SPOILER: Bonusklacht...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En @jigggy en @Fushia2 natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:07 schreef BasEnAad het volgende:
Alleen maar junks en qat-kauwers als model?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
De figuren die je ermee ziet lopen zijn inderdaad meestal van die tokkies of andere kansenparelsquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:14 schreef Marsenal het volgende:
Het is zo lelijk terwijl het zulke idiote prijzen heeft, dat ik iedereen die het draagt inschat als verstandelijk beperkt (ik kan voor @:jigggy en @:fushia2 geen uitzondering maken, spijtig genoeg)
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
De figuren die je ermee ziet lopen zijn inderdaad meestal van die tokkies of andere kansenparels
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Ik zou het persoonlijk niet dragen want ik ben er niet het type voor, maar ik vind dat ze goed balanceren op het randje van lelijke kitsch en toch nog net draagbaar.
edit: en ze spelen ook met hun reputatie als merk dat lelijke dingen op de markt brengt, dat vind ik ook leuk. Paar jaar terug bijvoorbeeld de samenwerking met Crocs, kwamen ze met de platform Croc
[ afbeelding ]
Die modellen?quote:
Ze hebben ook tassen nuquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crocs en Balenciaga, het slechtste van 2 werelden
Goftedommequote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze hebben ook tassen nu
[ afbeelding ]
nog net geen 1000 euro
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:07 schreef BasEnAad het volgende:
Alleen maar junks en qat-kauwers als model?
Tering lelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crocs en Balenciaga, het slechtste van 2 werelden
Die is dan wel weer leukquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze hebben ook tassen nu
[ afbeelding ]
nog net geen 1000 euro
Bedankt dat je onderstaande hier nog even mee bevestigdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vies jelly zijn op mensen met Balenciaga![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:28 schreef Nine. het volgende:
De figuren die je ermee ziet lopen zijn inderdaad meestal van die tokkies of andere kansenparels
Tokkiesquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het is dezelfde doelgroep dus op zich snap ik deze samenwerking wel
Nou. Leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 10:23 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Ik zou het persoonlijk niet dragen want ik ben er niet het type voor, maar ik vind dat ze goed balanceren op het randje van lelijke kitsch en toch nog net draagbaar.
edit: en ze spelen ook met hun reputatie als merk dat lelijke dingen op de markt brengt, dat vind ik ook leuk. Paar jaar terug bijvoorbeeld de samenwerking met Crocs, kwamen ze met de platform Croc
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |