15:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik kan gewoon traplopen zonder lampjes :P
Eerlijk gezegd: het geeft echt fijn licht zodat ik niet boven het licht met slapende kids hoef aan te doen. In de donkere winter kom ik zo veilig beneden. Het is hier geen Upstairs trap btw, die boeven vragen wel heel erg veel.
pi_205271236
Wil je eens echt iets anders? Kies dan voor leer! Samen met Bertram Beerbaum is er gekozen voor grof leer van de Indische waterbuffel. Dit leer is stevig en geeft een stoer karakter aan je trap. Je moet er overheen kunnen lopen, maar tegelijkertijd ook begrijpen dat er gebruikssporen kunnen ontstaan; dat geeft juist een doorleefde uitstraling aan de trap!

Cobra en Kaiman: twee verrassende leermotieven die met elk willekeurig leerdecor uit onze Stoer Chique-collectie te combineren zijn. Hiervoor kiezen betekent dat je een écht interieurstatement maakt. Geen subtiele toevoeging aan je interieur, maar hiermee maak je van je trap een echte eyecatcher. Het is een absolute optie voor een traprenovatie bij echte interieurliefhebbers. Kies je voor deze motieven in je leren trapbekleding, dan wordt het prachtige reliëf-patroon van de huid van een cobra of krokodil hierop toegepast. Er ontstaat een natuurlijk patroon in het leer wat zich uitstekend in verschillende sferen laat verwerken op je trap.


Wie zou dat nou niet willen? Ik ga voor de 'Briljant Dolphin', want ik wil alleen huiden van intelligente beesten op m'n trap:



Dat betekent dus 'Zero camel', want kamelen zijn domme beesten.





[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 07-07-2022 21:24:59 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205272014
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:15 schreef Claudia_x het volgende:
Wil je eens echt iets anders? Kies dan voor leer! Samen met Bertram Beerbaum is er gekozen voor grof leer van de Indische waterbuffel. Dit leer is stevig en geeft een stoer karakter aan je trap. Je moet er overheen kunnen lopen, maar tegelijkertijd ook begrijpen dat er gebruikssporen kunnen ontstaan; dat geeft juist een doorleefde uitstraling aan de trap!

Cobra en Kaiman: twee verrassende leermotieven die met elk willekeurig leerdecor uit onze Stoer Chique-collectie te combineren zijn. Hiervoor kiezen betekent dat je een écht interieurstatement maakt. Geen subtiele toevoeging aan je interieur, maar hiermee maak je van je trap een echte eyecatcher. Het is een absolute optie voor een traprenovatie bij echte interieurliefhebbers. Kies je voor deze motieven in je leren trapbekleding, dan wordt het prachtige reliëf-patroon van de huid van een cobra of krokodil hierop toegepast. Er ontstaat een natuurlijk patroon in het leer wat zich uitstekend in verschillende sferen laat verwerken op je trap.


Wie zou dat nou niet willen? Ik ga voor de 'Briljant Dolphin', want ik wil alleen huiden van intelligente beesten op m'n trap:

[ afbeelding ]

Dat betekent dus 'Zero camel', want kamelen zijn domme beesten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik kan jouw cursieve tekst alleen maar lezen met de stem van Roos die dit verteld in m’n hoofd :{
  donderdag 7 juli 2022 @ 22:33:20 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205272120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:19 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik kan jouw cursieve tekst alleen maar lezen met de stem van Roos die dit verteld in m’n hoofd :{
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205272255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:19 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik kan jouw cursieve tekst alleen maar lezen met de stem van Roos die dit verteld in m’n hoofd :{
paar 60x60 tegels in betonlook erbij ;(
A mind with a heart of it's own
pi_205272294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 22:19 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik kan jouw cursieve tekst alleen maar lezen met de stem van Roos die dit verteld in m’n hoofd :{
Roos die 93 kleuren en bloemen gebruikt. Ik mis de link met die deprimerende lappen leer op de trap. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 7 juli 2022 @ 23:22:08 #25
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205272425
Dat leer komt toch gewoon van die goedkope koe uit Indonesië?
Dat camel en dolphin geneuzel is gewoon het kleurtje waarmee ze het leer verven :P .
  donderdag 7 juli 2022 @ 23:23:23 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205272430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Dat leer komt toch gewoon van die goedkope koe uit Indonesië?
Dat camel en dolphin geneuzel is gewoon het kleurtje waarmee ze het leer verven :P .
De Zero Camel niet....
quote:
De huiden van onze Zero collectie zijn afkomstig van biologische Nederlandse koeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2022 @ 23:24:44 #27
70532 loveli
N
pi_205272435
Er zij mensen die geld verdienen met het schrijven van zulke teksten. Ik zou zwaar ongeschikt zijn.
crap in = crap out
  vrijdag 8 juli 2022 @ 08:28:19 #28
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_205273400
Op hun site hebben ze nog best wel mooie voorbeelden. Maar op tv is het allemaal zwart, zwart en nog meer zwart. In leer bij voorkeur. Laat dan ook eens iets anders zien.
alleen maar Upstairs reclame nu ;(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_205274834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Dat leer komt toch gewoon van die goedkope koe uit Indonesië?
Dat camel en dolphin geneuzel is gewoon het kleurtje waarmee ze het leer verven :P .
Je hebt een houten trap met huiden van koeien die je laat printen zodat ze lijken op huiden van andere beesten. 8)7

Die uitspraak van Bertram Beerbaum zou je ook kunnen vervangen door: "Doordat erover gelopen gaat worden kan het hout beschadigen, dat is ook wat het uit moet stralen." Scheelt je weer een hoop geld voor een 'renovatie'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205274901
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je hebt een houten trap met huiden van koeien die je laat printen zodat ze lijken op huiden van andere beesten. 8)7

Die uitspraak van Bertram Beerbaum zou je ook kunnen vervangen door: "Doordat erover gelopen gaat worden kan het hout beschadigen, dat is ook wat het uit moet stralen." Scheelt je weer een hoop geld voor een 'renovatie'.
Versleten houten trap helpt tenminste mee aan de "authentieke uitstraling" als je het huis ooit weer wil verkopen. Kun je van die versleten koeienhuid niet zeggen
A mind with a heart of it's own
pi_205274994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 00:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
:D

Oké ik zal minder trollen in dit topic :@ mensen nemen het iets te serieus allemaal
Ah joh, gewoon blijven maken die grapjes. Je had helemaal gelijk, die jongen zat geweldig onder de plak en gewoon te acteren dat hij het mooi vond. Prima maar dan is het niet vreemd dat mensen het hier opvalt en er wat grappen over maken. Heb me de vorige keer 20 posts moeten verantwoorden omdat ik zei dat zij alles bepaalde ofzo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 8 juli 2022 @ 20:32:59 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205281235
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ah joh, gewoon blijven maken die grapjes. Je had helemaal gelijk, die jongen zat geweldig onder de plak en gewoon te acteren dat hij het mooi vond. Prima maar dan is het niet vreemd dat mensen het hier opvalt en er wat grappen over maken. Heb me de vorige keer 20 posts moeten verantwoorden omdat ik zei dat zij alles bepaalde ofzo.
Nee, je noemde haar een profiteur.
Gebaseerd op niks, of nee, gebaseerd op het feit dat jij je niet kon voorstellen dat hij die inrichting ook mooi vond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205282177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 20:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, je noemde haar een profiteur.
Gebaseerd op niks, of nee, gebaseerd op het feit dat jij je niet kon voorstellen dat hij die inrichting ook mooi vond.
Ah daar gaan we weer.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:06:22 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205282194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ah daar gaan we weer.
Nee hoor, ik leg alleen maar even uit wat het werkelijke probleem was met wat je gezegd had, en dat was niet, zoals jij het noemde, "dat zij alles bepaalde ofzo".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206504357
Toevallig weer eens herhaling gezien over dat huis in Breda waar oa onderstaande reactie op kwam

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:59 schreef Gia het volgende: [..] Ja, ik ook. Dit is geen investering die je geld oplevert. Dat huis is over 10 jaar geen cent meer waard, zelfs niet hoe het nu is opgeknapt. Het blijft een rijtjeshuis met een leuk tuintje, in Brabant. Ik heb voor veel minder, veel meer, ook in Brabant, ook dicht bij het station. Nee, 5 ton is achterlijk veel geld voor een rijtjeshuis.
Het huis is voor 465K gekocht en inmiddels staat in dezelfde straat een huis te koop voor 525K, maar de rente is inmiddels verdrievoudigd.

https://www.funda.nl/koop(...)tot-voorststraat-24/

Blijft toch altijd leuk dat sommige mensen de wijsheid in pacht denken te hebben.
pi_206505361
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:06 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Toevallig weer eens herhaling gezien over dat huis in Breda waar oa onderstaande reactie op kwam
[..]
Het huis is voor 465K gekocht en inmiddels staat in dezelfde straat een huis te koop voor 525K, maar de rente is inmiddels verdrievoudigd.

https://www.funda.nl/koop(...)tot-voorststraat-24/

Blijft toch altijd leuk dat sommige mensen de wijsheid in pacht denken te hebben.
Klinkt suf maar in 2 jaar tijd nog geen 20% gestegen.. dat valt mij tegen.
  zondag 30 oktober 2022 @ 23:06:51 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206505608
Deze stonden een half jaar geleden voor 545 te koop en waren binnen 2 weken verkocht.
https://www.funda.nl/koop(...)tot-voorststraat-47/
https://www.funda.nl/koop(...)tot-voorststraat-11/

Deze stond voor beduidend minder te koop maar daar moest je eerst nog een paar afgrijselijke jaren 90 verbouwingen uit slopen:
https://www.funda.nl/koop(...)tot-voorststraat-21/

Maar goed, een half jaar geleden was het nog van "Oeh.... jaren 30 O+ O+ O+ " en nu is het van "Damn, F-label, no way! :W "
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206617936
Wanneer seizoen 6
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:07:46 #39
327807 Mariposas
יה&#14
pi_207817454
Dit huis is van iets van 2 seizoenen geleden.
Wat een prijs! Weet iemand nog voor hoeveel het gekocht werd ?
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:14:55 #40
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_207817559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Mariposas het volgende:
Dit huis is van iets van 2 seizoenen geleden.
Wat een prijs! Weet iemand nog voor hoeveel het gekocht werd ?
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
Volgens mij hadden ze het hier vanmorgen op de radio over. En toen werd er gezegd dat de prijs nu verdubbeld was. Dus tel maar uit.

Edit: ow ja, die keuken was tof O+ weet niet of ik het aan zou durven, maar ik vind hem tof.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_207817723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Mariposas het volgende:
Dit huis is van iets van 2 seizoenen geleden.
Wat een prijs! Weet iemand nog voor hoeveel het gekocht werd ?
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
Pff, wat een geld voor een huis met het woonoppervlak van een flatje.
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:25:53 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207817731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Mariposas het volgende:
Dit huis is van iets van 2 seizoenen geleden.
Wat een prijs! Weet iemand nog voor hoeveel het gekocht werd ?
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
Joeke en Fernant zijn hun krappe bovenwoning in Amsterdam beu en willen graag een wat ruimere woning in Haarlem kopen. Een lastige opgave voor Makelaar Alex van Keulen en bouwkundige Bob Sikkes, want vind tegenwoordig maar eens een ruime, karakteristieke woning met buitenruimte in een geliefde Haarlemse buurt voor ¤385.000.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_207817799
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Mariposas het volgende:
Dit huis is van iets van 2 seizoenen geleden.
Wat een prijs! Weet iemand nog voor hoeveel het gekocht werd ?
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
Zo lelijk :D
Die deuren, die vloer, die keuken allemaal :r _O-
pi_207818163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo lelijk :D
Die deuren, die vloer, die keuken allemaal :r _O-
Vind het eigenlijk wel meevallen, niet mijn keuze maar het ziet er wel netjes uit.
BlaBlaBla
pi_207818824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:25 schreef golfer het volgende:

[..]
Joeke en Fernant zijn hun krappe bovenwoning in Amsterdam beu en willen graag een wat ruimere woning in Haarlem kopen. Een lastige opgave voor Makelaar Alex van Keulen en bouwkundige Bob Sikkes, want vind tegenwoordig maar eens een ruime, karakteristieke woning met buitenruimte in een geliefde Haarlemse buurt voor ¤385.000.
En hoeveel kwam daar nog bovenop gaandeweg de verbouwing?

Want de meeste afleveringen komt er nog wel 50-100k extra budget uit de hoge hoed.
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:47:37 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207818977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:38 schreef Ivo1985 het volgende:


En hoeveel kwam daar nog bovenop gaandeweg de verbouwing?

Want de meeste afleveringen komt er nog wel 50-100k extra budget uit de hoge hoed.
Als ik het mij goed herinner
kochten ze het als een lege bouwval casco. Ze hebben dus niet 385K. als aankoopbedrag betaald. Ze hadden daardoor een enorm bouwbudget.
quote:
Het budget? 115.000 euro. Volgens bouwdeskundige Bob was de verbouwing 'de grootste metamorfose ooit' in het programma Kopen Zonder Kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Miss 200.000.000! donderdag 2 februari 2023 @ 12:52:36 #47
367000 roos94
pi_207819045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo lelijk :D
Die deuren, die vloer, die keuken allemaal :r _O-
Whut ik vind deze echt prachtig
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:54:14 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207819070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Mariposas het volgende:
Dit huis is van iets van 2 seizoenen geleden.
Wat een prijs! Weet iemand nog voor hoeveel het gekocht werd ?
https://www.funda.nl/koop(...)sschop-ottostraat-1/
Oh... was dat dat huis wat een compleet bouwval was? Zelfs de vloeren ontbraken geloof ik.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:16:23 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_207819438
Uiteindelijke aankoopbedrag gevonden.
quote:
Het huis werd gekocht voor 294.500 euro, maar er werd nog meer dan een ton gestoken in de verbouwing.
294.500 + 115.000= 409.500
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:19:55 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207819479
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:16 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijke aankoopbedrag gevonden.
[..]
294.500 + 115.000= 409.500
En dan ook nog een behoorlijk deel sponsoring, al met al zal er zeker 450K aan dat huis zijn uitgegeven.

So much voor "verdubbeld"...
20% meer dan 2019/2020, niet heel vreemd qua stijging dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207820670
Dacht door de topickick dat er een nieuw seizoen kwam ;(
Koel en donker bewaren
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:16:18 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207820760
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Dacht door de topickick dat er een nieuw seizoen kwam ;(
Ben wel benieuwd of het programma in de huidige markt nog lang bestaansrecht heeft, ze kunnen wel stellen zoeken die met een miljoen in Amsterdam nog niet kunnen vinden wat ze willen, maar ik gok dat de kijker daar niet veel sympathie voor heeft.



Nog even en ze kunnen met de huidige markt Uitstel van executie weer van de plank trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207821091
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of het programma in de huidige markt nog lang bestaansrecht heeft, ze kunnen wel stellen zoeken die met een miljoen in Amsterdam nog niet kunnen vinden wat ze willen, maar ik gok dat de kijker daar niet veel sympathie voor heeft.

[ afbeelding ]

Nog even en ze kunnen met de huidige markt Uitstel van executie weer van de plank trekken.
Dit soort lui willen ook met dat geld in Amsterdam in de pijp wonen met alles erop en eraan. Besteden ze dat in Weesp ofzo, hebben ze morgen een huis. :) 120m2 onder het miljoen in Amsterdam Centrum is sowieso onrealistisch.

Naar west of noord zullen ze wel niet willen verhuizen, want dan zit je of tussen de paupers of marokkanen.
pi_207821126
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nog even en ze kunnen met de huidige markt Uitstel van executie weer van de plank trekken.
Als de rente door blijft stijgen en de huizenprijzen dalen verder, dan heeft 20-30% van Nederland straks een huis dat onder water staat.

Daar gaan we nog een hoop “plezier” aan beleven.
pi_207821136
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Dacht door de topickick dat er een nieuw seizoen kwam ;(
Eigenlijk ben ik al wel afgehaakt. Het is zo'n copy/paste format elke uitzending.
pi_207821168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als de rente door blijft stijgen en de huizenprijzen dalen verder, dan heeft 20-30% van Nederland straks een huis dat onder water staat.

Daar gaan we nog een hoop “plezier” aan beleven.
Neu dat zal wel meevallen, dat zijn vooral berichten die stemmingmakerij zijn van de kranten die weten dat die berichten scoren.

Er is nog altijd een extreme vraag naar huizen. Dat is niet ineens verdwenen, geloof je het zelf.
pi_207821249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Neu dat zal wel meevallen, dat zijn vooral berichten die stemmingmakerij zijn van de kranten die weten dat die berichten scoren.

Er is nog altijd een extreme vraag naar huizen. Dat is niet ineens verdwenen, geloof je het zelf.
Als de rente maar ver genoeg stijgt kunnen mensen het op een gegeven moment niet meer gefinancierd krijgen en gaan de prijzen vanzelf naar beneden. Ik zie de markt eerder vastlopen omdat mensen min of meer gedwongen zijn te blijven zitten.

Maar goed dat is voer voor een ander topic.
  donderdag 2 februari 2023 @ 16:04:19 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207821280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit soort lui willen ook met dat geld in Amsterdam in de pijp wonen met alles erop en eraan. Besteden ze dat in Weesp ofzo, hebben ze morgen een huis. :) 120m2 onder het miljoen in Amsterdam Centrum is sowieso onrealistisch.


Als je met een miljoen nog niet een huis van 120m² kunt vinden dan zoek je op de plekken die te duur voor je zijn.
Kun je zoveel willen maar dat werkt net zo min als iemand die verwacht dat hij voor ¤ 450.000 een vrijstaande nieuwbouwwoning op de Veluwe kan kopen, dan moet je naar Almelo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 09-04-2023 08:42:09 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207821312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je met een miljoen nog niet een huis van 120m² kunt vinden dan zoek je op de plekken die te duur voor je zijn.
Kun je zoveel willen maar dat werkt net zo min als iemand die verwacht dat hij voor ¤ 450.000 een vrijstaande nieuwbouwwoning op de Veluwe kan kopen, dan moet je naar Almelo.
Die Bio+ melk op tafel zegt genoeg over het type volk.
  donderdag 2 februari 2023 @ 16:09:29 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207821337
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die Bio+ melk op tafel zegt genoeg over het type volk.
Oh? Welk type volk heeft een budget van een miljoen en biologische karnemelk op tafel?

Ik kende het merk niet trouwens, maar dat komt omdat ik niet bij de (voornamelijk goedkopere) supermarkten winkel die het verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:16:17 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207821924
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Die Bio+ melk op tafel zegt genoeg over het type volk.
Dat is gewoon melk met minder dierenleed. Iedereen die nadenkt (en desondanks melk wil drinken) zal dat zo'n beetje drinken, denk ik. Het is geen vloeibaar goud of zo.

---

Was het niet zo dat dit programma gestopt is? :?
Volgens mij werd het te moeilijk iets te vinden voor demense.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_208077028
Bob Sikkes was te gast bij Humberto zaterdag, en daar zei hij dat ze nu bezig zijn met seizoen 7 draaien. Dus niet gestopt.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:46:34 #63
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208084022
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2023 16:54 schreef Guanabana het volgende:
Bob Sikkes was te gast bij Humberto zaterdag, en daar zei hij dat ze nu bezig zijn met seizoen 7 draaien. Dus niet gestopt.
April komt het weer
  dinsdag 21 februari 2023 @ 08:53:15 #64
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_208084068
Vorig jaar werd al gezegd dat ze bezig waren met seizoen 5 en 6 en dat ze geen nieuwe mensen nodig hadden. Meende ik. Dus volgens mij komt er nog vanalles aan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_208085257
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of het programma in de huidige markt nog lang bestaansrecht heeft, ze kunnen wel stellen zoeken die met een miljoen in Amsterdam nog niet kunnen vinden wat ze willen, maar ik gok dat de kijker daar niet veel sympathie voor heeft.

[ afbeelding ]

Nog even en ze kunnen met de huidige markt Uitstel van executie weer van de plank trekken.
Dat moeten ze zelf weten
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 februari 2023 @ 12:05:07 #66
367000 roos94
pi_208176540
Op videoland staat dat er een nieuw belgisch seizoen is maar dat is er helemaal niet dus werd blij voor niks _O_ videolandtroll'ed
pi_208176877
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 08:53 schreef TaMieke het volgende:
Vorig jaar werd al gezegd dat ze bezig waren met seizoen 5 en 6 en dat ze geen nieuwe mensen nodig hadden. Meende ik. Dus volgens mij komt er nog vanalles aan.
Nog één seizoen Kopen zonder Kijken met het restje aan mensen die nog net op de piek van de markt iets kochten.

En dan daarna weer opnieuw beginnen met Uitstel van Executie w/
pi_208178623
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 12:05 schreef roos94 het volgende:
Op videoland staat dat er een nieuw belgisch seizoen is maar dat is er helemaal niet dus werd blij voor niks _O_ videolandtroll'ed
Seizoen 1 is toegevoegd, was er eerst nog niet.
speak only if it improves the silence.
  Miss 200.000.000! dinsdag 28 februari 2023 @ 15:15:55 #69
367000 roos94
pi_208178694
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:10 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Seizoen 1 is toegevoegd, was er eerst nog niet.
Oh ik zal zo ns kijken
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 17:57:01 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208557572
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 15:10 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Seizoen 1 is toegevoegd, was er eerst nog niet.
Nu hebben ze seizoen 2 van Kopen zonder Kijken België toegevoegd _O_
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208557610
Dat is heel mooi nieuws.

Waarschijnlijk komt er geen seizoen 5 aangezien Bea en Bart zijn overgekocht door de vtm.
speak only if it improves the silence.
pi_208645461
17 april weer nieuw seizoen.
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 20:11:30 #73
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208646276
quote:
3s.gif Op maandag 27 maart 2023 18:00 schreef TjjWester het volgende:
Dat is heel mooi nieuws.

Waarschijnlijk komt er geen seizoen 5 aangezien Bea en Bart zijn overgekocht door de vtm.
Blind Gekocht

https://newsmonkey.be/blind-gekocht-startdatum-play4/

6 april te zien

Met een nieuwe makelaar
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208772214
Maandag start het weer!!!! *O*

Nu seizoen 4 van de Belgische versie aan het kijken.....
De eerste 3 seizoenen van België nog niet gezien....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208772597
Marijn doet de presentatie prima maar de Belgische is ook erg leuk, Jani, hij 'helpt' ook met klussen.... ^O^
  Moderator vrijdag 14 april 2023 @ 20:02:56 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208773213
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:26 schreef Dazalbest1 het volgende:
Maandag start het weer!!!! *O*

Nu seizoen 4 van de Belgische versie aan het kijken.....
De eerste 3 seizoenen van België nog niet gezien....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerdere seizoenen zijn iets minder Zeiten en zaniken
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208773549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De eerdere seizoenen zijn iets minder Zeiten en zaniken
Ah dank, heb ook geen idee waarom ik nu bij 4 ben begonnen :@
  Moderator vrijdag 14 april 2023 @ 20:24:20 #78
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208773568
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 20:23 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Ah dank, heb ook geen idee waarom ik nu bij 4 ben begonnen :@
Ik ben begonnen met seizoen 3, want stond 4,1 en 2 er nog niet op
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208773757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik ben begonnen met seizoen 3, want stond 4,1 en 2 er nog niet op
Oh vreemd, maar is vaker op videoland ja.... heb nu nog 1 aflevering te gaan, leuk dat ze ook terug gaan naar de stellen na een paar maanden
pi_208774268
Fucking Westrem O+
  maandag 17 april 2023 @ 13:24:57 #81
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208800952
Staan er 2 op Videoland *O*
  maandag 17 april 2023 @ 17:14:16 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208803416
Vanavond dus weer:

Lisa en Riski zoeken als eerste een nieuw onderkomen in dit zesde seizoen. Ze huren momenteel een appartement in Lochem, maar de woning is veel te klein; al helemaal als Riski’s Indonesische ouders eens op bezoek komen. Makelaar Alex van Keulen struint traditiegetrouw de huizenmarkt af, aannemer Bob Sikkes neemt na de aankoop de verbouwing op zich. De grote vraag is natuurlijk of hij eruit komt met het budget of dat hij extra geld nodig heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 19:57:24 #83
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208805397
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2023 17:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer:

Lisa en Riski zoeken als eerste een nieuw onderkomen in dit zesde seizoen. Ze huren momenteel een appartement in Lochem, maar de woning is veel te klein; al helemaal als Riski’s Indonesische ouders eens op bezoek komen. Makelaar Alex van Keulen struint traditiegetrouw de huizenmarkt af, aannemer Bob Sikkes neemt na de aankoop de verbouwing op zich. De grote vraag is natuurlijk of hij eruit komt met het budget of dat hij extra geld nodig heeft.
Wel leuke mensen :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Miss 200.000.000! maandag 17 april 2023 @ 20:02:41 #84
367000 roos94
pi_208805505
Riski spreekt erg goed nl voor de tijd dat ie hier is
  maandag 17 april 2023 @ 20:27:15 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208805933
Wil je het hebben over de aflevering op videoland die nog niet op TV is geweest:TV / [spoilers Videoland]Kopen zonder kijken #1 Hier gewoon alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 20:34:31 #86
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208806070
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2023 20:27 schreef golfer het volgende:
Wil je het hebben over de aflevering op videoland die nog niet op TV is geweest:TV / [spoilers Videoland]Kopen zonder kijken #1 Hier gewoon alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.
Geldt dit ook voor de Belgische variant die op videoland staat?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208806136
Als ik even op Funda kijk, zie ik genoeg te koop voor 3 ton rond Lochem.

Eisen zullen wel vrij hoog zijn...
pi_208806154
Dat is geen moodboard maar een moodpoppenhuis
pi_208806221
Vind het budget niet extreem laag moet toch wel iets voor te vinden zijn lijkt mij.
pi_208806408
Ik voel een vraag voor extra geld
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:02:28 #91
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208806429
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2023 21:00 schreef franklop het volgende:
Ik voel een vraag voor extra geld
Helaas :P
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208806487
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Helaas :P
Voor het verbouwen!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:08:51 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208806509
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 20:39 schreef Ivo1985 het volgende:
Als ik even op Funda kijk, zie ik genoeg te koop voor 3 ton rond Lochem.

Eisen zullen wel vrij hoog zijn...
Ook een half jaar/jaar geleden?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:13:45 #94
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208806588
De anderhalvemeter stok is weg
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208806741
Ik heb haar in de preview nooit kunnen verstaan, maar dat konden volgens mij alleen honden.

Nu vind ik het echt een heel schattig dankbaar stel O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:34:17 #96
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208806880
Leuk stel O+
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 17 april 2023 @ 21:49:34 #97
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_208807116
Ik hoop voor die jongen dat het afwasbare verf is op de muur in z’n keuken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator maandag 17 april 2023 @ 21:55:06 #98
5428 crew  miss_sly
pi_208807188
Wat een lief stel O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208807215
Eettafel voor 'de hele familie' met amper 4 stoelen :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208808084
Leuk stel en het is mooi geworden.
  maandag 17 april 2023 @ 23:33:40 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_208808112
Aflevering 1
Leuk huis geworden wel. Prima stelletje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')