Schooier.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:scrummie @:coco @:yvonne @:ggmm @:breuls @:kyran @:knetterkrankjorum
graag even abo voor mij bestellen
Aan @Scrummie kun je beter een rituals pakket vragen, dan maak je wel een goede kans.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Ik heb Caland geloof ik al eens een abo gegeven, 1 keer is vaak zat.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Aan @:scrummie kun je beter een rituals pakket vragen, dan maak je wel een goede kans.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Caland geloof ik al eens een abo gegeven, 1 keer is vaak zat.
Ik ook al 2 keer geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Caland geloof ik al eens een abo gegeven, 1 keer is vaak zat.
einde tijdperk @Calandquote:vernieuwen is wegens een bug tijdelijk niet mogelijk. sorry voor het ongemak.
Servers roken weer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook al 2 keer geloof ik.
Daarnaast:
[..]
einde tijdperk @:Caland
Wat een schooier ben je toch.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Chippen doen ze pas als ze geholpen gaan worden. Rekening was 140 euro. Best pittig te noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rekening van 10k zeker?
@:maxi-mus
"geholpen"quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chippen doen ze pas als ze geholpen gaan worden. Rekening was 140 euro. Best pittig te noemen.
Pauperquote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Als je een pauper bent.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chippen doen ze pas als ze geholpen gaan worden. Rekening was 140 euro. Best pittig te noemen.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
quote:vernieuwen is wegens een bug tijdelijk niet mogelijk. sorry voor het ongemak.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
De mijne verloopt ook morgen.
Nee, je hebt alleen een xinanomie en reist met corendon.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:20 schreef onlogisch het volgende:
(ik schooier tenminste niet om een FOK! abonnement)
Hier hoort een te hard gebakken ei op, wat een cultuurbarbaar die Chinees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |