Superniger is een vermoeiende actquote:
Komt omdat we dan toch allemaal dat vrouwentennis overschatten, uiteindelijk is gewoon de stelregel dat iedereen van iedereen kan winnen/verliezen ongeacht voorafgaande prestaties en ranking.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:58 schreef Szura het volgende:
Toch verrassend als Halep hier verliest, die stond tot nu toe te schroeien
Bedankt, ja, ik hoorde het net ook op de BBC. Maar zo'n scheurtje kan toch makkelijk groter worden bij zo'n grote inspanning? Pijn vind ik één ding; je merkt tot op welke hoogte je die kunt dragen. Maar eng en gevaarlijk is het wat mij betreft als je een blessure erger maakt. Ik vind het maar riskant. Kennelijk duurt het twee à drie maanden voordat zo'n scheurtje herstelt, laat staan als het erger wordt...quote:
Maar dan bedoel je dat de bolling van de bal over de lijn hangt maar hem niet raakt. Dan is hij toch uit?quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bedoel je dat de gehele bal volledig achter de lijn zit? De bal heeft natuurlijk wel een bolling. Dus als de bolling van de bal nog over de achterkant van de lijn heen hangt, dan is de bal ook nog in.
Met uitzondering van Serena dan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt omdat we dan toch allemaal dat vrouwentennis overschatten, uiteindelijk is gewoon de stelregel dat iedereen van iedereen kan winnen/verliezen ongeacht voorafgaande prestaties en ranking.
Toto zou gewoon alles op even moeten zetten bij het vrouwentennis, maar dan niet omdat ze echt gelijkwaardig zijn en je een spannende pot gaat zien, maar omdat je gewoon niet weet wie er over de ander gaat heenwalsen.
En dat krijgt dan evenveel betaald als de mannen.![]()
Nee, dan is de bal ook in. Zolang de bal maar minimaal met een haartje boven de lijn blijft als ie neerkomt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan bedoel je dat de bolling van de bal over de lijn hangt maar hem niet raakt. Dan is hij toch uit?
[..]
Met uitzondering van Serena dan.
Oké, die had ik dan weer niet verwacht.. toch wel flink geblesseerd dan en z'n opleving was dan vast omdat de pijnstillers begonnen te werken.quote:
Aan de foto te zien is hij wel veranderdquote:Op donderdag 7 juli 2022 20:14 schreef BobW het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zometeen geeft hij een persconferentie dus dan zal het officieel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |