Ze hebben daar geen lage tunnels zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je maar 1e klas met India Railways moeten reizen
Racist.quote:
Zo is het maar net.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:35 schreef NaarMensje het volgende:
Buitenlandse NS boa's:
Reiziger: Help, ik word bedreigd door die jongens!
Boa: Dat is niet best, ik ga ze er direct op aanspreken en waar nodig ingrijpen!
Nederlandse NS boa's:
Reiziger: Help, ik word bedreigd door die jongens!
Boa:JIJ DOET MIJ PIIIJJJNNN, ik ga direct aangifte doen tegen jou en laat die jongens gewoon hun gang gaan!
Klacht: Nederlandse politie en handhaving
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet bij de machinist op schoot reizen en jezelf daarmee van de 1e klas reizigers onderscheiden
Beste tieten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conducteur is wellicht een betere optie
Of de achterste banken van de busquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:58 schreef Kriegel het volgende:
Voor TS zou de derde klas moeten worden teruggebracht, met die houten bankjes.
Is hier ook een langere versie van lekker grote Japanse nipplesquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conducteur is wellicht een betere optie
Stuur ze het dak op.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
Zitten wel regelmatig Indiase medemensen in in mijn contreien.
dit dus voorrang op gleufdierenquote:
Vast wel op de bekendere pr0nsites.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:33 schreef KREEFTx het volgende:
Is hier ook een langere versie van lekker grote Japanse nipples
Ik heb weleens zo'n video gezien dat alle dakrijders dan ineens allemaal aan de zijkant gaan hangen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen lage tunnels zeker?
Misschien dat dit veevervoer dan wel te betalen is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een derde klas. dAt moeten ze uitvinden. Wagons zonder zitplaatsen, alleen maar staan plaatsen geen wc's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |