Ze hebben daar geen lage tunnels zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je maar 1e klas met India Railways moeten reizen
Racist.quote:
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:35 schreef NaarMensje het volgende:
Buitenlandse NS boa's:
Reiziger: Help, ik word bedreigd door die jongens!
Boa: Dat is niet best, ik ga ze er direct op aanspreken en waar nodig ingrijpen!
Nederlandse NS boa's:
Boa:JIJ DOET MIJ PIIIJJJNNN, ik ga direct aangifte doen tegen jou en laat die jongens gewoon hun gang gaan!
Klacht: Nederlandse politie en handhaving
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet bij de machinist op schoot reizen en jezelf daarmee van de 1e klas reizigers onderscheiden
Beste tieten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conducteur is wellicht een betere optie
Of de achterste banken van de busquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef Kriegel het volgende:
Voor TS zou de derde klas moeten worden teruggebracht, met die houten bankjes.
Is hier ook een langere versie van lekker grote Japanse nipplesquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conducteur is wellicht een betere optie
Stuur ze het dak op.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
Zitten wel regelmatig Indiase medemensen in in mijn contreien.
dit dus voorrang op gleufdierenquote:
Vast wel op de bekendere pr0nsites.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:33 schreef KREEFTx het volgende:
Is hier ook een langere versie van lekker grote Japanse nipples
Ik heb weleens zo'n video gezien dat alle dakrijders dan ineens allemaal aan de zijkant gaan hangen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen lage tunnels zeker?
Misschien dat dit veevervoer dan wel te betalen is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een derde klas. dAt moeten ze uitvinden. Wagons zonder zitplaatsen, alleen maar staan plaatsen geen wc's
Nou is allemaal niet zo goed afgelopenquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:12 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hitler vond ons al ubermenschen, hij had gelijk
Nee dat klopt dan ook weerquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nou is allemaal niet zo goed afgelopen
Schaf dan liever de tweede klas af. Mijn uitzicht door de glazen deur wordt verprutst door Samantha en Joyce die al kauwgombellen blazend selfies maken, Joke die met haar seniorenkaart van Lelystad tot Amsterdam Zuid meereist en door nog meer van die eencelligen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:44 schreef FL_Freak het volgende:
Van mij mogen ze die hele 1e klas afschaffen. 2e klasse treinen constant overvol terwijl er dan in de 1e nog veel zit plaatsen zijn.
Hitler weet/wist.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:12 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hitler vond ons al ubermenschen, hij had gelijk
Blankequote:Op woensdag 6 juli 2022 11:44 schreef HSG het volgende:
TS moest vandaan met de trein ergens naar toe (jaja OVmaar met de auto was het lastiger) en liep door de 1e klas. Het viel mij op dat er alleen maar witte mensen in de 1e klas zaten.
1e klas is dus een witte privilege en niet toegankelijk voor mensen van kleur.
Klacht: witte privileges..
Jij telt niet mee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Blanke
Ik ben standaard roze. Als het warm is, rood en als het koud is ietwat blauwig.
Kortom, ik ben 'van kleur'
Your argument is invalid
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:44 schreef HSG het volgende:
TS moest vandaan met de trein ergens naar toe (jaja OVmaar met de auto was het lastiger) en liep door de 1e klas. Het viel mij op dat er alleen maar witte mensen in de 1e klas zaten.
Verander je naam even naar DebielMensje.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:35 schreef NaarMensje het volgende:
Buitenlandse NS boa's:
Boa: Dat is niet best, ik ga ze er direct op aanspreken en waar nodig ingrijpen!
Nederlandse NS boa's:
Boa:JIJ DOET MIJ PIIIJJJNNN, ik ga direct aangifte doen tegen jou en laat die jongens gewoon hun gang gaan!
Klacht: Nederlandse politie en handhaving
Ast moar groatis is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef Kriegel het volgende:
Voor TS zou de derde klas moeten worden teruggebracht, met die houten bankjes.
Dan heb je ze voor je. Nu zit er wat ruimte tussen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Schaf dan liever de tweede klas af. Mijn uitzicht door de glazen deur wordt verprutst door Samantha en Joyce die al kauwgombellen blazend selfies maken, Joke die met haar seniorenkaart van Lelystad tot Amsterdam Zuid meereist en door nog meer van die eencelligen.
Ik zat zondag nog in de eerste klas, tegenover mij zat een mevrouw van kleur.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:44 schreef HSG het volgende:
Dat betwijfel ik want hun geld is afgepakt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat zondag nog in de eerste klas, tegenover mij zat een mevrouw van kleur.
Overigens zit ik vaker met mensen van kleur in de eerste klas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |