SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wie moet t doen dan? VD Poel niet goed. Hopen op Flipsen in de sprint?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna heel Alpecin zit er nog, je zou dan eventueel iets kunnen ondernemen, misschien.
Niet meer hahaquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna heel Alpecin zit er nog, je zou dan eventueel iets kunnen ondernemen, misschien.
Lekker gaan mountainbiken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dit wordt niks voor VDP. Afstappen dan maar en focus op wat anders leggen.
Aan Pedersen of Poggi - nu alquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Wout gaat vandaag de gele trui verliezen
Het is te hopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Wout gaat vandaag de gele trui verliezen
Pogacar heeft de Nibsli voodoo overgenomenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo dacht het hier te gaan regelen, Pogacar lacht ze weer uit.
Pogiboy voor minimaal 5 keer tourwinstquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:27 schreef Mykonos het volgende:
Deze Tour wordt precies zo kut als we verwacht hadden.
quote:
Dit is een schilderij.quote:
En terecht, doodzonde dit. Voor het klassement is zo'n loterij gewoon niet goedquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Zonnevelds van deze wereld zullen wel weer gaan roepen dat dit soort ritten voor de TOur niet leuk zijn
Hij heeft ook nooit pech, valt nooit, etc.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar zonder ploeggenoten de hele dag aan het chillen in tweede positie, die wint de komende 20 jaar de Tour. Geef het op, Gouvenou.
Want als ze aansluiten gaat ie ze allemaal op een hoop fietsen ?quote:
Maar Remco!!quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar zonder ploeggenoten de hele dag aan het chillen in tweede positie, die wint de komende 20 jaar de Tour. Geef het op, Gouvenou.
Ja, de eerste week alleen maar sprintritten over autosnelwegenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:28 schreef vivelafete het volgende:
[..]
En terecht, doodzonde dit. Voor het klassement is zo'n loterij gewoon niet goed
Dit is toch ook veel onkunde? Niet alleen een loterij.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:28 schreef vivelafete het volgende:
[..]
En terecht, doodzonde dit. Voor het klassement is zo'n loterij gewoon niet goed
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Want als ze aansluiten gaat ie ze allemaal op een hoop fietsen ?
Doe eens normaalquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:29 schreef Momo het volgende:
Zou wel symbolisch zijn als een Ewan ofzo deze rit wint
Heb jij al betere beelden gezien van de valpartij van Wout? Heb alleen maar een shot achteraf gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, de eerste week alleen maar sprintritten over autosnelwegen
Ja. Maanden bezig zijn met kettingsmeer die 7 watt winst oplevert, maar niet kunnen sturen of op een fiets gaan zitten van iemand die 'n halve meter groter is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit is toch ook veel onkunde? Niet alleen een loterij.
3 denk ikquote:
Of juist spannend, zeker deze kasseien-etappesquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:27 schreef Mykonos het volgende:
Deze Tour wordt precies zo kut als we verwacht hadden.
Nou, ze luisteren!quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout moet helpen als je het mij vraagt
Wat was dan de beste optie geweest? Blijven staan als je niet weet waar de volgwagens zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Maanden bezig zijn met kettingsmeer die 7 watt winst oplevert, maar niet kunnen sturen of op een fiets gaan zitten van iemand die 'n halve meter groter is.
Ja ik zag de tijd verspringen, maar Vingegaard zit verder weg.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, groep 3 is Wout en die rijdt er nog voor.
Giro gereden, wat tegelijk zijn eerste grote ronde was die hij uitreed. Daar met krachten gesmeten en niks meer gereden tussen Giro en Tour, tsja.quote:
Alsof hij anders wel het geel had gehouden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:32 schreef Sked het volgende:
Er worden heel wat televee's kapot gegooid in Vlaanderen.
Zit bij Sagan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zag de tijd verspringen, maar Vingegaard zit verder weg.
Rood?quote:
Toch welquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zag de tijd verspringen, maar Vingegaard zit verder weg.
Peloton met Laportequote:Op woensdag 6 juli 2022 16:33 schreef heywoodu het volgende:
Maar waar zit Roglic dan? Waarom je halve ploeg opofferen voor de reserverenner wat klassement betreft?
Dacht ik al aan toen ik zn interview daarstraks hoordequote:Op woensdag 6 juli 2022 16:33 schreef Zwansen het volgende:
Als Mathieu niet eens bij die grote groep kan blijven is het niet een kwestie van net niet goed genoeg zijn. Dan ben je echt viesslecht. CORRED?
Ze zijn samen kopman he.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:33 schreef heywoodu het volgende:
Maar waar zit Roglic dan? Waarom je halve ploeg opofferen voor de reserverenner wat klassement betreft?
Zou natuurlijk exemplarisch voor de Jumbo-onkunde zijn als die nu lek rijdt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:33 schreef heywoodu het volgende:
Vingegaard is wel iets meer dan reservekopman.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:33 schreef heywoodu het volgende:
Blijven staan of lek doorfietsen. Van Hooijdonck bij hem laten. Op een fiets waarop je niet kunt zitten gaan fietsen, dat schiet ook niet op. Nu moeten ze 2 fietsen wisselen, als ze niet eerst zelf wisselen, maar eentje.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat was dan de beste optie geweest? Blijven staan als je niet weet waar de volgwagens zijn?
En wat heeft dat met kettingsmeer te maken?
Ik denk niet dat ze Vingegaard als reserverenner zien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:33 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou natuurlijk exemplarisch voor de Jumbo-onkunde zijn als die nu lek rijdt.
Dat niemand ff bedenkt dat daar weg te halen, mensen hebben oogkleppen op tegenwoordig. Zombiesquote:
Waar blijft onze Messias in de duisterste momenten van ons bestaan?quote:
Gelukkig zijn wij er voor de dosis realisme.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Vingegaard als reserverenner zien.
Neen en neen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Er zijn hier mensen fan van Jumbo? Draait toch puur om de Nederlanders.
Ik mag hem echt niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
De tweet die je wist dat zou komen is eindelijk hier!
Gaap. Als Jumbo de boel op een hoopje had gefietst, dan was het genieten, episch en weet ik wat al niet meer.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roglic zit toch niet echt achter groep Vingegaard?
Jawelquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Roglic zit toch niet echt achter groep Vingegaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |