Dat geloof ik ook wel, al kan ze ook haar uiterlijk en uitstraling tegen hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadals vrouw vind ik leuk; de vriendin van Frits vind ik een beetje standaard en ordinair.
Had Kyrgios ook een blessage?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:33 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe was blessa van Kyrgios trouwens vanmiddag? Nog iets te merken? Heb niks kunnen zien, vandaar de vraag.
Je bedoelt 0 kritische vragen, een hoop gejoel en een uiterst nederige nadal?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit gaat een spraakmakend interview worden!
Troll alertquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:33 schreef Norrage het volgende:
Echt Rafa en blessures, je wordt er zo moe van….
Je kan toch niet verwachten dat ie nu nog van Kyrgios kan winnen?
Er zijn best veel spelers die veel blessures hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:33 schreef Norrage het volgende:
Echt Rafa en blessures, je wordt er zo moe van….
Je kan toch niet verwachten dat ie nu nog van Kyrgios kan winnen?
Die stellen ze daar volgens mij nooit.quote:
Dat bedoelde ik ja, hoopte dat de ironie zonder smileys duidelijk zou zijnquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je bedoelt 0 kritische vragen, een hoop gejoel en een uiterst nederige nadal?
Je zit hier op FOK! hè, niet bij Mensa.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, hoopte dat de ironie zonder smileys duidelijk zou zijn
Ja, klopt. Het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorige wedstrijden wel
Maar ook dat kunnen “blessures” zijn
Ja, dat verwacht ik ook. En Norrie zie ik echt niet van Djokovic winnen. Wat mij betreft is Djokovic dan de favoriet voor de finale. Ik zou zeggen dat de druk voor Djokovic om te winnen groter is dan voor Nadal, want als Djokovic verliest, staat hij met 20-23 achter. En omdat hij de US Open vooralsnog niet mag spelen en misschien wel de komende drie AO's, wordt het een uitdaging om Nadal dan nog in te halen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:37 schreef danusz1986 het volgende:
Wordt gewoon Nadal in 3 of 4 tegen Kyrgios.
Waarom dan?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:38 schreef eentwee het volgende:
Gelukkig heb ik dit interview meegepakt. Nu weet ik als incidenteel wedder dat Kyrgios de favoriet is.
Nadal heeft dan weer de druk om de hoop op een Calendar Slam levend te houdenquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook. En Norrie zie ik echt niet van Djokovic winnen. Wat mij betreft is Djokovic dan de favoriet voor de finale. Ik zou zeggen dat de druk voor Djokovic om te winnen groter is dan voor Nadal, want als Djokovic verliest, staat hij met 20-23 achter. En omdat hij de US Open vooralsnog niet mag spelen en misschien wel de komende drie AO's, wordt het een uitdaging om Nadal dan nog in te halen.
Wie gaat daar eigenlijk over, de staat New York?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook. En Norrie zie ik echt niet van Djokovic winnen. Wat mij betreft is Djokovic dan de favoriet voor de finale. Ik zou zeggen dat de druk voor Djokovic om te winnen groter is dan voor Nadal, want als Djokovic verliest, staat hij met 20-23 achter. En omdat hij de US Open vooralsnog niet mag spelen en misschien wel de komende drie AO's, wordt het een uitdaging om Nadal dan nog in te halen.
Denk niet dat die druk al speelt bij het derde slam. Bij het vierde eventueel, al heb ik daar ook al twijfels bij.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal heeft dan weer de druk om de hoop op een Calendar Slam levend te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |