Kan allemaal vast wel, maar heb je niet zo'n zin in als je vol zit van verdriet en 4 dagen de tijd hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:27 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat hele uitvaartgebeuren is 1 grote oplichtingsbende met belachelijke prijzen.
Een kist kun je online kopen, de oven en urn of begraafplek kun je ook prima zelf regelen.
Het zaaltje en koffie met cake kan ook in het buurthuis.
En dat is precies waar flink misbruik van wordt gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:34 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Kan allemaal vast wel, maar heb je niet zo'n zin in als je vol zit van verdriet en 4 dagen de tijd hebt.
Kletskoek.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En dat is precies waar flink misbruik van wordt gemaakt.
Bij mijn ouders was het ooit een gezinspolis van Yarden, en die is toen wij zelfstandig gingen wonen gesplitst en premievrij geworden. He tis een polis voor een klein bedrag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:09 schreef blomke het volgende:
Lees btw een hoop posts dat ouders hun kinderen zo'n uitvaartverzekering cadeau doen. Vind het een macaber cadeau. Ik kreeg op m'n 18-de van mijn ouders een boormachine en een decoupeerzaag. Stel ze hadden gezegd: "kan je later je eigen doodskist mee maken"
Ik weet niet hoe je aan die notie van ‘cadeau doen’ komt en wat voor vreemde ideeën je daar verder bij hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik bedoel de polis. Blijf het macaber vinden dat ouders voor de uitvaart van hun kinderen zorgen. Geef ze dan en hometrainer of een racefiets.
Ja, vrij recent nog.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:41 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heb je weleens de rekening bekeken?
Ja, nou, dan zal je wel gelijk hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ook , inmiddels 5x en daar stonden regelrecht absurde bedragen op.
Hoe hoog was de rekening van die uitvaart onlangs?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, nou, dan zal je wel gelijk hebben.
Heb de indruk dat er wel wat prijsafspraken in zitten. Vind het een schimmige branche.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ook , inmiddels 5x en daar stonden regelrecht absurde bedragen op.
Hoe is dat relevant?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hoe hoog was de rekening van die uitvaart onlangs?
Schuif jij je vrouw maar in een zelfgehuurde container in de voortuin, ik doe dat niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hoe hoog was de rekening van die uitvaart onlangs?
Heb je wel eens overwogen om de verzekering af te kopen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja ik heb een uitvaart verzekering, nu niet meer nodig omdat er geld genoeg is.
Maar zeker toen ik jong was vond ik het een fijne gedachte dat ik verzekerd ben en ik een ander niet met kosten zou opzadelen.
Kon ik mijn geld lekker uitgeven aan zaken die je belangrijker vind als je jong bent.
Opbaren kan gewoon thuis met koelelementen, de kist in de koeling is een verdienmodel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schuif jij je vrouw maar in een zelfgehuurde container in de voortuin, ik doe dat niet.
De koelelementen die je in de zomer weer op de camping gebruikt?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:02 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Opbaren kan gewoon thuis met koelelementen, de kist in de koeling is een verdienmodel.
En dan kijk ik naar hoe je allemaal op de kosten zou kunnen besparen en dan zeg ik: ik moet er niet aan denken om dat allemaal zelf te moeten doen. Om misschien 1000-2000 euro uit te sparen? Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:00 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Omdat die te hoog is wanneer je zonder al die emoties naar die prijzen kijkt
Precies. Ik was maar wat blij dat de helft van die dingen werd geregeld door iemand anders.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan kijk ik naar hoe je allemaal op de kosten zou kunnen besparen en dan zeg ik: ik moet er niet aan denken om dat allemaal zelf te moeten doen. Om misschien 1000-2000 euro uit te sparen? Nee.
https://www.uitvaart.nl/u(...)r-uitvaartondernemer
Een mobiele airco kan ook.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De koelelementen die je in de zomer weer op de camping gebruikt?
De uitvaartondernemers zijn blij met je en schrijven met de vorkquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. Ik was maar wat blij dat de helft van die dingen werd geregeld door iemand anders.
Mooi, ik ben ook blij met hun werkquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
De uitvaartondernemers zijn blij met je en schrijven met de vork
Jij hebt echt nog nooit een uitvaart geregeldquote:
Regelrechte onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:35 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En dat is precies waar flink misbruik van wordt gemaakt.
Met deze vergelijking geef je al aan dat je geen flauw benul hebt waar je het over hebt.quote:Bijvoorbeeld, de rekening voor 3 dagen de kist in een koeling vol met andere kisten is regelrecht belachelijk hoog.
Een koelwagen huren is nog goedkoper.
Nee eigenlijk niet. De premie is zo laag dat ik er niet zo veel meer aan denk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen om de verzekering af te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |