En dan nog mag je daar niet met een landbouwvoertuig rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:09 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vervelend dat de boeren net op dat moment de boel geblokkeerd hadden daarZeker last van een lage suikerspiegel door dat voedseltekort.
Overigens, zou de Mac nou eigenlijk goed betalen voor lokale boerenproducten of juist niet?
Lijkt mij toch heel erg duidelijk. Het gaat over het moment van schieten en dat moment staat op beeld. Die agenten hebben verklaard dat er op hun werd ingereden en ze uit noodzaak moesten schieten en dat is ook het officiële persbericht dat de politie heeft doen uitgaan. De beelden zeggen duidelijk iets heel anders. Overigens had een van die agenten even daarvoor ook al met getrokken pistool een Mercedes aangehouden. Het lijkt erop alsof ze een beetje triggerhappy waren op die rotonde.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
waarvan de context nog grotendeels onduidelijk is
Iedereen die het waagt een politiebureau te bestormen mag imo met alle geweld bestreden worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:19 schreef RipCity het volgende:
Nu overal oproepen in de boeren groepen om massaal naar bureau in leeuwarden te gaan om 't jongetje te 'bevrijden'. Gaat vast gezellig worden.
Neeeeee, haal me van de lijst. Ik wil niet naar het toekomstige tribunaal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:10 schreef GoogleFactChecker het volgende:
En ja veel van jullie praten het goed en dat gaat niemand vergeten.
Nee, ze schoten misschien nadat er op ze werd ingereden, maar er is nergens aangegeven dat ze schoten op het moment dat er op ze werd ingereden. De noodzaak van het schieten kan ook liggen in het feit dat iemand die vlak ervoor nog met een tractor op agenten inreed, ervandoor wilde gaan en zo tot staan gebracht moest worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:26 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Lijkt mij toch heel erg duidelijk. Het gaat over het moment van schieten en dat moment staat op beeld. Die agenten hebben verklaard dat er op hun werd ingereden en ze uit noodzaak moesten schieten en dat is ook het officiële persbericht dat de politie heeft doen uitgaan. De beelden zeggen duidelijk iets heel anders. Overigens had een van die agenten even daarvoor ook al met getrokken pistool een Mercedes aangehouden. Het lijkt erop alsof ze een beetje triggerhappy waren op die rotonde.
Allemaal naar de EBI.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stel je de landelijke verontwaardiging eens voor wanneer Marokkanen oproepen om met zware machines naar het politiebureau te trekken om hun 'broer' te bevrijden.
Ik zie twitter al ontploffen jaquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:19 schreef RipCity het volgende:
Nu overal oproepen in de boeren groepen om massaal naar bureau in leeuwarden te gaan om 't jongetje te 'bevrijden'. Gaat vast gezellig worden.
Is er al een tijd afgesproken want dan zorg ik dat ik met het bordje op schoot zit.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie twitter al ontploffen jaWat een tuig.
Niet om het goed te praten maar toen ik jong was rond de eeuwwisseling gingen wij op die leeftijd gewoon uit tot 04:00 en dat was niet raar toen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, want 22:40 is een tijd om je 16-jarige zoon met zijn trekker naar de mac te laten gaan...
De "ik ben tegen alles"-wappies zijn een verloren zaak, maar hoe groter de opkomst bij het bureau hoe sneller 't gedaan is met dat restje sympathie dat weldenkende burgers nog hebben voor protesterende boeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie twitter al ontploffen jaWat een tuig.
Ja, is dat nou zo? Zijn de kampen niet gewoon al verdeeld en kunnen de boeren in de de ogen van #teamboer als eeuwige slachtoffers niets meer fout doen...quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De "ik ben tegen alles"-wappies zijn een verloren zaak, maar hoe groter de opkomst bij het bureau hoe sneller 't gedaan is met dat restje sympathie dat weldenkende burgers nog hebben voor protesterende boeren.
Je ging uit met het bedrijfsvoertuig van je ouders?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten maar toen ik jong was rond de eeuwwisseling gingen wij op die leeftijd gewoon uit tot 04:00 en dat was niet raar toen.
Dan zal de BBB en de FvD moeten aangeven of zij aan de kant staan van Nederland of van de zgn, BoerenRepubliek, denk ik.quote:
Hier moet je zijn:quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is er al een tijd afgesproken want dan zorg ik dat ik met het bordje op schoot zit.
Je kan er een heel misschien-verhaal aan vastknopen maar iedereen kan op de beelden zien dat er geen enkele noodzaak was om te schieten. Die jongen was ongewapend en reed niet op agenten in. Ook al zou er van tevoren iets gebeurt zijn, waar niets op wijst, dan nog was er op het moment van schieten geen noodzaak en zoals we kunnen zien stonden er ook mensen te filmen tegenover die agenten met alle risico's dat die ook nog geraakt zouden kunnen worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:28 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee, ze schoten misschien nadat er op ze werd ingereden, maar er is nergens aangegeven dat ze schoten op het moment dat er op ze werd ingereden. De noodzaak van het schieten kan ook liggen in het feit dat iemand die vlak ervoor nog met een tractor op agenten inreed, ervandoor wilde gaan en zo tot staan gebracht moest worden.
Gaap, je denkstappen bestaan uit zinnen die niet logisch op elkaar volgen en ondanks dat het al is uitgelegd, snap je de definitie van noodzaak in dit geval niet. Kom maar terug als je een beter verhaal hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:43 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Je kan er een heel misschien-verhaal aan vastknopen maar iedereen kan op de beelden zien dat er geen enkele noodzaak was om te schieten. Die jongen was ongewapend en reed niet op agenten in. Ook al zou er van tevoren iets gebeurt zijn, waar niets op wijst, dan nog was er op het moment van schieten geen noodzaak en zoals we kunnen zien stonden er ook mensen te filmen tegenover die agenten met alle risico's dat die ook nog geraakt zouden kunnen worden.
Nee maar dat stelde je niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je ging uit met het bedrijfsvoertuig van je ouders?
Als ik zo eens een beetje rondneus op social media zie ik dat de boosheid zich toch vooral richt op die triggerhappy agenten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De "ik ben tegen alles"-wappies zijn een verloren zaak, maar hoe groter de opkomst bij het bureau hoe sneller 't gedaan is met dat restje sympathie dat weldenkende burgers nog hebben voor protesterende boeren.
Op elk filmpje wat er tot nu toe te vinden is rijdt de tractor er vooral omheen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij reed op politie in
Daar heb je je toelichting.
Het is bovendien onwaarschijnlijk dat de jongen in de trekker achtergelaten was.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:43 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
Je kan er een heel misschien-verhaal aan vastknopen maar iedereen kan op de beelden zien dat er geen enkele noodzaak was om te schieten. Die jongen was ongewapend en reed niet op agenten in. Ook al zou er van tevoren iets gebeurt zijn, waar niets op wijst, dan nog was er op het moment van schieten geen noodzaak en zoals we kunnen zien stonden er ook mensen te filmen tegenover die agenten met alle risico's dat die ook nog geraakt zouden kunnen worden.
Denk niet dat schreeuwlelijken op social media een afspiegeling van de maatschappij zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:46 schreef Unstoppable-NMGN het volgende:
[..]
Als ik zo eens een beetje rondneus op social media zie ik dat de boosheid zich toch vooral richt op die triggerhappy agenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |