Wel een van de betere Nederlandse series van de afgelopen jarenquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:15 schreef DerekB het volgende:
Alles beter dan Marokanen kijken op Mocromaffia.
Hockey films.
Ja maar dat komt omdat het wel op realiteit gebaseerd is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel een van de betere Nederlandse series van de afgelopen jaren
Naast Oogappels
Zal er deels mee te maken hebben. Ook gewoon goed geacteerd, origineel, rauwer dan normaalquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat het wel op realiteit gebaseerd is.
Zwitserlandsemafia zou niemand interesseren.
Maar dat is meer Vlaams dan Nederlands toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:28 schreef Karina het volgende:
Ja Undercover is echt een kakkerserie hoor.
Beide, Ferry is iig Nederlandsquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar dat is meer Vlaams dan Nederlands toch?
Beter Martin Koolhoven dan jaquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:54 schreef Eightyone het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze bewust mikken op een doelgroep die wat te besteden heeft (adverteren voor bijstandsgerechtigden heeft weinig nut), en dat ze daarom typetjes in die series stoppen waar die groep mensen zich aan kan spiegelen.
Maar eigenlijk kan je beter over Nederlandse films klagen. Johan Nijenhuis heeft er al minstens vijftien uitgepoept die zowat inwisselbaar zijn. Een nieuwe creatie van hem lijkt een kwestie van wat woordjes en namen in het script van een recent exemplaar aan passen. Maar goed, hij lacht iedereen uit op weg naar de bank.
De Bijlmerquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:56 schreef summer2bird het volgende:
Je hebt anders ook dunya en Daisy, gaat over 2 chicks uit de Bijlmer, ga je dat toch kijken
Bijzonder. Nog nooit zo'n serie gekekenquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Godver 1000% tereckte klacht.
Bijna elke serie gaat over een stel wat overspel pleegt in de amsterdamse grachtengordel, banen als influencer (!) of hondenuitlaatster(!!) hebben maar toch in een monumentaal pand in het centrum Amsterdam wonen. Vaak aangevuld met een gay bevriend stel, een mix van neger & witmens vrienden en vooral heel veel pech en ongeluk hebben maar toch goede vrienden en vooral niet buiten het Amsterdamse komen
Ik kots op deze series
Maar kom wel klaar op Katja Schuurman gr gr
Je opsomming benadrukt toch precies dat de stelling uit de OP niet kloppend is? Gays, negers, ongeluk, zulke groepen lijken me nou niet direct kakkersquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:03 schreef C.L.Werner het volgende:
Godver 1000% tereckte klacht.
Bijna elke serie gaat over een stel wat overspel pleegt in de amsterdamse grachtengordel, banen als influencer (!) of hondenuitlaatster(!!) hebben maar toch in een monumentaal pand in het centrum Amsterdam wonen. Vaak aangevuld met een gay bevriend stel, een mix van neger & witmens vrienden en vooral heel veel pech en ongeluk hebben maar toch goede vrienden en vooral niet buiten het Amsterdamse komen
Ik kots op deze series
Maar kom wel klaar op Katja Schuurman gr gr
Het is helaas allemaal AIDS. Zelfs in Vlaanderen is het echt een stuk beter. "De Twaalf" was erg goed.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:41 schreef Karina het volgende:
maar goed, Flikken Maastricht, penoza, Zuidas, Heer en Meester, vind ik allemaal geen kakkerseries. Ken trouwens meer NIET kakkerseries dan die het wel zijn. Enige die ik weet is eigenlijk Gooise vrouwen en GTST misschien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |