Wel een van de betere Nederlandse series van de afgelopen jarenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef DerekB het volgende:
Alles beter dan Marokanen kijken op Mocromaffia.
Hockey films.
Ja maar dat komt omdat het wel op realiteit gebaseerd is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een van de betere Nederlandse series van de afgelopen jaren
Naast Oogappels
Zal er deels mee te maken hebben. Ook gewoon goed geacteerd, origineel, rauwer dan normaalquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat het wel op realiteit gebaseerd is.
Zwitserlandsemafia zou niemand interesseren.
Maar dat is meer Vlaams dan Nederlands toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:28 schreef Karina het volgende:
Ja Undercover is echt een kakkerserie hoor.
Beide, Ferry is iig Nederlandsquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar dat is meer Vlaams dan Nederlands toch?
Beter Martin Koolhoven dan jaquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:54 schreef Eightyone het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze bewust mikken op een doelgroep die wat te besteden heeft (adverteren voor bijstandsgerechtigden heeft weinig nut), en dat ze daarom typetjes in die series stoppen waar die groep mensen zich aan kan spiegelen.
Maar eigenlijk kan je beter over Nederlandse films klagen. Johan Nijenhuis heeft er al minstens vijftien uitgepoept die zowat inwisselbaar zijn. Een nieuwe creatie van hem lijkt een kwestie van wat woordjes en namen in het script van een recent exemplaar aan passen. Maar goed, hij lacht iedereen uit op weg naar de bank.
De Bijlmerquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:56 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt anders ook dunya en Daisy, gaat over 2 chicks uit de Bijlmer, ga je dat toch kijken
Bijzonder. Nog nooit zo'n serie gekekenquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Godver 1000% tereckte klacht.
Bijna elke serie gaat over een stel wat overspel pleegt in de amsterdamse grachtengordel, banen als influencer (!) of hondenuitlaatster(!!) hebben maar toch in een monumentaal pand in het centrum Amsterdam wonen. Vaak aangevuld met een gay bevriend stel, een mix van neger & witmens vrienden en vooral heel veel pech en ongeluk hebben maar toch goede vrienden en vooral niet buiten het Amsterdamse komen
Ik kots op deze series
Maar kom wel klaar op Katja Schuurman gr gr
Je opsomming benadrukt toch precies dat de stelling uit de OP niet kloppend is? Gays, negers, ongeluk, zulke groepen lijken me nou niet direct kakkersquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Bijna elke serie gaat over een stel wat overspel pleegt in de amsterdamse grachtengordel, banen als influencer (!) of hondenuitlaatster(!!) hebben maar toch in een monumentaal pand in het centrum Amsterdam wonen. Vaak aangevuld met een gay bevriend stel, een mix van neger & witmens vrienden en vooral heel veel pech en ongeluk hebben maar toch goede vrienden en vooral niet buiten het Amsterdamse komen
Ik kots op deze series
Het is helaas allemaal AIDS. Zelfs in Vlaanderen is het echt een stuk beter. "De Twaalf" was erg goed.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:41 schreef Karina het volgende:
maar goed, Flikken Maastricht, penoza, Zuidas, Heer en Meester, vind ik allemaal geen kakkerseries. Ken trouwens meer NIET kakkerseries dan die het wel zijn. Enige die ik weet is eigenlijk Gooise vrouwen en GTST misschien.
Tja, TS wou een serie die niet over kakkers ging, dit lijkt mij het tegenovergestelde.quote:
Naast de nadruk op mooi, stads & goed verdienend, ook vaak dezelfde koppen - maar misschien heb je dat in zo'n klein landje al snel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik kots op deze series
Ze heeft gelijk maar d'r haar gekortwiekt en er een hoop tatoeages bij laten zetten. Geeft nu toch niets meer.quote:"De entertainmentindustrie is verzadigd met dezelfde mensen en er is weinig ruimte voor vernieuwing en inclusiviteit. Dat ben ik zat."
Speelt zich ver weg af van DE BIJLMER.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tja, TS wou een serie die niet over kakkers ging, dit lijkt mij het tegenovergestelde.
Oh lol.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:10 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Speelt zich ver weg af van DE BIJLMER.
Amsterdam Noord, toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:10 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Speelt zich ver weg af van DE BIJLMER.
Heb je voorbeelden van deze stereotyperende series?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik kots op deze series
ZELFS in Vlaanderen???quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Het is helaas allemaal AIDS. Zelfs in Vlaanderen is het echt een stuk beter. "De Twaalf" was erg goed.
Niet om die mensen tekort te doen maar het zijn er maar 6,5 miljoen. Walen met hun 3 of 4 miljoen weten ook betere dingen te maken, trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
ZELFS in Vlaanderen???
Natuurlijk is het in Vlaanderen een stuk beter
Ben ik het niet mee eens. Wat ik opnoem vind ik goede series. Maar smaken verschillen. De 12 ken ik niet. Is dat ergens te bekijken,?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Het is helaas allemaal AIDS. Zelfs in Vlaanderen is het echt een stuk beter. "De Twaalf" was erg goed.
Op welke producten doel je precies?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Niet om die mensen tekort te doen maar het zijn er maar 6,5 miljoen. Walen met hun 3 of 4 miljoen weten ook betere dingen te maken, trouwens.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:39 schreef FlauwKapsel het volgende:
Walen met hun 3 of 4 miljoen weten ook betere dingen te maken, trouwens.
Films. Een serie als De Twaalf ook bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op welke producten doel je precies?
Oh, ik wist niet eens dat ze actief waren op dat gebied.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:46 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Films. Een serie als De Twaalf ook bijvoorbeeld.
Videoland destijds. Nu? Zul je even moeten kijken. 30 dagen trial, dus waarom zou je t niet proberen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Wat ik opnoem vind ik goede series. Maar smaken verschillen. De 12 ken ik niet. Is dat ergens te bekijken,?
Flodder.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Series uit de tijd dat ik nog TV keek die niet over kakkers gingen
Dunja & Desiree
In voor en tegenspoed
Koos Tak
Het Schnitzelparadijs
Ernstige Delicten
12 steden 13 ongelukken
Eigen Kweek schijn ook erg goed te zijn, maar niet gezienquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Alleen niet onder de protagonisten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Flodder barste van de kakkers.
Is dat op Videoland? Heb alleen de trial gehad, die overigens niet bepaald onzinnig zijn als je nooit van plan was om abonnee te blijven, aangezien je hele (mini-)series in die tijd kunt kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eigen Kweek schijn ook erg goed te zijn, maar niet gezien
15 jaar geleden de laatste aflevering of zo ?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:56 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt anders ook dunya en Daisy, gaat over 2 chicks uit de Bijlmer, ga je dat toch kijken
Terechte klacht met een waarheidsgehalte van 1000% procent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:08 schreef corehype het volgende:
Zijn er echt mensen die dat soort troep kijken?
Letterlijk elk serie gaat over kakkertjes die hockey spelen, gooische vrouwen die overspel en haram bezig zijn, zonen die Teun en Diederik heten en vrouwen met kutaccent en die Floortje (wat een achterlijke naam is dat ook) heten en dom doen
Wie kijkt die troep nou
klacht: meer dan terecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |